abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63405825
Deze cyclus is in elk geval langer dan de vorige, die was volgens mij iets van 24 dagen en daarvoor 21. Maar voor mn mk had ik 26-28 dagen dus ik ben nu ook maar van 28 dagen uitgegaan... Nog 2 nachtjes slapen als die rooie lui wegblijven *duimt stug door*.
Fake it till you make it...
pi_63405851
Vroeg nou trouwens laatst hier iemand waar die 20-04-2004 voor stond? Schiet me net te binnen (Dat iemand dat vroeg he niet waar de datum voor staat!)... dat is onze trouwdag .
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:26:27 #128
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63406370
Mooie dag is mijn verjaardag (ik was overigens niet degene die het vroeg haha)
pi_63407521
Ik zou niet eerder testen dan de langste cyclus heeft geduurd Judes. Maar dat ben ik.
Ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar vraag me dan wel af wat je aan de test hebt als het toch nog beide kanten op kan, ongeacht de uitslag. Dan kun je als je het mij vraagt net zo goed nog eventjes afwachten.

Nijna, heb je er zelf een gevoel bij? Meestal is het wel zo als je een slecht gevoel erover hebt, dat het dan vaak ook niet raak is. Dat heb ik hier al meerdere malen gezien. Spannend hoor! Ik hoop dat jij het startsignaal voor de streepjesregen geeft!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63407925
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 16:22:08 #131
5428 crew  miss_sly
pi_63408089
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
Ik wil je niet ontmoedigen, judes, maar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je na 40 dagen nog niet ongesteld bent, lijkt me ook wat voorbarig. Zonder aanwijsbare reden kan je lichaam bijvoorbeeld een cyclus overslaan en geen ovulatie hebben, waardoor je dus ook niet zwanger kan zijn. Of even hikken en 'gewoon' ineens 50 dagen duren. Maar met 40 dagen zou ik zeker wel even testen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63409352
Fruppel, ik hoop dat je niet in 2004 bent geboren, hihi.

Karin, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Voor mn gevoel waren we wat vroeg met klussen... maar je weet t natuurlijk nooit...

Judes, elke dag naar je kindje kijken... tja dat gaat me dan weer wat ver. Maar ik ben dan ook niet getrouwd met Tom Cruise .
pi_63410840
Spannend GK en Nijna!!! Duimerdeduimduim....
pi_63411284
Hier is het ook weer spannend. Ik draai mijn duimen gek hoor GK en Nijna.

Zou kunnen dan ik dat vroeg Nijna, maar weet het niet zeker. Ik vroeg het me wel af dus bedankt voor het vertellen (ben helemaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig )
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:57:58 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63415007
Nijna en GK nog en paar dagen... duimduimduimduim...
Ik reken op duivels, ben dwangmatig aan het opruimen en schoonmaken alhoewel mijn borsten wel goed zeer doen, maar ik denk niet zeer genoeg
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63415380
Het zou zo leuk zijn Saffier! We houden gewoon nog even moed, ok?
De 2e keer doet vast niet zeer
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:22:54 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63415852
Ik doe even voor Nijna en G_K hoor!
En dan toch ook nog eentje voor Saffier met z'n drietjes zou wel heel tof zijn.
pi_63416200
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
dat dcht ik helaas ook.. en toen bleek dat ik ineens een cyclus over geslagen had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63416892
Nijna, Georgette en Saffier, ik duim blaren voor jullie! We MOETEN deze maand gewoon met een paar mooie streepjes afsluiten!! Jullie hadden t in ieder geval flink spannend hier!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63419588
Saffier, als je huis schoon is en je poetsdrang nog niet voorbij... heb ik nog wel een huis in de aanbieding om te poetsen... .

Ik ga naar bed, het is allang bedtijd voor mij.
pi_63421593
Dames die weer in spanning aan het afwachten zijn; ik duim dat jullie allemaal deze maand een 2e streepje krijgen Zou toch een leuk cadeau'tje zijn zo rondom Sinterklaas
En uiteraard alle andere meiden allemaal dit topic uit nog voor het nieuwe jaar
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:09:33 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63424850
Hier nog geen nieuws, judes..
Zit nu op dag 30, na cyclussen van 35, 27 en 29 dagen. Maar voel niets bijzonders.

Ga maandag pas een keer testen.

*probeert zich niet gek te maken*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63426558
Takkembah,Georgette,Nijna en Saffier ik duim mee voor jullie hoor!
Hebben jullie het gezien van Miss-Sly in het andere topic??! Gaaaaaaf he! Misschien gaf zij wel het startsein van een nieuwe streepjesregen

Hier niks, volgens mij vandaag een NOD bij een ''normale'' cyclus maar ik heb van de week al eerder getest en die test was negatief, dus ik moet wachten tot ik ongesteld word, hopelijk nog wel deze maand..
Misschien volgende week nog een testje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63426704
*duim*duim*duim*duim*

Poppejans, ik hoop dat je een mooie korte cyclus hebt deze keer, die het liefst nog helemaal niet eens eindigt met duiveltjes!

Takkenbah...oehhh, wat moet je soms sterk in je schoenen staan he!
pi_63426818
Oooh wat geweldig, je eigen echo-apparaat!
Wel een beetje raar ook... en toch ook best link... en obsessief.
Nee, ik denk toch maar niet dat ik er een ga kopen

Streeeeeeeepjesregen, laat maar komen
.... met gevoel voor drama....
pi_63426993
ik kan je voor een mooi beeld vast een prijsindicatie van zo'n 60.000 euro geven Kersjes, wil je nog een beetje eerder kijken, en dus manlief met de vaginale probe aan de slag laten gaan dan mag je er nog wel 15 ruggetjes bij tellen Wanneer is t ook alweer moederdag?

Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
pi_63427323
Poppedein, dan kunnen je collega's mooi even oefenen op jou, toch...

Hopelijk is het tweede streepje van Miss-sly (en volgens mij was er eerder deze week ook iemand in dat topic) de start van een grote streepjes-sneeuwbui. Hier nog niks, we hebben een testje gekocht en toen lief zag hoe duur dat ding was vond hij dat ik maar moest wachten tot maandag met piesen... . Maar ik weet niet of ik me in kan houden nog een dag extra...
pi_63427350
Ai, Poppedein, dat is net een ietsiepietsie boven mijn budget helaas....

Maarre, waar woon je ergens en zoek je nog een beste vriendin die hoopt snel zwanger te raken
pi_63427351
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Poppedein het volgende:

Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
Haha dan weet ik wel wat in in mijn pauzes elke dag even deed
Zo'n babydopler ofzoiets die zou ik denk ik wel aanschaffen, elke dag even naar het hartje luisteren

Oh wat zou ik toch graag zwanger zijn! Dacht er gister zomaar aan dat we hier toch al best wel maanden al met dezelfde dames zitten, wel gezellig maar ook wel weer jammer.

Lief Poppedein! Ik hoop zelf stiekem ook dat ik te vroeg getest heb, maar denk niet dat het zo is deze keer..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63427367
Nijna, ik ga vast voor je hyperen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')