Wow! Wat goed gezien/gevoeld van je vriendin!quote:Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een week te wachten. Mn beste vriendinnetje is er volgens mij van overtuigd dat het raak is hier... ik moet het eerst maar eens zien, nog een weekje...
quote:Op zondag 23 november 2008 09:27 schreef Nijna het volgende:
Mefke, ik had geen wekker nodig om half 6... er ging hier in de buurt een alarm af dus wakker werd ik inderdaad om half 6... gaan piesen ondanks de bezwaren van lief (zou je niet nog een dagje wachten...).
Maar het resultaat mag er wezen hoor!
[ afbeelding ]
En nu maar heel hard duimen dat het nu goed gaat, want ik vind het toch wel spannend...
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Georgette, gefeliciteerd! streep is streep!
Ga je nou ook bekendmaken wie je bent?
Een echte streepjesregen, wat geweldig
ik las geplastquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk is het aan het einde van de week een dikke vette streep en dan ga ik ook feesten, met een gepast appelsapje natuurlijk
Als je kijkt dat dit dus 3 dagen voor je NOD is!! Dan is ie wel duidelijk hoor!!quote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Ik weet niet wat ik schrijven moet maar ik heb net dit geplast:
[ afbeelding ]
Ik kan het ook nog niet zo goed geloven want het is een erg licht streepje. Ik blijf nog even hier hangen als het mag.
BE bedankt voor het uploaden!
quote:Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n vage streep geplast en die ligt nu in bed te zingen
Wat eenquote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef YPPY het volgende:
Hier was de streep meteen goed te zien
Ook bij de volgende test of 10
Wil nog wel even iets kwijt
Het is wel een echte verrassingstijd
Met alle dubbele strepen die verschijnen
Hopelijk ook bij de rest, dan kan dit topic verdwijnen
Ja ik heb dan wel geen ervaring hé maar toch ga ik ff hier op reageren.quote:Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:
De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde![]()
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
Wat een onzin zeg 4 jaar.quote:Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:
G_K gefeliciteerd! Je zal zien dat die streep alleen maar duidelijker gaat worden![]()
En ook nog maar even hier bij een aantal ervaringsdeskundigen:
De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde![]()
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn neefjes hebben ook een tijdje samen op de kamer gelegen. Ze zijn 4 en 2,5. Dat ging goed volgens hun moeder maar ze hebben nu weer allebei een eigen kamer.bumba baloe, waar is die kleine clown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |