En HuupHuup heeft dus dequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef mefke79 het volgende:
HuupHuup, jammer!
Hier op dag 23 van mijn cyclus. Ik voel vanalles en nog wat, maar ik durf gewoon nog niet te hopen. Maar ik heb wel al twee dagen een bh aan die ik tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht heb omdat de andere bh's niet meer lekker zaten.![]()
Heb ook bij mezelf zitten bedenken dat als nu weer plotseling alle symptomen verdwijnen en ik toch weer (heftig) ongesteld word, ik contact wil opnemen met de arts in het ziekenhuis. Ik wil dan proberen om een echo te krijgen. Na de curretage in juni is er nooit meer een controle geweest en omdat mijn menstruatie zo anders geworden is, ben ik bang dat er een kleine verkleving oid zit. Maar goed, laten we eerst maar eens hopen dat die echo niet meer nodig is en dat er een andere echo nodig is.
Karin, voel jij al wat?
Haha, ik las "puistjes" i.p.v. "plusjes"quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef Vlindur het volgende:
ja, wil ook wel weer eens een plusjes zien. Inclusief de mijne!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein,Nijna en Saffier, ik test ook de 23e. Voelen jullie (al)wat?
Hmm das jammer dat je er niet zo'n goed gevoel over hebt.... hopelijk heeft je gevoel het toch mis!quote:Op zondag 16 november 2008 11:20 schreef mefke79 het volgende:
He kersjes, jammer!
Hier weinig nieuws. Ben niet heel hoopvol, we zien wel. Borsten doen nog steeds pijn, maar niet meer dan eerst. Ik geloof het toch pas als ik een plusje zie hoor. Ik test op z'n vroegst woensdag. Maar ergens verwacht ik al voor die tijd de bekende buikpijn te krijgen.
Karin, wanneer wil jij gaan testen?
Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ticootje, een nette cyclus is erg fijn! Daar kun je wat mee! Maar gaan jullie voor een tweede streepje?
Leuk!
Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaan gaan.... is een groot woord. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet echt actief meeposten. Maar in de opening staat al dat het spannend is voor mij. Ik ervaar het helemaal niet als spannend, omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het gaat lukken op eigen kracht.
Maar we doen het onbeschermt zeg maar, op de juiste tijdstippen en we zien wel.
IVF-ISCIquote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal precies waardoor het bij Jen zo lang duurde! Kun je nog 1 keer kort vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |