Lol, idd, je hebt wel gelijk. Het probleem is dat ik het ook gewoon erg leuk vind om er van alles over op te zoeken en er mee bezig te zijn. Tenminste, nu nog wel! Als het wat langer duurt word ik er vanzelf wat relaxter over, denk ik. Ik moet alleen oppassen dat ik het er dan niet de hele tijd over ga hebben 's avonds! Judes vorige week: 'Weet je trouwens dat speeksel zaaddodend is?' 'Wist je dat het 48 uur duurt voor je sperma weer goed aangevuld is?' 'Bij hoeveel weken zwangerschap zou je het aan mensen willen vertellen?'quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven![]()
?
tis maar vaag hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef bumbaloe het volgende:
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
Mwuahaha, zuipschuit!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Karin![]()
Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit![]()
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond)
Vlindur, gefeliciteerd!
Helaas is het (preconceptioneel) gesprek verzet naar volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Saffier het volgende:
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!
Heb jij wel thuis mogen bevallen en borstvoeding mogen geven?Ik hoop dat ik ook gewoon bij een verloskundige onder controle kan maar vind ik nu een voorbereidend gesprek wel fijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Nijna het volgende:
Karin wat jammer.
PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
Ik pm je even!!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
Misschien ben ik het deze maand nog wel. A.s. donderdag is mijn NOD. Sinds een paar dagen heb ik kramperige buikpijn en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!
Ik wil je niet ontmoedigen, judes, maar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je na 40 dagen nog niet ongesteld bent, lijkt me ook wat voorbarig. Zonder aanwijsbare reden kan je lichaam bijvoorbeeld een cyclus overslaan en geen ovulatie hebben, waardoor je dus ook niet zwanger kan zijn. Of even hikken en 'gewoon' ineens 50 dagen duren. Maar met 40 dagen zou ik zeker wel even testenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
dat dcht ik helaas ook.. en toen bleek dat ik ineens een cyclus over geslagen hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
Haha dan weet ik wel wat in in mijn pauzes elke dag even deedquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |