Ik pm je even!!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben nog gezellig met mijn ovu testjes bezig maar volgens de berekeningen zijn mijn vruchtbare dagen ongeveer in het weekend,ben erg benieuwd dus.Mijn man ligt helemaal in een deuk als ie me met die dingen bezig ziet!
Zijn er hier mensen waarvan de man ook maar een testikel heeft? Bij mijn man is er op ongeveer 7/8-jarige leeftijd een verwijderd omdat die nog niet was ingedaald en niet meer goed was.Toen is er verteld dat het voor de vruchtbaarheid niks uitmaakt maar op internet lees ik verschillende verhalen.Gelukkig hebben we volgende week vrijdag een nieuwe afspraak dus dan vraag ik het gelijk.Maar mischien zijn er hier mensen die er meer van weten.
Misschien ben ik het deze maand nog wel. A.s. donderdag is mijn NOD. Sinds een paar dagen heb ik kramperige buikpijn en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dames, er MOETEN nu echt weer eens een paar mooie streepjes komen hier!!
Ik wil je niet ontmoedigen, judes, maar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je na 40 dagen nog niet ongesteld bent, lijkt me ook wat voorbarig. Zonder aanwijsbare reden kan je lichaam bijvoorbeeld een cyclus overslaan en geen ovulatie hebben, waardoor je dus ook niet zwanger kan zijn. Of even hikken en 'gewoon' ineens 50 dagen duren. Maar met 40 dagen zou ik zeker wel even testenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
dat dcht ik helaas ook.. en toen bleek dat ik ineens een cyclus over geslagen hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef judes het volgende:
Het is idd gewoon de nieuwsgierigheid denk ik. Maar aan de andere kant denk ik ook - als ik na 40 dagen nog niet ongesteld ben kan ik er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ik zwanger ben! Dan hoef ik niet meer te testen. Dus dat werkt imo 2 kanten op... Dilemma! Had ik maar net zo veel geld als Tom Cruise, die heeft toen voor zijn vrouw een echo-apparaat gekocht, konden ze iedere dag even naar de baby kijken... lol
Haha dan weet ik wel wat in in mijn pauzes elke dag even deedquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben een eigen echo apparaat op de praktijk, ben ook heel benieuwd hoe ik daar mee om zou gaan als ik zwanger zou zijn...
Effe kijken, ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil, had meteen een hele nette regelmatige cyclus van 28 dagen. Eind april bleek ik zwanger. Met 6 weken een inwendig echo ivm buikpijn. Toen gelukkig een kloppend hartje gezien ergens in een hoekie. Maar wel nadat de vk de opmerking maakte dat ze dacht dat het niet goed was. Daarna met de 11 weken echo bleek dat ons kindje nooit verder gekomen is dan 8 weken. Toen dus een curretage.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:40 schreef Saffier het volgende:
Hoe lang zijn jullie al 'bezig' als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |