abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63782263
Man ik sta al weer helemaal te hyperen als ik een foto zie met strepen. Dacht dat Poppejans een baby kwam melden! Maar dit is ook goed nieuws!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63783737
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Man ik sta al weer helemaal te hyperen als ik een foto zie met strepen. Dacht dat Poppejans een baby kwam melden! Maar dit is ook goed nieuws!
Hahaha was het maar waar, maar dan zou ik echt wel zo'n mooie digitale met ''zwanger'' erop komen laten zien!
Nee, ik zit een beetje gelijk met jouw NOD, voor mijn gevoel steeds rond de 20e van iedere maand. Dus ik test nog gauw even voordat ik de 19e naar de gyn moet, je weet tenslotte maar nooit haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63783839
Oke, doen we gewoon samen mooie plaatjes spammen hier!
OH ik wil het zo graag!!!!!!!!!
pi_63783880
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oke, doen we gewoon samen mooie plaatjes spammen hier!
OH ik wil het zo graag!!!!!!!!!
JAAA!
Ik wil ook, ZOOO erg heeel verschrikkelijk graag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63784353
Wat fijn Poppejans! Ik hoop dat je gauw een dikke 2e streep vindt!! Hoe gaaf zou het zijn als je de ochtend dat je eigenlijk de gyn zou moeten een positieve test in handen zou hebben... Ik ga enorm voor je duimen!
voor jou dan maar vast "fijne feestdagen" de komende dagen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63784790
Super poppejans!

Dag 31 hier, nog niks. Wel ff getest, het is immers pakjesavond... Maar hij was negatief voor de verandering. Ik reken dus maar weer op een laaaaange cyclus. Volgende maand moeten er toch maar ovutestjes aan te pas komen, ik word hier niet blij van.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:23:10 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63787396
Hier had ik vandaag wat licht oranje slijm dus ik verwacht ook dat ik ongesteld wordt. Maar aan de andere kant is het wel vroeg en ben ik af en toe best misselijk.

We wachten gewoon rustig af....
pi_63791097
Ook hier de eerste tekenen van een menstruatie, geen sinterklaasstreepjes dus...
Op naar de volgende ronde, dan maar nieuwjaarsstreepjes!
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:52:00 #234
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63792138
Och Rubey toch. Dat is jammer.\
En Judes voor jou ook helaas. Dikke knuffel voor jullie.
Happy, ik hoop dat je lichaam je voor de gek houdt, en dat je zondag een streepje plast

Karin, jij krijgt je kerststreep gewoon hoor!

Hier ben ik echt aan het wachten, had vandaag opzich willen testen onder het mom van pakjesavond, maar het zou 3 dagen te vroeg zijn dus wat doe ik mezelf dan aan.
Ik voel niks. En toch voel ik van alles. Gisteren voelde ik mijn borsten heel raar. En laatst zat ik in het bubbelbad ná het babyzwemmen en mn borsten deden echt zeer van het bubbelen.
Ik voel mn borsten anders nooit!!

Ik ben trouwens zo moe, maar dat staat echt los van een eventuele zwangerschap. Ik loop mezelf gewoon voorbij. Heb stress van hier tot Tokio en gelukkig heb ik over 2 weken vakantie want anders kon je me over een paar weken echt oprapen. Ik zit in de kerstwerkgroep en ik voel de stressbult op mn rug gewoon met de minuut groeien

Nou, ik zal zien wat dit weekend brengt en hopelijk mag ik een dezer dagen het topic eens opvrolijken met een streepje.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63792550
Happy, ik duim dat het geen ongesteldheid is

Rubey, he jammer...

Bumbaloe, kom maar op met je 2e streep!
Fake it till you make it...
pi_63792826
Rubey, jammer!
Bumbaloe...oeoeo dit klinkt verdacht. Ik hoop het voor je.
En Happy, ik hoop dat je het fout hebt, ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:56:29 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63793640
Nou, helaas.... op naar de volgende maand.

Dan moet het maar in 2009 gebeuren al heb ik er momenteel een hard hoofd in. Ik zit even in een zware dip. Maar dan zal morgen hopenlijk wel weer over zijn.

NOD mag naar 7 januari.

Bumbaloe, ik duim voor je! Uiteraard ook voor de meiden waarvan de NOD er ook aan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 05-12-2008 22:58:18 ]
pi_63795319
Och happy, ik had het je zo gegund...schiet maar effe lekker je dipje in, dat mag ook wel eens.
pi_63795777
He happy, wat balen joh. Kop op, we gaan voor 2009 babies.
pi_63795807
He Happy wat balen

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:29:06 #241
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63800692
Nou moe, dit schiet niet op he
NOD's voor 2009, ik had zo gehoopt dat de hier langer meepostende dames dat niet zouden gaan halen!

Dikke voor degenen die het kunnen gebruiken omdat het allemaal even tegenzit.

En een voor Poppejans. Bemoedigend nieuws!

Bumbaloe, nog even volhouden meis
Ik herken het wel, deze maand is op mijn werk ook superdruk en ik moet veel extra werken, meestal tot 's avonds laat. Heeft al geleid tot heel wat tranen, ben zo labiel als de pest. Oververmoeid en gestresst, maar... misschien dat de hormonen ook een rol spelen.
Ik weet niet, durf het ook niet te posten eigenlijk, maar ik denk/hoop/WIL! zo graag dat het raak is! Volgens M. gedraag ik me anders dan normaal, kom ik anders over in mijn doen en laten. Rare steekjes in mijn buik, ineens weer regelmatig lekkende borsten (ik geef nog bv maar "ze" zijn al tijden zindelijk ), een constante dikke keel en prikkende tranen en ik zou de hele dag wel willen slapen. Tekenen van een prille zwangerschap? Ja, maar het zijn ook tekenen van stress. Buh, toch nog maar afwachten, meer kan ik niet doen.
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:39:02 #242
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63800763
Nou, heb vanmorgen toch getest, maar nog niks. Nu wachten tot maandag dan maar.
pi_63801207
Happy... wat balen...

Kers, ik hoop het zoooo voor je,

Bumba... wie weet maandag...
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:16:27 #244
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63801660
Achja, ik heb te vroeg getest, maar omdat ik nog helemaal geen duidelijke cyclus heb (27-29) dacht ik, vandaag is dag 28, laat ik eens testen.
Ik voel me overigens prima. De vorige keer dat ik negatief testte voelde ik m e echt down. Maar ik heb nog hoop dus.

De rest van mijn hoop is nu gevestigd op de rest hier. Meiden heel veel succes!!!
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:55:19 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63802126
Bumbaloe, gewoon lekker veel afleding zoeken dit weekend met je gezinnetje.
Misschien is jouw Sinterklaaskadootje gewoon wat verlaat!
.... met gevoel voor drama....
pi_63802582
Kersjes...hmmm, ik gooi het op hormonen en geen stress. En Bumbaloe, jij krijgt een te vroeg kerstkado, goed?
pi_63803179
Volgens mij ga ik weer ongi worden,nou ja wel bijna zeker.Mijn NOD is 9december maar heb pijnelijke tepels en voel me een beetje zielig ,nog even afwachten en we gaan gewoon weer vrolijk door naar de volgende ronde
01-08-2008
pi_63803278
Tis gewoon echt een slechte maand...jij ook al P-P. Laten we nog even hopen dat je het mis hebt (zie ook de hormonen van Kersjes)!
pi_63803668
Nou moe, de streepjes laten ons mooi in de steek hier in dit topic.
Balen zeg!

Kersjes, ik hoop dat je dit keer wel gelijk krijgt wat je gevoel betreft!
Hoe is het met jou Mefke?
Ik vind die wacht-weken echt steeds irritanter worden. Dus maar snel verruilen voor 9 maanden wachten.
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:30:25 #250
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63803731
Ja, ik vind gewoon dat pp en kersjes en karin en ik en de rest die ik nu niet bij naam noem met spoed 2 streepjes moeten plassen!
EN SNEL!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')