abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63230144
Wachten op het tweede streepje deel 120

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
23 november Saffier NOD
27 november Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
30 november Vlindur (01-2008) NOD
07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
07 december Rubey NOD
08 december bumbaloe (10-2008) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD
14 dcember Poppedein (10-2008) NOD
15 december Mefke79 (07-2008) NOD
18 december XXXKarinXXX (08-2008) NOD
25 december Takkembah NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 25-11-2008 14:29:22 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63230284
Spannend Mefke!!
En Ticootje voor jou ook nog een klein beetje spannend dan, wel of niet enzo. Puistjes uitbraak heb ik nooit gehad, mijn huid doet gewoon wat ie wil wanneer ie wil
T zou zo leuk zijn om samen met je te zwangeren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63230299
Zoooo...ik had dus nog nooit een topic geopend, dus dat is even puzzelen. Tis gelukt geloof ik.
Laatste nieuws uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef mefke79 het volgende:
HuupHuup, jammer!
Hier op dag 23 van mijn cyclus. Ik voel vanalles en nog wat, maar ik durf gewoon nog niet te hopen. Maar ik heb wel al twee dagen een bh aan die ik tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht heb omdat de andere bh's niet meer lekker zaten.
Heb ook bij mezelf zitten bedenken dat als nu weer plotseling alle symptomen verdwijnen en ik toch weer (heftig) ongesteld word, ik contact wil opnemen met de arts in het ziekenhuis. Ik wil dan proberen om een echo te krijgen. Na de curretage in juni is er nooit meer een controle geweest en omdat mijn menstruatie zo anders geworden is, ben ik bang dat er een kleine verkleving oid zit. Maar goed, laten we eerst maar eens hopen dat die echo niet meer nodig is en dat er een andere echo nodig is.
Karin, voel jij al wat?
En HuupHuup heeft dus de al langs, een beetje vroeg.
pi_63230392
Oh hihi, ik was net te vroeg geloof ik , dacht dat er niets meer ging komen maar je was nog bezig. Sorry
Ja, duvels schmuvels. Bitches hihi.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63230497
Maar toch een lekker taartje he.
Wij hebben ook een klein feestje dit weekend. Details kunnen opgevraagd worden via de PM.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63230503
Ik hoop op een streepjesregen in dit topic!

Ik heb nu trouwejs meer puistjes dan ik normaal had..... hormonen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63230743
ja, wil ook wel weer eens een plusjes zien. Inclusief de mijne!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63231079
Alweer een nieuw topic, die moeten we dan maar met zn allen volpiesen met een boel 2e streepjes.
Ik heb er hier geen flauw idee van, maar ook nog ruim een week tot mn NOD. Ik vermoed dat we misschien wat te vroeg aan de klus zijn geweest
Fake it till you make it...
pi_63231213
Nijna wat is 20-04-2004
pi_63231819
Ik meld me hier ook weer.Volgende week ga ik met de ovutesten beginnen.
01-08-2008
pi_63238987
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef Vlindur het volgende:
ja, wil ook wel weer eens een plusjes zien. Inclusief de mijne!
Haha, ik las "puistjes" i.p.v. "plusjes"

Huup, jammer van de duivels. Vroeg begrijp ik, misschien zul je voortaan wel een lekker korte cyclus hebben! Hoef je minder lang te wachten

Mefke, die bh En voor de rest zeg ik nog even niks, maar hoop des te harder voor je...
Mijn borsten lijken ook groter te zijn, maar dat kan ik dit keer eigenlijk wel vergeten als graadmeter. Devin heeft de laatste dagen weer vaker bij me gedronken, dusssss....

Jaja, nog steeds niet ongi en ik begin onderhand een beetje in de stuitermodus te belanden.
Ik heb er over nagedacht of het zou kunnen dat mijn lichaam gewoon een ronde heeft overgeslagen, maar dat denk ik eigenlijk niet. Van mijn 11e tot mijn 16e (tot ik aan de pil ging) heb ik nooit een menstruatie gemist en toen ik op mijn 26e met de pil stopte ook niet... Neemt niet weg dat ooit de eerste keer moet zijn natuurlijk, maar ik droom en hoop liever nog even verder
Ik zou vanavond testen maar ik durf eigenlijk niet zo goed....
.... met gevoel voor drama....
pi_63239427
Echt vaag Kersjes,ga je niet morgenvroeg testen met ochtendurine dan? Alhoewel, als je natuurlijk zeker weet dat je altijd exacte cyclussen hebt zou de test vanavond dan ook wat moeten aangeven als je zwanger bent. Ik duim hoor!

Poppedein,Nijna en Saffier, ik test ook de 23e. Voelen jullie (al)wat? Ik heb constant als ik de afgelopen dagen opsta 's ochtends een hele droge mond, en vannacht fikse kramp in onderbuik, dus rennen naar de wc maar geen diarree ofzo en vanmorgen was het weer weg. Ik voel de hele dag door mn onderbuik.

Maar ik weet zelf ook wel dat dit geen zwangerschapsverschijnselen zullen zijn hoogstwaarschijnlijk hoor, ik probeer echt het hoofd koel te houden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 15 november 2008 @ 09:39:11 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63239494
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef Poppejans het volgende:

Poppedein,Nijna en Saffier, ik test ook de 23e. Voelen jullie (al)wat?

Ja PMS voel ik

Kersjes wat spannend voor jou! En Mefke....
PP ik hoop dat de ovutestjes je volgende ronde een topic verder helpen
Jammer Huup
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63239674
argh, hele post weg.

Mefke!! *duimduimduim*

ahw Saffier PMS

Kersjes, toch wel beetje spannend stiekem dan nog hoor! Misschien inderdaad morgenochtend testen? Dan heb je én nog een dagje langer gewacht én je hebt ochtendurine te pakken. Maar goed, omgekeerd zou ik me ook niet in kunnen houden waarschijnlijk

Hier heeft het nu dan flink doorgezet. En hoe... jemig Mega-krampen en dikke stolsels enzo. Bah
Nouja, het is in ieder geval een duidelijke "nee dit wordt em niet "
Dus op naar de volgende ronde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63239807
Mefke wat spannend!! * Vicky duimt heeeeeel hard

Saffier, stomme PMS..

Kersjes, ik vind het ook wel spannend hoor.. Idd msschien met ochtendurine testen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63240652
Mefke, hier is alles rustig, ik voel me net zoals anders. Geen tekenen voor een zwangerschap maar ook niet voor een naderende ongesteldheid. Het zal me benieuwen!
Spannend zo he.... wanneer wil jij evt gaan testen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63247350
Ik draai nog steeds mijn duimen dol hoor voor jullie meiden! Flink spannend bij een aantal van jullie

Hier komen de klusdagen er weer aan komende week en daarna de gevreesde wachtweken.... drama.... maar ik heb veel afleiding met leuke en minder leuke dingen, dus hopelijk is het snel sinterklaas en krijg ik een mooi cadeautje!
pi_63257598
Gisteravond ongi geworden
3 dagen later dan normaal. Op naar de volgende ronde dus.
pi_63257658
Ah, wat jammer Kersjes! Dan ga je gewoon lekker mee naar de ronde met feestdagenbabies, gezellig joh. Maar het is natuurlijk niet leuk, zeker als je zelf goede hoop hebt.
pi_63257880
He kersjes, jammer!
Hier weinig nieuws. Ben niet heel hoopvol, we zien wel. Borsten doen nog steeds pijn, maar niet meer dan eerst. Ik geloof het toch pas als ik een plusje zie hoor. Ik test op z'n vroegst woensdag. Maar ergens verwacht ik al voor die tijd de bekende buikpijn te krijgen.
Karin, wanneer wil jij gaan testen?
pi_63258152
Balen kersjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63262013
He Kers, wat jammer

Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
pi_63263045
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:20 schreef mefke79 het volgende:
He kersjes, jammer!
Hier weinig nieuws. Ben niet heel hoopvol, we zien wel. Borsten doen nog steeds pijn, maar niet meer dan eerst. Ik geloof het toch pas als ik een plusje zie hoor. Ik test op z'n vroegst woensdag. Maar ergens verwacht ik al voor die tijd de bekende buikpijn te krijgen.
Karin, wanneer wil jij gaan testen?
Hmm das jammer dat je er niet zo'n goed gevoel over hebt.... hopelijk heeft je gevoel het toch mis!

Ik test niet eerder als zaterdag (of vrijdagavond) ik wil in ieder geval over de 32 dagen heen zijn. Tegenwoordig lijkt het stabiel op 29 dagen, maar toen we voor de eerste gingen had ik ook een cyclus van 32 dagen gehad, dus dat hou ik toch maar in mijn achterhoofd.
Plus dat mijn vriend de hele week werkt, en we willen wel samen testen, en dan is het ook niet leuk als hij daarna meteen door moet naar het werk. Dus daarom vrijdag of zaterdag, stel dan dat het raak is, dan kunnen we die dag nog on tour om de ouders in te lichten! Oh ik hoop het zo!!!!

Jammer Kersjes....hoe is het nu met je? Beetje over de teleurstelling heen?

Nijna ik hoop dat je vriendinnetje een helderziende blik heeft!

Saffier, sterkte met de PMS

Happy, wat ontzettend irritant he, dat wachten!
pi_63271645
blergh.....testen is hier niet nodig hoor...

Was dit weekend een weekendje weg met 3 vriendinnen, vanochtend echt ongelooflijk misselijk, werd er haast blij van... Hadden we een lekker saunadagje vandaag, maar nadat ik in 2 sauna's gezeten had begon het me toch een beetje aan te vliegen en begon ik er moeite mee te krijgen om in die sauna's te zitten.. vooral met het idee dat, stel je bent pril zwanger, je kindje blijkt uiteindelijk een lichamelijk afwijking te hebben, dan wil ik me zelf niet hoeven vragen of het door zoiets wat voorkomen had kunnen worden ontstaan zou kunnen zijn... Nu moest en wilde ik toch uitleggen waarom ik steeds na 5 min uit de suna's verdween, terwijl ik normaal zeker 20 min blijf zitten. Dus besloten om het toch maar te vertellen (superleuke reacties!) .... word ik echt nog geen 5 minuten nadat t hoge woord eruit is zomaar ineens midden in de sauna flink ongesteld...kon wel janken, echt! Gewoon niet leuk en echt..moet dat dan daar??

Wie verzint t??? de ironie!

Vorige keer een cyclus van 32 dagen, nu 25 dus....nou ja, got my act together, gelukkig wel tampons bij me, dan maar heerlijk van de extra hete sauna's genoten en afgesloten met een enorm broodje filet american!

ronde 1 zit erop dus, weet nu in ieder geval dat ik mn adrenaline niet hoef te laten stijgen om steekjes, lage rugpijn of misselijkheid...dus hoop dat ik t nu in mn 2e en volgende cycli af en toe even iets meer naast me neer kan leggen....

Wat zouden jullie doen qua "rekenen", uitgaan van de laatste, de langse, of gemiddelde cyclus? hahaha t schiet in ieder geval nog niet op met slechts 2 cycli die een week uit elkaar liggen...

Wat is het verder ongelooflijk spannend hier!! Dames ik duim echt heel heeeel erg hard voor jullie!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 16-11-2008 20:47:08 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63271653
Karin, ik hoop van harte dat jullie volgend weekend "on tour" kunnen
Wel snel trouwens, hadden jullie vorige keer de familie ook zo snel ingelicht?

Mefke en Nijna, ik duim voor jullie!

Ben best een beetje teleurgesteld, maar wat doe je eraan? Gaan zitten sippen helpt niks, heb ik dus maar heeeeel eventjes gedaan en toen ging het leven weer door. Compleet met enorme buikpijn helaas
Goed, aangezien ik niet zwanger ben en Devin al in bed ligt... lijkt het me een goed idee om zo de fles wijn open te trekken die ik nog heb staan
Proost dames, degene die willen/mogen/kunnen gun ik ook een glaasje! Of 2
pi_63271723
Poppedein, wat erg
Dat was een beetje mijn angst toen ik afgelopen maandag met manlief een dagje sauna deed. Ik had op zondag voor mijn verjaardag zo'n dagarangement van hem gekregen en ik hoppte toen nog harder dat ik zwanger zou zijn, kon ik tenminste niet ineens gaan lekken...
pi_63272315
Oh Poppedein, dat is ook wat!
Positief-mode-aan: Zo krijg je wel wat inzicht in je cyclus, en weet je idd dat je niet meteen heel euforisch hoeft te worden van misselijkheid en steekjes. Daar zijn de laatste maanden hier al heel veel dames achter gekomen. Inclusief ik. Even balen en dan gewoon weer verder.
  zondag 16 november 2008 @ 21:07:12 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63272425
Poppedein, wat een nachtmerrie. Wel leuk, de reacties va je vriendinnen.
pi_63272521
heb je ook helemaal gelijk in hoor prinses! Ik ben ook echt hartstikke blij met direct een cyclus van 32 en 25 dagen, de boel is in ieder geval mooi op gang!
pi_63272877
Kersjes, kan me je gevoel helemaal indenken, en heb als enige tip wat je zelf ook al gedaan hebt; jezelf lekker verwennen. Doe ik ook de keren dat ik helaas ongesteld geworden ben, lekker filet american op een toastje en een biertje.

Poppedein dat is wel bizar zeg, echt kut moment! Gelukkig had je wel wat bij je, dat je niet gauw iets moest verzinnen om ergens aan maandverband ofzo te komen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63273232
Poppedein wat naar!
Wel lief van de reactie van je vriendinnen maar je cyclus had inderdaad best even een ander momentje uit kunnen zoeken zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63273453
mja....loop je daar in je gehuurde witte badjas.... echt ik wilde zó diep in de grond wegzakken!

maar goed, kan inmiddels de lol er ook wel van in zin, heb er net met mn lief smakelijk een potje om zitten lachen nadat hij écht ECHT heel hard zn best deed om medelijden met t moment te hebben...maar vanzelfsprekend sprak zn net iets te serieuse gezicht boekdelen

maar goed, jullie zijn lief! nieuwe ronde nieuwe kansen...komt u maarrrrrrrrrr instappen!

nieuwe NOD zet ik maar 28 dagen verder op 14 december...wil 1 van de modjes dit aanpassen? Thnx!
pi_63273693
ohw dat is wel heel erg vervelend zeg van die badjas
ik kan me helemaal het gevoel voorstellen dat je hoopt dat de grond nú onder je voeten wegzakt... maar stiekem moet ik ook wel grinniken om de reactie van je lief, haha, mijn vriend zou precies hetzelfde doen. Zn gezicht net iets te hard in de plooi houden en ondertussen voor zichzelf al gaan zitten bedenken vanaf wanneer het weer geoorloofd is er grapjes over te gaan maken

En ja nieuwe ronde, ik doe mee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63280835
Stop maar met duimen.
Ook hier vanochtend ineens ongesteld. Of nou ja, flink bloedverlies, want verder geen buikpijn ofzo. Gisteren wel knallende koppijn en ook geen pijnlijke borsten meer, dus ik verwachtte wel ongesteld te gaan worden, maar niet drie dagen te vroeg.
Ik ga zo proberen om een afspraak te maken voor een controle in het ziekenhuis. Heb na mijn curretage geen controle meer gehad en er zijn zoveel rare dingen dat ik nou gewoon wil dat ze eens kijken. HEb het gevoel dat er iets niet klopt. NOD heb ik ook nog even geen idee van. Eerst maar eens kijken of het doorzet.

Poppedein, oeoeoe, dat is echt mijn grootste nachtmerrie, ongesteld worden in de sauna. Wel fijn dat je cyclus op orde is.
pi_63281158
Poppedein, wat beroerd... ongesteld in de sauna... . Wel lekker he filet american. Op naar de volgende ronde!

Mefke .

Karin, spannend. Ik vind het knap dat je zo lang kan wachten hoor...

Vorige maand was ik voor ik ongesteld werd zo chagerijnig en labiel als de pest en ook nu kan ik weer janken om alles... Vrijdagavond kwamen we bij mijn ouders en pakte mn vader Mirte over. En die trok dat lipje en begon onbedaarlijk te huilen. Ik stond zowat mee te doen... .
En wel meer dingen, om het minste of geringste sta ik met tranen in mn ogen, maar goed misschien wel gewoon een aankomende ongi...
pi_63281422
ik heb ze ook op bezoek, maar ik heb wel een mooie cyclus zo!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63281775
`Wat jammer dat er dit weekend weer veel ongesteld zijn geworden. Op naar december dan maar.
En oeh, in de sauna is ook wel heel erg poppedein.
pi_63282827
Jammer Mefke en Ticootje!
Wie weet de laatste maand van het jaar wel een extra feestelijke maand
pi_63283284
Mijn nieuwe NOD kan trouwens op 8 december, ben maar uitgegaan van een cyclus van 29 dagen.
Ik hou gewoon even de langste aan. Kan ook een gem. van 28 nemen maargoed, scheelt maar 1 dag.
pi_63283333
Jammer Ticootje
Mefke, voor jou ook jammer.
Dan maar inderdaad met zn allen in december een feestmaand ervan maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63284465
Ticootje, jammer!

Hier net met het hart in mijn keel het ziekenhuis gebeld. Manlief trok me over de streep met de opmerking: het voelt voor jou niet goed en de vorige keer had je ook gelijk (ik 'wist' al weken dat het mis was bij ons kindje, lang voordat de echo gemaakt werd). Na een korte uitleg kreeg ik zo een afspraak. Helaas niet bij dezelfde arts als de vorige keer omdat zij er niet meer werkt en volgens mij vind ik deze nieuwe arts niet zo aardig (ook al eerder gezien).
Kan lekker op korte termijn terecht, volgende week dinsdag al. Dan zou je toch ook al moeten zien dat er weer iets van een ei aan het groeien is en dan is ook de ongesteldheid wel over, kan ze mooi kijken of er iets raars zichtbaar is. Nou ja, geen idee wat ze precies gaan doen of kijken, maar ik kan iig even sparren en misschien gerustgesteld worden. Want dit schiet ook niet op zo, ik vind het niet eens leuk meer op deze manier.
  maandag 17 november 2008 @ 12:46:19 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63285914
Het lijstje is weer aangepast.

voor iedereen die ongesteld geworden is.
pi_63286305
Mefke, fijn dat je zo snel terecht kan.

Ticoo ook alweer de duivels op bezoek... .
pi_63286730
Ik heb een paar topics terug gezegd dat we nog even zouden wachten maar uiteindelijk toch maar besloten om gewoon met ronde 1 te beginnen... Ik heb ook al dagen allerlei rare dingen zoals pijnlijke borsten, steekjes in mijn buik, half misselijk gevoel, af en toe duizelig en ook een paar keer dat ik het heel erg warm had zonder rede... Word een beetje gek van mezelf, mijn cyclus is vrij onregelmatig en de langste van het afgelopen half jaar was 32 dagen. Dus voor 30 november hoef ik niet eens aan testen te denken... Dat lijkt erg ver weg! Ik heb ook de afgelopen 2 jaar een koperspiraaltje gehad, dus ik weet niet hoe betrouwbaar mijn kalender nog is. Mijn cyclussen werden namelijk gemiddeld steeds korter. Ik word er wel wat rustiger van nu ik jullie posts allemaal weer heb doorgelezen, ik zie dat ik niet de enige ben die me allemaal symptomen 'inbeeld'. Tenminste, daar ga ik maar even van uit dat het bij mij inbeelden is, don't want to get my hopes up! Toch gek dat je iets zo graag wilt dat je er gewoon fysieke reacties op krijgt!
pi_63287651
Ow ja, je iets inbeelden is echt heel makkelijk hoor

Poppedein, dat lijkt me echt wel zo'n moment dat je het liefst even door de grond zakt.....balen!

Mefke, balen dat je ongesteld bent geworden , maar wel goed dat je aan de bel trekt als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Ben je bang dat er iets niet goed is gegaan tijdens de curretage? want dat gevoel knaagt hier ook wel een beetje hoor...(heb een curretage gehad nadat Meike is geboren, er was een stukje placenta achter gebleven) Denk weleens: straks hebben ze iets weggehaald wat had moeten blijven zitten ofzo....

Hier is het een beetje vaag. Gister dacht ik echt dat ik ook aan de filet americain kon. Het begon net als anders: dag voor mijn NOD komt er altijd wat roze slijm. Dat was nu bruin (leek oud bloed) maar ik had wel meteen zoiets van: oke, (nou ja eigenlijk niet oke) daar komen ze aan.... Maar nu was er vannacht en vanochtend nog een klein beetje bruin spul, maar nu niks meer??? Even afwachten of het toch nog komt vandaag, (of morgen of dan.....) Mijn gevoel is niet zo goed....

Kersjes, we vertellen het dan niet meteen aan de hele wereld hoor, maar de wederzijde ouders wel. Maar goed, dat is ook op de zaken vooruit lopen...eerst die rode rakkers maar eens buiten de deur zien te houden.

Judes, succes met het wachten op de felbegeerde 2e streep!

Ticootje, een nette cyclus is erg fijn! Daar kun je wat mee! Maar gaan jullie voor een tweede streepje?
Leuk!
pi_63287829
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ticootje, een nette cyclus is erg fijn! Daar kun je wat mee! Maar gaan jullie voor een tweede streepje?
Leuk!

Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.

Maar we doen het onbeschermt zeg maar, op de juiste tijdstippen en we zien wel.
pi_63288299
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.

Maar we doen het onbeschermt zeg maar, op de juiste tijdstippen en we zien wel.
Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63288393
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?
IVF-ISCI
pi_63288398
Mefke en Poppedein, jammer

Ook ik doe weer mee voor de volgende ronde, NOD voorlopig op 10 december!

Ticootje gaan jullie er ook weer voor?
pi_63288615
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
pi_63288703
Ik neem alleen foliumzuur, verder probeer ik wel elke dag fruit te eten.
Ik eet filet americain tot de eisprong, alcohol hou ik niet van.
Ik doche gewoon op de temperatuur die ik lekker vind, dat deed ik trouwens in mijn zwangerschap ook.

Je kunt er wel rekening mee houden, maar ik zou er niet in doordraven, tenminste niet als je merkt dat je er zelf last van begint te krijgen. Voor hetzelfde geld duurt het een hele poos, en loop je jezelf helemaal gek te maken
pi_63289202
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
Helemaal niets.
pi_63289283
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:

Ik heb wel foliumzuur pillen maar ik vergeet ze elke keer. Ik doe verder helemaal niks. Stoppen met roken en drinken doe ik als ik een plusje plas. Anders maak ik mijzelf helemaal gek.
Het duurt me nu al allemaal veels te lang
pi_63289407
Ik had gelezen dat het niet goed is als je lichaamstemperatuur te veel verhoogd wordt, en dat je een bad dus niet warmer moet maken dan 37-38 graden. Ik besloot gisteren dus om eens te checken hoe warm mijn bad eigenlijk is. Ik had het vol laten lopen en het wat minder warm gemaakt dan ik normaal doe, vorige keer kreeg ik hitte-uitslag dus dat leek me wel te warm! Toen bleek het water gisteren nog 40 graden te zijn! lol. Schijnt sowieso niet erg goed voor je huid te zijn dus het is misschien niet verkeerd als ik een tijdje wat minder heet water gebruik...

Ik ben ook al gestopt met roken, als ik straks ongesteld word ga ik meteen aan de wijn denk ik! Ik ga nu misschien een beetje ver, maar ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er straks iets niet goed is met het kindje en ik moet me afvragen of het door die 2 weken aan het begin komt. Waarschijnlijk word ik er wel gek van als het wat langer duurt en dan zal ik er ook wel minder mee bezig zijn.

Vlindur, ik zag dat je al even bezig bent ja! Ik duim voor je!

[ Bericht 15% gewijzigd door judes op 17-11-2008 15:14:46 ]
pi_63289747
Judes, dank je

Tico, Hoelang zijn jij en je man bezig geweest voor Jennifer? En wisten jullie al dat het moeilijker zou gaan? of kwam je er gaande weg achter?
pi_63290817
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Judes, dank je

Tico, Hoelang zijn jij en je man bezig geweest voor Jennifer? En wisten jullie al dat het moeilijker zou gaan? of kwam je er gaande weg achter?
We wisten van tevoren dat het moeilijk zou worden. Mijn man had in zijn vorige relatie de boel laten afknopen. (Dat had ook weer een speciale reden) Zodra hij uit die relatie was heeft hij de boel wel laten herstellen, maar de kwaliteit, vorm en beweegelijkheid van het zaad kwam niet terug zoals het was voordat de boel werd afgeknoopt.

De hoeveelheid is zo gering dat we meteen doorgingen naar ISCI.

We hebben 2 volledige pogingen gedaan en 5 cryoterugplaatsingen. In totaal werden er 13 embryo's teruggeplaatst, waarvan Jennifer de slechtste kwaliteit was.

Zelf heb ik ook iets. Maar helemaal precies weet ik het ook niet meer. Het kwam erop neer dat mijn DNA een schoonheidsfoutje heeft (dat hebben meer mensen, zonder dat ze het weten en er ooit iets van merken). Om de boel een beetje te helpen heb ik een hoge dosering vitamine b6 en foliumzuur geslikt om zwanger te worden en te blijven. (Vooral het blijven)

Zo en nu weer op naar de "normale" verhalen. Gewoon romantisch een kindje maken.
pi_63291345
Bedankt voor je uitleg!

En misschien lukt het jullie wel spontaan en hebben jullie net als ET en Swets straks ook ´zomaar´ en kindje! het zou super zijn
pi_63293763
Ik slik foliumzuur, geen multivitaminen of wat dan ook. Gewoon het huismerk van de Etos voor 3 euro per potje. Verder probeer ik het bij maximaal 2 kopjes koffie per dag te houden. Maar dat deed ik anders eigenlijk ook al. Alcohol drink ik eigenlijk al nauwelijks en nu dus niet.
Idem met filet american enzo.
pi_63295562
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maar wel goed dat je aan de bel trekt als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Ben je bang dat er iets niet goed is gegaan tijdens de curretage? Denk weleens: straks hebben ze iets weggehaald wat had moeten blijven zitten ofzo....
Nou ja, dat dus. Ik ben gewoon bang dat er zoveel weggeschraapt is, dat er nu geen goede slijmvlieslaag meer is om te nestellen. Ik verlies nu namelijk nooit meer 'weefsel' maar echt alleen 'dun bloed'. (sorry voor het smerige verhaal)
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef judes het volgende:
Ik word er wel wat rustiger van nu ik jullie posts allemaal weer heb doorgelezen, ik zie dat ik niet de enige ben die me allemaal symptomen 'inbeeld'.
Ik geef toe, veel dingen kun je je inbeelden. Maar borsten die echt meer dan een maat groeien niet. Dat verschil zie je (en voel je). Waar ik dus bang voor ben is dat het innestellen niet goed gaat en dan zou dat deze maand voor de tweede keer zijn geweest op in totaal 5 cyclussen vanaf de curretage. Ik heb twee maanden terug een dun ielig streepje gehad, te vroeg getest (en dus ook hier niets gemeld ) en toen toch ongesteld geworden. Het probleem is ook dat ik het telkens zo goed voel dat er iets verandert. Er is echt een duidelijk verschil bij mij tussen pijnlijke borsten want ongesteld moeten worden en pijnlijke borsten door een zwangerschap.
Gelukkig kan ik vrij snel terecht in het ziekenhuis. Enig nadeel: het is bij een arts die ik eigenlijk niet meer wilde zien door lompe opmerkingen de vorige keer, maar ja, tis de enige fertiliteitsarts, dus ik zal het er mee moeten doen.
pi_63295763
Mefke, kun je niet naar een ander ziekenhuis?
(Mijn fert. arts is gelukkig wel heel liev.)

Ik heb ook al weer een poosje MEGA zere borsten. Maar ik heb nog 12 dagen tot de NOD.
Ik heb het sinds de Clomid elke maand btw.
pi_63295803
Hier davitamon femfit en nu even femnatal (had ik nog liggen van de vorige zwangerschap) maar als die op zijn ga ik ook op KLEINE foliumzuurpilletjes want ik ben een echte held in pillen slikken . Verder eet en drink ik alles en schuw ik ook een lekker warm badje niet. Alles lief leuk en aardig, maar het blijft wel gelijk oversteken: eerst een plusje en dan ga ik mijn stinkende best doen . Maar ja, ik rook dan ook niet (nooit gedaan) en bij twee wijntjes op een avond ben ik al echt aangeschoten, mijn alcoholquotom ligt op drie glazen per maand gemiddeld.
(waar ik dan dus een enorme hekel aan heb: drink je een avondje niet, zie je bijna de vraag in de lucht hangen of je zwanger bent. Pff, als ik nou grootverbruiker was...)
pi_63296268
Vlindur, dan zou ik weer het dossier moeten opvragen en mee moeten krijgen. Ik hoop maar dat ik de opmerkingen toen gewoon te lomp heb opgevat (tja, hormoonmonster op dat moment). Bij jou is het dus een hormonenkwestie, die pijnlijke borsten. Dat ken ik wel. Ik heb een verkleining gehad en die littekens reageren nu heel erg op hormoonschommelingen (en op het weer ). Maar er is verschil. Gewoon ongesteld worden doet alleen zeer aan de zijkant en bij zwanger doet alles zeer en wil ik heeeel graag voorzichtig de trap af en alles vasthouden.
pi_63296417
Saffier, ik weet niet of iemand het eigenlijk al gevragd heeft.. moaar hoe wasset bij de gyn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63297328
Ik slik foliumzuur. Verder drink ik geen alcohol in de 2 weken dat het wel eens raak kan zijn.
En voor de rest eigenlijk helemaal niks anders.

Denk zelf niet dat het raak is dit keer, ik voel helemaal totaal o,o niks.
Trouwens ook geen naderend ongesteldheids gevoel, cyclus is ook nog steeds bagger BAH!
pi_63298957
Ik had inmiddels een heleboel streepjes verwacht hier, maar iedereen is ongesteld geworden tot nu toe

Ik slik eigenlijk alleen maar foliumzuur. Alcohol drink ik sowieso nagenoeg niet (hooguit 10 glazen per jaar gok ik), ik rook niet, ik drink geen koffie, ik eet geen rauwe vleesproducten, dus dat zijn allemaal dingen die ik ook niet nu ineens hoef te laten

Hier naderen inmiddels de vruchtbare dagen weer als het goed is, ik ga vanaf vanavond maar eens beginnen met ovulatietesten, ben benieuwd of het daar wat duidelijker van wordt..
  maandag 17 november 2008 @ 21:34:37 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63300565
Poppejans balen dat je (nog) geen zicht hebt op je cyclus, lastig hoor.
Chan, veel plezier de komende dagen
Jammer dat er geen streepjes zijn gevallen we gaan lekker voor leuke sint- en kerstkado's dames!
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Vicky het volgende:
Saffier, ik weet niet of iemand het eigenlijk al gevragd heeft.. moaar hoe wasset bij de gyn??
Vicky

De uitslag van mijn bloed was goed, er was te zien dat ik een eisprong heb, dus dat is hartstikke mooi Alleen waren er te weinig zwemmers Nou is dat een moment-opname natuurlijk, maar goed was het niet. Volgende week moeten we nog een keer zwemmers inleveren en 1 december krijgen we daar de uitslag van.
Als het dan ook niet goed is worden we meteen doorverwezen naar het universitair ziekenhuis hier. Daar kunnen ze veel meer zei de gyn dan ze in dit zh kunnen. Jammer want ik vind de gyn een hele fijne man.
Ylana
pi_63301829
Och Saffier, wat oenig van mezelf dat ik niet eens meer gedacht heb aan je gyn bezoek, ik had geloof ik wel erg veel zelfmedelijden..
Fijn dat er iig een eisprong geweest is!! Op zich wel nuttig bezoekje geweest dus, hopelijk ondanks de iets mindere zwemmers gauw een zwangerschap

Ik ga gewoon eens eerste week van december telefonisch vragen of mijn bloed eens geprikt mag worden om te zien of ik wel een eisprong heb, gezien mijn rare ongesteldheid(1x normaal en 1x 1,5 dag bloedverlies) sinds Implanon eruit is wat dan alweer een half jaar geleden is.
Hopelijk vindt de arts dat reden genoeg om me te laten komen, al is het maar om mezelf gerust te stellen dat ik wel een eisprong heb.

vh weekend ga ik eens testen

Ik had ook streepjes verwacht, gewoon omdat we allemaal zo dichtbij elkaar zitten met NODs, echt heel jammer dat er nog geen 1 is.. hopelijk komen er toch nog streepjes deze maand!
  maandag 17 november 2008 @ 22:20:02 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63302286
Ik was het helemaal vergeten Saffier.
Wat balen van de zwemmers, hoewel het voor mezelf mss wel een beetje een opluchting zou zijn, het is iig wrsch verkaarbaar. En nu men het weet kan men ook gericht gaan helpen.
pi_63302507
Saffier, wat een tegenvaller

BE, mijn nieuwe nod is als het goed is 27 november.
De 2e keer doet vast niet zeer
  maandag 17 november 2008 @ 22:32:56 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63302720
Done
pi_63303323
Ik gebruik deze,voorheen multivitamine en nu dus deze met foliumzuur erbij

Morgen naar de gynecoloog,ik gebruik medicijnen en we krijgen nu een informatief gesprek hoe ik dat het beste kan doen met zwanger worden/zijn.Ben benieuwd,vind het best spannend eigenlijk.
01-08-2008
pi_63303324
dubbel
01-08-2008
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:15:09 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63307854
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!

Poppejans ik hoop dat je de gyn niet hoeft te bellen en dat je gewoon 2 streepjes hebt het weekend!
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was het helemaal vergeten Saffier.
Wat balen van de zwemmers, hoewel het voor mezelf mss wel een beetje een opluchting zou zijn, het is iig wrsch verkaarbaar. En nu men het weet kan men ook gericht gaan helpen.
Dat hebben/hadden wij ook hoor, BE. Zo van als ze nu iets vinden dan kunnen we verder. Alleen had ik verwacht dat het bij mij zou liggen omdat ik sinds december zo'n extreme buikpijn heb tijdens de menstruatie. Ergens ben ik dus ook wel opgelucht dat er minder zwemmers waren, dat is tenminste relatief simpel te constateren en kunnen we snel door, als ze bij mij moeten gaan zoeken wat er scheelt heb je veel meer mogelijkheden natuurlijk.
Ik ben ook blij dat de gyn meteen heeft gezegd dat we door worden gestuurd naar het UMC, dan weet je een beetje wat een volgende stap kan zijn. Mocht de volgende zwemmertest wel in orde zijn krijg ik waarschijnlijk toch een baarmoederfoto.
Ylana
pi_63307903
Saffier, je kunt ook de zwemmers verbeteren, bijvoorbeeld door als man ook foliumzuur te slikken. Daarnaast zijn er nog wat andere homeopatische middeltjes die kunnen helpen. Als je wilt, kan ik nog wel wat noemen. En natuurlijk gezond eten, niet roken en drinken, etc.

En inderdaad kan de uitslag erg verschillend zijn, vandaar ook meerdere testen. Bij schaap was het verschil soms echt heel erg groot!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63308176
Mefke; wat ontzettend jammer dat de fertiliteitsarts weg is waar jij je zo goed bij voelt.
En wat fijn dat je al zo snel terecht kunt in het ziekenhuis. Misschien valt deze arts ook wel meee
en waren het inderdaad je hormoontjes waar je last van hebt.
Ik hoop in ieder geval dat van binnen alles helemaal goed is bij je.

Judes, ik denk dat de meeste meiden wel eens een keer een signaal van het lichaam verkeerd interpreteren.
Dat hoort er denk ik bij. Maar wel ontzettend goed van je dat je ervan bewust bent.
Enneh, gefeliciteerd met de 1e ronde. Succes, en hopelijk mag je snel naar z&g.

Ticootje, hopelijk lukt het zonder dat je het medische circuit in gaat. Dat zou toch een mooi wondertje zijn.

Rubey, hopelijk is dit jouw ronde!

Judes, ik neem foliumzuur, maar ik vergeet dat bijna elke dag. Verder slik ik elke dag (als ik het niet vergeet)
ferro tabletten omdat mijn ijzergehalte te laag is. Nog een cadeautje van mijn vorige zwangerschap denk ik.
Verder probeer ik redelijk gezond te eten. Roken en drinken deed ik sowieso al niet.
En ik heb zo goed als gestopt met koffie drinken. Toevallig net een kopje op maar ikhad al een week geen koffie meer gedronken.
Verder laat ik voorlopig niks staan. Ik heb straks genoeg tijd om het te laten staan.
En die 1e 2 weken ben je officieel niet eens zwanger, dus ik denk niet dat dingen die ik dan heb gegeten kwaad kunnen.
En in bad ga ik niet ,en als ik al in bad ga dan is het water zeker niet heet. Ik heb een hekel aan heet water.

Chan, lekker klussen weer! Succes, als jij moet gaan klussen dan moet ik dat dus ook aangezien onze NODS net na elkaar komen.

Saffier, wat fijn dat er een eisprong was te zien.
Wel erg jammer van de zwemmers van je man.

PP, succes vandaag bij de gyn.
pi_63308231
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:18:27 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308593
Miss_sly, ik heb gister meteen een extra pot foliumzuur gekocht! Ik had het ooit al eens gelezen dat dat de kwaliteit van de zwemmers kan helpen verbeteren. Verder roken we niet, drinken we niet en eten we gezond. Meer dingen kan ik niet verzinnen wat we nog zouden kunnen doen. Tips zijn altijd welkom, hier of in pm. Bedankt!

Karin hoe is het?
Ylana
pi_63308606
Saffier, gelukkig een eisprong. Jammer dat de zwemmers niet met zoveel waren... Wel prettig dat ze ook actie ondernemen als het bij de volgende keer ook zo blijkt te zijn
pi_63308678
Ik zie het al helemaal voor me dat we nu allemaal naar de etos/kruidvat rennen en voor onze mannen een pot foliumzuur halen. Wellicht vinden ze die morgen in hun schoen dan
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:36:24 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308931
Dank jullie wel allemaal.
Ja hahahaha, allemaal naar de DA voor een pot foliumzuur hihi.
Tico ik zag dat ik helemaal nog niet gereageerd had op jou Ik hoop op een wondertje voor jullie
Vlindur hoe gaat het met jou? En Nijna hoe voel jij je? Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven ? Succes hoor!
Ylana
pi_63309059
Mefke, teveel weggeschraapt, kan dat wel? Klinkt heel eng, ik hoop dat je er snel duidelijkheid over krijgt!
Ik zie er wat betreft alcohol laten staan wel een beetje tegenop, gewoon door het commentaar wat je dan idd krijgt! Ik drink meestal wel op feestjes, dus als ik dat dan niet doe krijg ik ongetwijfeld vragen! Ik heb al hele scenario's in mijn hoofd zitten over het meesmokkelen van wit druivensap ofzo...

Met de symptomen valt het nu wel weer mee, behalve mijn zere borsten dan. Dat is wel raar, want dat heb ik eigenlijk nooit, heel soms tijdens mijn ongesteldheid een dagje. Nu is het al 5 dagen...

Lol, mijn man krijg ik echt niet aan het foliumzuur! Die vind het al erg genoeg dat ik er zo mee bezig ben. Gelukkig heb ik het forum als uitlaatklep! In de multivitamine die hij neemt zit trouwens ook foliumzuur, 100 microgram geloof ik. Zou dat ook effect hebben?
pi_63309291
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven ?
Lol, idd, je hebt wel gelijk. Het probleem is dat ik het ook gewoon erg leuk vind om er van alles over op te zoeken en er mee bezig te zijn. Tenminste, nu nog wel! Als het wat langer duurt word ik er vanzelf wat relaxter over, denk ik. Ik moet alleen oppassen dat ik het er dan niet de hele tijd over ga hebben 's avonds! Judes vorige week: 'Weet je trouwens dat speeksel zaaddodend is?' 'Wist je dat het 48 uur duurt voor je sperma weer goed aangevuld is?' 'Bij hoeveel weken zwangerschap zou je het aan mensen willen vertellen?'
Daar wil hij allemaal nog helemaal niet mee bezig zijn! Dus nu probeer ik gewoon mijn mond te houden. Sindsdien gaat het wat beter. lol.
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:56:09 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63309377
Dat bedoel ik! Leuk dat je zo enthousiast bent
Ylana
pi_63309442
Saffier, goed nieuws bij jou. Een eisprong is natuurlijk wel heel belangrijk, dus heel fijn dat bij jou alles goed is. Weinig zwemmers kan inderdaad gewoon een momentopname zijn, er zijn inderdaad wel middeltjes om de kwaliteit wat omhoog te schroeven (of het ook werkt???). Maar met alleen weinig zwemmers kunnen ze een hoop hoor.
pi_63312200
Nou ik zei het tegen mn man, en hij vroeg alleen of er ook nog andere bijwerkingen waren

Vast niet. Maar we gaan nog niet aan het foliumzuur voor papa's hoor. Wellicht als we heel wat rondes verder zijn. Maar daar ga ik niet van uit omdat ik er van uit ga dat het deze ronde raak zal zijn.
pi_63313534
Saffier, ik voel geen dingen die ik anders niet voel volgens mij... Maar goed dat had ik bij Mirte ook niet en bij de zwangerschap erna ook niet. Dus dat zegt niks...
Het kan alle kanten op hier dus...
pi_63315065
Ticootje, wat leuk zeg! Hopelijk valt het allemaal mee en zal Jen niet te lang hoeven wachten op een brusje.

Saffier, fijn van de eisprong iig!

Mefke, die angst is herkenbaar...
Nadat ik op mijn 17e een abortus heb ondergaan voelde alles anders van binnen. Ook al zeiden ze tegen me dat het erg onwaarschijnlijk was, ik voelde wat ik voelde en sommige dingen (standjes) deden daarna gewoon echt zeer. Op mijn 19e kreeg ik een ernstige infectie aan mijn eierstokken wat de kans op moeilijker zwanger worden in de toekomst zou kunenn vergroten.
Toen we echt voor een kindje gingen heb ik navraag gedaan bij de ha en bleek dat de testen die konden worden uitgevoerd om te achterhalen of er idd verklevingen aanwezig waren juist als risico hadden dat je er verklevingen door kon krijgen . Laat maar dus.
Na 6 maanden onzekerheid werd ik zwanger, het kon dus toch!
Maar inmiddels ben ik ook alweer een poosje bezig en langzaamaan beginnen er weer twijfels te komen of er niet tijdens de bevalling wat beschadigd is geraakt ofzo
Ik hoop dat je vermoeden onjuist zal blijken te zijn en dat je snel een 2e streepje zult kirjgen! Een dikke dit keer.

Ik heb carpaccio in de koelkast liggen voor vanavond
We nemen het er nog even van! M. krijg ik trouwens niet aan het foliumzuur geloof ik, ik slik het zelf trouwens wel. Zou mooi zijn als hij zou stoppen met roken (misschien ligt het "probleem" wel bij hem?), maar die kans is zeer klein.
pi_63315398
Ik slik foliumzuur en een multivitamine. Die multivitamine slik ik eigenlijk meer omdat het nu weer winter wordt en mn weerstand dan weer wat deukjes oploopt, dus niet per se voor een eventuele zwangerschap ofzo
Verder slik ik elke avond calciumtabletten. Omdat ik geen melk drink, en ik wil uiteraard wel alle goeie dingen verder aan mn kiddo meegeven dus sja.

En als ik vooruit loop op de zaken dan denk ik dat als ik zwanger ben ik ook aan de ijzertabletten zal moeten. Mijn ijzerwaarden zijn altijd al heel erg laag geweest, op het randje van de ga-tabletten-slikken-grens. daarom slik ik ook die vitamines want er hoeft maar iets te gebeuren of ik duikel eronder Geen idee waar dat aan ligt maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat een zwangerschap weinig gaat doen voor mijn ijzer

Mn lief rookt en drinkt niet en eet gezond dus daar doe ik het voorlopig gewoon maar mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63315561
Oh en Kersjes, geniet ervan meid
En neem er een lekker glaasje rosé of iets dergelijks bij voor mij! Ik zou wel willen namelijk maar heb morgen om 9 uur een presentatie aangezien ik tegenwoordig van 1 glas al rondjes achteruit ga lopen lijkt et mij geen goed idee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63321840
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef bumbaloe het volgende:
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
tis maar vaag hier
Gister verder de hele dag niks......
Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn, ga naar de wc en toen was er wel wat bloed met afvegen.
Vandaag dus toch ongesteld geworden, maar niet zoals anders... het is gewoon erg weinig.
Maar de krampen zeggen me wel weer genoeg.

Zet de NOD maar naar 18 dec

Gatsie ben er net zo flauw van!

Saffier, hopelijk valt het mee met de zwemmers...!
En verder gaan we weer verder duimen voor de wachtenden onder ons.....
pi_63321955
Karin, klote hoor. Succes maar weer de volgende ronde!

Safffier, hier gaat het prima! Vandaag 8 jaar verkering
En over 12 dagen verwacht ik pas (geen) duivels, dus geen idee verder
Heb alleen dus zere borsten. Zonet op de fiets stuiterden ze flink op en neer en dat deed zeer
Fijn dat je een eisprong hebt gehad! Dat deed mij ook erg goed toen ik het hoorde. Hopelijk zijn de zwemmers van je vriend de volgende keer wel goed, en anders kun je waarschijnlijk een heel 'probeer en wacht maar af' project overslaan. Succes!

Voor alle andere dames
pi_63322089
Jammer Karin

Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond )

Vlindur, gefeliciteerd!
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:01:52 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63322124
He, wat balen Karin...
pi_63322718
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Karin

Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond )

Vlindur, gefeliciteerd!
Mwuahaha, zuipschuit! Nee zo bedoelde ik het niet hoor

Gefeliciteerd Vlindur!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63322858
Jammer Karin!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:30:52 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63324717
Balen Karin

Vlindur gefeliciteerd
Ylana
pi_63326413
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Saffier het volgende:
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!

Helaas is het (preconceptioneel) gesprek verzet naar volgende week vrijdag
Ik gebruik Citalopram ivm met een angst en paniekstoornis(die ik al jaren heb en al veel therapie/behandelingen voor heb gehad maar zonder medicijnen helaas echt niet lukt)
Gooi er zo maar eens een ovu-testje tegen aan,gisteren was ie (zoals verwacht)harstikke negatief.
01-08-2008
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:17:53 #98
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63328297
Getver wat balen zeg dat het verzet is PP Ik duim voor een streepje op je ovu-testje
Ylana
pi_63332549
Karin wat jammer .

PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
pi_63341263
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Nijna het volgende:
Karin wat jammer .

PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
Heb jij wel thuis mogen bevallen en borstvoeding mogen geven?Ik hoop dat ik ook gewoon bij een verloskundige onder controle kan maar vind ik nu een voorbereidend gesprek wel fijn.
Ik heb alles eraan gedaan om zonder de medicijnen te kunnen maar het lukt echt niet,volgens de huisarts is het beter als ik de medicijnen blijf gebruiken want een paniekerige en stress moeder/zwangerschap is veel slechter voor het kind.
01-08-2008
pi_63342761
PP, mijn huisarts die zei dat ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen. Daar had ik me ook helemaal op ingesteld, maar het had wat betreft de vk ook thuis gemogen. Nou vorderde de ontsluiting niet echt en zat ik er aardig doorheen op een gegeven moment. En daarom zijn we toen voor een ruggenprik naar het ziekenhuis gegaan. Ik mocht ook bv geven, dat heb ik helaas maar anderhalve week gedaan. Omdat dat niet liep en ik te laat aan de bel trok bij de lactatiekundige.
Altijd goed om je even voor te laten lichten en zo'n gesprek aan te gaan, succes!
pi_63344070
He wat balen PP dat je afspraak verzet is....

Hier heeft het doorgezet, en ik vind dat hartstikke stom
Maar goed, wat doe je dan? Juist, de stad in en flink centen uitgeven!
En nu vol goede moed de volgende ronde in!
pi_63347076
Jammer Karin.... elke mislukte ronde is jammer, maar kan me voorstellen dat deze 3e ronde voor jou even als extra spannend gevoeld heeft, aangezien t de rake ronde bij Meike was... Ik blaas je wa nieuwe frisse moed toe en we gaan met zn allen voor mooie decemberstreepjes!

jammer dat je afspraak verzet is PP, ik hoop dat je zo snel mogelijk wat wijzer wordt wat betreft de medicatie die je gebruikt of beter kunt gaan gebruiken
  donderdag 20 november 2008 @ 10:13:50 #104
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63367482
Helaas Karin...

Dan maar voor de Kerststreepjes , toch?

en Chanoeka begint al op 22 december...

Hoe is het met de rest vd dames. Heb niets meer van Erneemmertje gehoord, of heb ik gewoon (weer eens) te veel gemist )...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63367948
Ja volgens mij heeft Ernemmertje niets meer van zich laten horen verder. Jammer.

Hier alles prima. ongesteldheid is als het goed is vandaag over, dus we gaan er weer tegenaan haha. ik ga voor sinterklaasstreepjes trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63368519
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
01-08-2008
  donderdag 20 november 2008 @ 10:56:43 #107
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63368598
huuphuup succes met oefenen!!!

PP geen man, wel een vriend van me waarbij ook een testikel is weggehaald (had draaiballen, ofzo?). Volgens hem moet het niets uitmaken, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om te testen
Alexa en Seth zijn lief
pi_63369540
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
Ik pm je even!!
Liefde
pi_63370480
Dank je MeNicole ,eentje terug!
01-08-2008
  donderdag 20 november 2008 @ 13:35:57 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63372495
Karin jammer zeg, op naar de volgende ronde
PP veel plezier met je testjes en lekker vroeg naar bed in het weekend
Huuphuup, leuk, sintstrepen daar doen we het voor
Ik ben méga-emo, je hoeft maar naar me te kijken of ik barst in tranen uit, )niet iets wat ik normaal heb als PMS, tijdens menstruatie heb ik het wel vaker) maar gezien de andere PMS-klachten reken ik niet op streepjesnieuws hier.
Ylana
pi_63372745
PP, er is uiteindelijk maar 1 klein zaadje nodig

Saffier, gewoon lekker laten gaan en hopen op spoedige tranen van vreugde vanwege een positieve test!

Karin, wat heb je gekocht? Een test, of had je die nou al geritseld ergens?

Heeee Takkembah, jij ook al een Chanoeka-vierder?
pi_63373352
Ik weet niet wat ik moet denken/voelen maar ik betwijfel of het raak is... we wachten af, ik mag zondagochtend van mezelf testen als er dan nog geen rooie rakkers zijn.
pi_63373567
Tot die tijd draaien mijn duimen in ieder geval met je mee Nijna!!

Hier zijn de duivels ook weer verdwenen, dus het feest kan weer beginnen met een verschil in cyclussen van een week wordt t dus ook wat lastiger om mn vruchtbare dagen aan te wijzen deze maand...gewoon maar extra vaak en goed ons best doen dan
  donderdag 20 november 2008 @ 14:14:24 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63373660
Heb hetzelfde gevoel Nijna.... Betwijfel het ook deze keer, voel verder niets. Bovendein was mijn ei twee keer na dag 16 en nu volgens mij na dag 21. Althans, zo heb ik het gevoeld al die keren. Toch maar ovu testen komende maand hoor.
Alexa en Seth zijn lief
pi_63383625
Karin wat jammer!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63385778
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!

Kersjes, ik heb vooral spulletjes voor Meike gekocht
(en maandverband whahahaha)
Die testen had ik al gescoord bij Vicky!
pi_63396400
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!
Misschien ben ik het deze maand nog wel. A.s. donderdag is mijn NOD. Sinds een paar dagen heb ik kramperige buikpijn en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger.
pi_63396682
spannend Georgette!!

Ik duim voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63397355
Nijna & Georgette, spannend! Ik duim mee!
Saffier, voor jou ook nog even spannend, wie weet! Ik duim ook voor jou!
pi_63399880
Ik moet nog 9 dagen tot de NOD.
Dus ik kan er nog niks over zeggen
pi_63403485
Ja Georgette, ik voel positive vibes!!! Duimerdeduim....!
pi_63403815
he balen Karin!!

het is weer spannend hier!! Duimen draaien weer overuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63404057
Wat gaat de tijd toch langzaam, zeg!
Ik ben er nog niet uit wat betreft mijn testdatum. Zijn er hier nog meer meiden met een onregelmatige cyclus? Houd je dan je kortste of langste cyclus aan? Of een gemiddelde?
Aan het bijhouden van mijn temp etc. heb ik ook al niks, mijn grafiek lijkt op een jojo en ik heb al meer dan 8 dagen goed slijm. Lijkt er wel op dat het vandaag minder is geworden maar mijn temp is niet omhoog gegaan vandaag. Dus wanneer mijn eisprong was weet ik ook niet. Het enige waar ik zeker van ben is dat mijn borsten steeds gevoeliger worden...
Ik zag hierboven een reclame voor de Matcare testen die schijnbaar 6 dagen voor je NOD al zouden moeten werken, zou dat echt zo zijn? Dan maakt het misschien niet zo veel uit als ik iets te vroeg test.
Of misschien moet ik gewoon nog een maand wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben hoef ik ook niet meer te testen!

Takkembah, al nieuws? (ben verder niet ongeduldig, hoor )
Saffier en Nijna, succes dit weekend!
pi_63404144
Judes, mijn vriendin heeft destijds getest met testen van sensitest en die gaf 4 of 5 dagen voor haar NOD al positief aan.. maar je kan ook valspositief testen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63404545
Ja, dat klopt, maar het schijnt dat je veel meer kans hebt op vals negatief testen dan vals positief... Maarja, als je een positiefje test ga je de dagen daarna natuurlijk nog 10 keer testen - als ik de verhalen mag geloven tenminste! Maarja, ik denk dat het bij mij toch een kwestie van afwachten is. Mijn langste cyclus ooit was bijna 40 dagen! Als ik voor die tijd positief test, voel ik me toch na die 40 dagen pas veilig denk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door judes op 21-11-2008 14:25:19 (afterthought) ]
pi_63405825
Deze cyclus is in elk geval langer dan de vorige, die was volgens mij iets van 24 dagen en daarvoor 21. Maar voor mn mk had ik 26-28 dagen dus ik ben nu ook maar van 28 dagen uitgegaan... Nog 2 nachtjes slapen als die rooie lui wegblijven *duimt stug door*.
pi_63405851
Vroeg nou trouwens laatst hier iemand waar die 20-04-2004 voor stond? Schiet me net te binnen (Dat iemand dat vroeg he niet waar de datum voor staat!)... dat is onze trouwdag .
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:26:27 #128
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63406370
Mooie dag is mijn verjaardag (ik was overigens niet degene die het vroeg haha)
pi_63407521
Ik zou niet eerder testen dan de langste cyclus heeft geduurd Judes. Maar dat ben ik.
Ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar vraag me dan wel af wat je aan de test hebt als het toch nog beide kanten op kan, ongeacht de uitslag. Dan kun je als je het mij vraagt net zo goed nog eventjes afwachten.

Nijna, heb je er zelf een gevoel bij? Meestal is het wel zo als je een slecht gevoel erover hebt, dat het dan vaak ook niet raak is. Dat heb ik hier al meerdere malen gezien. Spannend hoor! Ik hoop dat jij het startsignaal voor de streepjesregen geeft!
pi_63407925
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 16:22:08 #131
5428 crew  miss_sly
pi_63408089
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
Ik wil je niet ontmoedigen, judes, maar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je na 40 dagen nog niet ongesteld bent, lijkt me ook wat voorbarig. Zonder aanwijsbare reden kan je lichaam bijvoorbeeld een cyclus overslaan en geen ovulatie hebben, waardoor je dus ook niet zwanger kan zijn. Of even hikken en 'gewoon' ineens 50 dagen duren. Maar met 40 dagen zou ik zeker wel even testen
pi_63409352
Fruppel, ik hoop dat je niet in 2004 bent geboren, hihi.

Karin, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Voor mn gevoel waren we wat vroeg met klussen... maar je weet t natuurlijk nooit...

Judes, elke dag naar je kindje kijken... tja dat gaat me dan weer wat ver. Maar ik ben dan ook niet getrouwd met Tom Cruise .
pi_63410840
Spannend GK en Nijna!!! Duimerdeduimduim....
pi_63411284
Hier is het ook weer spannend. Ik draai mijn duimen gek hoor GK en Nijna.

Zou kunnen dan ik dat vroeg Nijna, maar weet het niet zeker. Ik vroeg het me wel af dus bedankt voor het vertellen (ben helemaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig )
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:57:58 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63415007
Nijna en GK nog en paar dagen... duimduimduimduim...
Ik reken op duivels, ben dwangmatig aan het opruimen en schoonmaken alhoewel mijn borsten wel goed zeer doen, maar ik denk niet zeer genoeg
Ylana
pi_63415380
Het zou zo leuk zijn Saffier! We houden gewoon nog even moed, ok?
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:22:54 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63415852
Ik doe even voor Nijna en G_K hoor!
En dan toch ook nog eentje voor Saffier met z'n drietjes zou wel heel tof zijn.
pi_63416200
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
dat dcht ik helaas ook.. en toen bleek dat ik ineens een cyclus over geslagen had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63416892
Nijna, Georgette en Saffier, ik duim blaren voor jullie! We MOETEN deze maand gewoon met een paar mooie streepjes afsluiten!! Jullie hadden t in ieder geval flink spannend hier!
pi_63419588
Saffier, als je huis schoon is en je poetsdrang nog niet voorbij... heb ik nog wel een huis in de aanbieding om te poetsen... .

Ik ga naar bed, het is allang bedtijd voor mij.
pi_63421593
Dames die weer in spanning aan het afwachten zijn; ik duim dat jullie allemaal deze maand een 2e streepje krijgen Zou toch een leuk cadeau'tje zijn zo rondom Sinterklaas
En uiteraard alle andere meiden allemaal dit topic uit nog voor het nieuwe jaar
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:09:33 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63424850
Hier nog geen nieuws, judes..
Zit nu op dag 30, na cyclussen van 35, 27 en 29 dagen. Maar voel niets bijzonders.

Ga maandag pas een keer testen.

*probeert zich niet gek te maken*
Alexa en Seth zijn lief
pi_63426558
Takkembah,Georgette,Nijna en Saffier ik duim mee voor jullie hoor!
Hebben jullie het gezien van Miss-Sly in het andere topic??! Gaaaaaaf he! Misschien gaf zij wel het startsein van een nieuwe streepjesregen

Hier niks, volgens mij vandaag een NOD bij een ''normale'' cyclus maar ik heb van de week al eerder getest en die test was negatief, dus ik moet wachten tot ik ongesteld word, hopelijk nog wel deze maand..
Misschien volgende week nog een testje
pi_63426704
*duim*duim*duim*duim*

Poppejans, ik hoop dat je een mooie korte cyclus hebt deze keer, die het liefst nog helemaal niet eens eindigt met duiveltjes!

Takkenbah...oehhh, wat moet je soms sterk in je schoenen staan he!
pi_63426818
Oooh wat geweldig, je eigen echo-apparaat!
Wel een beetje raar ook... en toch ook best link... en obsessief.
Nee, ik denk toch maar niet dat ik er een ga kopen

Streeeeeeeepjesregen, laat maar komen
pi_63426993
ik kan je voor een mooi beeld vast een prijsindicatie van zo'n 60.000 euro geven Kersjes, wil je nog een beetje eerder kijken, en dus manlief met de vaginale probe aan de slag laten gaan dan mag je er nog wel 15 ruggetjes bij tellen Wanneer is t ook alweer moederdag?

Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
pi_63427323
Poppedein, dan kunnen je collega's mooi even oefenen op jou, toch...

Hopelijk is het tweede streepje van Miss-sly (en volgens mij was er eerder deze week ook iemand in dat topic) de start van een grote streepjes-sneeuwbui. Hier nog niks, we hebben een testje gekocht en toen lief zag hoe duur dat ding was vond hij dat ik maar moest wachten tot maandag met piesen... . Maar ik weet niet of ik me in kan houden nog een dag extra...
pi_63427350
Ai, Poppedein, dat is net een ietsiepietsie boven mijn budget helaas....

Maarre, waar woon je ergens en zoek je nog een beste vriendin die hoopt snel zwanger te raken
pi_63427351
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Poppedein het volgende:

Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
Haha dan weet ik wel wat in in mijn pauzes elke dag even deed
Zo'n babydopler ofzoiets die zou ik denk ik wel aanschaffen, elke dag even naar het hartje luisteren

Oh wat zou ik toch graag zwanger zijn! Dacht er gister zomaar aan dat we hier toch al best wel maanden al met dezelfde dames zitten, wel gezellig maar ook wel weer jammer.

Lief Poppedein! Ik hoop zelf stiekem ook dat ik te vroeg getest heb, maar denk niet dat het zo is deze keer..
pi_63427367
Nijna, ik ga vast voor je hyperen:
pi_63434562
Takkembah,Georgette,Nijna en Saffier...pff tis bijna niet bij te houden...ik duim voor jullie hoor. Hier zijn de weer verdwenen, na twee dagen ibuprofen en me heel akelig voelen. Dinsdag mag ik terug naar het ziekenhuis. Ik hink een beetje op twee gedachten. Van de ene kant hoop ik dat ze helemaal niets gaan vinden, dat er niets aan de hand is. Van de andere kant hoop ik dat er wel iets is, iets dat verklaard waarom ik al twee keer verwachtte zwanger te zijn en twee keer toch ongesteld werd. We zien wel, ik maak me er nog niet druk om. Eerst maar eens genieten van dit weekend.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:40:30 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63435088
Dubbel is dat gevoel hè Mefke? Herkenbaar hoor. Hoe lang zijn jullie al 'bezig' als ik vragen mag?
Lief dat jullie duimen dames
Ylana
pi_63435747
Mefke, ik hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid hebt, hopelijk dan ook gewoon in de vorm van: het is in orde .

Ik vind het spannend... Ben benieuwd hoe vroeg ik morgen wakker ben . Weet nog wel dat ik bij Mirte om half 6 's ochtends heb getest, ik was wakker en kon niet meer slapen. En lief keek met een slaperig hoofd naar de test en geloofde niet dat ik een tweede streepje had gepiest... Wachten is toch niet mn sterkste kant hoor...
pi_63435808
Spannend Nijna!!
Hier wordt hard geduimd voor je hoor!

Mefke ik hoop dat wat er ook uitkomt, dat het je in ieder geval meer duidelijkheid geeft en een geruster gevoel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63438103
Voor degene die ovu-testen gebruiken,vanaf welke dag begint jullie test te verkleuren? Als ik uitga van mijn vorige cyclus van 31dgn moet 25 nov mijn eisprong zijn maar ze zijn nog steeds blanco.Of zie je niks en dan opeens krijg je er een 2e streepje bij ofzo?
01-08-2008
pi_63438439
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:40 schreef Saffier het volgende:
Hoe lang zijn jullie al 'bezig' als ik vragen mag?
Effe kijken, ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil, had meteen een hele nette regelmatige cyclus van 28 dagen. Eind april bleek ik zwanger. Met 6 weken een inwendig echo ivm buikpijn. Toen gelukkig een kloppend hartje gezien ergens in een hoekie. Maar wel nadat de vk de opmerking maakte dat ze dacht dat het niet goed was. Daarna met de 11 weken echo bleek dat ons kindje nooit verder gekomen is dan 8 weken. Toen dus een curretage.
Na de curretage ging mijn cyclus gewoon weer in zijn eigen ritme lopen van voor de zwangerschap. Alleen...de menstruaties zijn heel anders (pijn!) en ook tussendoor heb ik af en toe rare pijn. En het is ietsje minder regelmatig nu. Het enge vind ik dat ik al twee keer het idee heb gehad dat ik zwanger was. En symptomen zijn de te verzinnen en in te beelden, maar groeiende borsten niet. En we hebben nu 1 keer een heel licht streepje gehad een dag of wat voor NOD en dan werd ik toch ongesteld.
Omdat ik na de curretage de eerst twee weken ook alleen pijn heb gehad en bijna geen bloedverlies en daarna alleen wat lichtbruin verlies, ben ik gewoon bang dat er iets niet klopt. Hopelijk is dat dus niet zo en kunnen ze me geruststellen.
Al met al was dit geloof ik de 5de cyclus na de curretage en zijn we inmiddels een cyclus of 10 bezig.

Nijna, je kan natuurlijk ook gewoon de wekker zetten om half zes ...of nu al testen...
pi_63443565
Mefke, ik had geen wekker nodig om half 6... er ging hier in de buurt een alarm af dus wakker werd ik inderdaad om half 6... gaan piesen ondanks de bezwaren van lief (zou je niet nog een dagje wachten...).
Maar het resultaat mag er wezen hoor!

En nu maar heel hard duimen dat het nu goed gaat, want ik vind het toch wel spannend...
  zondag 23 november 2008 @ 09:41:41 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63443651
Nijna en Nijna man gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 09:51:03 #159
5428 crew  miss_sly
pi_63443695
Nijna, wat geweldige! Gefeliciteerd!
En spannend, ja, dat is het zeker. Ik duim voor je dat het nu allemaal goed gaat!
pi_63443735
Gefeliciteerd Nijna
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 23 november 2008 @ 10:04:20 #161
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63443773
nijna!!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 23 november 2008 @ 10:05:07 #162
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63443778
HEHE! EINDELIJK WEER EEN STREEPJE! JA IK MOET ECHT SCHREEUWEN.
Want ik ben reuze blij voor NIJNA EN NIJNAMAN!!!!!!!!!!!!!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
pi_63443790
Jahaaaaaaaaaaaaa! De streepjesregen is begonnen! Gefeliciteerd Nijna!
pi_63443911
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nijna gefeliciteeeeeerd!
Saartje
pi_63443965
Nijna, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63443992
Nijna gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles dit keer helemaal goed gaat!

Mefke fijn dat ze er dinsdag naar gaan kijken, en k hoop dat je duidelijkheid krijgt in elk geval. Ik heb trouwens sinds een tijdje ook regelmatig dat mn borsten groeien vlak voordat ik ongesteld word, maar dus niet altijd.. Daarvoor had ik het nooit... Dus misschien kan dat gewoon ineens veranderen of zo?

PurePoison, ik had vrijdag op mn ovutest n ieniemienie dun tweede streepje, maar gisteren was dat tweede streepje in een keer bijna net zo dik en duidelijk als de controlestreep. Ging heel snel dus!

Takkembah, Georgette en Saffier k duim voor tweede streepjes!
pi_63443997
Nijna,super gefeliciteerd (hopelijk werkt het besmettelijk )
01-08-2008
  zondag 23 november 2008 @ 10:38:55 #168
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63444027
Nijna, wat goed: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd
Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe die hopelijk veel en veel langer mag duren dan de vorige, en met een veel mooier eind: een brusje voor Mirte.

pi_63444046
Gefeliciteerd Nijna
  zondag 23 november 2008 @ 10:47:50 #170
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63444106
Nijnaaaaaaaaaa. wat super!!! Een mooie kruis hoor! Ik duim voor een zorgeloze zwangerschap voor je!

Laat de rest maar volgen!

Hier vanmorgen een klein streepje op de ovu-test, dus hij is iets later dan vorige maand maar hopenlijk net als Chan morgen een dikke streep. Ik voel dat hij eraan zit te komen, maar precies wanneer is altijd lastig.

Voor de andere meiden met een NOD binnenkort: 2e streepjes willen we zien !! Ik duim voor jullie!
  zondag 23 november 2008 @ 10:56:14 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_63444196
nijna van harte gefeliciteerd!!!!
stormy waters...
sailin'
pi_63444328
JAAAA weer streepjes!!

Nijna gefeliciteerd meid!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 23 november 2008 @ 11:05:21 #173
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63444331
Nijna wat moooooooi!!!! :D

Gefeliciteerd!!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_63444599
Dank jullie en dat er maar gauw meer streepjes mogen volgen...!!!
pi_63444725
Nijna!!! Gefeliciteerd meid!!
wat goed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63444776
Nijna, gefeliciteerd!!!!!!
pi_63444806
Nijna, gefeliciteerd!
  zondag 23 november 2008 @ 11:37:03 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63444809
Nijna, gefeliciteerd Wat goed weer zo snel zwanger!!
Make love, not war ☮
pi_63445136
Nijna
Liefde
pi_63446740
Nijna! Jaaaa! Gefeliciteerd!!!
  zondag 23 november 2008 @ 12:57:25 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63446859
Da's wel een hele duidelijke hoor Nijna! Gefeliciteerd!
pi_63446889
Whiiiiiiiiiiiiehoe!! Nijna!! Gaaf gaaf!! Wat heerlijk voor jullie! Dat je maar heerlijk onbezorgd mag gaan genieten van deze zwangerschap!
pi_63446958
Nijna, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb er een brok in de keel van.
  zondag 23 november 2008 @ 13:27:35 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63447730
Nijna, gefeliciteerd!!

Hopelijk heb je over 36 wk een heel mooi brusje voor Mirte gebakken!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 23 november 2008 @ 13:57:05 #185
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63448661
Wat heerlijk Nijna
Ylana
pi_63448767
Super Nijna, van harte gefeliciteerd!
pi_63450223
Jahoeeeeee gefeliciteerd Nijna, supergeweldigmegafantastisch nieuws!
pi_63450620
Nijna, wat fijn! Gefeliciteerd!
pi_63450838
hoera voor Nijna!!! gefeliciteerd!
pi_63450901
(hmm dacht dat ik al lang gereageerd had, maar ik zie m'n reactie niet staan)

Nijna gefeliciteerd! Genieten nu hè!

(en dames, ik vind dat met Nijna en Miss_sly de streepjesregen begonnen is...wie volgt!?)
pi_63452310
Nijna, woohoo, gefeliciteerd!!!!!!!!!
En begrijpelijk dat het nu extra spannend is voor je, ik duim mee dat het helemaal goed gaat nu!
  zondag 23 november 2008 @ 16:08:32 #192
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63452332
Hier geen streepje, maar rooie duivels!!! Ik voelde ze vanochtend al aankomen.

Deze maand dus voor de eerste keer ovutestjes gebruiken, want na vorige maand het klussen te hebben gemist, hebben we deze maand volgens mij misgeklust...

En mijn nieuwe NOD mag dan op 25 december Dan ga ik maar voor de Kerststreepjes!!!

En inmiddels mijn bakbrownies erbij gepakt. Ik mag me lekker misselijk eten aan het beslag

[ Bericht 12% gewijzigd door Takkembah op 23-11-2008 16:33:26 (gaat brownies bakken ) ]
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 23 november 2008 @ 17:01:17 #193
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63453660
Nijna gefeliciteerd!
  zondag 23 november 2008 @ 17:12:51 #194
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63453998
Nijna en Miss_Sly....van harte! Wie volgt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 23 november 2008 @ 17:13:39 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63454015
Takkembah, nou moe... hopen dat de ovu testen wat inzicht geven in je cyclus. En geniet lekker van de brownies!! Gelijk heb je

En mèèèèèèèn wat een sneeuw zeg. Moet er vanavond nog uit, vind het maar niets, maar ja.
pi_63454931
Takkembah, dat schiet niet op zo. Jammer!
pi_63455953
Takkembah, bah bah bah...

Ik zag dat ik mijn nieuwe NOD niet doorgegeven heb, die mag op 15 december.
pi_63456031
Takkembah vervelend

Memmel! Ikke ikke!!
En de rest mag ook mee hoor, lekker met zn allen zwangeren en zomerkindjes bakken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 23 november 2008 @ 19:55:00 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63457945
Takkembah wat vervelend, je datum is aangepast en die van Mefke ook gelijk.

Nijna gefeliciteerd Wat een dikke vette plus
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63464160
Jammer takkembah
pi_63469432
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
Wow! Wat goed gezien/gevoeld van je vriendin!

Takkembah, wat vervelend. Bah.
pi_63470515
Hier vandaag temperatuurdip dus waarschijnlijk vandaag eisprong. Mooi op dag 19, er komt zowaar lijn in.. De afgelopen 2 maanden waren dag 21 en dag 18, dus nu er mooi tussenin.

En dan weer fijn op het wachtbankje..... hopenlijk genietend van allemaal 2e streepjes hier in de tussentijd
pi_63470544
Reinhilde, ze heeft het al eerder bij het rechte eind gehad en niet alleen bij mij... .

Happy, succes met wachten en mijn duimen draaien voor meer streepjes hier, kom maar op dames!

En Saffier, had jij nou al ongi of nog steeds in afwachting?
  maandag 24 november 2008 @ 11:13:02 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_63472954
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:27 schreef Nijna het volgende:
Mefke, ik had geen wekker nodig om half 6... er ging hier in de buurt een alarm af dus wakker werd ik inderdaad om half 6... gaan piesen ondanks de bezwaren van lief (zou je niet nog een dagje wachten...).
Maar het resultaat mag er wezen hoor!
[ afbeelding ]

En nu maar heel hard duimen dat het nu goed gaat, want ik vind het toch wel spannend...

Heel heel heel heel heel heel heel erg gefeliciteerd

Nouja, en je weet wel wat ik verder allemaal wil zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63473045
Nijna wat goed!! Gefeli
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_63473068
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:

Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.

BE bedankt voor het uploaden!
pi_63473278
Georgette, ik zie wel echt een tweede streepje... voorzichtig jompelmeisje.
Streepje is streepje, morgen of overmorgen herhalen en dan is het vast een overtuigende dikke streep, voorzichtig van harte
  maandag 24 november 2008 @ 11:26:14 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63473281
Ik zei het net al, een streep is een streep hoor!
Echt supertof dit!

Het is echt een ware streepjesregen de laatste paar dagen, dit is de 4e al!
pi_63473650
Wow Georgette! Ik zie ook echt een streep hoor!!! Gefeliciteerd!

Wanneer kom je uit de kast, ik ben zo nieuwsgierig...
  maandag 24 november 2008 @ 11:41:08 #210
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63473653
Oeh, nog een streepje. GEFELICITEERD GEORGETTE!
pi_63473657
Dat is een 2e streep!!!!

gefeliciteerd Sjors!!!!!!!
  maandag 24 november 2008 @ 11:44:15 #212
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63473730
Ik heb dit weekend extra veel geklust, soms 's ochtends en 's avonds, hopelijk kunnen de zaadjes dat goed handlen.
Vandaag zou mn eisprong moeten zijn maar ik voel nog niks. Dus ik van vanavond mooi weer klussen. Net zolang tot ik em voel
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 11:46:30 #213
5428 crew  miss_sly
pi_63473788
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?

Een echte streepjesregen, wat geweldig
pi_63473891
Georgettte!!

Wat goed!! Gefeliciteerd meid!
Streepjesregeeeenn!!!!
Aaah toe? Mag ik ook?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 november 2008 @ 11:51:37 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_63473924
En ik mis een aantal nieuwe streepjes en tegen de tijd dat ik dat besef is er nog een extra streepje ook!

Wauw meiden! Zijn er stroomstoringen geweest ofzo

Wat supergaaf!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 november 2008 @ 11:53:07 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63473963
Allemaal in de zomer uitgerekend. Hebben we wat te doen tijdens de komkommertijd!
pi_63474069
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?

Een echte streepjesregen, wat geweldig
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk

En nee. Ik houd het nog een tijdje voor mezelf. Sorry!
  maandag 24 november 2008 @ 12:00:30 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63474146
Hee, G_K, gefeliciteerd!!

Wanneer ga je vertellen wie je bent? Na de termijnecho?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63474170
Wat goed! Het topic wordt echt leeg zo, helemaal goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63474758
GK, gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63475519
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk
ik las geplast

Gefeliciteerd Georgette!
Wanneer ga je zeggen wie je bent?
Saartje
  maandag 24 november 2008 @ 12:57:29 #222
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63475586
Alle gestreepte meiden: gefeliciteerd!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 13:11:30 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63475924
G_K, gefeliciteerd!
(En toffe nick, leuk dat die nog even blijft.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator maandag 24 november 2008 @ 14:00:50 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63477313
Een streep voor George Zo licht vind ik hem niet hoor, vind hem zelfs vrij duidelijk!
Gefeliciteerd George
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63477382
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:

[ afbeelding ]

Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.

BE bedankt voor het uploaden!
Als je kijkt dat dit dus 3 dagen voor je NOD is!! Dan is ie wel duidelijk hoor!!

Gefeliciteerd
Liefde
  maandag 24 november 2008 @ 14:07:49 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63477487
waar is mijn post nou

G_K van harte met je mooie streep Gefeliciteerd meid
Nijna ik ben nog in afwachting, nog geen duivels maar ik ga ook niet testen, heb niet eens een test in huis Maar het is niet raar bij mij dat mijn cyclus wat langer duurt dan verwacht al is het al wel weer een tijd geleden dattie lang was.

Wat een mooie streepjesregen
Ylana
pi_63477602
Ik heb ook ooit zo'n vage streep geplast en die ligt nu in bed te zingen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 24 november 2008 @ 14:17:56 #228
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63477760
G_K gefeliciteerd zeg!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_63477876
G_K Gefeliciteerd hoor dat is een duidelijk streepje !!!
Mama van Isa en Ties
pi_63478004
Gefeliciteerd allemaal! Leuk!
En jammer voor takkembah...
Ben benieuwd of ik binnenkort ook iets te vieren heb... Ik ga deze week wel een keer testen denk ik maar ben er nog steeds niet uit wanneer... Ik ben sinds vrijdag echt ontzettend moe - misschien een teken?

Mijn temp is ook omhoog en voel me echt een beetje raar... maar ik ga er voor de zekerheid maar van uit dat het in mijn hoofd zit!

[ Bericht 16% gewijzigd door judes op 24-11-2008 14:33:22 ]
pi_63478264
Gefeliciteerd Georgette wat SUPER!
Streeeeeepjesregen

Kers, wij gaan gewoon voor de volgende ronde saampjes hoor
alhoewel er hier verdorie nog geen duvels zijn helaas (en ik niet zwanger ben)
pi_63479021
Sjors! van harte!
  maandag 24 november 2008 @ 15:32:59 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63479687
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n vage streep geplast en die ligt nu in bed te zingen
Ik zei dus daarstraks vrijwel hetzelfde, alleen lag mijn streepje te slapen.
  maandag 24 november 2008 @ 15:36:51 #234
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63479795
Kloonie van harte met je tweede streepje...
pi_63479808
Hier was de streep meteen goed te zien
Ook bij de volgende test of 10
Wil nog wel even iets kwijt
Het is wel een echte verrassingstijd
Met alle dubbele strepen die verschijnen
Hopelijk ook bij de rest, dan kan dit topic verdwijnen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63480000
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef YPPY het volgende:
Hier was de streep meteen goed te zien
Ook bij de volgende test of 10
Wil nog wel even iets kwijt
Het is wel een echte verrassingstijd
Met alle dubbele strepen die verschijnen
Hopelijk ook bij de rest, dan kan dit topic verdwijnen
Wat een gedichtje, lief hoor
pi_63480443
G_K gefeliciteerd! Je zal zien dat die streep alleen maar duidelijker gaat worden

En ook nog maar even hier bij een aantal ervaringsdeskundigen:

De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
pi_63480767
Stiemie, die ''iedereen'' dat zijn jullie niet! Je gaat je toch niks aantrekken van bezwaren van anderen?!
Als het goed voelt, waarom niet? Join the club zou ik zeggen
pi_63480851
Nou ik ga daardoor dus weer erg twijfelen. Wat nou als het echt niet 'handig' is? Zo'n kind prop je ook niet even terug zeg maar

Zijn er hier ouders waarbij de kindjes een kamer delen? Natuurlijk de flensjes maar verder?

Edit: Hahaha ik zie nu pas je onderschrift
pi_63481004
Stiemie, even voor de nuance, mijn lief en ik moeten onze studies nog afronden en we wonen in een heul klein 2-kamer appartementje op een zolder verdieping.
Er zijn alleen zoveel beren op de weg als je zelf wilt zien

Ik heb persoonlijk nooit een kamer gedeeld, maar een vriendin van mij wel met haar zusjes, ondanks dat er kamers genoeg waren daar. Dat vonden die meiden juist gezellig. Enige nadeel voor jullie misschien als ze gaan praten dat het wat langer duurt voor ze slapen
En dat van dat er minstens 4 jaar tussen kindjes moet zitten vind ik maar een gek argument?
Gewoon je gevoel volgen hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 november 2008 @ 16:19:57 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63481091
Stiemie, de meiden van Jessie hebben jaren bij elkaar op de kamer geslapen en dat was geen enkel probleem.
Scheelt denk ik dat het 2 meiden waren ook, maar tot een jaar of 6-7-8 lijkt me dat ook niet zo'n enorm probleem eigenlijk.
En verder... eerder of later. Het heeft allebei z'n voordelen. Als je ze 'kort' op elkaar heb, zijn ze sneller allebei groot zodat je bijvoorbeeld wat verdere vakanties kan doen, of makkelijker naar een museum of weetikveel omdat ze allebei uit de middagslaapjes zijn enzo.
Als er langer tussen zit heb je idd wel meer tijd met de nieuwe baby als de ander op school zit, maar nadeel is ook dat het dan voor het oudere kindje wrsch veel meer wennen is dan als ze kleiner zijn.

En het lijkt mij dus lastig als je er net eentje hebt die zindelijk is en gewoon een hele middag mee ergens naar toe kan zonder dat je eten/drinken/luiers etc. mee moet nemen en dan kan je van voren af aan beginnen omdat de nieuwe baby wel nog slaapjes etc. nodig heeft.
pi_63481373
Stiemie, jullie moeten doen wat voor jullie goed voelt! Het is toch jouw gezin, en niet het gezin van die andere mensen. Mijn zusje en ik hebben ook een paar jaar bij elkaar op de kamer geslapen omdat we dat zo gezellig vonden, terwijl er in ons huis ook genoeg kamers waren. Wij vonden dat gewoon heel erg gezellig en fijn!

Ik verwacht ook, bij ons, dat we nog niet in een groter huis wonen voordat de 2e komt, en ik zie daar ook echt geen problemen hoor! Juist gezellig. En onze kinderkamer is 3.60x2.20, ook niet zo groot dus. Maar groot genoeg voor 2 bedjes of een stapelbed.
pi_63481441
Ja ik denk dus ook meer zoals jij BE. Van dan heb je straks al dat gedoe van nachtvoedingen, luiers, fruithapjes enzo gehad in plaats van dat je na 4 jaar weer van voorafaan begint. Als ik kijk naar leeftijdsgenoten van mij zit daar ook vaak 4 jaar tussen.Zo van de ene gaat naar school en dan kunnen we aan de 2e

Eigenlijk vinden we ons huis nog veel te leuk om al te gaan verhuizen. We zijn wel een beetje aan het rondkijken maar die prijs voor een benedenhuis in Amsterdam in onze wijk is echt niet grappig Dus vandaar nog maar even hier blijven wonen. Nou ja ik twijfel gewoon nog even rustig verder
pi_63481600
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:

Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
Ja ik heb dan wel geen ervaring hé maar toch ga ik ff hier op reageren.
Als je het doet op de manier zoals al die mensen jou adviseren, lost dat het probleem van de kamer delen op? Als je ze vanaf jongs af aan bij elkaar op de kamer laat slapen lijkt me dat alleen handiger. Hoe jonger hoe flexibeler. Een kindje van 4 eist denk ik haar/zijn eigen ruimte op, ik verwacht dat het dan juist meer problemen zal geven?¿ maar ja ervaring heb ik er niet mee.

Een tweede kindje is pas echt super handig als de eerste het huis uit is, klinkt net zo logisch als al die redenen die die andere mensen geven, nietwaar?
En hee als jullie gevoel zegt een tweede zou zo welkom zijn.... waarom dan wachten?
Omdat dat jullie gelukkig maakt? of omdat je dan de "goedkeuring" van anderen krijgt... Stiemie volg je gevoel dan doe je het goed.
Mensen blijven toch hun mening ongevraagd met je delen
Mama van Isa en Ties
pi_63481790
Stiemie, jullie moeten echt gewoon doen wat jullie zelf willen! De mensen die je advies geven doen dat meestal vanuit hun eigen referentiekader, zo zal iemand die enig kind was je waarschijnlijk vertellen dat 1 kind ideaal is en dat hij er nooit last van heeft gehad, iemand uit een gezin met 6 kinderen zal je vertellen dat een groot gezin zo gezellig is enz. Ik denk ook niet dat er een ideaal moment is voor een kind - er zijn altijd voor- en nadelen aan de timing. Het gaat meer om je eigen gevoel, of je er nu klaar voor bent of niet.
  maandag 24 november 2008 @ 17:14:45 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63482714
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:
G_K gefeliciteerd! Je zal zien dat die streep alleen maar duidelijker gaat worden

En ook nog maar even hier bij een aantal ervaringsdeskundigen:

Wat een onzin zeg 4 jaar.
Overigens heb ik ook al het een en ander gehoord hoor. Van mensen die zich verbazen dat ik uberhaubt een 2de wil.
Ik scheel zelf 3 jaar met mn broer en vind het vrij veel. In mijn beleving hebben wij samen op een kamer gelegen, ik weet het 100% zeker, maar mijn moeder zegt van niet, dat we nooit een kamer hebben gedeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn neefjes hebben ook een tijdje samen op de kamer gelegen. Ze zijn 4 en 2,5. Dat ging goed volgens hun moeder maar ze hebben nu weer allebei een eigen kamer.
pi_63482977
Gefeliciteerd Georgette! Ik kan niet eens rustig een dagje gaan werken met die streepjesregen hier!
pi_63483453
Ik heb tot mn 9e met mn broertje op de kamer geslapen.
Daarna kwam er een tussen schot tussen en met 11 jaar had papa er 2 kamers van gemaakt.
Reden tot scheiding? Ik wilde lezen en hij wilde slapen. En mijn argument 'dan moet je je ogen dichtdoen' hielp niet, dus werd het ruzie en moest ik wachten van mijn ouders met lezen tot hij sliep , Dat werkte dus niet. 2 aparte kamers waren perfect.

Gewoon doen hoor! Het zijn jullie kinderen, niet die van 'die andere mensen'

Succes!

[ Bericht 11% gewijzigd door Vlinder op 24-11-2008 17:53:59 ]
pi_63483480
G-K Wat goed!! Gefeliciteerd!!
ware streepjesregenbui hier.. wie volgt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63484546
Sjors! Die is hartstikke echt joh!! Ontzettend gefeliciteerd!

Zo hé, het begint nu echt los te komen he!
pi_63485402
G_K gefeliciteerd!!!
pi_63486017
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Vicky het volgende:
G-K Wat goed!! Gefeliciteerd!!
ware streepjesregenbui hier.. wie volgt??
Ik wil wel hoor! Wachten duurt lang.
pi_63486070
G_K.... WOW! Al best een aardige streep hoor! Gefeficiteerd! Gezellig als je nog even blijft hangen natuurlijk, maar die streep is echt wel duidelijk over een paar dagen.

Wie volgt?? Er kan nog meer bij, er kan nog meer bij!!
pi_63486152
Happy, Ik vind dat jij nu mag, jij wacht al het langst van de actieve posters!
pi_63486213
Of we gaan gewoon allemaal tegelijk, zo op het eind van het jaar!
pi_63486392
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:23 schreef Vlindur het volgende:
Happy, Ik vind dat jij nu mag, jij wacht al het langst van de actieve posters!
Da's lief van je. Ga je dan wel met me mee?

We gaan gewoon allemaal en sluiten dit topic
pi_63486458
Ik wil wel mee, maar ik had gister al weer wat los bloed. Dus ik denk dat ik hier nog maar even blijf
pi_63486530
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil wel mee, maar ik had gister al weer wat los bloed. Dus ik denk dat ik hier nog maar even blijf
Neeeee, nou moe... misschien innesteling? Is toch wel vroeg voor beginnende duivels?
pi_63486633
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Neeeee, nou moe... misschien innesteling? Is toch wel vroeg voor beginnende duivels?
In innesteling geloof ik niet meer hoor, dan heb ik elke maand een innesteling.
Maar vandaag verder niks, dus het zal binnenkort wel komen. Ach, en een septemberkindje lijkt me ook heel tof. (Bij ons is helemaal niemand jarig in september, dus issie de enige )
pi_63486677
Volgens mijn vriendin is het raak in ronde 5. Dat is dus januari. Nou, ik ben benieuwd!
pi_63486839
Saffier, in afwachting dus nog, ik blijf gewoon duimen hoor.

Vlindur... hmmz
pi_63486847
G_K, gefeliciteerd!!!!
pi_63486913
Hahaha, mijn man die zegt ook dat 'het beter uitkomt volgende maand' want dan is het vaarseizoen bijna voorbij als ik uitgerekend ben en gaat de boot toch de kant op (uit gekheid hoor niet serieus). Ik hoop echt heel erg dat het deze of volgende maand raak is want anders toch weer de MMM in en dan ben ik minimaal 35 jaar als het kindje eris en dat hoop ik eerlijk gezegd te voorkomen. Maar ach, alleen de wetenschap dat het ooit gebeurd zou voor mij genoeg zijn om nog best een jaar te wachten.

Ik hoop het ook voor je Vlindur. Mooie maand om te bevallen in september!
pi_63487201
Dan gaan wel samen voor september!
  maandag 24 november 2008 @ 19:58:02 #265
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63487230
Dus jij bent helemaal geen 28 jaar?
pi_63487443
Bumba ikke? Nee, ik ben 24, hoe kom je bij 28 dan?
pi_63487466
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

In innesteling geloof ik niet meer hoor, dan heb ik elke maand een innesteling.
Maar vandaag verder niks, dus het zal binnenkort wel komen. Ach, en een septemberkindje lijkt me ook heel tof. (Bij ons is helemaal niemand jarig in september, dus issie de enige )
Bij ons zijn een hoop mensen jarig in september, en op zich kan me dat niet zoveel schelen, ik vind het niet zo erg als kindje op dezelfde dag jarig zou zijn als ... (vul maar in), maar 24 september probeer ik toch een beetje te ontwijken want dat wordt wel een beetje te gek... Dan zijn mijn papa, mijn tante, mijn zwager, lief's neef, 4 vriendinnen van mij, 2 vrienden van hem jarig.

Niet zo gek als je gaat terug rekenen dan valt de conceptie datum of de laatste NOD datum zo rond kerst mooie tijd om de pil in de wilgen te hangen hihi. Maar goed, die datum proberen we wel een beetje te omzeilen, maar ach. Zo niet dan toch, en als baby een beetje humor heeft dan komt hij/zij te vroeg of te laat en tóch op de 24e
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 november 2008 @ 20:10:01 #268
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63487569
IHmm ik moet leren quoten
Ik bedoelde natuurlijk happyme28. Die zegt dat ze al bijna vijfendertig is.
pi_63487614
Bumba, ik dacht al
Hé verdomd, ik zie het nu in dr nick staan! Happy, leg eens uit!

Huup, Mocht ik nu wel zwanger zijn dan zou 6 aug. de datum zijn. Mn broertje is de 7e jarig.
  maandag 24 november 2008 @ 20:12:11 #270
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63487638
Ik heb ook een vriendin die op de 24ste jarig is, in september.
pi_63487863
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef bumbaloe het volgende:
IHmm ik moet leren quoten
Ik bedoelde natuurlijk happyme28. Die zegt dat ze al bijna vijfendertig is.
Haha, nee ik was 28 toen ik me voor Fok! registreerde Nu ben ik net 34.

Enne Vlindur, samen in september bevallen zou ik geweldig vinden, maar als het bij mij augustus wordt, moet je niet boos worden hoor
pi_63488064
Is goed

Ik ga tv kijken. Grey's komt zo.
Tot morgen!
pi_63488116
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Vlindur het volgende:
he! Heb je goed nieuws? !!!!
Hahhahahhaha...... neeeeee maar stel dát het lukt deze maand moet je het me niet kwalijk nemen. We gaan het nog wel even pogen vanavond om een beebje te brouwen

Hihi, je had het zelf al door... Ben ook weg
pi_63488130
he shit, je bent te snel Ik las verkeerd
pi_63488211
Succes met beebje bouwen iig! Das altijd leuk!
Ik gun het je van harte!!
pi_63489298
al die streepjes hier , gefeliciteerd allemaal, en succes voor degenen die ook hard bezig zijn om er een tweede te gaan plassen
pi_63491561
Gefeliciteerd allemaal

Morgen zou mijn eisprong moeten zijn maar de ovulatie testen geven in de verste verte nog geen 2e streepje aan
01-08-2008
pi_63492143
Toch maar wel feestje bouwen hoor P_P!! Voor hetzelfde geld mist je ovu-test je LH-piek gewoon, dat zou best kunnen aangezien je LH-piek maar zo kort duurt.

Ik duim voor lekker heel veel meer streepjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:00:02 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63498174
Ik help het iedereen hopen!!!! Duimduimduimduim

Vlindur, hoop dat je gewoon wegmoet uit dit topic hiero!!!

Mijn ovu testen zijn binnen, kom er net wel achter dat dat - ongeveer- tijdens de klusweek ik weer een week teambuilding op locatie heb!!! GRRRR. Daar baal ik van als een stekker, hebben we dadelijk van de drie maanden klussen er twee gemist door mijn werk en één keer misgeklust...

Kun je met ovu testen behoorlijk accuraat zijn??? Want dat pak ik gewoon de trein terug tussendoor, het is goed...
Alexa en Seth zijn lief
pi_63498618
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Takkembah het volgende:
Kun je met ovu testen behoorlijk accuraat zijn??? Want dat pak ik gewoon de trein terug tussendoor, het is goed...
Nou, niet echt. Na een positieve ovu test volgt de eisprong binnen 48 uur. Dat is dus 2 dagen....

Hier nog steeds lage temp, dus ovu toch een dagje later denk ik Maar sl**m is wel goed zichtbaar morgen maar weer zien dan...
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:36:28 #281
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63498751
Nou, 48 uur valt bij mij redelijk onder behoorlijk accuraat dan maar. Hopelijk valt ie dan net buiten mijn teambuilding-week!!
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:38:28 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63498798
G_K, gefeliciteeeeeeerd met je 2e streepje

Bumbaloe, je spoiler
Hopelijk is al het extra klussen niet voor niks geweest!
Nou ja, voor niks is het natuurlijk nooit als het goed en lekker is, maar je snapt me wel...

Stiemie, niks van aantrekken wat anderen vinden en er gewoon voor gaaaaan als jullie zo graag willen! Je kan wel eeuwig blijven dubben, maar jullie leef- en woonomstandigheden zijn imo (en die van jezelf vast ook) absoluut goed genoeg om 2 kindjes in groot te brengen! Misschien zelfs wel meer
Bovendien zal de overstap naar ineens 2 kindjes volgens mij makkelijker en meer vanzelfsprekend zijn dan bij het krijgen van een eerste. Door Linde hebben jullie een bepaalde routine ontwikkeld en de volgende gaat daar gewoon in mee draaien. En geen eigen kamer? So what, daar heeft een baby of dreumes helemaal nog geen behoefte aan als je het mij vraagt.

Mijn ouders hebben dus wel bewust gewacht tot ik ouder was voordat ze voor een 2e gingen. Mijn zusje en ik schelen 4 jaar en toen ik enkele maanden geleden per ongeluk aan mijn moeder vertelde dat we bezig zijn voor een 2e reageerde ze (zoals verwacht ) niet bepaald positief. Het zou oneerlijk zijn tegenover Devin om zo snel al de aandacht te moeten gaan delen, het zou veel te zwaar en te druk worden, we wonen op "slechts" 80 m2 en wat als ik weer zo'n zware zwangerschap zou gaan krijgen, hoe moest het dan met Devin????
Allemaal zaken waar M. en ik zelf allang bij hadden stilgestaan en we hadden de beslissing genomen: we gaan ervoor, gaat allemaal goed komen! Hopelijk zien jullie dat ook snel in en kan je gauw komen melden dat Linde een brusje gaat krijgen

Wat een steepjesregen, daar is geen enkele paraplu tegen bestand
Maar volgende maand gaat het nog een keer regenen Bij alle anderen die dat wachten niet zo tof meer vinden. Zou dat niet mooi zijn als december-wonder?
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:45:38 #283
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63500435
Ik heb helemaal geen slijm, of ja, niet dat ik weet. Ik let daar niet zo op.
Ik denk dat ik toch wel mijn eisprong gisteren heb gehad, had tegen de avond toch wel wat kramp, maar misschien beelde ik het me in, de krampen waren niet zo hevig als de vorige 2 keer.
Gisteren niet meer geklust. Ben om 19.00 bekaf naar bed gegaan. Beetje TV gekeken en had echt geen zin.
Vanavond misschien voor de zekerheid nog een keertje, maar ik moet tot 21.00 werken dus ik zal daarna wel moe zijn.

Kersjes bedankt
pi_63501344
Stiemie ik zou me daar helemaal niet druk om maken. Mikael moet waarschijnlijk de eerste tijd ook een kamer delen met zijn broertje of zusje. We staan wel ingeschreven voor een andere woning maar we willen niet het eerste beste huis aannemen dus we nemen er alle tijd voor. Misschien komt de kleine (of MIkael) eerst nog wel bij ons op de kamer maar dat gaan we tegen die tijd allemaal nog wel bekijken.
Mijn moerder zei in het begin ook: Hoe wil je dat dan toch doen met 2 kinderen en maar 2 slaapkamers. Maar later zei ze wel dat ze vroeger net zo goed met meerdere op 1 kamer lagen en dat dat allemaal prima ging.
Liefde
pi_63501786
Vroegah woonde mijn moeder met haar 8 broers en zussen (en ouders) in een huisje met 4 slaapkamers en ze zijn er allemaal redelijk goed uitgekomen hoor
Daar werd ieder jaar 1 baby geboren ofzo dat was toen de "standaard" anders kwam de pastoor langs de deur
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:47:18 #286
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63505490
Whiehooee, streepjes lees ik!

Nijna, super zeg! van harte gefeliciteerd!

En GK, jij ook! proficiat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63506683
G_K gefeliciteerd!!

Hier is de wachtperiode weer aangebroken, NOD mag op 7 december (BE wil je het lijstje aanpassen?) gelijk met prinseszondererwt en Happyme28!
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:29:34 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63506751
Aangepast!
pi_63511650
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:26 schreef Rubey het volgende:
Hier is de wachtperiode weer aangebroken, NOD mag op 7 december (BE wil je het lijstje aanpassen?) gelijk met prinseszondererwt en Happyme28!
Dat wordt idd een drukke dag! Maar ik vrees dat ik al een testje waag op 5 december, bij wijze van mogelijk cadeautje. Ik blijf een muts met testen. Ik voorspel deze ronde niks, want ik voel namelijk niks. Geen kramp, geen slijm. Niks. Op zich prima, kan ik me ook niet gek maken.
pi_63511739
Mn sigaret smaakt me niet.. Gister ook al niet..

En toch stug door blijven roken he..
pi_63511915
Sigaretten smaken altijd vies imho.
Maar het kan natuurlijk een teken zijn... en een goede reden om te stoppen!
pi_63512021
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sigaretten smaken altijd vies imho. [ afbeelding ]
Maar het kan natuurlijk een teken zijn... en een goede reden om te stoppen!
Ik heb al vaag bloed, dus het zit er weer niet in.. Maar het is wel een goeie reden ja..
pi_63512129
Het stoppen heeft geloof ik ook positieve invloed op je eitjes... (Mocht je nog een reden zoeken. )
pi_63512232
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het stoppen heeft geloof ik ook positieve invloed op je eitjes... (Mocht je nog een reden zoeken. )
I know, i know, maar ik rook helemaal niet zoveel. Ik steek altijd pas rond 17.00 mn eerste op (zonet was dus mijn eerste. Dus.. En ik kan heus wel stoppen als ik dat wil hoor. Heus. Ben helemaal niet verslaafd!
pi_63512414
Het was niet de bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen. Tuurlijk kun je stoppen.
pi_63512636
Ik ben niet ongemakkelijk, ik deed mijn best om je te overtuigen dat ik niet veel rook. Maar elke sigaret is te veel. Maar zolang ik geen 10 peuken per dag weg rook vind ik niet dat ik 'ernstig overmatig rook ter beschadiging van een eventueel ei'

Hm, ik snap mijzelf al niet eens meer
Maar mijn vriend rookt niet, dus dat scheelt sowieso al.
En zodra ik een plusje plas stop ik. Ik ga het iig heel erg proberen. En anders nog minder roken dan ik nu al doe.
pi_63513494
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef Vlindur het volgende:
En zodra ik een plusje plas stop ik. Ik ga het iig heel erg proberen. En anders nog minder roken dan ik nu al doe.
Dan MOET je echt stoppen hoor.
Zag laatst een zwangere vrouw een sigaret roken,wilde die sigaret zo uit haar mond slaan,kan dat echt niet begrijpen.
01-08-2008
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:20:33 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63513545
Vlindur, dat was bij mij destijds het eerste signaal!!!
Ineens walgde ik van mijn sigaret, het smaakte zo vies. En dat terwijl ik een paar uur daarvoor rookte alsof er niks aan de hand was... Ongeveer 3 kwartier na de smerige ervaring had ik een positieve test in handen
pi_63513608
Even een berichtje van deze kant

Onze poging tot zwanger worden is even vertraagt.
Zowel ik als mijn lieve vriend zitten door alle gebeurtenissen dit jaar niet zo lekker in ons vel.
Ook heb ik een nieuwe baan, en als ik dan over 3 maanden moet gaan zeggen dat ik zwanger worden ze niet heel vrolijk van. Ik werk daar maar 3 dagen, dus eigenlijk is het niet z'n probleem, maar door toenemnde drukte op dit moment wel, en ze kunnen het aankomende jaar niet meer zonder mij op front office.

Dus onze poging heeft even rust. En over 3 maanden gaan we vrolijk verder.....
pi_63513648
Verdorie, nog steeds niet ongesteld, wel waterige afscheiding en de zeurende buikpijn. Het lijkt alsof het bloed niet wil doorzetten ofzo
Vrijdag dan toch maar een afspraak maken met de huisarts, bah ik zie daar zo tegenop he, maarja duidelijkheid is wel wat ik wil. Misschien krijg ik wel een kuurtje aan de pil waardoor het wat op gang geholpen wordt, dit schiet echt niet op.
Volgende maand 6 maanden zonder Implanon en nog maar 1 keer echt ongesteld geweest
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:24:23 #301
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63513664
Dat heb ik ook wel eens voorbij horen komen. Onthutsend, de logica van sommige randdebielen: "Ja, maar als ik stop met roken raak ik zooooo gestresst, da's ook niet goed voor de baby"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')