abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63469432
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
Wow! Wat goed gezien/gevoeld van je vriendin!

Takkembah, wat vervelend. Bah.
pi_63470515
Hier vandaag temperatuurdip dus waarschijnlijk vandaag eisprong. Mooi op dag 19, er komt zowaar lijn in.. De afgelopen 2 maanden waren dag 21 en dag 18, dus nu er mooi tussenin.

En dan weer fijn op het wachtbankje..... hopenlijk genietend van allemaal 2e streepjes hier in de tussentijd
pi_63470544
Reinhilde, ze heeft het al eerder bij het rechte eind gehad en niet alleen bij mij... .

Happy, succes met wachten en mijn duimen draaien voor meer streepjes hier, kom maar op dames!

En Saffier, had jij nou al ongi of nog steeds in afwachting?
Fake it till you make it...
  maandag 24 november 2008 @ 11:13:02 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_63472954
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:27 schreef Nijna het volgende:
Mefke, ik had geen wekker nodig om half 6... er ging hier in de buurt een alarm af dus wakker werd ik inderdaad om half 6... gaan piesen ondanks de bezwaren van lief (zou je niet nog een dagje wachten...).
Maar het resultaat mag er wezen hoor!
[ afbeelding ]

En nu maar heel hard duimen dat het nu goed gaat, want ik vind het toch wel spannend...

Heel heel heel heel heel heel heel erg gefeliciteerd

Nouja, en je weet wel wat ik verder allemaal wil zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63473045
Nijna wat goed!! Gefeli
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_63473068
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:

Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.

BE bedankt voor het uploaden!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63473278
Georgette, ik zie wel echt een tweede streepje... voorzichtig jompelmeisje.
Streepje is streepje, morgen of overmorgen herhalen en dan is het vast een overtuigende dikke streep, voorzichtig van harte
Fake it till you make it...
  maandag 24 november 2008 @ 11:26:14 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63473281
Ik zei het net al, een streep is een streep hoor!
Echt supertof dit!

Het is echt een ware streepjesregen de laatste paar dagen, dit is de 4e al!
pi_63473650
Wow Georgette! Ik zie ook echt een streep hoor!!! Gefeliciteerd!

Wanneer kom je uit de kast, ik ben zo nieuwsgierig...
  maandag 24 november 2008 @ 11:41:08 #210
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63473653
Oeh, nog een streepje. GEFELICITEERD GEORGETTE!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63473657
Dat is een 2e streep!!!!

gefeliciteerd Sjors!!!!!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 24 november 2008 @ 11:44:15 #212
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63473730
Ik heb dit weekend extra veel geklust, soms 's ochtends en 's avonds, hopelijk kunnen de zaadjes dat goed handlen.
Vandaag zou mn eisprong moeten zijn maar ik voel nog niks. Dus ik van vanavond mooi weer klussen. Net zolang tot ik em voel
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 11:46:30 #213
5428 crew  miss_sly
pi_63473788
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?

Een echte streepjesregen, wat geweldig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63473891
Georgettte!!

Wat goed!! Gefeliciteerd meid!
Streepjesregeeeenn!!!!
Aaah toe? Mag ik ook?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 november 2008 @ 11:51:37 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_63473924
En ik mis een aantal nieuwe streepjes en tegen de tijd dat ik dat besef is er nog een extra streepje ook!

Wauw meiden! Zijn er stroomstoringen geweest ofzo

Wat supergaaf!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 november 2008 @ 11:53:07 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63473963
Allemaal in de zomer uitgerekend. Hebben we wat te doen tijdens de komkommertijd!
pi_63474069
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?

Een echte streepjesregen, wat geweldig
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk

En nee. Ik houd het nog een tijdje voor mezelf. Sorry!
De 2e keer doet vast niet zeer
  maandag 24 november 2008 @ 12:00:30 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63474146
Hee, G_K, gefeliciteerd!!

Wanneer ga je vertellen wie je bent? Na de termijnecho?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63474170
Wat goed! Het topic wordt echt leeg zo, helemaal goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63474758
GK, gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63475519
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk
ik las geplast

Gefeliciteerd Georgette!
Wanneer ga je zeggen wie je bent?
Saartje
  maandag 24 november 2008 @ 12:57:29 #222
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63475586
Alle gestreepte meiden: gefeliciteerd!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 13:11:30 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63475924
G_K, gefeliciteerd!
(En toffe nick, leuk dat die nog even blijft.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator maandag 24 november 2008 @ 14:00:50 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63477313
Een streep voor George Zo licht vind ik hem niet hoor, vind hem zelfs vrij duidelijk!
Gefeliciteerd George
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63477382
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:

[ afbeelding ]

Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.

BE bedankt voor het uploaden!
Als je kijkt dat dit dus 3 dagen voor je NOD is!! Dan is ie wel duidelijk hoor!!

Gefeliciteerd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 24 november 2008 @ 14:07:49 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63477487
waar is mijn post nou

G_K van harte met je mooie streep Gefeliciteerd meid
Nijna ik ben nog in afwachting, nog geen duivels maar ik ga ook niet testen, heb niet eens een test in huis Maar het is niet raar bij mij dat mijn cyclus wat langer duurt dan verwacht al is het al wel weer een tijd geleden dattie lang was.

