Helemaal niets.quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef judes het volgende:
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
We wisten van tevoren dat het moeilijk zou worden. Mijn man had in zijn vorige relatie de boel laten afknopen. (Dat had ook weer een speciale reden) Zodra hij uit die relatie was heeft hij de boel wel laten herstellen, maar de kwaliteit, vorm en beweegelijkheid van het zaad kwam niet terug zoals het was voordat de boel werd afgeknoopt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Judes, dank je
Tico, Hoelang zijn jij en je man bezig geweest voor Jennifer? En wisten jullie al dat het moeilijker zou gaan? of kwam je er gaande weg achter?
Nou ja, dat dus. Ik ben gewoon bang dat er zoveel weggeschraapt is, dat er nu geen goede slijmvlieslaag meer is om te nestellen. Ik verlies nu namelijk nooit meer 'weefsel' maar echt alleen 'dun bloed'. (sorry voor het smerige verhaal)quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maar wel goed dat je aan de bel trekt als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Ben je bang dat er iets niet goed is gegaan tijdens de curretage? Denk weleens: straks hebben ze iets weggehaald wat had moeten blijven zitten ofzo....
Ik geef toe, veel dingen kun je je inbeelden. Maar borsten die echt meer dan een maat groeien niet. Dat verschil zie je (en voel je). Waar ik dus bang voor ben is dat het innestellen niet goed gaat en dan zou dat deze maand voor de tweede keer zijn geweest op in totaal 5 cyclussen vanaf de curretage. Ik heb twee maanden terug een dun ielig streepje gehad, te vroeg getest (en dus ook hier niets gemeldquote:Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef judes het volgende:
Ik word er wel wat rustiger van nu ik jullie posts allemaal weer heb doorgelezen, ik zie dat ik niet de enige ben die me allemaal symptomen 'inbeeld'.
Vickyquote:Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Vicky het volgende:
Saffier, ik weet niet of iemand het eigenlijk al gevragd heeft.. moaar hoe wasset bij de gyn??
Dat hebben/hadden wij ook hoor, BE. Zo van als ze nu iets vinden dan kunnen we verder. Alleen had ik verwacht dat het bij mij zou liggen omdat ik sinds december zo'n extreme buikpijn heb tijdens de menstruatie. Ergens ben ik dus ook wel opgelucht dat er minder zwemmers waren, dat is tenminste relatief simpel te constateren en kunnen we snel door, als ze bij mij moeten gaan zoeken wat er scheelt heb je veel meer mogelijkheden natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was het helemaal vergeten Saffier.
Wat balen van de zwemmers, hoewel het voor mezelf mss wel een beetje een opluchting zou zijn, het is iig wrsch verkaarbaar. En nu men het weet kan men ook gericht gaan helpen.![]()
Lol, idd, je hebt wel gelijk. Het probleem is dat ik het ook gewoon erg leuk vind om er van alles over op te zoeken en er mee bezig te zijn. Tenminste, nu nog wel! Als het wat langer duurt word ik er vanzelf wat relaxter over, denk ik. Ik moet alleen oppassen dat ik het er dan niet de hele tijd over ga hebben 's avonds! Judes vorige week: 'Weet je trouwens dat speeksel zaaddodend is?' 'Wist je dat het 48 uur duurt voor je sperma weer goed aangevuld is?' 'Bij hoeveel weken zwangerschap zou je het aan mensen willen vertellen?'quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Judes let je erop dat het ook nog leuk moet blijven![]()
?
tis maar vaag hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef bumbaloe het volgende:
Karin , heeft het al doorgezet bij jou?
Mwuahaha, zuipschuit!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Karin![]()
Huup, nou lijkt het net alsof ik dagelijks aan de drank zit![]()
Was puur toeval dat ik zondag wijn nam, ik drink echt bijna nooooit meer!
Ik geef ook nog bv en kan er tegenwoordig helemaal niet zo goed meer tegen (lees: kreeg met moeite het glas leeg zondagavond)
Vlindur, gefeliciteerd!
Helaas is het (preconceptioneel) gesprek verzet naar volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Saffier het volgende:
Succes vandaag PP, watvoor medicijnen gebruik je als ik zo vrij mag zijn? Ik hoop dat de gyn duidelijke info voor je heeft, logisch dat je het spannend vind!
Heb jij wel thuis mogen bevallen en borstvoeding mogen geven?Ik hoop dat ik ook gewoon bij een verloskundige onder controle kan maar vind ik nu een voorbereidend gesprek wel fijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Nijna het volgende:
Karin wat jammer.
PP, balen dat je gesprek verzet is... ik slik prozac en heb dat ook geslikt tijdens mn vorige zwangerschap. Beter een mama die goed in haar vel zit dan niet...
Kan je het anders niet met je huisarts bespreken? De meningen zijn er overigens ook wel over verdeeld volgens mij. Mijn huisarts stuurde me eerst naar de gyn. Maar na de controle daar zei zij: nou je kan prima onder controle bij de vk. Geen reden om dat hier te blijven doen.
Alles goed gegaan met Mirte, ze had een wat trage start, maar of dat door mijn medicatie is geweest of doordat het allemaal wat lang duurde dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Ovu-test-ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |