abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63288703
Ik neem alleen foliumzuur, verder probeer ik wel elke dag fruit te eten.
Ik eet filet americain tot de eisprong, alcohol hou ik niet van.
Ik doche gewoon op de temperatuur die ik lekker vind, dat deed ik trouwens in mijn zwangerschap ook.

Je kunt er wel rekening mee houden, maar ik zou er niet in doordraven, tenminste niet als je merkt dat je er zelf last van begint te krijgen. Voor hetzelfde geld duurt het een hele poos, en loop je jezelf helemaal gek te maken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63289202
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
Helemaal niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63289283
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!

Ik heb wel foliumzuur pillen maar ik vergeet ze elke keer. Ik doe verder helemaal niks. Stoppen met roken en drinken doe ik als ik een plusje plas. Anders maak ik mijzelf helemaal gek.
Het duurt me nu al allemaal veels te lang
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63289407
Ik had gelezen dat het niet goed is als je lichaamstemperatuur te veel verhoogd wordt, en dat je een bad dus niet warmer moet maken dan 37-38 graden. Ik besloot gisteren dus om eens te checken hoe warm mijn bad eigenlijk is. Ik had het vol laten lopen en het wat minder warm gemaakt dan ik normaal doe, vorige keer kreeg ik hitte-uitslag dus dat leek me wel te warm! Toen bleek het water gisteren nog 40 graden te zijn! lol. Schijnt sowieso niet erg goed voor je huid te zijn dus het is misschien niet verkeerd als ik een tijdje wat minder heet water gebruik...

Ik ben ook al gestopt met roken, als ik straks ongesteld word ga ik meteen aan de wijn denk ik! Ik ga nu misschien een beetje ver, maar ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er straks iets niet goed is met het kindje en ik moet me afvragen of het door die 2 weken aan het begin komt. Waarschijnlijk word ik er wel gek van als het wat langer duurt en dan zal ik er ook wel minder mee bezig zijn.

Vlindur, ik zag dat je al even bezig bent ja! Ik duim voor je!

[ Bericht 15% gewijzigd door judes op 17-11-2008 15:14:46 ]
pi_63289747
Judes, dank je

Tico, Hoelang zijn jij en je man bezig geweest voor Jennifer? En wisten jullie al dat het moeilijker zou gaan? of kwam je er gaande weg achter?
pi_63290817
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Judes, dank je

Tico, Hoelang zijn jij en je man bezig geweest voor Jennifer? En wisten jullie al dat het moeilijker zou gaan? of kwam je er gaande weg achter?
We wisten van tevoren dat het moeilijk zou worden. Mijn man had in zijn vorige relatie de boel laten afknopen. (Dat had ook weer een speciale reden) Zodra hij uit die relatie was heeft hij de boel wel laten herstellen, maar de kwaliteit, vorm en beweegelijkheid van het zaad kwam niet terug zoals het was voordat de boel werd afgeknoopt.

De hoeveelheid is zo gering dat we meteen doorgingen naar ISCI.

We hebben 2 volledige pogingen gedaan en 5 cryoterugplaatsingen. In totaal werden er 13 embryo's teruggeplaatst, waarvan Jennifer de slechtste kwaliteit was.

Zelf heb ik ook iets. Maar helemaal precies weet ik het ook niet meer. Het kwam erop neer dat mijn DNA een schoonheidsfoutje heeft (dat hebben meer mensen, zonder dat ze het weten en er ooit iets van merken). Om de boel een beetje te helpen heb ik een hoge dosering vitamine b6 en foliumzuur geslikt om zwanger te worden en te blijven. (Vooral het blijven)

Zo en nu weer op naar de "normale" verhalen. Gewoon romantisch een kindje maken.
pi_63291345
Bedankt voor je uitleg!

En misschien lukt het jullie wel spontaan en hebben jullie net als ET en Swets straks ook ´zomaar´ en kindje! het zou super zijn
pi_63293763
Ik slik foliumzuur, geen multivitaminen of wat dan ook. Gewoon het huismerk van de Etos voor 3 euro per potje. Verder probeer ik het bij maximaal 2 kopjes koffie per dag te houden. Maar dat deed ik anders eigenlijk ook al. Alcohol drink ik eigenlijk al nauwelijks en nu dus niet.
Idem met filet american enzo.
Fake it till you make it...
pi_63295562
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maar wel goed dat je aan de bel trekt als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Ben je bang dat er iets niet goed is gegaan tijdens de curretage? Denk weleens: straks hebben ze iets weggehaald wat had moeten blijven zitten ofzo....
Nou ja, dat dus. Ik ben gewoon bang dat er zoveel weggeschraapt is, dat er nu geen goede slijmvlieslaag meer is om te nestellen. Ik verlies nu namelijk nooit meer 'weefsel' maar echt alleen 'dun bloed'. (sorry voor het smerige verhaal)
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef judes het volgende:
Ik word er wel wat rustiger van nu ik jullie posts allemaal weer heb doorgelezen, ik zie dat ik niet de enige ben die me allemaal symptomen 'inbeeld'.
Ik geef toe, veel dingen kun je je inbeelden. Maar borsten die echt meer dan een maat groeien niet. Dat verschil zie je (en voel je). Waar ik dus bang voor ben is dat het innestellen niet goed gaat en dan zou dat deze maand voor de tweede keer zijn geweest op in totaal 5 cyclussen vanaf de curretage. Ik heb twee maanden terug een dun ielig streepje gehad, te vroeg getest (en dus ook hier niets gemeld ) en toen toch ongesteld geworden. Het probleem is ook dat ik het telkens zo goed voel dat er iets verandert. Er is echt een duidelijk verschil bij mij tussen pijnlijke borsten want ongesteld moeten worden en pijnlijke borsten door een zwangerschap.
Gelukkig kan ik vrij snel terecht in het ziekenhuis. Enig nadeel: het is bij een arts die ik eigenlijk niet meer wilde zien door lompe opmerkingen de vorige keer, maar ja, tis de enige fertiliteitsarts, dus ik zal het er mee moeten doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63295763
Mefke, kun je niet naar een ander ziekenhuis?
(Mijn fert. arts is gelukkig wel heel liev.)

Ik heb ook al weer een poosje MEGA zere borsten. Maar ik heb nog 12 dagen tot de NOD.
Ik heb het sinds de Clomid elke maand btw.
pi_63295803
Hier davitamon femfit en nu even femnatal (had ik nog liggen van de vorige zwangerschap) maar als die op zijn ga ik ook op KLEINE foliumzuurpilletjes want ik ben een echte held in pillen slikken . Verder eet en drink ik alles en schuw ik ook een lekker warm badje niet. Alles lief leuk en aardig, maar het blijft wel gelijk oversteken: eerst een plusje en dan ga ik mijn stinkende best doen . Maar ja, ik rook dan ook niet (nooit gedaan) en bij twee wijntjes op een avond ben ik al echt aangeschoten, mijn alcoholquotom ligt op drie glazen per maand gemiddeld.
(waar ik dan dus een enorme hekel aan heb: drink je een avondje niet, zie je bijna de vraag in de lucht hangen of je zwanger bent. Pff, als ik nou grootverbruiker was...)
pi_63296268
Vlindur, dan zou ik weer het dossier moeten opvragen en mee moeten krijgen. Ik hoop maar dat ik de opmerkingen toen gewoon te lomp heb opgevat (tja, hormoonmonster op dat moment). Bij jou is het dus een hormonenkwestie, die pijnlijke borsten. Dat ken ik wel. Ik heb een verkleining gehad en die littekens reageren nu heel erg op hormoonschommelingen (en op het weer ). Maar er is verschil. Gewoon ongesteld worden doet alleen zeer aan de zijkant en bij zwanger doet alles zeer en wil ik heeeel graag voorzichtig de trap af en alles vasthouden.
pi_63296417
Saffier, ik weet niet of iemand het eigenlijk al gevragd heeft.. moaar hoe wasset bij de gyn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63297328
Ik slik foliumzuur. Verder drink ik geen alcohol in de 2 weken dat het wel eens raak kan zijn.
En voor de rest eigenlijk helemaal niks anders.

Denk zelf niet dat het raak is dit keer, ik voel helemaal totaal o,o niks.
Trouwens ook geen naderend ongesteldheids gevoel, cyclus is ook nog steeds bagger BAH!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63298957
Ik had inmiddels een heleboel streepjes verwacht hier, maar iedereen is ongesteld geworden tot nu toe

Ik slik eigenlijk alleen maar foliumzuur. Alcohol drink ik sowieso nagenoeg niet (hooguit 10 glazen per jaar gok ik), ik rook niet, ik drink geen koffie, ik eet geen rauwe vleesproducten, dus dat zijn allemaal dingen die ik ook niet nu ineens hoef te laten

Hier naderen inmiddels de vruchtbare dagen weer als het goed is, ik ga vanaf vanavond maar eens beginnen met ovulatietesten, ben benieuwd of het daar wat duidelijker van wordt..
  maandag 17 november 2008 @ 21:34:37 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63300565
Poppejans balen dat je (nog) geen zicht hebt op je cyclus, lastig hoor.
Chan, veel plezier de komende dagen
Jammer dat er geen streepjes zijn gevallen we gaan lekker voor leuke sint- en kerstkado's dames!
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Vicky het volgende:
Saffier, ik weet niet of iemand het eigenlijk al gevragd heeft.. moaar hoe wasset bij de gyn??
Vicky

De uitslag van mijn bloed was goed, er was te zien dat ik een eisprong heb, dus dat is hartstikke mooi Alleen waren er te weinig zwemmers Nou is dat een moment-opname natuurlijk, maar goed was het niet. Volgende week moeten we nog een keer zwemmers inleveren en 1 december krijgen we daar de uitslag van.
Als het dan ook niet goed is worden we meteen doorverwezen naar het universitair ziekenhuis hier. Daar kunnen ze veel meer zei de gyn dan ze in dit zh kunnen. Jammer want ik vind de gyn een hele fijne man.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63301829
Och Saffier, wat oenig van mezelf dat ik niet eens meer gedacht heb aan je gyn bezoek, ik had geloof ik wel erg veel zelfmedelijden..
Fijn dat er iig een eisprong geweest is!! Op zich wel nuttig bezoekje geweest dus, hopelijk ondanks de iets mindere zwemmers gauw een zwangerschap

Ik ga gewoon eens eerste week van december telefonisch vragen of mijn bloed eens geprikt mag worden om te zien of ik wel een eisprong heb, gezien mijn rare ongesteldheid(1x normaal en 1x 1,5 dag bloedverlies) sinds Implanon eruit is wat dan alweer een half jaar geleden is.
Hopelijk vindt de arts dat reden genoeg om me te laten komen, al is het maar om mezelf gerust te stellen dat ik wel een eisprong heb.

vh weekend ga ik eens testen

Ik had ook streepjes verwacht, gewoon omdat we allemaal zo dichtbij elkaar zitten met NODs, echt heel jammer dat er nog geen 1 is.. hopelijk komen er toch nog streepjes deze maand!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 17 november 2008 @ 22:20:02 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63302286
Ik was het helemaal vergeten Saffier.
Wat balen van de zwemmers, hoewel het voor mezelf mss wel een beetje een opluchting zou zijn, het is iig wrsch verkaarbaar. En nu men het weet kan men ook gericht gaan helpen.
pi_63302507
Saffier, wat een tegenvaller

BE, mijn nieuwe nod is als het goed is 27 november.
De 2e keer doet vast niet zeer
  maandag 17 november 2008 @ 22:32:56 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63302720
Done
pi_63303323
Ik gebruik deze,voorheen multivitamine en nu dus deze met foliumzuur erbij

Morgen naar de gynecoloog,ik gebruik medicijnen en we krijgen nu een informatief gesprek hoe ik dat het beste kan doen met zwanger worden/zijn.Ben benieuwd,vind het best spannend eigenlijk.
01-08-2008
pi_63303324
dubbel
01-08-2008
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:15:09 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63307854
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!

Poppejans ik hoop dat je de gyn niet hoeft te bellen en dat je gewoon 2 streepjes hebt het weekend!
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was het helemaal vergeten Saffier.
Wat balen van de zwemmers, hoewel het voor mezelf mss wel een beetje een opluchting zou zijn, het is iig wrsch verkaarbaar. En nu men het weet kan men ook gericht gaan helpen.
Dat hebben/hadden wij ook hoor, BE. Zo van als ze nu iets vinden dan kunnen we verder. Alleen had ik verwacht dat het bij mij zou liggen omdat ik sinds december zo'n extreme buikpijn heb tijdens de menstruatie. Ergens ben ik dus ook wel opgelucht dat er minder zwemmers waren, dat is tenminste relatief simpel te constateren en kunnen we snel door, als ze bij mij moeten gaan zoeken wat er scheelt heb je veel meer mogelijkheden natuurlijk.
Ik ben ook blij dat de gyn meteen heeft gezegd dat we door worden gestuurd naar het UMC, dan weet je een beetje wat een volgende stap kan zijn. Mocht de volgende zwemmertest wel in orde zijn krijg ik waarschijnlijk toch een baarmoederfoto.
Ylana
pi_63307903
Saffier, je kunt ook de zwemmers verbeteren, bijvoorbeeld door als man ook foliumzuur te slikken. Daarnaast zijn er nog wat andere homeopatische middeltjes die kunnen helpen. Als je wilt, kan ik nog wel wat noemen. En natuurlijk gezond eten, niet roken en drinken, etc.

En inderdaad kan de uitslag erg verschillend zijn, vandaar ook meerdere testen. Bij schaap was het verschil soms echt heel erg groot!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63308176
Mefke; wat ontzettend jammer dat de fertiliteitsarts weg is waar jij je zo goed bij voelt.
En wat fijn dat je al zo snel terecht kunt in het ziekenhuis. Misschien valt deze arts ook wel meee
en waren het inderdaad je hormoontjes waar je last van hebt.
Ik hoop in ieder geval dat van binnen alles helemaal goed is bij je.

Judes, ik denk dat de meeste meiden wel eens een keer een signaal van het lichaam verkeerd interpreteren.
Dat hoort er denk ik bij. Maar wel ontzettend goed van je dat je ervan bewust bent.
Enneh, gefeliciteerd met de 1e ronde. Succes, en hopelijk mag je snel naar z&g.

Ticootje, hopelijk lukt het zonder dat je het medische circuit in gaat. Dat zou toch een mooi wondertje zijn.

Rubey, hopelijk is dit jouw ronde!

Judes, ik neem foliumzuur, maar ik vergeet dat bijna elke dag. Verder slik ik elke dag (als ik het niet vergeet)
ferro tabletten omdat mijn ijzergehalte te laag is. Nog een cadeautje van mijn vorige zwangerschap denk ik.
Verder probeer ik redelijk gezond te eten. Roken en drinken deed ik sowieso al niet.
En ik heb zo goed als gestopt met koffie drinken. Toevallig net een kopje op maar ikhad al een week geen koffie meer gedronken.
Verder laat ik voorlopig niks staan. Ik heb straks genoeg tijd om het te laten staan.
En die 1e 2 weken ben je officieel niet eens zwanger, dus ik denk niet dat dingen die ik dan heb gegeten kwaad kunnen.
En in bad ga ik niet ,en als ik al in bad ga dan is het water zeker niet heet. Ik heb een hekel aan heet water.

Chan, lekker klussen weer! Succes, als jij moet gaan klussen dan moet ik dat dus ook aangezien onze NODS net na elkaar komen.

Saffier, wat fijn dat er een eisprong was te zien.
Wel erg jammer van de zwemmers van je man.

PP, succes vandaag bij de gyn.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63308231
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:18:27 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308593
Miss_sly, ik heb gister meteen een extra pot foliumzuur gekocht! Ik had het ooit al eens gelezen dat dat de kwaliteit van de zwemmers kan helpen verbeteren. Verder roken we niet, drinken we niet en eten we gezond. Meer dingen kan ik niet verzinnen wat we nog zouden kunnen doen. Tips zijn altijd welkom, hier of in pm. Bedankt!

Karin hoe is het?
Ylana
pi_63308606
Saffier, gelukkig een eisprong. Jammer dat de zwemmers niet met zoveel waren... Wel prettig dat ze ook actie ondernemen als het bij de volgende keer ook zo blijkt te zijn
pi_63308678
Ik zie het al helemaal voor me dat we nu allemaal naar de etos/kruidvat rennen en voor onze mannen een pot foliumzuur halen. Wellicht vinden ze die morgen in hun schoen dan
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:36:24 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308931
Dank jullie wel allemaal.
Ja hahahaha, allemaal naar de DA voor een pot foliumzuur hihi.
Tico ik zag dat ik helemaal nog niet gereageerd had op jou Ik hoop op een wondertje voor jullie
Vlindur hoe gaat het met jou? En Nijna hoe voel jij je? Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven ? Succes hoor!
Ylana
pi_63309059
Mefke, teveel weggeschraapt, kan dat wel? Klinkt heel eng, ik hoop dat je er snel duidelijkheid over krijgt!
Ik zie er wat betreft alcohol laten staan wel een beetje tegenop, gewoon door het commentaar wat je dan idd krijgt! Ik drink meestal wel op feestjes, dus als ik dat dan niet doe krijg ik ongetwijfeld vragen! Ik heb al hele scenario's in mijn hoofd zitten over het meesmokkelen van wit druivensap ofzo...

Met de symptomen valt het nu wel weer mee, behalve mijn zere borsten dan. Dat is wel raar, want dat heb ik eigenlijk nooit, heel soms tijdens mijn ongesteldheid een dagje. Nu is het al 5 dagen...

Lol, mijn man krijg ik echt niet aan het foliumzuur! Die vind het al erg genoeg dat ik er zo mee bezig ben. Gelukkig heb ik het forum als uitlaatklep! In de multivitamine die hij neemt zit trouwens ook foliumzuur, 100 microgram geloof ik. Zou dat ook effect hebben?
pi_63309291
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven ?
Lol, idd, je hebt wel gelijk. Het probleem is dat ik het ook gewoon erg leuk vind om er van alles over op te zoeken en er mee bezig te zijn. Tenminste, nu nog wel! Als het wat langer duurt word ik er vanzelf wat relaxter over, denk ik. Ik moet alleen oppassen dat ik het er dan niet de hele tijd over ga hebben 's avonds! Judes vorige week: 'Weet je trouwens dat speeksel zaaddodend is?' 'Wist je dat het 48 uur duurt voor je sperma weer goed aangevuld is?' 'Bij hoeveel weken zwangerschap zou je het aan mensen willen vertellen?'
Daar wil hij allemaal nog helemaal niet mee bezig zijn! Dus nu probeer ik gewoon mijn mond te houden. Sindsdien gaat het wat beter. lol.
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:56:09 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63309377
Dat bedoel ik! Leuk dat je zo enthousiast bent
Ylana
pi_63309442
Saffier, goed nieuws bij jou. Een eisprong is natuurlijk wel heel belangrijk, dus heel fijn dat bij jou alles goed is. Weinig zwemmers kan inderdaad gewoon een momentopname zijn, er zijn inderdaad wel middeltjes om de kwaliteit wat omhoog te schroeven (of het ook werkt???). Maar met alleen weinig zwemmers kunnen ze een hoop hoor.
pi_63312200
Nou ik zei het tegen mn man, en hij vroeg alleen of er ook nog andere bijwerkingen waren

Vast niet. Maar we gaan nog niet aan het foliumzuur voor papa's hoor. Wellicht als we heel wat rondes verder zijn. Maar daar ga ik niet van uit omdat ik er van uit ga dat het deze ronde raak zal zijn.
pi_63313534
Saffier, ik voel geen dingen die ik anders niet voel volgens mij... Maar goed dat had ik bij Mirte ook niet en bij de zwangerschap erna ook niet. Dus dat zegt niks...
Het kan alle kanten op hier dus...
pi_63315065
Ticootje, wat leuk zeg! Hopelijk valt het allemaal mee en zal Jen niet te lang hoeven wachten op een brusje.

Saffier, fijn van de eisprong iig!

Mefke, die angst is herkenbaar...
Nadat ik op mijn 17e een abortus heb ondergaan voelde alles anders van binnen. Ook al zeiden ze tegen me dat het erg onwaarschijnlijk was, ik voelde wat ik voelde en sommige dingen (standjes) deden daarna gewoon echt zeer. Op mijn 19e kreeg ik een ernstige infectie aan mijn eierstokken wat de kans op moeilijker zwanger worden in de toekomst zou kunenn vergroten.
Toen we echt voor een kindje gingen heb ik navraag gedaan bij de ha en bleek dat de testen die konden worden uitgevoerd om te achterhalen of er idd verklevingen aanwezig waren juist als risico hadden dat je er verklevingen door kon krijgen . Laat maar dus.
Na 6 maanden onzekerheid werd ik zwanger, het kon dus toch!
Maar inmiddels ben ik ook alweer een poosje bezig en langzaamaan beginnen er weer twijfels te komen of er niet tijdens de bevalling wat beschadigd is geraakt ofzo
Ik hoop dat je vermoeden onjuist zal blijken te zijn en dat je snel een 2e streepje zult kirjgen! Een dikke dit keer.

Ik heb carpaccio in de koelkast liggen voor vanavond
We nemen het er nog even van! M. krijg ik trouwens niet aan het foliumzuur geloof ik, ik slik het zelf trouwens wel. Zou mooi zijn als hij zou stoppen met roken (misschien ligt het "probleem" wel bij hem?), maar die kans is zeer klein.
.... met gevoel voor drama....
pi_63315398
Ik slik foliumzuur en een multivitamine. Die multivitamine slik ik eigenlijk meer omdat het nu weer winter wordt en mn weerstand dan weer wat deukjes oploopt, dus niet per se voor een eventuele zwangerschap ofzo
Verder slik ik elke avond calciumtabletten. Omdat ik geen melk drink, en ik wil uiteraard wel alle goeie dingen verder aan mn kiddo meegeven dus sja.

En als ik vooruit loop op de zaken dan denk ik dat als ik zwanger ben ik ook aan de ijzertabletten zal moeten. Mijn ijzerwaarden zijn altijd al heel erg laag geweest, op het randje van de ga-tabletten-slikken-grens. daarom slik ik ook die vitamines want er hoeft maar iets te gebeuren of ik duikel eronder Geen idee waar dat aan ligt maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat een zwangerschap weinig gaat doen voor mijn ijzer

Mn lief rookt en drinkt niet en eet gezond dus daar doe ik het voorlopig gewoon maar mee.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63315561
Oh en Kersjes, geniet ervan meid
En neem er een lekker glaasje rosé of iets dergelijks bij voor mij! Ik zou wel willen namelijk maar heb morgen om 9 uur een presentatie aangezien ik tegenwoordig van 1 glas al rondjes achteruit ga lopen lijkt et mij geen goed idee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63321840
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef bumbaloe het volgende:
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
tis maar vaag hier
Gister verder de hele dag niks......
Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn, ga naar de wc en toen was er wel wat bloed met afvegen.
Vandaag dus toch ongesteld geworden, maar niet zoals anders... het is gewoon erg weinig.
Maar de krampen zeggen me wel weer genoeg.

Zet de NOD maar naar 18 dec

Gatsie ben er net zo flauw van!

Saffier, hopelijk valt het mee met de zwemmers...!
En verder gaan we weer verder duimen voor de wachtenden onder ons.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63321955
Karin, klote hoor. Succes maar weer de volgende ronde!

Safffier, hier gaat het prima! Vandaag 8 jaar verkering
En over 12 dagen verwacht ik pas (geen) duivels, dus geen idee verder
Heb alleen dus zere borsten. Zonet op de fiets stuiterden ze flink op en neer en dat deed zeer
Fijn dat je een eisprong hebt gehad! Dat deed mij ook erg goed toen ik het hoorde. Hopelijk zijn de zwemmers van je vriend de volgende keer wel goed, en anders kun je waarschijnlijk een heel 'probeer en wacht maar af' project overslaan. Succes!

Voor alle andere dames
pi_63322089
Jammer Karin

Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond )

Vlindur, gefeliciteerd!
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:01:52 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63322124
He, wat balen Karin...
pi_63322718
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Karin

Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond )

Vlindur, gefeliciteerd!
Mwuahaha, zuipschuit! Nee zo bedoelde ik het niet hoor

Gefeliciteerd Vlindur!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63322858
Jammer Karin!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:30:52 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63324717
Balen Karin

Vlindur gefeliciteerd
Ylana
pi_63326413
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Saffier het volgende:
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!

Helaas is het (preconceptioneel) gesprek verzet naar volgende week vrijdag
Ik gebruik Citalopram ivm met een angst en paniekstoornis(die ik al jaren heb en al veel therapie/behandelingen voor heb gehad maar zonder medicijnen helaas echt niet lukt)
Gooi er zo maar eens een ovu-testje tegen aan,gisteren was ie (zoals verwacht)harstikke negatief.
01-08-2008
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:17:53 #98
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63328297
Getver wat balen zeg dat het verzet is PP Ik duim voor een streepje op je ovu-testje
Ylana
pi_63332549
Karin wat jammer .

PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
pi_63341263
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Nijna het volgende:
Karin wat jammer .

PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
Heb jij wel thuis mogen bevallen en borstvoeding mogen geven?Ik hoop dat ik ook gewoon bij een verloskundige onder controle kan maar vind ik nu een voorbereidend gesprek wel fijn.
Ik heb alles eraan gedaan om zonder de medicijnen te kunnen maar het lukt echt niet,volgens de huisarts is het beter als ik de medicijnen blijf gebruiken want een paniekerige en stress moeder/zwangerschap is veel slechter voor het kind.
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')