quote:
Effe kijken, ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil, had meteen een hele nette regelmatige cyclus van 28 dagen. Eind april bleek ik zwanger. Met 6 weken een inwendig echo ivm buikpijn. Toen gelukkig een kloppend hartje gezien ergens in een hoekie. Maar wel nadat de vk de opmerking maakte dat ze dacht dat het niet goed was. Daarna met de 11 weken echo bleek dat ons kindje nooit verder gekomen is dan 8 weken. Toen dus een curretage.
Na de curretage ging mijn cyclus gewoon weer in zijn eigen ritme lopen van voor de zwangerschap. Alleen...de menstruaties zijn heel anders (pijn!) en ook tussendoor heb ik af en toe rare pijn. En het is ietsje minder regelmatig nu. Het enge vind ik dat ik al twee keer het idee heb gehad dat ik zwanger was. En symptomen zijn de te verzinnen en in te beelden, maar groeiende borsten niet. En we hebben nu 1 keer een heel licht streepje gehad een dag of wat voor NOD en dan werd ik toch ongesteld.
Omdat ik na de curretage de eerst twee weken ook alleen pijn heb gehad en bijna geen bloedverlies en daarna alleen wat lichtbruin verlies, ben ik gewoon bang dat er iets niet klopt. Hopelijk is dat dus niet zo en kunnen ze me geruststellen.
Al met al was dit geloof ik de 5de cyclus na de curretage en zijn we inmiddels een cyclus of 10 bezig.
Nijna, je kan natuurlijk ook gewoon de wekker zetten om half zes

...of nu al testen...