En HuupHuup heeft dus dequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef mefke79 het volgende:
HuupHuup, jammer!
Hier op dag 23 van mijn cyclus. Ik voel vanalles en nog wat, maar ik durf gewoon nog niet te hopen. Maar ik heb wel al twee dagen een bh aan die ik tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht heb omdat de andere bh's niet meer lekker zaten.![]()
Heb ook bij mezelf zitten bedenken dat als nu weer plotseling alle symptomen verdwijnen en ik toch weer (heftig) ongesteld word, ik contact wil opnemen met de arts in het ziekenhuis. Ik wil dan proberen om een echo te krijgen. Na de curretage in juni is er nooit meer een controle geweest en omdat mijn menstruatie zo anders geworden is, ben ik bang dat er een kleine verkleving oid zit. Maar goed, laten we eerst maar eens hopen dat die echo niet meer nodig is en dat er een andere echo nodig is.
Karin, voel jij al wat?
Haha, ik las "puistjes" i.p.v. "plusjes"quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef Vlindur het volgende:
ja, wil ook wel weer eens een plusjes zien. Inclusief de mijne!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein,Nijna en Saffier, ik test ook de 23e. Voelen jullie (al)wat?
Hmm das jammer dat je er niet zo'n goed gevoel over hebt.... hopelijk heeft je gevoel het toch mis!quote:Op zondag 16 november 2008 11:20 schreef mefke79 het volgende:
He kersjes, jammer!
Hier weinig nieuws. Ben niet heel hoopvol, we zien wel. Borsten doen nog steeds pijn, maar niet meer dan eerst. Ik geloof het toch pas als ik een plusje zie hoor. Ik test op z'n vroegst woensdag. Maar ergens verwacht ik al voor die tijd de bekende buikpijn te krijgen.
Karin, wanneer wil jij gaan testen?
Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ticootje, een nette cyclus is erg fijn! Daar kun je wat mee! Maar gaan jullie voor een tweede streepje?
Leuk!
Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.
Maar we doen het onbeschermt zeg maar, op de juiste tijdstippen en we zien wel.
IVF-ISCIquote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?
Helemaal niets.quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
We wisten van tevoren dat het moeilijk zou worden. Mijn man had in zijn vorige relatie de boel laten afknopen. (Dat had ook weer een speciale reden) Zodra hij uit die relatie was heeft hij de boel wel laten herstellen, maar de kwaliteit, vorm en beweegelijkheid van het zaad kwam niet terug zoals het was voordat de boel werd afgeknoopt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Judes, dank je
Tico, Hoelang zijn jij en je man bezig geweest voor Jennifer? En wisten jullie al dat het moeilijker zou gaan? of kwam je er gaande weg achter?
Nou ja, dat dus. Ik ben gewoon bang dat er zoveel weggeschraapt is, dat er nu geen goede slijmvlieslaag meer is om te nestellen. Ik verlies nu namelijk nooit meer 'weefsel' maar echt alleen 'dun bloed'. (sorry voor het smerige verhaal)quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maar wel goed dat je aan de bel trekt als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Ben je bang dat er iets niet goed is gegaan tijdens de curretage? Denk weleens: straks hebben ze iets weggehaald wat had moeten blijven zitten ofzo....
Ik geef toe, veel dingen kun je je inbeelden. Maar borsten die echt meer dan een maat groeien niet. Dat verschil zie je (en voel je). Waar ik dus bang voor ben is dat het innestellen niet goed gaat en dan zou dat deze maand voor de tweede keer zijn geweest op in totaal 5 cyclussen vanaf de curretage. Ik heb twee maanden terug een dun ielig streepje gehad, te vroeg getest (en dus ook hier niets gemeldquote:Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef judes het volgende:
Ik word er wel wat rustiger van nu ik jullie posts allemaal weer heb doorgelezen, ik zie dat ik niet de enige ben die me allemaal symptomen 'inbeeld'.
Vickyquote:Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Vicky het volgende:
Saffier, ik weet niet of iemand het eigenlijk al gevragd heeft.. moaar hoe wasset bij de gyn??
Dat hebben/hadden wij ook hoor, BE. Zo van als ze nu iets vinden dan kunnen we verder. Alleen had ik verwacht dat het bij mij zou liggen omdat ik sinds december zo'n extreme buikpijn heb tijdens de menstruatie. Ergens ben ik dus ook wel opgelucht dat er minder zwemmers waren, dat is tenminste relatief simpel te constateren en kunnen we snel door, als ze bij mij moeten gaan zoeken wat er scheelt heb je veel meer mogelijkheden natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was het helemaal vergeten Saffier.
Wat balen van de zwemmers, hoewel het voor mezelf mss wel een beetje een opluchting zou zijn, het is iig wrsch verkaarbaar. En nu men het weet kan men ook gericht gaan helpen.![]()
Lol, idd, je hebt wel gelijk. Het probleem is dat ik het ook gewoon erg leuk vind om er van alles over op te zoeken en er mee bezig te zijn. Tenminste, nu nog wel! Als het wat langer duurt word ik er vanzelf wat relaxter over, denk ik. Ik moet alleen oppassen dat ik het er dan niet de hele tijd over ga hebben 's avonds! Judes vorige week: 'Weet je trouwens dat speeksel zaaddodend is?' 'Wist je dat het 48 uur duurt voor je sperma weer goed aangevuld is?' 'Bij hoeveel weken zwangerschap zou je het aan mensen willen vertellen?'quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven![]()
?
tis maar vaag hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef bumbaloe het volgende:
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
Mwuahaha, zuipschuit!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Karin![]()
Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit![]()
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond)
Vlindur, gefeliciteerd!
Helaas is het (preconceptioneel) gesprek verzet naar volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Saffier het volgende:
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!
Heb jij wel thuis mogen bevallen en borstvoeding mogen geven?Ik hoop dat ik ook gewoon bij een verloskundige onder controle kan maar vind ik nu een voorbereidend gesprek wel fijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Nijna het volgende:
Karin wat jammer.
PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
Ik pm je even!!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
Misschien ben ik het deze maand nog wel. A.s. donderdag is mijn NOD. Sinds een paar dagen heb ik kramperige buikpijn en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!
Ik wil je niet ontmoedigen, judes, maar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je na 40 dagen nog niet ongesteld bent, lijkt me ook wat voorbarig. Zonder aanwijsbare reden kan je lichaam bijvoorbeeld een cyclus overslaan en geen ovulatie hebben, waardoor je dus ook niet zwanger kan zijn. Of even hikken en 'gewoon' ineens 50 dagen duren. Maar met 40 dagen zou ik zeker wel even testenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
dat dcht ik helaas ook.. en toen bleek dat ik ineens een cyclus over geslagen hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
Haha dan weet ik wel wat in in mijn pauzes elke dag even deedquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
Effe kijken, ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil, had meteen een hele nette regelmatige cyclus van 28 dagen. Eind april bleek ik zwanger. Met 6 weken een inwendig echo ivm buikpijn. Toen gelukkig een kloppend hartje gezien ergens in een hoekie. Maar wel nadat de vk de opmerking maakte dat ze dacht dat het niet goed was. Daarna met de 11 weken echo bleek dat ons kindje nooit verder gekomen is dan 8 weken. Toen dus een curretage.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:40 schreef Saffier het volgende:
Hoe lang zijn jullie al 'bezig' als ik vragen mag?
Wow! Wat goed gezien/gevoeld van je vriendin!quote:Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
quote:Op zondag 23 november 2008 09:27 schreef Nijna het volgende:
Mefke, ik had geen wekker nodig om half 6... er ging hier in de buurt een alarm af dus wakker werd ik inderdaad om half 6... gaan piesen ondanks de bezwaren van lief (zou je niet nog een dagje wachten...).
Maar het resultaat mag er wezen hoor!
[ afbeelding ]
En nu maar heel hard duimen dat het nu goed gaat, want ik vind het toch wel spannend...
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?
Een echte streepjesregen, wat geweldig
ik las geplastquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk
Als je kijkt dat dit dus 3 dagen voor je NOD is!! Dan is ie wel duidelijk hoor!!quote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:
[ afbeelding ]
Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.
BE bedankt voor het uploaden!
quote:Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n vage streep geplast en die ligt nu in bed te zingen
Wat eenquote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef YPPY het volgende:
Hier was de streep meteen goed te zien
Ook bij de volgende test of 10
Wil nog wel even iets kwijt
Het is wel een echte verrassingstijd
Met alle dubbele strepen die verschijnen
Hopelijk ook bij de rest, dan kan dit topic verdwijnen
Ja ik heb dan wel geen ervaring hé maar toch ga ik ff hier op reageren.quote:Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:
De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde![]()
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
Wat een onzin zeg 4 jaar.quote:Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:
G_K gefeliciteerd! Je zal zien dat die streep alleen maar duidelijker gaat worden![]()
En ook nog maar even hier bij een aantal ervaringsdeskundigen:
De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde![]()
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn neefjes hebben ook een tijdje samen op de kamer gelegen. Ze zijn 4 en 2,5. Dat ging goed volgens hun moeder maar ze hebben nu weer allebei een eigen kamer.bumba baloe, waar is die kleine clown?
Ik wil wel hoor!quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Vicky het volgende:G-K
Wat goed!! Gefeliciteerd!!
ware streepjesregenbui hier.. wie volgt??
quote:Op maandag 24 november 2008 19:23 schreef Vlindur het volgende:
Happy, Ik vind dat jij nu mag, jij wacht al het langst van de actieve posters!
Neeeee, nou moe... misschien innesteling? Is toch wel vroeg voor beginnende duivels?quote:Op maandag 24 november 2008 19:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil wel mee, maar ik had gister al weer wat los bloed. Dus ik denk dat ik hier nog maar even blijf
In innesteling geloof ik niet meer hoor, dan heb ik elke maand een innesteling.quote:Op maandag 24 november 2008 19:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Neeeee, nou moe... misschien innesteling? Is toch wel vroeg voor beginnende duivels?
Bij ons zijn een hoop mensen jarig in september, en op zich kan me dat niet zoveel schelen, ik vind het niet zo erg als kindje op dezelfde dag jarig zou zijn als ... (vul maar in), maar 24 september probeer ik toch een beetje te ontwijken want dat wordt wel een beetje te gek... Dan zijn mijn papa, mijn tante, mijn zwager, lief's neef, 4 vriendinnen van mij, 2 vrienden van hem jarig.quote:Op maandag 24 november 2008 19:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In innesteling geloof ik niet meer hoor, dan heb ik elke maand een innesteling.![]()
Maar vandaag verder niks, dus het zal binnenkort wel komen. Ach, en een septemberkindje lijkt me ook heel tof. (Bij ons is helemaal niemand jarig in september, dus issie de enige![]()
)
Haha, nee ik was 28 toen ik me voor Fok! registreerdequote:Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef bumbaloe het volgende:
IHmm ik moet leren quoten
Ik bedoelde natuurlijk happyme28. Die zegt dat ze al bijna vijfendertig is.
Hahhahahhaha...... neeeeeequote:
Nou, niet echt. Na een positieve ovu test volgt de eisprong binnen 48 uur. Dat is dus 2 dagen....quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Takkembah het volgende:
Kun je met ovu testen behoorlijk accuraat zijn??? Want dat pak ik gewoon de trein terug tussendoor, het is goed...
Dat wordt idd een drukke dag! Maar ik vrees dat ik al een testje waag op 5 december, bij wijze van mogelijk cadeautje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:26 schreef Rubey het volgende:
Hier is de wachtperiode weer aangebroken, NOD mag op 7 december (BE wil je het lijstje aanpassen?) gelijk met prinseszondererwt en Happyme28!
Ik heb al vaag bloed, dus het zit er weer niet in.. Maar het is wel een goeie reden ja..quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sigaretten smaken altijd vies imho. [ afbeelding ]
Maar het kan natuurlijk een teken zijn... en een goede reden om te stoppen!
I know, i know, maar ik rook helemaal niet zoveel. Ik steek altijd pas rond 17.00 mn eerste op (zonet was dus mijn eerste. Dus.. En ik kan heus wel stoppen als ik dat wil hoor. Heus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:Het stoppen heeft geloof ik ook positieve invloed op je eitjes... (Mocht je nog een reden zoeken.
)
Dan MOET je echt stoppen hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef Vlindur het volgende:
En zodra ik een plusje plas stop ik. Ik ga het iig heel erg proberen. En anders nog minder roken dan ik nu al doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |