abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63308231
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:18:27 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308593
Miss_sly, ik heb gister meteen een extra pot foliumzuur gekocht! Ik had het ooit al eens gelezen dat dat de kwaliteit van de zwemmers kan helpen verbeteren. Verder roken we niet, drinken we niet en eten we gezond. Meer dingen kan ik niet verzinnen wat we nog zouden kunnen doen. Tips zijn altijd welkom, hier of in pm. Bedankt!

Karin hoe is het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63308606
Saffier, gelukkig een eisprong. Jammer dat de zwemmers niet met zoveel waren... Wel prettig dat ze ook actie ondernemen als het bij de volgende keer ook zo blijkt te zijn
Fake it till you make it...
pi_63308678
Ik zie het al helemaal voor me dat we nu allemaal naar de etos/kruidvat rennen en voor onze mannen een pot foliumzuur halen. Wellicht vinden ze die morgen in hun schoen dan
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:36:24 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308931
Dank jullie wel allemaal.
Ja hahahaha, allemaal naar de DA voor een pot foliumzuur hihi.
Tico ik zag dat ik helemaal nog niet gereageerd had op jou Ik hoop op een wondertje voor jullie
Vlindur hoe gaat het met jou? En Nijna hoe voel jij je? Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven ? Succes hoor!
Ylana
pi_63309059
Mefke, teveel weggeschraapt, kan dat wel? Klinkt heel eng, ik hoop dat je er snel duidelijkheid over krijgt!
Ik zie er wat betreft alcohol laten staan wel een beetje tegenop, gewoon door het commentaar wat je dan idd krijgt! Ik drink meestal wel op feestjes, dus als ik dat dan niet doe krijg ik ongetwijfeld vragen! Ik heb al hele scenario's in mijn hoofd zitten over het meesmokkelen van wit druivensap ofzo...

Met de symptomen valt het nu wel weer mee, behalve mijn zere borsten dan. Dat is wel raar, want dat heb ik eigenlijk nooit, heel soms tijdens mijn ongesteldheid een dagje. Nu is het al 5 dagen...

Lol, mijn man krijg ik echt niet aan het foliumzuur! Die vind het al erg genoeg dat ik er zo mee bezig ben. Gelukkig heb ik het forum als uitlaatklep! In de multivitamine die hij neemt zit trouwens ook foliumzuur, 100 microgram geloof ik. Zou dat ook effect hebben?
pi_63309291
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven ?
Lol, idd, je hebt wel gelijk. Het probleem is dat ik het ook gewoon erg leuk vind om er van alles over op te zoeken en er mee bezig te zijn. Tenminste, nu nog wel! Als het wat langer duurt word ik er vanzelf wat relaxter over, denk ik. Ik moet alleen oppassen dat ik het er dan niet de hele tijd over ga hebben 's avonds! Judes vorige week: 'Weet je trouwens dat speeksel zaaddodend is?' 'Wist je dat het 48 uur duurt voor je sperma weer goed aangevuld is?' 'Bij hoeveel weken zwangerschap zou je het aan mensen willen vertellen?'
Daar wil hij allemaal nog helemaal niet mee bezig zijn! Dus nu probeer ik gewoon mijn mond te houden. Sindsdien gaat het wat beter. lol.
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:56:09 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63309377
Dat bedoel ik! Leuk dat je zo enthousiast bent
Ylana
pi_63309442
Saffier, goed nieuws bij jou. Een eisprong is natuurlijk wel heel belangrijk, dus heel fijn dat bij jou alles goed is. Weinig zwemmers kan inderdaad gewoon een momentopname zijn, er zijn inderdaad wel middeltjes om de kwaliteit wat omhoog te schroeven (of het ook werkt???). Maar met alleen weinig zwemmers kunnen ze een hoop hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63312200
Nou ik zei het tegen mn man, en hij vroeg alleen of er ook nog andere bijwerkingen waren

Vast niet. Maar we gaan nog niet aan het foliumzuur voor papa's hoor. Wellicht als we heel wat rondes verder zijn. Maar daar ga ik niet van uit omdat ik er van uit ga dat het deze ronde raak zal zijn.
pi_63313534
Saffier, ik voel geen dingen die ik anders niet voel volgens mij... Maar goed dat had ik bij Mirte ook niet en bij de zwangerschap erna ook niet. Dus dat zegt niks...
Het kan alle kanten op hier dus...
pi_63315065
Ticootje, wat leuk zeg! Hopelijk valt het allemaal mee en zal Jen niet te lang hoeven wachten op een brusje.

Saffier, fijn van de eisprong iig!

Mefke, die angst is herkenbaar...
Nadat ik op mijn 17e een abortus heb ondergaan voelde alles anders van binnen. Ook al zeiden ze tegen me dat het erg onwaarschijnlijk was, ik voelde wat ik voelde en sommige dingen (standjes) deden daarna gewoon echt zeer. Op mijn 19e kreeg ik een ernstige infectie aan mijn eierstokken wat de kans op moeilijker zwanger worden in de toekomst zou kunenn vergroten.
Toen we echt voor een kindje gingen heb ik navraag gedaan bij de ha en bleek dat de testen die konden worden uitgevoerd om te achterhalen of er idd verklevingen aanwezig waren juist als risico hadden dat je er verklevingen door kon krijgen . Laat maar dus.
Na 6 maanden onzekerheid werd ik zwanger, het kon dus toch!
Maar inmiddels ben ik ook alweer een poosje bezig en langzaamaan beginnen er weer twijfels te komen of er niet tijdens de bevalling wat beschadigd is geraakt ofzo
Ik hoop dat je vermoeden onjuist zal blijken te zijn en dat je snel een 2e streepje zult kirjgen! Een dikke dit keer.

Ik heb carpaccio in de koelkast liggen voor vanavond
We nemen het er nog even van! M. krijg ik trouwens niet aan het foliumzuur geloof ik, ik slik het zelf trouwens wel. Zou mooi zijn als hij zou stoppen met roken (misschien ligt het "probleem" wel bij hem?), maar die kans is zeer klein.
.... met gevoel voor drama....
pi_63315398
Ik slik foliumzuur en een multivitamine. Die multivitamine slik ik eigenlijk meer omdat het nu weer winter wordt en mn weerstand dan weer wat deukjes oploopt, dus niet per se voor een eventuele zwangerschap ofzo
Verder slik ik elke avond calciumtabletten. Omdat ik geen melk drink, en ik wil uiteraard wel alle goeie dingen verder aan mn kiddo meegeven dus sja.

En als ik vooruit loop op de zaken dan denk ik dat als ik zwanger ben ik ook aan de ijzertabletten zal moeten. Mijn ijzerwaarden zijn altijd al heel erg laag geweest, op het randje van de ga-tabletten-slikken-grens. daarom slik ik ook die vitamines want er hoeft maar iets te gebeuren of ik duikel eronder Geen idee waar dat aan ligt maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat een zwangerschap weinig gaat doen voor mijn ijzer

Mn lief rookt en drinkt niet en eet gezond dus daar doe ik het voorlopig gewoon maar mee.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63315561
Oh en Kersjes, geniet ervan meid
En neem er een lekker glaasje rosé of iets dergelijks bij voor mij! Ik zou wel willen namelijk maar heb morgen om 9 uur een presentatie aangezien ik tegenwoordig van 1 glas al rondjes achteruit ga lopen lijkt et mij geen goed idee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63321840
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef bumbaloe het volgende:
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
tis maar vaag hier
Gister verder de hele dag niks......
Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn, ga naar de wc en toen was er wel wat bloed met afvegen.
Vandaag dus toch ongesteld geworden, maar niet zoals anders... het is gewoon erg weinig.
Maar de krampen zeggen me wel weer genoeg.

Zet de NOD maar naar 18 dec

Gatsie ben er net zo flauw van!

Saffier, hopelijk valt het mee met de zwemmers...!
En verder gaan we weer verder duimen voor de wachtenden onder ons.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63321955
Karin, klote hoor. Succes maar weer de volgende ronde!

Safffier, hier gaat het prima! Vandaag 8 jaar verkering
En over 12 dagen verwacht ik pas (geen) duivels, dus geen idee verder
Heb alleen dus zere borsten. Zonet op de fiets stuiterden ze flink op en neer en dat deed zeer
Fijn dat je een eisprong hebt gehad! Dat deed mij ook erg goed toen ik het hoorde. Hopelijk zijn de zwemmers van je vriend de volgende keer wel goed, en anders kun je waarschijnlijk een heel 'probeer en wacht maar af' project overslaan. Succes!

Voor alle andere dames
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63322089
Jammer Karin

Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond )

Vlindur, gefeliciteerd!
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:01:52 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63322124
He, wat balen Karin...
pi_63322718
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Karin

Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond )

Vlindur, gefeliciteerd!
Mwuahaha, zuipschuit! Nee zo bedoelde ik het niet hoor

Gefeliciteerd Vlindur!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63322858
Jammer Karin!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:30:52 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63324717
Balen Karin

Vlindur gefeliciteerd
Ylana
pi_63326413
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Saffier het volgende:
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!

Helaas is het (preconceptioneel) gesprek verzet naar volgende week vrijdag
Ik gebruik Citalopram ivm met een angst en paniekstoornis(die ik al jaren heb en al veel therapie/behandelingen voor heb gehad maar zonder medicijnen helaas echt niet lukt)
Gooi er zo maar eens een ovu-testje tegen aan,gisteren was ie (zoals verwacht)harstikke negatief.
01-08-2008
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:17:53 #98
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63328297
Getver wat balen zeg dat het verzet is PP Ik duim voor een streepje op je ovu-testje
Ylana
pi_63332549
Karin wat jammer .

PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
pi_63341263
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Nijna het volgende:
Karin wat jammer .

PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
Heb jij wel thuis mogen bevallen en borstvoeding mogen geven?Ik hoop dat ik ook gewoon bij een verloskundige onder controle kan maar vind ik nu een voorbereidend gesprek wel fijn.
Ik heb alles eraan gedaan om zonder de medicijnen te kunnen maar het lukt echt niet,volgens de huisarts is het beter als ik de medicijnen blijf gebruiken want een paniekerige en stress moeder/zwangerschap is veel slechter voor het kind.
01-08-2008
pi_63342761
PP, mijn huisarts die zei dat ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen. Daar had ik me ook helemaal op ingesteld, maar het had wat betreft de vk ook thuis gemogen. Nou vorderde de ontsluiting niet echt en zat ik er aardig doorheen op een gegeven moment. En daarom zijn we toen voor een ruggenprik naar het ziekenhuis gegaan. Ik mocht ook bv geven, dat heb ik helaas maar anderhalve week gedaan. Omdat dat niet liep en ik te laat aan de bel trok bij de lactatiekundige.
Altijd goed om je even voor te laten lichten en zo'n gesprek aan te gaan, succes!
pi_63344070
He wat balen PP dat je afspraak verzet is....

Hier heeft het doorgezet, en ik vind dat hartstikke stom
Maar goed, wat doe je dan? Juist, de stad in en flink centen uitgeven!
En nu vol goede moed de volgende ronde in!
pi_63347076
Jammer Karin.... elke mislukte ronde is jammer, maar kan me voorstellen dat deze 3e ronde voor jou even als extra spannend gevoeld heeft, aangezien t de rake ronde bij Meike was... Ik blaas je wa nieuwe frisse moed toe en we gaan met zn allen voor mooie decemberstreepjes!

jammer dat je afspraak verzet is PP, ik hoop dat je zo snel mogelijk wat wijzer wordt wat betreft de medicatie die je gebruikt of beter kunt gaan gebruiken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 20 november 2008 @ 10:13:50 #104
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63367482
Helaas Karin...

Dan maar voor de Kerststreepjes , toch?

en Chanoeka begint al op 22 december...

Hoe is het met de rest vd dames. Heb niets meer van Erneemmertje gehoord, of heb ik gewoon (weer eens) te veel gemist )...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63367948
Ja volgens mij heeft Ernemmertje niets meer van zich laten horen verder. Jammer.

Hier alles prima. ongesteldheid is als het goed is vandaag over, dus we gaan er weer tegenaan haha. ik ga voor sinterklaasstreepjes trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63368519
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
01-08-2008
  donderdag 20 november 2008 @ 10:56:43 #107
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63368598
huuphuup succes met oefenen!!!

PP geen man, wel een vriend van me waarbij ook een testikel is weggehaald (had draaiballen, ofzo?). Volgens hem moet het niets uitmaken, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om te testen
Alexa en Seth zijn lief
pi_63369540
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
Ik pm je even!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63370480
Dank je MeNicole ,eentje terug!
01-08-2008
  donderdag 20 november 2008 @ 13:35:57 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63372495
Karin jammer zeg, op naar de volgende ronde
PP veel plezier met je testjes en lekker vroeg naar bed in het weekend
Huuphuup, leuk, sintstrepen daar doen we het voor
Ik ben méga-emo, je hoeft maar naar me te kijken of ik barst in tranen uit, )niet iets wat ik normaal heb als PMS, tijdens menstruatie heb ik het wel vaker) maar gezien de andere PMS-klachten reken ik niet op streepjesnieuws hier.
Ylana
pi_63372745
PP, er is uiteindelijk maar 1 klein zaadje nodig

Saffier, gewoon lekker laten gaan en hopen op spoedige tranen van vreugde vanwege een positieve test!

Karin, wat heb je gekocht? Een test, of had je die nou al geritseld ergens?

Heeee Takkembah, jij ook al een Chanoeka-vierder?
pi_63373352
Ik weet niet wat ik moet denken/voelen maar ik betwijfel of het raak is... we wachten af, ik mag zondagochtend van mezelf testen als er dan nog geen rooie rakkers zijn.
pi_63373567
Tot die tijd draaien mijn duimen in ieder geval met je mee Nijna!!

Hier zijn de duivels ook weer verdwenen, dus het feest kan weer beginnen met een verschil in cyclussen van een week wordt t dus ook wat lastiger om mn vruchtbare dagen aan te wijzen deze maand...gewoon maar extra vaak en goed ons best doen dan
  donderdag 20 november 2008 @ 14:14:24 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63373660
Heb hetzelfde gevoel Nijna.... Betwijfel het ook deze keer, voel verder niets. Bovendein was mijn ei twee keer na dag 16 en nu volgens mij na dag 21. Althans, zo heb ik het gevoeld al die keren. Toch maar ovu testen komende maand hoor.
Alexa en Seth zijn lief
pi_63383625
Karin wat jammer!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63385778
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!

Kersjes, ik heb vooral spulletjes voor Meike gekocht
(en maandverband whahahaha)
Die testen had ik al gescoord bij Vicky!
pi_63396400
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!
Misschien ben ik het deze maand nog wel. A.s. donderdag is mijn NOD. Sinds een paar dagen heb ik kramperige buikpijn en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63396682
spannend Georgette!!

Ik duim voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63397355
Nijna & Georgette, spannend! Ik duim mee!
Saffier, voor jou ook nog even spannend, wie weet! Ik duim ook voor jou!
pi_63399880
Ik moet nog 9 dagen tot de NOD.
Dus ik kan er nog niks over zeggen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63403485
Ja Georgette, ik voel positive vibes!!! Duimerdeduim....!
pi_63403815
he balen Karin!!

het is weer spannend hier!! Duimen draaien weer overuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63404057
Wat gaat de tijd toch langzaam, zeg!
Ik ben er nog niet uit wat betreft mijn testdatum. Zijn er hier nog meer meiden met een onregelmatige cyclus? Houd je dan je kortste of langste cyclus aan? Of een gemiddelde?
Aan het bijhouden van mijn temp etc. heb ik ook al niks, mijn grafiek lijkt op een jojo en ik heb al meer dan 8 dagen goed slijm. Lijkt er wel op dat het vandaag minder is geworden maar mijn temp is niet omhoog gegaan vandaag. Dus wanneer mijn eisprong was weet ik ook niet. Het enige waar ik zeker van ben is dat mijn borsten steeds gevoeliger worden...
Ik zag hierboven een reclame voor de Matcare testen die schijnbaar 6 dagen voor je NOD al zouden moeten werken, zou dat echt zo zijn? Dan maakt het misschien niet zo veel uit als ik iets te vroeg test.
Of misschien moet ik gewoon nog een maand wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben hoef ik ook niet meer te testen!

Takkembah, al nieuws? (ben verder niet ongeduldig, hoor )
Saffier en Nijna, succes dit weekend!
pi_63404144
Judes, mijn vriendin heeft destijds getest met testen van sensitest en die gaf 4 of 5 dagen voor haar NOD al positief aan.. maar je kan ook valspositief testen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63404545
Ja, dat klopt, maar het schijnt dat je veel meer kans hebt op vals negatief testen dan vals positief... Maarja, als je een positiefje test ga je de dagen daarna natuurlijk nog 10 keer testen - als ik de verhalen mag geloven tenminste! Maarja, ik denk dat het bij mij toch een kwestie van afwachten is. Mijn langste cyclus ooit was bijna 40 dagen! Als ik voor die tijd positief test, voel ik me toch na die 40 dagen pas veilig denk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door judes op 21-11-2008 14:25:19 (afterthought) ]
pi_63405825
Deze cyclus is in elk geval langer dan de vorige, die was volgens mij iets van 24 dagen en daarvoor 21. Maar voor mn mk had ik 26-28 dagen dus ik ben nu ook maar van 28 dagen uitgegaan... Nog 2 nachtjes slapen als die rooie lui wegblijven *duimt stug door*.
pi_63405851
Vroeg nou trouwens laatst hier iemand waar die 20-04-2004 voor stond? Schiet me net te binnen (Dat iemand dat vroeg he niet waar de datum voor staat!)... dat is onze trouwdag .
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:26:27 #128
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63406370
Mooie dag is mijn verjaardag (ik was overigens niet degene die het vroeg haha)
pi_63407521
Ik zou niet eerder testen dan de langste cyclus heeft geduurd Judes. Maar dat ben ik.
Ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar vraag me dan wel af wat je aan de test hebt als het toch nog beide kanten op kan, ongeacht de uitslag. Dan kun je als je het mij vraagt net zo goed nog eventjes afwachten.

Nijna, heb je er zelf een gevoel bij? Meestal is het wel zo als je een slecht gevoel erover hebt, dat het dan vaak ook niet raak is. Dat heb ik hier al meerdere malen gezien. Spannend hoor! Ik hoop dat jij het startsignaal voor de streepjesregen geeft!
pi_63407925
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 16:22:08 #131
5428 crew  miss_sly
pi_63408089
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
Ik wil je niet ontmoedigen, judes, maar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je na 40 dagen nog niet ongesteld bent, lijkt me ook wat voorbarig. Zonder aanwijsbare reden kan je lichaam bijvoorbeeld een cyclus overslaan en geen ovulatie hebben, waardoor je dus ook niet zwanger kan zijn. Of even hikken en 'gewoon' ineens 50 dagen duren. Maar met 40 dagen zou ik zeker wel even testen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63409352
Fruppel, ik hoop dat je niet in 2004 bent geboren, hihi.

Karin, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Voor mn gevoel waren we wat vroeg met klussen... maar je weet t natuurlijk nooit...

Judes, elke dag naar je kindje kijken... tja dat gaat me dan weer wat ver. Maar ik ben dan ook niet getrouwd met Tom Cruise .
pi_63410840
Spannend GK en Nijna!!! Duimerdeduimduim....
pi_63411284
Hier is het ook weer spannend. Ik draai mijn duimen gek hoor GK en Nijna.

Zou kunnen dan ik dat vroeg Nijna, maar weet het niet zeker. Ik vroeg het me wel af dus bedankt voor het vertellen (ben helemaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig )
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:57:58 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63415007
Nijna en GK nog en paar dagen... duimduimduimduim...
Ik reken op duivels, ben dwangmatig aan het opruimen en schoonmaken alhoewel mijn borsten wel goed zeer doen, maar ik denk niet zeer genoeg
Ylana
pi_63415380
Het zou zo leuk zijn Saffier! We houden gewoon nog even moed, ok?
De 2e keer doet vast niet zeer
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:22:54 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63415852
Ik doe even voor Nijna en G_K hoor!
En dan toch ook nog eentje voor Saffier met z'n drietjes zou wel heel tof zijn.
pi_63416200
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
dat dcht ik helaas ook.. en toen bleek dat ik ineens een cyclus over geslagen had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63416892
Nijna, Georgette en Saffier, ik duim blaren voor jullie! We MOETEN deze maand gewoon met een paar mooie streepjes afsluiten!! Jullie hadden t in ieder geval flink spannend hier!
pi_63419588
Saffier, als je huis schoon is en je poetsdrang nog niet voorbij... heb ik nog wel een huis in de aanbieding om te poetsen... .

Ik ga naar bed, het is allang bedtijd voor mij.
pi_63421593
Dames die weer in spanning aan het afwachten zijn; ik duim dat jullie allemaal deze maand een 2e streepje krijgen Zou toch een leuk cadeau'tje zijn zo rondom Sinterklaas
En uiteraard alle andere meiden allemaal dit topic uit nog voor het nieuwe jaar
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:09:33 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63424850
Hier nog geen nieuws, judes..
Zit nu op dag 30, na cyclussen van 35, 27 en 29 dagen. Maar voel niets bijzonders.

Ga maandag pas een keer testen.

*probeert zich niet gek te maken*
Alexa en Seth zijn lief
pi_63426558
Takkembah,Georgette,Nijna en Saffier ik duim mee voor jullie hoor!
Hebben jullie het gezien van Miss-Sly in het andere topic??! Gaaaaaaf he! Misschien gaf zij wel het startsein van een nieuwe streepjesregen

Hier niks, volgens mij vandaag een NOD bij een ''normale'' cyclus maar ik heb van de week al eerder getest en die test was negatief, dus ik moet wachten tot ik ongesteld word, hopelijk nog wel deze maand..
Misschien volgende week nog een testje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63426704
*duim*duim*duim*duim*

Poppejans, ik hoop dat je een mooie korte cyclus hebt deze keer, die het liefst nog helemaal niet eens eindigt met duiveltjes!

Takkenbah...oehhh, wat moet je soms sterk in je schoenen staan he!
pi_63426818
Oooh wat geweldig, je eigen echo-apparaat!
Wel een beetje raar ook... en toch ook best link... en obsessief.
Nee, ik denk toch maar niet dat ik er een ga kopen

Streeeeeeeepjesregen, laat maar komen
pi_63426993
ik kan je voor een mooi beeld vast een prijsindicatie van zo'n 60.000 euro geven Kersjes, wil je nog een beetje eerder kijken, en dus manlief met de vaginale probe aan de slag laten gaan dan mag je er nog wel 15 ruggetjes bij tellen Wanneer is t ook alweer moederdag?

Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
pi_63427323
Poppedein, dan kunnen je collega's mooi even oefenen op jou, toch...

Hopelijk is het tweede streepje van Miss-sly (en volgens mij was er eerder deze week ook iemand in dat topic) de start van een grote streepjes-sneeuwbui. Hier nog niks, we hebben een testje gekocht en toen lief zag hoe duur dat ding was vond hij dat ik maar moest wachten tot maandag met piesen... . Maar ik weet niet of ik me in kan houden nog een dag extra...
pi_63427350
Ai, Poppedein, dat is net een ietsiepietsie boven mijn budget helaas....

Maarre, waar woon je ergens en zoek je nog een beste vriendin die hoopt snel zwanger te raken
pi_63427351
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Poppedein het volgende:

Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
Haha dan weet ik wel wat in in mijn pauzes elke dag even deed
Zo'n babydopler ofzoiets die zou ik denk ik wel aanschaffen, elke dag even naar het hartje luisteren

Oh wat zou ik toch graag zwanger zijn! Dacht er gister zomaar aan dat we hier toch al best wel maanden al met dezelfde dames zitten, wel gezellig maar ook wel weer jammer.

Lief Poppedein! Ik hoop zelf stiekem ook dat ik te vroeg getest heb, maar denk niet dat het zo is deze keer..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63427367
Nijna, ik ga vast voor je hyperen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')