G_K, gefeliciteeeeeeerd met je 2e streepje
Bumbaloe, je spoiler
Hopelijk is al het extra klussen niet voor niks geweest!
Nou ja, voor niks is het natuurlijk nooit als het goed en lekker is, maar je snapt me wel...Stiemie, niks van aantrekken wat anderen vinden en er gewoon voor gaaaaan als jullie zo graag willen! Je kan wel eeuwig blijven dubben, maar jullie leef- en woonomstandigheden zijn imo (en die van jezelf vast ook) absoluut goed genoeg om 2 kindjes in groot te brengen! Misschien zelfs wel meer
Bovendien zal de overstap naar ineens 2 kindjes volgens mij makkelijker en meer vanzelfsprekend zijn dan bij het krijgen van een eerste. Door Linde hebben jullie een bepaalde routine ontwikkeld en de volgende gaat daar gewoon in mee draaien. En geen eigen kamer? So what, daar heeft een baby of dreumes helemaal nog geen behoefte aan als je het mij vraagt.
Mijn ouders hebben dus wel bewust gewacht tot ik ouder was voordat ze voor een 2e gingen. Mijn zusje en ik schelen 4 jaar en toen ik enkele maanden geleden per ongeluk aan mijn moeder vertelde dat we bezig zijn voor een 2e reageerde ze (zoals verwacht

) niet bepaald positief. Het zou oneerlijk zijn tegenover Devin om zo snel al de aandacht te moeten gaan delen, het zou veel te zwaar en te druk worden, we wonen op "slechts" 80 m2 en wat als ik weer zo'n zware zwangerschap zou gaan krijgen, hoe moest het dan met Devin????
Allemaal zaken waar M. en ik zelf allang bij hadden stilgestaan en we hadden de beslissing genomen: we gaan ervoor, gaat allemaal goed komen! Hopelijk zien jullie dat ook snel in en kan je gauw komen melden dat Linde een brusje gaat krijgen
Wat een steepjesregen, daar is geen enkele paraplu tegen bestand
Maar volgende maand gaat het nog een keer regenen

Bij alle anderen die dat wachten niet zo tof meer vinden. Zou dat niet mooi zijn als december-wonder?
.... met gevoel voor drama....