abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63489298
al die streepjes hier , gefeliciteerd allemaal, en succes voor degenen die ook hard bezig zijn om er een tweede te gaan plassen
pi_63491561
Gefeliciteerd allemaal

Morgen zou mijn eisprong moeten zijn maar de ovulatie testen geven in de verste verte nog geen 2e streepje aan
01-08-2008
pi_63492143
Toch maar wel feestje bouwen hoor P_P!! Voor hetzelfde geld mist je ovu-test je LH-piek gewoon, dat zou best kunnen aangezien je LH-piek maar zo kort duurt.

Ik duim voor lekker heel veel meer streepjes!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:00:02 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63498174
Ik help het iedereen hopen!!!! Duimduimduimduim

Vlindur, hoop dat je gewoon wegmoet uit dit topic hiero!!!

Mijn ovu testen zijn binnen, kom er net wel achter dat dat - ongeveer- tijdens de klusweek ik weer een week teambuilding op locatie heb!!! GRRRR. Daar baal ik van als een stekker, hebben we dadelijk van de drie maanden klussen er twee gemist door mijn werk en één keer misgeklust...

Kun je met ovu testen behoorlijk accuraat zijn??? Want dat pak ik gewoon de trein terug tussendoor, het is goed...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63498618
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Takkembah het volgende:
Kun je met ovu testen behoorlijk accuraat zijn??? Want dat pak ik gewoon de trein terug tussendoor, het is goed...
Nou, niet echt. Na een positieve ovu test volgt de eisprong binnen 48 uur. Dat is dus 2 dagen....

Hier nog steeds lage temp, dus ovu toch een dagje later denk ik Maar sl**m is wel goed zichtbaar morgen maar weer zien dan...
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:36:28 #281
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63498751
Nou, 48 uur valt bij mij redelijk onder behoorlijk accuraat dan maar. Hopelijk valt ie dan net buiten mijn teambuilding-week!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:38:28 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63498798
G_K, gefeliciteeeeeeerd met je 2e streepje

Bumbaloe, je spoiler
Hopelijk is al het extra klussen niet voor niks geweest!
Nou ja, voor niks is het natuurlijk nooit als het goed en lekker is, maar je snapt me wel...

Stiemie, niks van aantrekken wat anderen vinden en er gewoon voor gaaaaan als jullie zo graag willen! Je kan wel eeuwig blijven dubben, maar jullie leef- en woonomstandigheden zijn imo (en die van jezelf vast ook) absoluut goed genoeg om 2 kindjes in groot te brengen! Misschien zelfs wel meer
Bovendien zal de overstap naar ineens 2 kindjes volgens mij makkelijker en meer vanzelfsprekend zijn dan bij het krijgen van een eerste. Door Linde hebben jullie een bepaalde routine ontwikkeld en de volgende gaat daar gewoon in mee draaien. En geen eigen kamer? So what, daar heeft een baby of dreumes helemaal nog geen behoefte aan als je het mij vraagt.

Mijn ouders hebben dus wel bewust gewacht tot ik ouder was voordat ze voor een 2e gingen. Mijn zusje en ik schelen 4 jaar en toen ik enkele maanden geleden per ongeluk aan mijn moeder vertelde dat we bezig zijn voor een 2e reageerde ze (zoals verwacht ) niet bepaald positief. Het zou oneerlijk zijn tegenover Devin om zo snel al de aandacht te moeten gaan delen, het zou veel te zwaar en te druk worden, we wonen op "slechts" 80 m2 en wat als ik weer zo'n zware zwangerschap zou gaan krijgen, hoe moest het dan met Devin????
Allemaal zaken waar M. en ik zelf allang bij hadden stilgestaan en we hadden de beslissing genomen: we gaan ervoor, gaat allemaal goed komen! Hopelijk zien jullie dat ook snel in en kan je gauw komen melden dat Linde een brusje gaat krijgen

Wat een steepjesregen, daar is geen enkele paraplu tegen bestand
Maar volgende maand gaat het nog een keer regenen Bij alle anderen die dat wachten niet zo tof meer vinden. Zou dat niet mooi zijn als december-wonder?
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:45:38 #283
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63500435
Ik heb helemaal geen slijm, of ja, niet dat ik weet. Ik let daar niet zo op.
Ik denk dat ik toch wel mijn eisprong gisteren heb gehad, had tegen de avond toch wel wat kramp, maar misschien beelde ik het me in, de krampen waren niet zo hevig als de vorige 2 keer.
Gisteren niet meer geklust. Ben om 19.00 bekaf naar bed gegaan. Beetje TV gekeken en had echt geen zin.
Vanavond misschien voor de zekerheid nog een keertje, maar ik moet tot 21.00 werken dus ik zal daarna wel moe zijn.

Kersjes bedankt
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63501344
Stiemie ik zou me daar helemaal niet druk om maken. Mikael moet waarschijnlijk de eerste tijd ook een kamer delen met zijn broertje of zusje. We staan wel ingeschreven voor een andere woning maar we willen niet het eerste beste huis aannemen dus we nemen er alle tijd voor. Misschien komt de kleine (of MIkael) eerst nog wel bij ons op de kamer maar dat gaan we tegen die tijd allemaal nog wel bekijken.
Mijn moerder zei in het begin ook: Hoe wil je dat dan toch doen met 2 kinderen en maar 2 slaapkamers. Maar later zei ze wel dat ze vroeger net zo goed met meerdere op 1 kamer lagen en dat dat allemaal prima ging.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63501786
Vroegah woonde mijn moeder met haar 8 broers en zussen (en ouders) in een huisje met 4 slaapkamers en ze zijn er allemaal redelijk goed uitgekomen hoor
Daar werd ieder jaar 1 baby geboren ofzo dat was toen de "standaard" anders kwam de pastoor langs de deur
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:47:18 #286
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63505490
Whiehooee, streepjes lees ik!

Nijna, super zeg! van harte gefeliciteerd!

En GK, jij ook! proficiat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63506683
G_K gefeliciteerd!!

Hier is de wachtperiode weer aangebroken, NOD mag op 7 december (BE wil je het lijstje aanpassen?) gelijk met prinseszondererwt en Happyme28!
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:29:34 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63506751
Aangepast!
pi_63511650
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:26 schreef Rubey het volgende:
Hier is de wachtperiode weer aangebroken, NOD mag op 7 december (BE wil je het lijstje aanpassen?) gelijk met prinseszondererwt en Happyme28!
Dat wordt idd een drukke dag! Maar ik vrees dat ik al een testje waag op 5 december, bij wijze van mogelijk cadeautje. Ik blijf een muts met testen. Ik voorspel deze ronde niks, want ik voel namelijk niks. Geen kramp, geen slijm. Niks. Op zich prima, kan ik me ook niet gek maken.
pi_63511739
Mn sigaret smaakt me niet.. Gister ook al niet..

En toch stug door blijven roken he..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63511915
Sigaretten smaken altijd vies imho.
Maar het kan natuurlijk een teken zijn... en een goede reden om te stoppen!
pi_63512021
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sigaretten smaken altijd vies imho. [ afbeelding ]
Maar het kan natuurlijk een teken zijn... en een goede reden om te stoppen!
Ik heb al vaag bloed, dus het zit er weer niet in.. Maar het is wel een goeie reden ja..
pi_63512129
Het stoppen heeft geloof ik ook positieve invloed op je eitjes... (Mocht je nog een reden zoeken. )
pi_63512232
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het stoppen heeft geloof ik ook positieve invloed op je eitjes... (Mocht je nog een reden zoeken. )
I know, i know, maar ik rook helemaal niet zoveel. Ik steek altijd pas rond 17.00 mn eerste op (zonet was dus mijn eerste. Dus.. En ik kan heus wel stoppen als ik dat wil hoor. Heus. Ben helemaal niet verslaafd!
pi_63512414
Het was niet de bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen. Tuurlijk kun je stoppen.
pi_63512636
Ik ben niet ongemakkelijk, ik deed mijn best om je te overtuigen dat ik niet veel rook. Maar elke sigaret is te veel. Maar zolang ik geen 10 peuken per dag weg rook vind ik niet dat ik 'ernstig overmatig rook ter beschadiging van een eventueel ei'

Hm, ik snap mijzelf al niet eens meer
Maar mijn vriend rookt niet, dus dat scheelt sowieso al.
En zodra ik een plusje plas stop ik. Ik ga het iig heel erg proberen. En anders nog minder roken dan ik nu al doe.
pi_63513494
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef Vlindur het volgende:
En zodra ik een plusje plas stop ik. Ik ga het iig heel erg proberen. En anders nog minder roken dan ik nu al doe.
Dan MOET je echt stoppen hoor.
Zag laatst een zwangere vrouw een sigaret roken,wilde die sigaret zo uit haar mond slaan,kan dat echt niet begrijpen.
01-08-2008
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:20:33 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63513545
Vlindur, dat was bij mij destijds het eerste signaal!!!
Ineens walgde ik van mijn sigaret, het smaakte zo vies. En dat terwijl ik een paar uur daarvoor rookte alsof er niks aan de hand was... Ongeveer 3 kwartier na de smerige ervaring had ik een positieve test in handen
.... met gevoel voor drama....
pi_63513608
Even een berichtje van deze kant

Onze poging tot zwanger worden is even vertraagt.
Zowel ik als mijn lieve vriend zitten door alle gebeurtenissen dit jaar niet zo lekker in ons vel.
Ook heb ik een nieuwe baan, en als ik dan over 3 maanden moet gaan zeggen dat ik zwanger worden ze niet heel vrolijk van. Ik werk daar maar 3 dagen, dus eigenlijk is het niet z'n probleem, maar door toenemnde drukte op dit moment wel, en ze kunnen het aankomende jaar niet meer zonder mij op front office.

Dus onze poging heeft even rust. En over 3 maanden gaan we vrolijk verder.....
pi_63513648
Verdorie, nog steeds niet ongesteld, wel waterige afscheiding en de zeurende buikpijn. Het lijkt alsof het bloed niet wil doorzetten ofzo
Vrijdag dan toch maar een afspraak maken met de huisarts, bah ik zie daar zo tegenop he, maarja duidelijkheid is wel wat ik wil. Misschien krijg ik wel een kuurtje aan de pil waardoor het wat op gang geholpen wordt, dit schiet echt niet op.
Volgende maand 6 maanden zonder Implanon en nog maar 1 keer echt ongesteld geweest
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')