blergh.....testen is hier niet nodig hoor...
Was dit weekend een weekendje weg met 3 vriendinnen, vanochtend echt ongelooflijk misselijk, werd er haast blij van... Hadden we een lekker saunadagje vandaag, maar nadat ik in 2 sauna's gezeten had begon het me toch een beetje aan te vliegen en begon ik er moeite mee te krijgen om in die sauna's te zitten.. vooral met het idee dat, stel je bent pril zwanger, je kindje blijkt uiteindelijk een lichamelijk afwijking te hebben, dan wil ik me zelf niet hoeven vragen of het door zoiets wat voorkomen had kunnen worden ontstaan zou kunnen zijn... Nu moest en wilde ik toch uitleggen waarom ik steeds na 5 min uit de suna's verdween, terwijl ik normaal zeker 20 min blijf zitten. Dus besloten om het toch maar te vertellen (superleuke reacties!) .... word ik echt nog geen 5 minuten nadat t hoge woord eruit is zomaar ineens midden in de sauna flink ongesteld...kon wel janken, echt! Gewoon niet leuk en echt..moet dat dan daar??
Wie verzint t??? de ironie!
Vorige keer een cyclus van 32 dagen, nu 25 dus....nou ja, got my act together, gelukkig wel tampons bij me, dan maar heerlijk van de extra hete sauna's genoten en afgesloten met een enorm broodje filet american!
ronde 1 zit erop dus, weet nu in ieder geval dat ik mn adrenaline niet hoef te laten stijgen om steekjes, lage rugpijn of misselijkheid...dus hoop dat ik t nu in mn 2e en volgende cycli af en toe even iets meer naast me neer kan leggen....
Wat zouden jullie doen qua "rekenen", uitgaan van de laatste, de langse, of gemiddelde cyclus? hahaha t schiet in ieder geval nog niet op met slechts 2 cycli die een week uit elkaar liggen...
Wat is het verder ongelooflijk spannend hier!! Dames ik duim echt heel heeeel erg hard voor jullie!
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 16-11-2008 20:47:08 ]