Wow! Wat goed gezien/gevoeld van je vriendin!quote:Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
quote:Op zondag 23 november 2008 09:27 schreef Nijna het volgende:
Mefke, ik had geen wekker nodig om half 6... er ging hier in de buurt een alarm af dus wakker werd ik inderdaad om half 6... gaan piesen ondanks de bezwaren van lief (zou je niet nog een dagje wachten...).
Maar het resultaat mag er wezen hoor!
[ afbeelding ]
En nu maar heel hard duimen dat het nu goed gaat, want ik vind het toch wel spannend...
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?
Een echte streepjesregen, wat geweldig
ik las geplastquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk
Als je kijkt dat dit dus 3 dagen voor je NOD is!! Dan is ie wel duidelijk hoor!!quote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:
[ afbeelding ]
Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.
BE bedankt voor het uploaden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |