abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63230144
Wachten op het tweede streepje deel 120

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
23 november Saffier NOD
27 november Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
30 november Vlindur (01-2008) NOD
07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
07 december Rubey NOD
08 december bumbaloe (10-2008) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD
14 dcember Poppedein (10-2008) NOD
15 december Mefke79 (07-2008) NOD
18 december XXXKarinXXX (08-2008) NOD
25 december Takkembah NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 25-11-2008 14:29:22 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63230284
Spannend Mefke!!
En Ticootje voor jou ook nog een klein beetje spannend dan, wel of niet enzo. Puistjes uitbraak heb ik nooit gehad, mijn huid doet gewoon wat ie wil wanneer ie wil
T zou zo leuk zijn om samen met je te zwangeren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63230299
Zoooo...ik had dus nog nooit een topic geopend, dus dat is even puzzelen. Tis gelukt geloof ik.
Laatste nieuws uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef mefke79 het volgende:
HuupHuup, jammer!
Hier op dag 23 van mijn cyclus. Ik voel vanalles en nog wat, maar ik durf gewoon nog niet te hopen. Maar ik heb wel al twee dagen een bh aan die ik tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht heb omdat de andere bh's niet meer lekker zaten.
Heb ook bij mezelf zitten bedenken dat als nu weer plotseling alle symptomen verdwijnen en ik toch weer (heftig) ongesteld word, ik contact wil opnemen met de arts in het ziekenhuis. Ik wil dan proberen om een echo te krijgen. Na de curretage in juni is er nooit meer een controle geweest en omdat mijn menstruatie zo anders geworden is, ben ik bang dat er een kleine verkleving oid zit. Maar goed, laten we eerst maar eens hopen dat die echo niet meer nodig is en dat er een andere echo nodig is.
Karin, voel jij al wat?
En HuupHuup heeft dus de al langs, een beetje vroeg.
pi_63230392
Oh hihi, ik was net te vroeg geloof ik , dacht dat er niets meer ging komen maar je was nog bezig. Sorry
Ja, duvels schmuvels. Bitches hihi.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63230497
Maar toch een lekker taartje he.
Wij hebben ook een klein feestje dit weekend. Details kunnen opgevraagd worden via de PM.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63230503
Ik hoop op een streepjesregen in dit topic!

Ik heb nu trouwejs meer puistjes dan ik normaal had..... hormonen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63230743
ja, wil ook wel weer eens een plusjes zien. Inclusief de mijne!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63231079
Alweer een nieuw topic, die moeten we dan maar met zn allen volpiesen met een boel 2e streepjes.
Ik heb er hier geen flauw idee van, maar ook nog ruim een week tot mn NOD. Ik vermoed dat we misschien wat te vroeg aan de klus zijn geweest
Fake it till you make it...
pi_63231213
Nijna wat is 20-04-2004
pi_63231819
Ik meld me hier ook weer.Volgende week ga ik met de ovutesten beginnen.
01-08-2008
pi_63238987
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef Vlindur het volgende:
ja, wil ook wel weer eens een plusjes zien. Inclusief de mijne!
Haha, ik las "puistjes" i.p.v. "plusjes"

Huup, jammer van de duivels. Vroeg begrijp ik, misschien zul je voortaan wel een lekker korte cyclus hebben! Hoef je minder lang te wachten

Mefke, die bh En voor de rest zeg ik nog even niks, maar hoop des te harder voor je...
Mijn borsten lijken ook groter te zijn, maar dat kan ik dit keer eigenlijk wel vergeten als graadmeter. Devin heeft de laatste dagen weer vaker bij me gedronken, dusssss....

Jaja, nog steeds niet ongi en ik begin onderhand een beetje in de stuitermodus te belanden.
Ik heb er over nagedacht of het zou kunnen dat mijn lichaam gewoon een ronde heeft overgeslagen, maar dat denk ik eigenlijk niet. Van mijn 11e tot mijn 16e (tot ik aan de pil ging) heb ik nooit een menstruatie gemist en toen ik op mijn 26e met de pil stopte ook niet... Neemt niet weg dat ooit de eerste keer moet zijn natuurlijk, maar ik droom en hoop liever nog even verder
Ik zou vanavond testen maar ik durf eigenlijk niet zo goed....
.... met gevoel voor drama....
pi_63239427
Echt vaag Kersjes,ga je niet morgenvroeg testen met ochtendurine dan? Alhoewel, als je natuurlijk zeker weet dat je altijd exacte cyclussen hebt zou de test vanavond dan ook wat moeten aangeven als je zwanger bent. Ik duim hoor!

Poppedein,Nijna en Saffier, ik test ook de 23e. Voelen jullie (al)wat? Ik heb constant als ik de afgelopen dagen opsta 's ochtends een hele droge mond, en vannacht fikse kramp in onderbuik, dus rennen naar de wc maar geen diarree ofzo en vanmorgen was het weer weg. Ik voel de hele dag door mn onderbuik.

Maar ik weet zelf ook wel dat dit geen zwangerschapsverschijnselen zullen zijn hoogstwaarschijnlijk hoor, ik probeer echt het hoofd koel te houden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 15 november 2008 @ 09:39:11 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63239494
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef Poppejans het volgende:

Poppedein,Nijna en Saffier, ik test ook de 23e. Voelen jullie (al)wat?

Ja PMS voel ik

Kersjes wat spannend voor jou! En Mefke....
PP ik hoop dat de ovutestjes je volgende ronde een topic verder helpen
Jammer Huup
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63239674
argh, hele post weg.

Mefke!! *duimduimduim*

ahw Saffier PMS

Kersjes, toch wel beetje spannend stiekem dan nog hoor! Misschien inderdaad morgenochtend testen? Dan heb je én nog een dagje langer gewacht én je hebt ochtendurine te pakken. Maar goed, omgekeerd zou ik me ook niet in kunnen houden waarschijnlijk

Hier heeft het nu dan flink doorgezet. En hoe... jemig Mega-krampen en dikke stolsels enzo. Bah
Nouja, het is in ieder geval een duidelijke "nee dit wordt em niet "
Dus op naar de volgende ronde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63239807
Mefke wat spannend!! * Vicky duimt heeeeeel hard

Saffier, stomme PMS..

Kersjes, ik vind het ook wel spannend hoor.. Idd msschien met ochtendurine testen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63240652
Mefke, hier is alles rustig, ik voel me net zoals anders. Geen tekenen voor een zwangerschap maar ook niet voor een naderende ongesteldheid. Het zal me benieuwen!
Spannend zo he.... wanneer wil jij evt gaan testen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63247350
Ik draai nog steeds mijn duimen dol hoor voor jullie meiden! Flink spannend bij een aantal van jullie

Hier komen de klusdagen er weer aan komende week en daarna de gevreesde wachtweken.... drama.... maar ik heb veel afleiding met leuke en minder leuke dingen, dus hopelijk is het snel sinterklaas en krijg ik een mooi cadeautje!
pi_63257598
Gisteravond ongi geworden
3 dagen later dan normaal. Op naar de volgende ronde dus.
pi_63257658
Ah, wat jammer Kersjes! Dan ga je gewoon lekker mee naar de ronde met feestdagenbabies, gezellig joh. Maar het is natuurlijk niet leuk, zeker als je zelf goede hoop hebt.
pi_63257880
He kersjes, jammer!
Hier weinig nieuws. Ben niet heel hoopvol, we zien wel. Borsten doen nog steeds pijn, maar niet meer dan eerst. Ik geloof het toch pas als ik een plusje zie hoor. Ik test op z'n vroegst woensdag. Maar ergens verwacht ik al voor die tijd de bekende buikpijn te krijgen.
Karin, wanneer wil jij gaan testen?
pi_63258152
Balen kersjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63262013
He Kers, wat jammer

Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
pi_63263045
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:20 schreef mefke79 het volgende:
He kersjes, jammer!
Hier weinig nieuws. Ben niet heel hoopvol, we zien wel. Borsten doen nog steeds pijn, maar niet meer dan eerst. Ik geloof het toch pas als ik een plusje zie hoor. Ik test op z'n vroegst woensdag. Maar ergens verwacht ik al voor die tijd de bekende buikpijn te krijgen.
Karin, wanneer wil jij gaan testen?
Hmm das jammer dat je er niet zo'n goed gevoel over hebt.... hopelijk heeft je gevoel het toch mis!

Ik test niet eerder als zaterdag (of vrijdagavond) ik wil in ieder geval over de 32 dagen heen zijn. Tegenwoordig lijkt het stabiel op 29 dagen, maar toen we voor de eerste gingen had ik ook een cyclus van 32 dagen gehad, dus dat hou ik toch maar in mijn achterhoofd.
Plus dat mijn vriend de hele week werkt, en we willen wel samen testen, en dan is het ook niet leuk als hij daarna meteen door moet naar het werk. Dus daarom vrijdag of zaterdag, stel dan dat het raak is, dan kunnen we die dag nog on tour om de ouders in te lichten! Oh ik hoop het zo!!!!

Jammer Kersjes....hoe is het nu met je? Beetje over de teleurstelling heen?

Nijna ik hoop dat je vriendinnetje een helderziende blik heeft!

Saffier, sterkte met de PMS

Happy, wat ontzettend irritant he, dat wachten!
pi_63271645
blergh.....testen is hier niet nodig hoor...

Was dit weekend een weekendje weg met 3 vriendinnen, vanochtend echt ongelooflijk misselijk, werd er haast blij van... Hadden we een lekker saunadagje vandaag, maar nadat ik in 2 sauna's gezeten had begon het me toch een beetje aan te vliegen en begon ik er moeite mee te krijgen om in die sauna's te zitten.. vooral met het idee dat, stel je bent pril zwanger, je kindje blijkt uiteindelijk een lichamelijk afwijking te hebben, dan wil ik me zelf niet hoeven vragen of het door zoiets wat voorkomen had kunnen worden ontstaan zou kunnen zijn... Nu moest en wilde ik toch uitleggen waarom ik steeds na 5 min uit de suna's verdween, terwijl ik normaal zeker 20 min blijf zitten. Dus besloten om het toch maar te vertellen (superleuke reacties!) .... word ik echt nog geen 5 minuten nadat t hoge woord eruit is zomaar ineens midden in de sauna flink ongesteld...kon wel janken, echt! Gewoon niet leuk en echt..moet dat dan daar??

Wie verzint t??? de ironie!

Vorige keer een cyclus van 32 dagen, nu 25 dus....nou ja, got my act together, gelukkig wel tampons bij me, dan maar heerlijk van de extra hete sauna's genoten en afgesloten met een enorm broodje filet american!

ronde 1 zit erop dus, weet nu in ieder geval dat ik mn adrenaline niet hoef te laten stijgen om steekjes, lage rugpijn of misselijkheid...dus hoop dat ik t nu in mn 2e en volgende cycli af en toe even iets meer naast me neer kan leggen....

Wat zouden jullie doen qua "rekenen", uitgaan van de laatste, de langse, of gemiddelde cyclus? hahaha t schiet in ieder geval nog niet op met slechts 2 cycli die een week uit elkaar liggen...

Wat is het verder ongelooflijk spannend hier!! Dames ik duim echt heel heeeel erg hard voor jullie!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 16-11-2008 20:47:08 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63271653
Karin, ik hoop van harte dat jullie volgend weekend "on tour" kunnen
Wel snel trouwens, hadden jullie vorige keer de familie ook zo snel ingelicht?

Mefke en Nijna, ik duim voor jullie!

Ben best een beetje teleurgesteld, maar wat doe je eraan? Gaan zitten sippen helpt niks, heb ik dus maar heeeeel eventjes gedaan en toen ging het leven weer door. Compleet met enorme buikpijn helaas
Goed, aangezien ik niet zwanger ben en Devin al in bed ligt... lijkt het me een goed idee om zo de fles wijn open te trekken die ik nog heb staan
Proost dames, degene die willen/mogen/kunnen gun ik ook een glaasje! Of 2
pi_63271723
Poppedein, wat erg
Dat was een beetje mijn angst toen ik afgelopen maandag met manlief een dagje sauna deed. Ik had op zondag voor mijn verjaardag zo'n dagarangement van hem gekregen en ik hoppte toen nog harder dat ik zwanger zou zijn, kon ik tenminste niet ineens gaan lekken...
pi_63272315
Oh Poppedein, dat is ook wat!
Positief-mode-aan: Zo krijg je wel wat inzicht in je cyclus, en weet je idd dat je niet meteen heel euforisch hoeft te worden van misselijkheid en steekjes. Daar zijn de laatste maanden hier al heel veel dames achter gekomen. Inclusief ik. Even balen en dan gewoon weer verder.
  zondag 16 november 2008 @ 21:07:12 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63272425
Poppedein, wat een nachtmerrie. Wel leuk, de reacties va je vriendinnen.
pi_63272521
heb je ook helemaal gelijk in hoor prinses! Ik ben ook echt hartstikke blij met direct een cyclus van 32 en 25 dagen, de boel is in ieder geval mooi op gang!
pi_63272877
Kersjes, kan me je gevoel helemaal indenken, en heb als enige tip wat je zelf ook al gedaan hebt; jezelf lekker verwennen. Doe ik ook de keren dat ik helaas ongesteld geworden ben, lekker filet american op een toastje en een biertje.

Poppedein dat is wel bizar zeg, echt kut moment! Gelukkig had je wel wat bij je, dat je niet gauw iets moest verzinnen om ergens aan maandverband ofzo te komen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63273232
Poppedein wat naar!
Wel lief van de reactie van je vriendinnen maar je cyclus had inderdaad best even een ander momentje uit kunnen zoeken zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63273453
mja....loop je daar in je gehuurde witte badjas.... echt ik wilde zó diep in de grond wegzakken!

maar goed, kan inmiddels de lol er ook wel van in zin, heb er net met mn lief smakelijk een potje om zitten lachen nadat hij écht ECHT heel hard zn best deed om medelijden met t moment te hebben...maar vanzelfsprekend sprak zn net iets te serieuse gezicht boekdelen

maar goed, jullie zijn lief! nieuwe ronde nieuwe kansen...komt u maarrrrrrrrrr instappen!

nieuwe NOD zet ik maar 28 dagen verder op 14 december...wil 1 van de modjes dit aanpassen? Thnx!
pi_63273693
ohw dat is wel heel erg vervelend zeg van die badjas
ik kan me helemaal het gevoel voorstellen dat je hoopt dat de grond nú onder je voeten wegzakt... maar stiekem moet ik ook wel grinniken om de reactie van je lief, haha, mijn vriend zou precies hetzelfde doen. Zn gezicht net iets te hard in de plooi houden en ondertussen voor zichzelf al gaan zitten bedenken vanaf wanneer het weer geoorloofd is er grapjes over te gaan maken

En ja nieuwe ronde, ik doe mee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63280835
Stop maar met duimen.
Ook hier vanochtend ineens ongesteld. Of nou ja, flink bloedverlies, want verder geen buikpijn ofzo. Gisteren wel knallende koppijn en ook geen pijnlijke borsten meer, dus ik verwachtte wel ongesteld te gaan worden, maar niet drie dagen te vroeg.
Ik ga zo proberen om een afspraak te maken voor een controle in het ziekenhuis. Heb na mijn curretage geen controle meer gehad en er zijn zoveel rare dingen dat ik nou gewoon wil dat ze eens kijken. HEb het gevoel dat er iets niet klopt. NOD heb ik ook nog even geen idee van. Eerst maar eens kijken of het doorzet.

Poppedein, oeoeoe, dat is echt mijn grootste nachtmerrie, ongesteld worden in de sauna. Wel fijn dat je cyclus op orde is.
pi_63281158
Poppedein, wat beroerd... ongesteld in de sauna... . Wel lekker he filet american. Op naar de volgende ronde!

Mefke .

Karin, spannend. Ik vind het knap dat je zo lang kan wachten hoor...

Vorige maand was ik voor ik ongesteld werd zo chagerijnig en labiel als de pest en ook nu kan ik weer janken om alles... Vrijdagavond kwamen we bij mijn ouders en pakte mn vader Mirte over. En die trok dat lipje en begon onbedaarlijk te huilen. Ik stond zowat mee te doen... .
En wel meer dingen, om het minste of geringste sta ik met tranen in mn ogen, maar goed misschien wel gewoon een aankomende ongi...
pi_63281422
ik heb ze ook op bezoek, maar ik heb wel een mooie cyclus zo!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63281775
`Wat jammer dat er dit weekend weer veel ongesteld zijn geworden. Op naar december dan maar.
En oeh, in de sauna is ook wel heel erg poppedein.
pi_63282827
Jammer Mefke en Ticootje!
Wie weet de laatste maand van het jaar wel een extra feestelijke maand
pi_63283284
Mijn nieuwe NOD kan trouwens op 8 december, ben maar uitgegaan van een cyclus van 29 dagen.
Ik hou gewoon even de langste aan. Kan ook een gem. van 28 nemen maargoed, scheelt maar 1 dag.
pi_63283333
Jammer Ticootje
Mefke, voor jou ook jammer.
Dan maar inderdaad met zn allen in december een feestmaand ervan maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63284465
Ticootje, jammer!

Hier net met het hart in mijn keel het ziekenhuis gebeld. Manlief trok me over de streep met de opmerking: het voelt voor jou niet goed en de vorige keer had je ook gelijk (ik 'wist' al weken dat het mis was bij ons kindje, lang voordat de echo gemaakt werd). Na een korte uitleg kreeg ik zo een afspraak. Helaas niet bij dezelfde arts als de vorige keer omdat zij er niet meer werkt en volgens mij vind ik deze nieuwe arts niet zo aardig (ook al eerder gezien).
Kan lekker op korte termijn terecht, volgende week dinsdag al. Dan zou je toch ook al moeten zien dat er weer iets van een ei aan het groeien is en dan is ook de ongesteldheid wel over, kan ze mooi kijken of er iets raars zichtbaar is. Nou ja, geen idee wat ze precies gaan doen of kijken, maar ik kan iig even sparren en misschien gerustgesteld worden. Want dit schiet ook niet op zo, ik vind het niet eens leuk meer op deze manier.
  maandag 17 november 2008 @ 12:46:19 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63285914
Het lijstje is weer aangepast.

voor iedereen die ongesteld geworden is.
pi_63286305
Mefke, fijn dat je zo snel terecht kan.

Ticoo ook alweer de duivels op bezoek... .
pi_63286730
Ik heb een paar topics terug gezegd dat we nog even zouden wachten maar uiteindelijk toch maar besloten om gewoon met ronde 1 te beginnen... Ik heb ook al dagen allerlei rare dingen zoals pijnlijke borsten, steekjes in mijn buik, half misselijk gevoel, af en toe duizelig en ook een paar keer dat ik het heel erg warm had zonder rede... Word een beetje gek van mezelf, mijn cyclus is vrij onregelmatig en de langste van het afgelopen half jaar was 32 dagen. Dus voor 30 november hoef ik niet eens aan testen te denken... Dat lijkt erg ver weg! Ik heb ook de afgelopen 2 jaar een koperspiraaltje gehad, dus ik weet niet hoe betrouwbaar mijn kalender nog is. Mijn cyclussen werden namelijk gemiddeld steeds korter. Ik word er wel wat rustiger van nu ik jullie posts allemaal weer heb doorgelezen, ik zie dat ik niet de enige ben die me allemaal symptomen 'inbeeld'. Tenminste, daar ga ik maar even van uit dat het bij mij inbeelden is, don't want to get my hopes up! Toch gek dat je iets zo graag wilt dat je er gewoon fysieke reacties op krijgt!
pi_63287651
Ow ja, je iets inbeelden is echt heel makkelijk hoor

Poppedein, dat lijkt me echt wel zo'n moment dat je het liefst even door de grond zakt.....balen!

Mefke, balen dat je ongesteld bent geworden , maar wel goed dat je aan de bel trekt als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Ben je bang dat er iets niet goed is gegaan tijdens de curretage? want dat gevoel knaagt hier ook wel een beetje hoor...(heb een curretage gehad nadat Meike is geboren, er was een stukje placenta achter gebleven) Denk weleens: straks hebben ze iets weggehaald wat had moeten blijven zitten ofzo....

Hier is het een beetje vaag. Gister dacht ik echt dat ik ook aan de filet americain kon. Het begon net als anders: dag voor mijn NOD komt er altijd wat roze slijm. Dat was nu bruin (leek oud bloed) maar ik had wel meteen zoiets van: oke, (nou ja eigenlijk niet oke) daar komen ze aan.... Maar nu was er vannacht en vanochtend nog een klein beetje bruin spul, maar nu niks meer??? Even afwachten of het toch nog komt vandaag, (of morgen of dan.....) Mijn gevoel is niet zo goed....

Kersjes, we vertellen het dan niet meteen aan de hele wereld hoor, maar de wederzijde ouders wel. Maar goed, dat is ook op de zaken vooruit lopen...eerst die rode rakkers maar eens buiten de deur zien te houden.

Judes, succes met het wachten op de felbegeerde 2e streep!

Ticootje, een nette cyclus is erg fijn! Daar kun je wat mee! Maar gaan jullie voor een tweede streepje?
Leuk!
pi_63287829
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ticootje, een nette cyclus is erg fijn! Daar kun je wat mee! Maar gaan jullie voor een tweede streepje?
Leuk!

Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.

Maar we doen het onbeschermt zeg maar, op de juiste tijdstippen en we zien wel.
pi_63288299
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.

Maar we doen het onbeschermt zeg maar, op de juiste tijdstippen en we zien wel.
Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63288393
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?
IVF-ISCI
pi_63288398
Mefke en Poppedein, jammer

Ook ik doe weer mee voor de volgende ronde, NOD voorlopig op 10 december!

Ticootje gaan jullie er ook weer voor?
pi_63288615
Wat nemen jullie allemaal eigenlijk voor vitamines enzo in? Ik slik nu foliumzuur en gewone multivitamines van davitamon. Is dat oke of moet je van die speciale zwangerschaps multivitamine slikken? Wat doet iedereen verder nog ter 'voorbereiding'? Ik ben er best wel mee bezig voor het geval dat... Proberen gezond te eten, geen alcohol, weinig koffie, liever geen pijnstillers, bad niet te heet enz. Vraag me af of dat niet juist voor nog meer stress zorgt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')