Wat een mooie streepjesregen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63477602
Ik heb ook ooit zo'n vage streep geplast en die ligt nu in bed te zingen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 24 november 2008 @ 14:17:56 #228
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63477760
G_K gefeliciteerd zeg!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63477876
G_K Gefeliciteerd hoor dat is een duidelijk streepje !!!
Mama van Isa en Ties
pi_63478004
Gefeliciteerd allemaal! Leuk!
En jammer voor takkembah...
Ben benieuwd of ik binnenkort ook iets te vieren heb... Ik ga deze week wel een keer testen denk ik maar ben er nog steeds niet uit wanneer... Ik ben sinds vrijdag echt ontzettend moe - misschien een teken?

Mijn temp is ook omhoog en voel me echt een beetje raar... maar ik ga er voor de zekerheid maar van uit dat het in mijn hoofd zit!

[ Bericht 16% gewijzigd door judes op 24-11-2008 14:33:22 ]
pi_63478264
Gefeliciteerd Georgette wat SUPER!
Streeeeeepjesregen

Kers, wij gaan gewoon voor de volgende ronde saampjes hoor
alhoewel er hier verdorie nog geen duvels zijn helaas (en ik niet zwanger ben)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63479021
Sjors! van harte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 24 november 2008 @ 15:32:59 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63479687
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n vage streep geplast en die ligt nu in bed te zingen
Ik zei dus daarstraks vrijwel hetzelfde, alleen lag mijn streepje te slapen.
  maandag 24 november 2008 @ 15:36:51 #234
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63479795
Kloonie van harte met je tweede streepje...
pi_63479808
Hier was de streep meteen goed te zien
Ook bij de volgende test of 10
Wil nog wel even iets kwijt
Het is wel een echte verrassingstijd
Met alle dubbele strepen die verschijnen
Hopelijk ook bij de rest, dan kan dit topic verdwijnen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63480000
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef YPPY het volgende:
Hier was de streep meteen goed te zien
Ook bij de volgende test of 10
Wil nog wel even iets kwijt
Het is wel een echte verrassingstijd
Met alle dubbele strepen die verschijnen
Hopelijk ook bij de rest, dan kan dit topic verdwijnen
Wat een gedichtje, lief hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63480443
G_K gefeliciteerd! Je zal zien dat die streep alleen maar duidelijker gaat worden

En ook nog maar even hier bij een aantal ervaringsdeskundigen:

De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
pi_63480767
Stiemie, die ''iedereen'' dat zijn jullie niet! Je gaat je toch niks aantrekken van bezwaren van anderen?!
Als het goed voelt, waarom niet? Join the club zou ik zeggen
pi_63480851
Nou ik ga daardoor dus weer erg twijfelen. Wat nou als het echt niet 'handig' is? Zo'n kind prop je ook niet even terug zeg maar

Zijn er hier ouders waarbij de kindjes een kamer delen? Natuurlijk de flensjes maar verder?

Edit: Hahaha ik zie nu pas je onderschrift
pi_63481004
Stiemie, even voor de nuance, mijn lief en ik moeten onze studies nog afronden en we wonen in een heul klein 2-kamer appartementje op een zolder verdieping.
Er zijn alleen zoveel beren op de weg als je zelf wilt zien

Ik heb persoonlijk nooit een kamer gedeeld, maar een vriendin van mij wel met haar zusjes, ondanks dat er kamers genoeg waren daar. Dat vonden die meiden juist gezellig. Enige nadeel voor jullie misschien als ze gaan praten dat het wat langer duurt voor ze slapen
En dat van dat er minstens 4 jaar tussen kindjes moet zitten vind ik maar een gek argument?
Gewoon je gevoel volgen hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 november 2008 @ 16:19:57 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63481091
Stiemie, de meiden van Jessie hebben jaren bij elkaar op de kamer geslapen en dat was geen enkel probleem.
Scheelt denk ik dat het 2 meiden waren ook, maar tot een jaar of 6-7-8 lijkt me dat ook niet zo'n enorm probleem eigenlijk.
En verder... eerder of later. Het heeft allebei z'n voordelen. Als je ze 'kort' op elkaar heb, zijn ze sneller allebei groot zodat je bijvoorbeeld wat verdere vakanties kan doen, of makkelijker naar een museum of weetikveel omdat ze allebei uit de middagslaapjes zijn enzo.
Als er langer tussen zit heb je idd wel meer tijd met de nieuwe baby als de ander op school zit, maar nadeel is ook dat het dan voor het oudere kindje wrsch veel meer wennen is dan als ze kleiner zijn.

En het lijkt mij dus lastig als je er net eentje hebt die zindelijk is en gewoon een hele middag mee ergens naar toe kan zonder dat je eten/drinken/luiers etc. mee moet nemen en dan kan je van voren af aan beginnen omdat de nieuwe baby wel nog slaapjes etc. nodig heeft.
pi_63481373
Stiemie, jullie moeten doen wat voor jullie goed voelt! Het is toch jouw gezin, en niet het gezin van die andere mensen. Mijn zusje en ik hebben ook een paar jaar bij elkaar op de kamer geslapen omdat we dat zo gezellig vonden, terwijl er in ons huis ook genoeg kamers waren. Wij vonden dat gewoon heel erg gezellig en fijn!

Ik verwacht ook, bij ons, dat we nog niet in een groter huis wonen voordat de 2e komt, en ik zie daar ook echt geen problemen hoor! Juist gezellig. En onze kinderkamer is 3.60x2.20, ook niet zo groot dus. Maar groot genoeg voor 2 bedjes of een stapelbed.
pi_63481441
Ja ik denk dus ook meer zoals jij BE. Van dan heb je straks al dat gedoe van nachtvoedingen, luiers, fruithapjes enzo gehad in plaats van dat je na 4 jaar weer van voorafaan begint. Als ik kijk naar leeftijdsgenoten van mij zit daar ook vaak 4 jaar tussen.Zo van de ene gaat naar school en dan kunnen we aan de 2e

Eigenlijk vinden we ons huis nog veel te leuk om al te gaan verhuizen. We zijn wel een beetje aan het rondkijken maar die prijs voor een benedenhuis in Amsterdam in onze wijk is echt niet grappig Dus vandaar nog maar even hier blijven wonen. Nou ja ik twijfel gewoon nog even rustig verder
pi_63481600
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:

Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
Ja ik heb dan wel geen ervaring hé maar toch ga ik ff hier op reageren.
Als je het doet op de manier zoals al die mensen jou adviseren, lost dat het probleem van de kamer delen op? Als je ze vanaf jongs af aan bij elkaar op de kamer laat slapen lijkt me dat alleen handiger. Hoe jonger hoe flexibeler. Een kindje van 4 eist denk ik haar/zijn eigen ruimte op, ik verwacht dat het dan juist meer problemen zal geven?¿ maar ja ervaring heb ik er niet mee.

Een tweede kindje is pas echt super handig als de eerste het huis uit is, klinkt net zo logisch als al die redenen die die andere mensen geven, nietwaar?
En hee als jullie gevoel zegt een tweede zou zo welkom zijn.... waarom dan wachten?
Omdat dat jullie gelukkig maakt? of omdat je dan de "goedkeuring" van anderen krijgt... Stiemie volg je gevoel dan doe je het goed.
Mensen blijven toch hun mening ongevraagd met je delen
Mama van Isa en Ties
pi_63481790
Stiemie, jullie moeten echt gewoon doen wat jullie zelf willen! De mensen die je advies geven doen dat meestal vanuit hun eigen referentiekader, zo zal iemand die enig kind was je waarschijnlijk vertellen dat 1 kind ideaal is en dat hij er nooit last van heeft gehad, iemand uit een gezin met 6 kinderen zal je vertellen dat een groot gezin zo gezellig is enz. Ik denk ook niet dat er een ideaal moment is voor een kind - er zijn altijd voor- en nadelen aan de timing. Het gaat meer om je eigen gevoel, of je er nu klaar voor bent of niet.
  maandag 24 november 2008 @ 17:14:45 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63482714
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:
G_K gefeliciteerd! Je zal zien dat die streep alleen maar duidelijker gaat worden

En ook nog maar even hier bij een aantal ervaringsdeskundigen:

Wat een onzin zeg 4 jaar.
Overigens heb ik ook al het een en ander gehoord hoor. Van mensen die zich verbazen dat ik uberhaubt een 2de wil.
Ik scheel zelf 3 jaar met mn broer en vind het vrij veel. In mijn beleving hebben wij samen op een kamer gelegen, ik weet het 100% zeker, maar mijn moeder zegt van niet, dat we nooit een kamer hebben gedeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn neefjes hebben ook een tijdje samen op de kamer gelegen. Ze zijn 4 en 2,5. Dat ging goed volgens hun moeder maar ze hebben nu weer allebei een eigen kamer.
pi_63482977
Gefeliciteerd Georgette! Ik kan niet eens rustig een dagje gaan werken met die streepjesregen hier!
pi_63483453
Ik heb tot mn 9e met mn broertje op de kamer geslapen.
Daarna kwam er een tussen schot tussen en met 11 jaar had papa er 2 kamers van gemaakt.
Reden tot scheiding? Ik wilde lezen en hij wilde slapen. En mijn argument 'dan moet je je ogen dichtdoen' hielp niet, dus werd het ruzie en moest ik wachten van mijn ouders met lezen tot hij sliep , Dat werkte dus niet. 2 aparte kamers waren perfect.

Gewoon doen hoor! Het zijn jullie kinderen, niet die van 'die andere mensen'

Succes!

[ Bericht 11% gewijzigd door Vlinder op 24-11-2008 17:53:59 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63483480
G-K Wat goed!! Gefeliciteerd!!
ware streepjesregenbui hier.. wie volgt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63484546
Sjors! Die is hartstikke echt joh!! Ontzettend gefeliciteerd!

Zo hé, het begint nu echt los te komen he!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')