abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63342761
PP, mijn huisarts die zei dat ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen. Daar had ik me ook helemaal op ingesteld, maar het had wat betreft de vk ook thuis gemogen. Nou vorderde de ontsluiting niet echt en zat ik er aardig doorheen op een gegeven moment. En daarom zijn we toen voor een ruggenprik naar het ziekenhuis gegaan. Ik mocht ook bv geven, dat heb ik helaas maar anderhalve week gedaan. Omdat dat niet liep en ik te laat aan de bel trok bij de lactatiekundige.
Altijd goed om je even voor te laten lichten en zo'n gesprek aan te gaan, succes!
Fake it till you make it...
pi_63344070
He wat balen PP dat je afspraak verzet is....

Hier heeft het doorgezet, en ik vind dat hartstikke stom
Maar goed, wat doe je dan? Juist, de stad in en flink centen uitgeven!
En nu vol goede moed de volgende ronde in!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63347076
Jammer Karin.... elke mislukte ronde is jammer, maar kan me voorstellen dat deze 3e ronde voor jou even als extra spannend gevoeld heeft, aangezien t de rake ronde bij Meike was... Ik blaas je wa nieuwe frisse moed toe en we gaan met zn allen voor mooie decemberstreepjes!

jammer dat je afspraak verzet is PP, ik hoop dat je zo snel mogelijk wat wijzer wordt wat betreft de medicatie die je gebruikt of beter kunt gaan gebruiken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 20 november 2008 @ 10:13:50 #104
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63367482
Helaas Karin...

Dan maar voor de Kerststreepjes , toch?

en Chanoeka begint al op 22 december...

Hoe is het met de rest vd dames. Heb niets meer van Erneemmertje gehoord, of heb ik gewoon (weer eens) te veel gemist )...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63367948
Ja volgens mij heeft Ernemmertje niets meer van zich laten horen verder. Jammer.

Hier alles prima. ongesteldheid is als het goed is vandaag over, dus we gaan er weer tegenaan haha. ik ga voor sinterklaasstreepjes trouwens
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63368519
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
01-08-2008
  donderdag 20 november 2008 @ 10:56:43 #107
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63368598
huuphuup succes met oefenen!!!

PP geen man, wel een vriend van me waarbij ook een testikel is weggehaald (had draaiballen, ofzo?). Volgens hem moet het niets uitmaken, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om te testen
Alexa en Seth zijn lief
pi_63369540
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
Ik pm je even!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63370480
Dank je MeNicole ,eentje terug!
01-08-2008
  donderdag 20 november 2008 @ 13:35:57 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63372495
Karin jammer zeg, op naar de volgende ronde
PP veel plezier met je testjes en lekker vroeg naar bed in het weekend
Huuphuup, leuk, sintstrepen daar doen we het voor
Ik ben méga-emo, je hoeft maar naar me te kijken of ik barst in tranen uit, )niet iets wat ik normaal heb als PMS, tijdens menstruatie heb ik het wel vaker) maar gezien de andere PMS-klachten reken ik niet op streepjesnieuws hier.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63372745
PP, er is uiteindelijk maar 1 klein zaadje nodig

Saffier, gewoon lekker laten gaan en hopen op spoedige tranen van vreugde vanwege een positieve test!

Karin, wat heb je gekocht? Een test, of had je die nou al geritseld ergens?

Heeee Takkembah, jij ook al een Chanoeka-vierder?
.... met gevoel voor drama....
pi_63373352
Ik weet niet wat ik moet denken/voelen maar ik betwijfel of het raak is... we wachten af, ik mag zondagochtend van mezelf testen als er dan nog geen rooie rakkers zijn.
Fake it till you make it...
pi_63373567
Tot die tijd draaien mijn duimen in ieder geval met je mee Nijna!!

Hier zijn de duivels ook weer verdwenen, dus het feest kan weer beginnen met een verschil in cyclussen van een week wordt t dus ook wat lastiger om mn vruchtbare dagen aan te wijzen deze maand...gewoon maar extra vaak en goed ons best doen dan
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 20 november 2008 @ 14:14:24 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63373660
Heb hetzelfde gevoel Nijna.... Betwijfel het ook deze keer, voel verder niets. Bovendein was mijn ei twee keer na dag 16 en nu volgens mij na dag 21. Althans, zo heb ik het gevoeld al die keren. Toch maar ovu testen komende maand hoor.
Alexa en Seth zijn lief
pi_63383625
Karin wat jammer!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63385778
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!

Kersjes, ik heb vooral spulletjes voor Meike gekocht
(en maandverband whahahaha)
Die testen had ik al gescoord bij Vicky!
pi_63396400
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!
Misschien ben ik het deze maand nog wel. A.s. donderdag is mijn NOD. Sinds een paar dagen heb ik kramperige buikpijn en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63396682
spannend Georgette!!

Ik duim voor je!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63397355
Nijna & Georgette, spannend! Ik duim mee!
Saffier, voor jou ook nog even spannend, wie weet! Ik duim ook voor jou!
pi_63399880
Ik moet nog 9 dagen tot de NOD.
Dus ik kan er nog niks over zeggen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63403485
Ja Georgette, ik voel positive vibes!!! Duimerdeduim....!
pi_63403815
he balen Karin!!

het is weer spannend hier!! Duimen draaien weer overuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63404057
Wat gaat de tijd toch langzaam, zeg!
Ik ben er nog niet uit wat betreft mijn testdatum. Zijn er hier nog meer meiden met een onregelmatige cyclus? Houd je dan je kortste of langste cyclus aan? Of een gemiddelde?
Aan het bijhouden van mijn temp etc. heb ik ook al niks, mijn grafiek lijkt op een jojo en ik heb al meer dan 8 dagen goed slijm. Lijkt er wel op dat het vandaag minder is geworden maar mijn temp is niet omhoog gegaan vandaag. Dus wanneer mijn eisprong was weet ik ook niet. Het enige waar ik zeker van ben is dat mijn borsten steeds gevoeliger worden...
Ik zag hierboven een reclame voor de Matcare testen die schijnbaar 6 dagen voor je NOD al zouden moeten werken, zou dat echt zo zijn? Dan maakt het misschien niet zo veel uit als ik iets te vroeg test.
Of misschien moet ik gewoon nog een maand wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben hoef ik ook niet meer te testen!

Takkembah, al nieuws? (ben verder niet ongeduldig, hoor )
Saffier en Nijna, succes dit weekend!
pi_63404144
Judes, mijn vriendin heeft destijds getest met testen van sensitest en die gaf 4 of 5 dagen voor haar NOD al positief aan.. maar je kan ook valspositief testen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63404545
Ja, dat klopt, maar het schijnt dat je veel meer kans hebt op vals negatief testen dan vals positief... Maarja, als je een positiefje test ga je de dagen daarna natuurlijk nog 10 keer testen - als ik de verhalen mag geloven tenminste! Maarja, ik denk dat het bij mij toch een kwestie van afwachten is. Mijn langste cyclus ooit was bijna 40 dagen! Als ik voor die tijd positief test, voel ik me toch na die 40 dagen pas veilig denk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door judes op 21-11-2008 14:25:19 (afterthought) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')