abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63513832
Het vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 121

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

30 november Judes NOD
07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
07 december Rubey NOD
08 december bumbaloe (10-2008) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD
13 december Kersjes NOD
14 december Poppedein (10-2008) NOD
15 december Mefke79 (07-2008) NOD
18 december XXXKarinXXX (08-2008) NOD
22 december mijsje NOD
25 december Takkembah NOD
26 december Vlindur (01-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 04-12-2008 20:34:36 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_63513900
Wachten op het tweede streepje deel 121

Deze kan je er ook nog inplakken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63513910
Pfff, met mijn supertrage prehistorische computer moet ik geen topics meer sluiten....
pi_63513973
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Poppejans het volgende:
Verdorie, nog steeds niet ongesteld, wel waterige afscheiding en de zeurende buikpijn. Het lijkt alsof het bloed niet wil doorzetten ofzo
Vrijdag dan toch maar een afspraak maken met de huisarts, bah ik zie daar zo tegenop he, maarja duidelijkheid is wel wat ik wil. Misschien krijg ik wel een kuurtje aan de pil waardoor het wat op gang geholpen wordt, dit schiet echt niet op.
Volgende maand 6 maanden zonder Implanon en nog maar 1 keer echt ongesteld geweest
Ik zou idd gewoon even gaan Poppejans, het is echt heel irritant die onzekerheid. Ik spreek helaas uit ervaring. Maar wie weet is het wel een teken van heel iets anders...?
pi_63513997
Ja, straks is er echt wat mis ofzo, of heb ik dat stomme PCO ofzoiets
Het was vorige maand ook zo, dat er wel een ongesteldheid leek aan te komen, maar er komt dan geen bloed..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63514010
Kersjes, maar ik heb al oud bloed bij het afvegen, ik ben echt niet zwanger hoor!

En PP, 1 per dag vind ik nog wel kunnen. Vroeger rookte iedereen ook gewoon stug door. Ik ben er ook niet minder van geworden. De kansen zijn wel veel groter, dat weet ik ook wel, maar af entoe een peuk moet kunnen hoor. Drank vind ik wel weer een heel ander verhaal. Dat gaat rechtstreeks naar het kindje toe. Rook gaat langzamer.

Ymme, succes over 3 maanden dan maar, sterkte met je werk enzo. Snap het heel goed.

Poppjans, ga maar naar de dokter, beter even moeilijk maar duidelijkheid dan maar blijven aanmodderen. I
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63514214
Balen Poppejans,maar 6mnd is idd wel lang,zou ook langs de huisarts gaan.
01-08-2008
pi_63514450
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef Poppejans het volgende:
Ja, straks is er echt wat mis ofzo, of heb ik dat stomme PCO ofzoiets
Het was vorige maand ook zo, dat er wel een ongesteldheid leek aan te komen, maar er komt dan geen bloed..
PCOS is idd heel stom.
Maar er zijn medicijnen voor.

Ik werd na 8 maanden eindelijk ongesteld. Maar toen er na 7 maanden nog geen verbetering in zat (soms hele maanden ongesteld, soms om de 4 dagen ongesteld) ben ik ook naar de gyn gegaan. En idd. PCOS
pi_63514565
Maar het hoeft het niet te zijn natuurlijk. Ik was na 9 maanden ook niet ongesteld, maar heb geen pcos. Wanhoop niet Poppejans, maar ga gewoon wel ff. Geeft veel rust hoor.
pi_63515169
Poppejans
Voor je eigen gemoedsrust toch maar even naar de HA? Doe maar wel!

Kersjes, ik ben het compleet met je eens wat roken en zwanger zijn betreft. Het ziet er niet uit, zo'n buik en dan sigaretten wegpaffen en na de zwangerschap achter de kinderwagen ziet het er helemaal niet uit.

p.s. De test van vanochtend was weer positief, net iets beter zichtbaar dan die van gisteren.
Ik ben trouwens ook elke dag even aan het testen of mijn ovulatietesten ook donkerder worden. Tot nu toe weinig resultaat, het resultaat blijft een beetje hetzelfde elke dag maar normaal zijn de stripjes rond deze tijd van de maand spierwit behalve de teststreep.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63515239
G-K Gefeliciteerd! Het loopt echt leeg hier...ik wil ook!

Hier vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Na het doen van mijn verhaal (heftige menstruatie, maar wel heel kort en pijnlijk en twee keer het idee gehad zwanger te zijn) kreeg ik een inwendige echo. Blijft toch leuk om te zien. Ze zag zowel links als rechts rijpend folikels ( ) dus daar is niets mis mee. Al doet zo'n echo apparaat tegen je eierstok best zeer, ik voel het nog. Wat ze ook zag was dat er wat vocht in de baarmoeder zit. Al met al lijkt het iig geen verklevingen waar ik zo bang voor was.
Maar dat vocht is eigenlijk ook niet heel normaal, wel rond de eisprong, maar niet op dag 9. En toevallig verloor ik vandaag ook ineens weer wat bruinige afscheiding. Uiteindelijk is besloten dat ze het gaat overleggen met haar collega's en dat ik donderdag gebeld wordt. Eventueel krijg ik dan een waterecho, dan kunnen ze meer zien. Zo'n echo willen eigenlijk alleen de eerste 14 dagen van je cyclus doen, dus kan zijn dat het pas volgende maand wordt. Ook niet erg, ik ben allang blij dat ik serieus genomen werd. En de arts viel ook mee (dus ik was de vorige keer echt wel onder invloed van kwade hormonsters en het lange wachten in de wachtruimte).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63515428
Mefke, dat is eigenlijk heel goed nieuws. Er wordt serieus naar gekeken en het gaat direct voortvarend. Wat is een waterecho precies?
pi_63515761
Mefke, fijn dat je klachten serieus genomen worden. En dat je rijpende follikels hebt en er geen verklevingen zijn is natuurlijk helemaal mooi!

G_K, hoeveel positieve testen wil je hebben
Kun je het geloven? Ik heb je net uit de OP gehaald. Ik zag je naam en dacht met een glimlach "oh ja, die is door naar het volgende topic!"

Poppejans, voor hetzelfde geld is er niks aan de hand, duurt het bij jou "gewoon" wat langer... Hopelijk kan de (huis)arts je gauw geruststellen. Of beter nog: pies je 2 streepjes
pi_63516038
Kersjes, nee die van gister was zo vaag! Ik ga pas weg met een dikke vette streep

Mefke, ik wil ook dat jij een positieve test hebt!
pi_63516231
Okay Mw. Kloonie, blijf voorlopig dan maar even hier

Wat is trouwens mijn nieuwe NOD? Als ik uitga van mijn regelmatige 27 dagen cyclus dan is het 12 december, maar de vorige keer was ik zomaar een paar dagen overtijd. Voor de zekerheid nu maar gezet op 13 december. En ik ga proberen vol te houden niet eerder te testen dan dat!
Vanaf morgen kunnen we gaan klussen
pi_63516358
Een waterecho is volgens de folder van het ziekenhuis precies wat je denkt dat het is: een inwendige echo waarbij ze water in je baarmoeder spuiten. Dan komt er dus vocht in je baarmoeder, die wordt daardoor zwart op de echo en dan kunnen ze dus goed zien of er iets van afwijkingen in de baarmoeder zijn. Mochten er dan verklevingen zijn, dan zijn ze goed te zien. Maar de arts verwachtte dat nu niet, daar klopte het verhaal niet echt voor. Ik ben in ieder geval al een stuk meer gerustgesteld dan eerst en dat is ook heel wat waard.
pi_63521218
mefke, wat fijn om te lezen dat je al een stuk gerustgestelder bent (wat een lastig woord zeg).
Enneh, fijn dat die arts geen monster bleek te zijn.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63521644
Mefke, wat fijn dat je wat gerustgesteld bent en dat ze de tijd voor je namen! Ik had niet meegekregen dat je zhbezoek vandaag was. Echt prettig dat alles goed leek

Georgette, leuk dat je die ovutesten uitprobeert en dat hier deelt, ik was daar dus zelf erg nieuwsgierig naar, maar bij jou is er dus niet een hele dikke tweede streep daarop te zien, maar een lichte streep die niet toeneemt in dikte?

Dankjulliewel v de lieve woorden, ik ga morgenvroeg meteen bellen zodat ik hopelijk afspraak v donderdagmiddag kan maken. Ik weet iig dat ik me niet laat afschepen, wil niet de deur uit met ''niks'', ik vind de arts nogal een ongevoelige trol beetje zo'n lompe kenau
pi_63521782
Mefke en Poppejans, succes met de onderzoeken! Ik hoop dat alles goed komt.

Ik wil toch graag in dat lijstje! Mag mijn NOD op 30 november? Dan zit ik op dag 32 van mijn cyclus, moet toch wel genoeg zijn hoop ik!
pi_63528757
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef Poppejans het volgende:

Dankjulliewel v de lieve woorden, ik ga morgenvroeg meteen bellen zodat ik hopelijk afspraak v donderdagmiddag kan maken. Ik weet iig dat ik me niet laat afschepen, wil niet de deur uit met ''niks'', ik vind de arts nogal een ongevoelige trol beetje zo'n lompe kenau
Kun je niet veranderen van arts? Lijkt me namelijk niet fijn als je al met zo'n gevoel moet gaan

Hopelijk is er niets aan de hand en duurt het bij jou gewoon wat langer dan het gemiddelde vooraleer je een regelmatige cyclus hebt.
Ik weet nu wel niet hoe het in Nederland is, maar ik weet wel dat ze je hier in België wandelen sturen als je nog geen jaar aan het proberen bent (weet ik van mijn zus). Hopelijk pakken ze het bij jullie helemaal anders aan Of nog beter: pies je gewoon twee streepjes en ben je van heel de zever af
  woensdag 26 november 2008 @ 09:25:00 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63528954
Poppejans, wie weet valt ze nu ineens wel heel erg mee? En anders zou je evt kunnen kijken of je over kan stappen idd. Zeker met dit soort dingen wil je je wel gewoon prettig voelen bij je arts.

Mefke, wat fijn dat ze je serieus genomen hebben.

Judes, je staat erbij hoor!
pi_63531571
Leonieke, daarom ga ik niet naar de arts hoor omdat ik niet zwanger ben nog, maar omdat mijn menstruatie uitblijft en dat lijkt me niet helemaal normaal.

BE: dat gevoel hebben wij hier allebei wel dat we misschien wel overstappen naar andere arts, ben toen gewoon bij haar ingeschreven omdat mn man daar al zat, leek me wel handig toen.
We komen er letterlijk niet eens jaarlijks, maar als je dan komt heb ik het gevoel dat ze je maar een zeur vindt.
Maar wie weet is het nu wel ok, morgen eind van de ochtend mag ik langskomen, assistente vond het iig ook raar en vroeg meteen of ik niet zwanger was, en of ik voor Implanongebruik wel normaal ongesteld werd.
pi_63531674
Het is zo raar dat een assistente soms menselijker lijkt dan de dokter zelf hé? Ik heb het al zo vaak ervaren, was zeker zo bij mijn vorige gyn (en ben er toen ook gewoon weggegaan).
Ik ga trouwens ook niet naar dezelfde huisarts als mijn man omdat die persoon mij gewoon niet ligt. Er is geen 'klik' waardoor ik het gewoon niet zie zitten om met problemen langs te gaan.

Ik bedoelde ook niet dat je langsgaat omdat je niet zwanger bent, maar omdat jouw menstruatie uitblijft. Hier in België vinden de meeste dokters dat je maar wat geduld moet hebben (onzin natuurlijk, want het is gewoon rotvervelend als je je zorgen maakt. Met een paar onderzoeken kunnen ze volgens mij al meer uitleg geven en zolang duren die nu ook niet...)
pi_63531760
Poppejans, veel succes morgen!
pi_63532149
Poppejans veel succes morgen!

Dat lompe-kenau idee ken ik ja. Ik heb een hele fijne huisarts, maar laatst was hij ziek en werd vervangen door een vrouw. Ik kwam toen ook voor een menstruatie die overgeslagen was maar negatieve testen enzo. En omdat mn cyclus daarvoor nogal rommelde door miskraam terwijl ik nu wél de pil slikte wilde ik gewoon even langsgaan, zekerheid enzo. Zij --> oh, niet ongesteld? Aaaai, dat zou wel héél erg naar zijn als je zwanger was zeg...
ik --> nou eigenlijk niet.
zij --> oh. hm. ... hm?
Raar mens.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63533052
huup Al had ze daar haar vraagtekens bij, dan nog mocht ze daar echt niet zo'n opmerking over maken of uberhaupt laten blijken, wat brutaal!

Kersjes veel klusplezier dan maar he, ik hoop heel hard dat je volgende maand zulk goed nieuws hebt

Was Saffier inmiddels ongesteld of aan het testen geslagen?
pi_63533069
Bedankt, Brighteyes, het heeft gewoon iets om in dat lijstje te staan!

Wat een rare reactie van die dokter, Huuphuup, je zou toch denken dat ze op z'n minst eerst zou vragen of je graag zwanger wilt worden of niet, voordat ze zoiets zegt!
pi_63533311
Precies, dat dacht ik dus ook. Ik ben ook niet extreem jong ofzo (24), bij een meiske van 15 zou ik me nog iets bij die opmerking voor kunnen stellen, hoewel ik hem dan ook nog steeds niet vind kunnen.
Maar goed, gelukkig is het niet mijn eigen arts. Dat scheelt een hoop. En ik moet nu op zoek naar een andere huisarts omdat ik echt te ver weg woon nu, en het gaat me echt aan mn hart hoor
Die man die ik nu heb is zo lief. Hij schrok zelfs van mn miskraam verhaal, helemaal vragen of alles wel goed met me ging nu enzo. Zo lief Hij geeft je ook altijd echt het gevoel dat ie je serieus neemt enzo, en dat vind ik toch best wel belangrijk.
Als iemand dus nog een heule goeie, lieve HA in Leiden weet dan mag je me PM-en
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 november 2008 @ 12:37:35 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_63533504
GK, heb je al met suiker getest?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63534876
Met suiker getest? Heb ik iets gemist ofzo?

Ik ging net bij de Etos-zwanger worden halen (had er goede verhalen oer gelezen,ivm de eisprong enzo) en ook neusdruppels,vraagt die muts bij de kassa,je bent toch nog niet zwanger he? Ik zeg nee anders zou ik deze niet meenemen,en er stond echt een rij achter me he...anders mocht ik geen neusdruppels gebruiken (wat ik trouwens niet wist hoor).Tjeetje zeg...

Poppejans,suc6 morgen! Mischien kan je man of moeder ofzo mee,mischien voel je je dan wat zekerder,verveelend zo'n huisarts.
01-08-2008
  woensdag 26 november 2008 @ 13:40:35 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63535091
Stiemie; luister alleen naar je eigen gevoel (oké en ook naar die van je vent ) alleen jullie twee gaat het wat aan, als jullie zin hebben om voor een brusje te gaan, ga er dan lekker voor! Kindjes kunnen makkelijk bij elkaar op een kamer. Voor elk leeftijdsverschil is wel wat te zeggen, jullie moeten ermee dealen, niemand anders. Wij hadden het heel leuk gevonden om 1,5 hooguit 2 jaar tussen de kinderen te hebben, maar is dus helaas niet gelukt. Er gaat minimaal 4 jaar tussen zitten, tegen die tijd zal ik de voordelen wel kennen

Mefke nog bedankt voor je uitgebreide antwoord in het vorige deel, logisch dat je het na wilde laten kijken, wat fijn dat je je serieus genomen voelt, dat scheelt zoveel! Ik ben benieuwd wat ze je nog kunnen vertellen na het overleg. En rijpende follikels zijn natuurlijk

Kersjes veel klusplezier en G_K ga jij eens snel een topicje verder kijken
Huuphuup wat een rare opmerking. En Leonieke had ik je al gefeliciteerd met je uit-de-kast-zijn? Ik weet het niet meer, bij deze dan alsnog

Voor de lijstjes; ik ben vanmorgen ongesteld geworden mijn NOD mag naar 26 december... wie weet doen we dit jaar aan Kerstkado'tjes 1 december mag ik trouwens weer naar de gyn voor een nieuwe zwemmers-uitslag. Daar verwacht ik maar heeeeeel weinig van trouwens, want nog geen half uur nadat ik ze ingeleverd had kreeg manlief buikgriep...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 26 november 2008 @ 13:45:48 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63535277
Ik zal het lijstje even aanpassen Saffier. Balen!
En van die zwemmers ook, mss. Maar je weet nooit. Ik weet nog dat verhaal van 1 van de stellen van Babyboom, die jongen lag al een paar dagen met flinke koorts op bed en uitgerekend die keer was de ivf (of IUI of ICSI) geslaagd.
pi_63535389
Wat jammer Saffier! Maar wooow dat zou wel een geweldig kerstkadootje kunnen worden dan
Alvast succes maandag bij de gyn, hopelijk toch een goede uitslag
pi_63535419
Ja Pure Poison, je hebt zeker wat gemist als je het suikerverhaal niet hebt meegekregen!!
Schijnt dat suiker eventjes blijft drijven op "zwangere urine". En anders zakt het als een baksteen naar beneden. Zijn een aantal geweest die het hebben uitgetest (waarvoor dank) en de stand was ongeveer 50/50 dacht ik. (dus bij de ene zwangere werkte de test wel, en bij de ander niet)

Wat een doos bij de kassa trouwens. Zowiezo de Etos...met die schermpjes van hun. Kan iedereen mooi zien wat je koopt, altijd handig...not

En Poppejans, lijkt me ook een goed idee om naar de huisarts te gaan, 1 keer ongesteld in een half jaar is wel wat erg weinig....

Mefke, ook fijn dat je serieus werd genomen in het ziekenhuis, en zowiezo dat er geen verklevingen waren oid. Hebben ze nog iets gezegd of dat uberhaupt kan als gevolg van een curretage?

Gaat wel lekker met de strepen hier, en net als Mefke wil ik ook!!!!
slik....Ik word er gewoon jaloers van....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 26 november 2008 @ 14:23:36 #35
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63536461
Bedankt BE . Met die zwemmers weet je het maar nooit nee ik kan me dat verhaal ook nog wel herinneren .
Met een 'slechte' uitslag worden we doorgestuurd naar het universitair medisch centrum, bij een 'goede' uitslag gaan we in dit zh nog verder bij mij kijken, dus ik denk dat als die buikgriep het sperma beinvloed heeft, we eerst nóg een keer een spermatest moeten doen en dat we daarna dan een volgende stap gaan zetten.
En misschien denkt de gyn daar wel heel anders over (maar ik kan me dat maar beter in mijn achterhoofd houden, dan is het geen 'domper' als we dus dan niet een stapje verder doen.)
Ylana
pi_63537128
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:37 schreef Troel het volgende:
GK, heb je al met suiker getest?
Ik heb de suikertest ook ff gedaan. Zakt als een baksteen naar beneden meteen

Om daarna met mijn domme kop het bekertje ind e moeders voor moeders kan te gooien Weg kan vol pies
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63537134
Saffier, balen! Op naar het kerstcadeau dan maar!

Poppejans, succes morgen. Wel lekker snel iig.
pi_63537210
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik heb de suikertest ook ff gedaan. Zakt als een baksteen naar beneden meteen

Om daarna met mijn domme kop het bekertje ind e moeders voor moeders kan te gooien Weg kan vol pies

sorry, ik lig echt dubbel hierom Zie het mezelf ook zo doen

Leuk, gaan we weer suikertesten?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63538041
lol, suikertesten! Ik doe wel mee, hoor!
pi_63540135
Hoe zat het ook alweer met dat slijm? Zit me zelf alweer helemaal op te naaien
Best veel slijm bij het afgeven, dat zou dus beteken dat de eisprong nog moet komen? Nou heb ik zondag ofzo voor het laatst geklust.
Dus dat zou dan te vroeg zijn denk ik. En maandag en gisteren niet meer gedaan omdat ik dacht, hmm mn eisprong zal maandag wel zijn geweest.
NOuja, vanavond dan proberen
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63540378
Bumba, het is natuurlijk maar de vraag of je iets kunt zien aan dat slijm. Ik check het elke dag en ik zal je de details besparen, maar ik zie nooit draden. Het is alleen maar een kwestie van veel of weinig bij mij... Dus ik zou me er niet helemaal naar richten hoor. Het is niet bij iedereen een beproefde methode. Maar extra klussen is nooit vervelend natuurlijk.
pi_63541749
Ik heb trouwens al een paar dagen jeuk. Op mijn buik en op mijn borsten. Rare dingen, die hormonen.
pi_63542777
Safier...jammer!
Bumba...ergens in het vorige topic heb ik Leonieke uitgelegd hoe het bij werkt met dat slijm. Ik merk wel verschil, maar kan echt geen draden trekken hoor...

Nou, had ik gisteren zo'n goede dag, is vandaag weer helemaal niets. Ik heb de hele dag buikpijn gehad, echt de pijn die ik ook had na de curretage. Dat zal wel van de echokop van gisteren zijn, maar toch. En dan moet je dus echt niet gaan google'n op "vocht in baarmoeder" want dan wordt het niet beter . En toen iemand op mijn werk ook nog ging vragen of ik zwanger was...
Kortom...ik heb het gehad. Helemaal. Ik wil gewoon mijn lijf terug (dus de zwangerschapskilo's inclusief rare gewichtsverdeling eraf en geen pijn mere) en ik wil me weer gewoon mezelf voelen. En ik wil me niet druk hoeven maken om rare echo uitslagen. Pfff....hoezo hormonen!
pi_63543248
Mefke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63543486
lastig hoor Mefke, ik kan me je frustraties goed voorstellen, je hebt t er allemaal zo voor over als er maar een zwangerschap met als resultaat een kindje tegenover stond... Laat je niet te gek maken door het begrip "vocht in de baarmoeder", op een echo wordt alles wat vocht is zwart afgebeeld, dus vruchtwater, een volle blaas, maar ook vocht of bloed in de baarmoeder. Dat verschil is echoscopisch gewoon niet te maken... het kan ook gewoon heel goed te maken hebben met de endometriumopbouw binnen je baarmoeder, gewoon de vorming van het nestje, zonder dat er ook maar iets meer dan dat aan de hand is! Google is in zulk soort gevallen vooral je grootste vijand, de engste dingen vind je het eerst... Je zei zelf dat het een prettig en serieus consult was, probeer er dan vertrouwen in te hebben dat je gynaecoloog je bij "enge" dingen echt direct verder doorgelicht zou hebben... de waterecho werd je aangeboden als geruststeling! Probeer je vast te houden aan je onderschrift... "komt goed, komt goed!" Zet m op!

Saffier, wat jammer dat t ook deze ronde niet gelukt is voor jullie... vervelend dat je man net buikgriep bleek te krijgen na t inleveren van de zaadjes, ik hoop dat t niet al te veel van invloed zal zijn, maar blijkbaar willen ze het dus toch nog eerst onderzoeken...ze gaan niet gelijk uit van een slecht resultaat! Heel veel succes voor de volgende ronde...en een NOD op 2e kerstdag moet gewoon zorgen voor mooie streepjes onder de kerstboom!! Ik ga duimen voor het allermooiste kerstkadootje voor jullie dit jaar!

Poppejans, succes morgen bij de HA, goed dat je aan de bel getrokken hebt hoor, helemaal "knap" als die stap blijkbaar best groot is omdat je bang bent niet serieus genomen te zullen worden... ik hoop dat je er morgen met een heel ander gevoel dan dat de deur uit gaat en op de een of andere manier wat meer duidelijkheid kunt krijgen... Lijkt me ontzettend frustrerend! Oef...we willen allemaal zo graag, maar kunnen niet anders dan de natuur zn gang te laten gaan, als die knop eenmaal om is kun je nog keurig tegen jezelf blijven zeggen dat het vast echt niet gelijk raak zal zijn en de boel eerst weer rustig op gang moet komen, maar alles in je schreeuwt *nu*!!! Dan is het gewoon moeilijk om altijd alleen maar geduldig af te blijven wachten! (hmmm...nu lijkt t ne of ik vind dat je ongeduldig bent nu je in een half jaar tijd maar 1x ongesteld geweest bent..dan bedoel ik natuurlijk absoluut niet!!)

Judes, spannend dat je ook op t lijstje staat nu!

Pfffff... Ik heb gewoon echt even geen idee wanneer ik mn ei kan verwachten...op de 8e dag van mn cyclus dacht ik al iets te voelen wat op een eisprong zou kunnen wijzen, maar dat zou echt wel héél vroeg zijn, dan is mn cyclus maar een dag of 22...kan natuurlijk, maar dan is t in ieder geval geen succes geworden deze ronde ... misschien duurt t ook wel juist weer een week langer dan volgende keer Kon je toch maar op je navel drukken om een bonnetje met alle gewenste informatie uit je lijf te krijgen! als als als....
we klussen gewoon vrolijk verder...dat is sowieso geen straf
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63544708
Ohw Mefke..

Poppedein: Veel plezier met klussen he
pi_63544917
Mefke:
  woensdag 26 november 2008 @ 20:38:51 #48
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63545763
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
p.s. De test van vanochtend was weer positief, net iets beter zichtbaar dan die van gisteren.
Ik ben trouwens ook elke dag even aan het testen of mijn ovulatietesten ook donkerder worden. Tot nu toe weinig resultaat, het resultaat blijft een beetje hetzelfde elke dag maar normaal zijn de stripjes rond deze tijd van de maand spierwit behalve de teststreep.
G_K ik heb even wat gemist van de week geloof ik
wat goed!!!! Gefeliciteerd meid

en geloof het nu maar
die ovutesten horen eind van de maand inderdaad helemaal niet te kleuren

echt super voor je!!! ga er lekker van genieten
en kom eens melden in Z&G of heb je dat al gedaan en heb ik dat óók gemist?
No more games, no more drama...
pi_63546897
Meiden, dank jullie wel. Ik WEET ook wel dat ik niet moet google'n maar ja...Zusjelief zei dat ook, om er meteen aan toe te voegen dat ze zelf haar leerboek erbij gepakt zou hebben (ze is arts). Ik hoor morgen meer en ga dan ook aangeven dat ik vandaag gewoon veel pijn gehad heb. Morgen dus meer nieuws hopelijk.
Poppejans, veel succes morgen! Gewoon aandringen op actie, je ziet bij mij dat het ook goed kan uitpakken.
  woensdag 26 november 2008 @ 21:24:49 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63547277
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Poppedein het volgende:

Saffier, wat jammer dat t ook deze ronde niet gelukt is voor jullie... vervelend dat je man net buikgriep bleek te krijgen na t inleveren van de zaadjes, ik hoop dat t niet al te veel van invloed zal zijn, maar blijkbaar willen ze het dus toch nog eerst onderzoeken...ze gaan niet gelijk uit van een slecht resultaat! Heel veel succes voor de volgende ronde...en een NOD op 2e kerstdag moet gewoon zorgen voor mooie streepjes onder de kerstboom!! Ik ga duimen voor het allermooiste kerstkadootje voor jullie dit jaar!
Ze weten het dus niet in het zh, want ik wist het zelf nog niet eens op moment van inlevering.... Ik vertel het de gyn maandag, dan hoor ik meer, komt goed

Lastig hè dat je niet weet wanneer je ei is? Hou niet teveel het '14dagen-na-mijn-ei-is-de-menstruatie' aan, want mijn ei schommelt tussen de 11 en 18 dagen en mijn menstruatie is vrij regelmatig rond dag 30. Hopelijk word je je bed niet uitgebeld op een belangrijke avond deze ronde (of ben je daar al voorbij? sorry dan)

Poppejans succes bij de HA morgen
Ik stik van de buikpijn, dus ik ga zo afnokken en naar bed.
Ylana
pi_63548305
Let op: hoge tmi-factor!!! Niet lezen als je niet tegen slijmverhalen kan!

Bumba, in principe is het zo dat je vruchtbaar bent als je slijm een 'goede kwaliteit' heeft, zoals dat heet. Het blijft een beetje ranzig, maarja... het is voor een goed doel! Als je kwaliteit dan weer af gaat nemen is je eisprong voorbij. Wat een goede kwaliteit slijm is verschilt per persoon, ik heb bijvoorbeeld wel helder en rekbaar slijm, maar het kan ook zijn dat je beste kwaliteit troebel en niet rekbaar is. Volgens de info die ik gelezen heb, is er altijd sprake van een kwaliteitstoename en -afname tijdens een cycles. Als je deze methode wil gebruiken gaat het er dus om dat je weet wat bij jou de beste kwaliteit is. Goede info hierover staat op www.vruchtbaarheid.org (staat ook in het lijstje in de OP zag ik). Persoonlijk vind ik het checken van de baarmoedermond duidelijker. Als die hoog, zacht en open is ben je dichtbij je eisprong. Na de eisprong wordt hij heel snel harder, gaat dicht en begint hij weer te zakken. Als je dit een paar weken iedere dag checkt, voel je echt verschil! Ook haal je steeds automatisch slijm mee naar buiten, dat kun je dan mooi meteen checken.

Zoals op de site ook wordt aangeraden, kun je deze symptomen het beste bevestigen dmv temperaturen of bijv. ovulatietesten, als je meer zekerheid wilt. Maar het blijft natuurlijk gissen, je kunt het (thuis iig) nooit precies vaststellen.

Zou handig zijn als er gewoon ergens op je lichaam een rood lampje ging branden om de juiste klustijd aan te kondigen! Ben er alleen nog niet uit waar ik dat lampje dan zou willen hebben...

btw ik heb die suikertest gedaan! lol, voelde me wel heel stom, met een lepeltje suiker naar de badkamer... Het zonk meteen. Als ik eenmaal twee streepjes heb zal ik het nog een keertje proberen om te kijken wat er dan gebeurt! (moet er nog steeds van giechelen als ik eraan denk... )

[ Bericht 8% gewijzigd door judes op 26-11-2008 21:58:10 (suikertest) ]
pi_63551213
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Een waterecho is volgens de folder van het ziekenhuis precies wat je denkt dat het is: een inwendige echo waarbij ze water in je baarmoeder spuiten. Dan komt er dus vocht in je baarmoeder, die wordt daardoor zwart op de echo en dan kunnen ze dus goed zien of er iets van afwijkingen in de baarmoeder zijn. Mochten er dan verklevingen zijn, dan zijn ze goed te zien. Maar de arts verwachtte dat nu niet, daar klopte het verhaal niet echt voor. Ik ben in ieder geval al een stuk meer gerustgesteld dan eerst en dat is ook heel wat waard.
om even terug te komen op de waterecho (heb ik in september gehad)...
het water dat ingespoten wordt, is geen water uit de kraan. het is water dat PH-neutraal is, anders gaat het heel erg prikken in de baarmoeder. Nu is het dezelfde waarde als het vocht in het lichaam, zoals het traanvocht.
Om het water in te kunnen spuiten, moet een slangetje dat aan de spuit zit, door de baarmoedermond, en daarvoor pakt de gyn de baarmoedermond even met een klemmetje vast, om zeker goed door te kunnen komen. dat is het vervelendste van het onderzoek. als hij dat gedaan heeft, gaat het verder wel.
daarna laat hij (of bij een vrouwlijke gyn dus zij) het water in de baarmoeder lopen door de spuit in te drukken.
al met al is het vervelend, maar niet erg pijnlijk ofzo. het is wel grappig dat je dan allerlei dingen ziet bewegen op de echo, die je zonder het water niet zag bewegen... zo hebben ze bij mij het vleesboompje gevonden dat dwars lag in m'n baarmoeder...
Ik hoop dat het meevalt bij je, Mefke, ik hoop dat we allebei gauw verder kunnen naar het zwangerschapstopic...

maar goed, al met al ben ik alweer 1 jaar en 3,5 maanden verder sinds ik stopte met de pil. Na maanden proberen, een miskraam, een vleesboompje en een operatie daaraan, ben ik dus weer eens ongesteld in plaats van zwanger...
nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar...
pi_63551444
He Mijsje toch, wat jammer dat het weer niet raak is deze ronde.
Doen we de volgende ronde gezellig met de rest mee, oke?
pi_63552452
Ik kom even officieel afscheid nemen dan maar ik houd jullie wel in de gaten natuurlijk.
Veel succes. Ik hoop dat er nog meer augustusbabies gaan bijkomen!

Meiden voor wie het nodig hebben
  donderdag 27 november 2008 @ 08:31:16 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63556780
Dag Sjors!
pi_63561442
Daar ben ik weer, terug van arts. Ben hartstikke blij dat ik gegaan ben, was een fijn gesprekje!
Ik ben doorverwezen naar de gyn, arts vond het niet normaal dat ik nog maar 1x wat bloedverlies heb gehad in 6 maanden, en dat dit vrijwel zeker niet samenhing met de Implanon want die hormonen zijn allang het lichaam uit.
Ze zei dat ze me wel een kuurtje kon voorschrijven zodat ik een bloeding krijg, maar dat ik daar natuurlijk ivm zwangerschapswens ook niet veel aan had.
Heb zelf afspraak gemaakt bij gyn, 19 dec kan ik terecht *waah spannend, nog nooit bij een gyn geweest, toch fijn dat het ook een vrouw is*
Ze zal dan ws daar mn bloed prikken

Vanmiddag lees ik jullie belevenissen even bij
  donderdag 27 november 2008 @ 12:03:15 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63561735
Zie, zo'n kenau was het dus toch niet. Fijn!
En fijn dat ze je serieus genomen heeft, hopelijk wordt je bij de gyn snel wijzer en kan de boel in gang gezet worden!

Ga ik weer... nu kan ik het toch niet laten hoor... ik zei 'serieus genomen'... in een topic over zwanger worden!
pi_63561840
Fijn dat het goed ging Poppejans! Spannend voor je dan de 19e. Hopelijk komt er snel duidelijkheid en kun je verder.

BE:
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63561965
Nou. Helaas. Ik ben ook weer es ongesteld. Na 29 dagen dit keer. (vorige keren 32 en 30 dagen)

Op naar ronde 4 dan maar. Een september kindje dan maar?
pi_63562165
BE, mn nieuwe NOD mag op 26 december alsjeblieft.

Poppejans! Fijn!
pi_63562249
Vlindur

BE prachtopmerking!

Hier ziekjes thuis. Vooral heel erg moe en last van mijn buik. En maar wachten op het belletje van het ziekenhuis. Dat zou om half 10 zijn, maar spreekuur liep kennelijk uit volgens de assistente. En misschien straks nog even urine wegbrengen, want die buikpijn in combi met een inwendige echo kan ook blaasontsteking zijn. (en laat ik nou zo'n vrouw zijn die dat dus nooit heeft, dus ik weet niet hoe het voelt, heb wel geen pijn bij het plassen, maar dat hoeft ook niet perse volgens zuslief, toch handig zo'n arts in de familie )

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 27-11-2008 12:42:33 ]
pi_63562843
Als we maar serieus genomen worden, dan komt die felbegeerde zwangerschap er ook wel

Poppejans, fijn dat het gesprek goed ging en dat je naar de gyn mag! Mijn tip voor een eventueel onderzoek is sokken tot aan de knie dragen .
Weinig charmant, maar mijn ervaring is dat het vaak zo kil en koud is in die spreekkamers en dat er haast nooit de moeite genomen wordt een handdoekje oid over je heen te leggen ofzo. En je voelt je al zo kwetsbaar en rillerig en naakt op zo'n moment, dan kun je maar beter warme voeten en onderbenen hebben

Mefke, hopelijk is het geen blaasontsteking en ben je "gewoon" een beetje beurs. Lekker een warme kruik tegen de zere buik aanleggen en rustig aan doen maar.

Mijsje en Vlindur
pi_63562946
Vlindur
op naar een kerstboomkadootje voor jezelf dan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 27 november 2008 @ 13:03:13 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63563276
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1223673
BE prachtopmerking!
Gisteren bij jou dus ook al, maar ik vond het ergens zo ongepast.
Maar wel grappig.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:05:57 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63563355
Vlindur Ik heb jouw kadootje ook onder de kerstboom gelegd hoor.
pi_63563637
kerstkadootje

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 27-11-2008 13:23:17 ]
pi_63563739
Balen Vlindur!

Poppejans, fijn dat ze je serieus nam en dat je naar de gyn mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63564102
Jammer Vlindur!
En Poppejans mag als vervroegd kerstkado naar de gyn.
Fijn dat er eens even naar gekeken wordt.
pi_63565198
Bericht van de arts: toch een waterecho, maar wel pas op de laatste dag van de komende menstruatie. Dus dat duurt nog even. En ik ik vind dat die echo dan gewoon niet nodig is...
En het kon inderdaad van de echo komen, maar als het morgen nog zeer doet even urine inleveren. Duik nu weer even mijn bedje in, beetje slapen kan nooit kwaad.
pi_63566716
mefke, waarom vind je dat die echo dan gewoon niet nodig is ?

Vlindur en andere dames, ik hoop op mooie streepjes onder de kerstboom
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63566840
Sterkte mefke
pi_63567668
Dag Georgette! Lekker gauw gaan genieten nu hoor, het is echt ECHT

Oew Mefke, wat vervelend dat je dan nog zo'n pijn kunt hebben van een inwendige echo zeg! Hopelijk gauw weer over

Wat jammer Vlindur, wel mooie cyclussen op zich!

Kersjes, kniekousen zoiets ''engigs'' zal het nog niet gaan worden geloof ik, eerst bloed afnemen. Wat ze dan in mn bloed willen gaan zien/niet zien weet ik eigenlijk ook niet
pi_63567852
In je bloed kunnen ze gedurende de cyclus van allerlei hormonen de waarden bepalen. Daarmee kunnen ze adhv jouw informatie bekijken of de waarden overeenkomen met het moment in de cyclus dat je zit.
Het is overigens best mogelijk dat ze wel een inwendige echo gaan maken, hoor. Maar dat is echt niet zo vreselijk. Het is even wennen als het de eerste keer is, maar ik vind het altijd wel meevallen. Ook nooit last van kou ofzo gehad, eigenlijk. Ben altijd te ingespannen aan het meekijken op het scherm wat ze nu weer zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63568073
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef miss_sly het volgende:
In je bloed kunnen ze gedurende de cyclus van allerlei hormonen de waarden bepalen. Daarmee kunnen ze adhv jouw informatie bekijken of de waarden overeenkomen met het moment in de cyclus dat je zit.
Het is overigens best mogelijk dat ze wel een inwendige echo gaan maken, hoor. Maar dat is echt niet zo vreselijk. Het is even wennen als het de eerste keer is, maar ik vind het altijd wel meevallen. Ook nooit last van kou ofzo gehad, eigenlijk. Ben altijd te ingespannen aan het meekijken op het scherm wat ze nu weer zien
Ikke ook! Eieren tellen En ik vond mn baarmoederslijmvlies altijd heel interessant!
pi_63568237
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ok, bedankt!
OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer als je dan bezig bent, hou ik dan maar in mn achterhoofd.
pi_63568923
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef miss_sly het volgende:
mefke, waarom vind je dat die echo dan gewoon niet nodig is ?
bij een tweede streepje hoef ik geen echo....
En inderdaad, ik heb het nooit koud in het ziekenhuis, vind het veel te leuk om mee te kijken op scherm. Dinsdag telde ik 8 folikels (links en rechts samen) en je ziet alles zo mooi!
pi_63569320
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:55 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ikke ook! Eieren tellen En ik vond mn baarmoederslijmvlies altijd heel interessant!
Ik snap nog altijd niet wat al die vlekken zijn. De gyn moet nog altijd alles aanduiden
pi_63569359
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ok, bedankt!
OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer als je dan bezig bent, hou ik dan maar in mn achterhoofd.
Als het een geruststelling kan zijn, een inwendige echo houdt eigenlijk niets in. Het voelt wat onwennig aan, maar pijnlijk is het niet. Gewoon relaxen. Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
pi_63569599
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:

[..]
. Gewoon relaxen. Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
Nou dat is een heeele geruststelling

pi_63569606
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
*giebel*
pi_63569686
Dag GK! Veel plezier in Z&G!

Jammer Vlindur, wel een mooie cyclus joh. 29 dagen is echt niet gek.

Poppejans, ik zag ook op tegen die inwendige echo, maar ook mij viel het errug mee. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
pi_63569770
Ja, een dildo mèt condoom.
pi_63569791
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dag GK! Veel plezier in Z&G!

Jammer Vlindur, wel een mooie cyclus joh. 29 dagen is echt niet gek.

Poppejans, ik zag ook op tegen die inwendige echo, maar ook mij viel het errug mee. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
Nou dat is het voornamelijk ja Maarja eens moet de eerste keer zijn, tenslotte bij een bevalling zal het allemaal veeeel erger zijn,daar lig je al helemaal niet op je charmantst
pi_63569830
whahahaha, ik heb hier bijna de slappe lach!

PZE:
pi_63569851
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou dat is het voornamelijk ja Maarja eens moet de eerste keer zijn, tenslotte bij een bevalling zal het allemaal veeeel erger zijn,daar lig je al helemaal niet op je charmantst
Echt alleen de 1e keer is raar en eng en spannend. Maar het is voor een goed doel en je bent er zo overheen hoor. echt
pi_63569904
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
Manlief was ook mee dinsdag en ik vroeg em achteraf: vond je het niet vreemd zo, om te zien. Zegt ie: Ja maar ik kijk ook niet naar jou, ik kijk naar dat schermpie...

Echt geloof me, het is niets zo'n echo. Je voelt er eigenlijk niets van, tenzij ze effe hard tegen je eierstokken duwen, dat voel je wel even. En als je een volle blaas hebt is het ook niet alles, dus eerst uitplassen.
pi_63570016
oh ja!

De laatste keer was ik al laat en moest ik nodig. Bij de echo ging ze duwen op mn blaas, dus ik zei; niet zo hard, ik moet plassen!.
Zei: " dat zie ik "

pi_63570054
Mefke: De gyn en ik hebben gesommeerd om bij mijn hoofd in de buurt te gaan staan. Het leek nog het meest op de ene scene van Friends met Ross en Rachel bij de gyn!
pi_63570095
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef Vlindur het volgende:
oh ja!

De laatste keer was ik al laat en moest ik nodig. Bij de echo ging ze duwen op mn blaas, dus ik zei; niet zo hard, ik moet plassen!.
Zei: " dat zie ik "

Nouhouuu jullie maken me bang hoor

pi_63570137
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:15 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nouhouuu jullie maken me bang hoor

Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?
pi_63570366
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Niet relevant! Off topic! (maw: ik wil er niet over nadenken! )
pi_63570432
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Niet relevant! Off topic! (maw: ik wil er niet over nadenken! )

whahahaha! Jij struisvogel!
pi_63570433
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Vlindur het volgende:

[..]

lalalalalallalalala ik hoor niks ik hoor niks lalalalala
pi_63570460
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

lalalalalallalalala ik hoor niks ik hoor niks lalalalala
[ afbeelding ]
Het scheelt dat je alleen maar lezen hoeft!!

Oh jongens, ik ben echt melig nu
pi_63570840
* prinseszondererwt gaat gauw koken, wegwezen hierzo!
pi_63570984
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
* prinseszondererwt gaat gauw koken, wegwezen hierzo!
Als ik mn sigaret op heb ga ik douchen, dan koken en dan naar onze kapster. Mn pony is zolang dat ik haast niks meer zie

Dus, tot morgen!!!
pi_63571432
Haha Poppejans, het valt heus mee allemaal hoor!
En dat van die kniekousen heb ik zelf ook nooit ten uitvoer gebracht, ik bedacht het toen ik er al lag en mijn voeten er zowat afvroren

Ik kwam vanmiddag een oude bekende tegen "En, wanneer komt de 2e?"
Ik stond even met mijn bek vol tanden en wist niet of ze gewoon nieuwsgierig was of vond dat ik er zwanger uit zag. Heb er dus maar snel overheen geluld.
pi_63573327
Hahhaha, t duurde ff voor t kwartje viel vwb de serieus genomen actie van de HA, maar inmiddels schiet ik er al voor de 3e keer om in de lach...

Anyhow, heel fijn dat t een prettig gesprek was bij de HA Poppejans en dat er direct stappen ondernomen worden.. kan me voorstellen dat je t aftellen spannend vindt! Ik zou ook vooral op een intake gesprek rekenen, maar sommige gyns zijn echt wel zo voortvarend dat ze wel gelijk met een inwendige echo kijken... ik zou in ieder geval zeker wel rekening mee houden (dus dat wordt uren voor de kast staan welk setje je nou t best aan kunt trekken ) Een vaginale probe ziet er heel groot uit, maar er wordt maar een heel klein stukje ingebracht... Ik kan je alleen zeggen dat de meeste mensen het echt enorm mee vinden vallen achteraf... maar met je benen wijd bij een vreemde is altijd vervelend...helemaal als vervolgens ook nog de woorden "ontspan je maar" over de tafel vallen... en for the record...ja, naast een volle blaas kunnen rommelende darmen/peristaltiek ook heel mooi in beeld gebracht worden...dus in ieder geval maar niet naar de chinees de avond ervoor

Jammer dat je ongesteld bent geworden Vlindur.. maar inderdaad wel een keurig nette cyclus! ook wel een klein cadeautje van je lijf toch!

Kers, wat kunnen sommige mensen toch direct zijn hè...niet doorhebben wat voor impact sommige achteloos gestelde vragen kunnen hebben....
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63575816
Fijne verhalen allemaal!
Ik vond het ook heel eng de eerste keer dat ik met de benen wijd moest bij de dokter... Ik liet toen mijn Mirena zetten, en dat moest tijdens de menstruatie. Was net mijn eigen (vrouwelijke) HA op vakantie, kreeg ik dus een vervanger, een man die ik nog nooit eerder had gezien! Achteraf viel het heel erg mee (die Mirena niet, trouwens ) en ook mijn andere bezoeken aan de gyn vielen heel erg mee. In een ander topic had ik het advies gekregen een rok aan te doen naar de gyn, omdat je die dan aan mocht houden. Kniekousen had ik al eens geprobeerd, maar daar voelde ik me niet echt minder naakt door... Dus ik een mooie, losse, lange rok aangedaan. Zegt die gyn - doe de rok ook maar even uit, die is wel erg lang, straks zit hij in de weg. Dus nog voor niks. Staat er ook nog zo'n gyn-in-opleiding met zo'n clipboard mee te turen... Ik focus me idd ook altijd maar op het schermpje!

De laatste keer bij de gyn ging ik voor controle van mijn spiraaltje, inwendige echo. Dat valt idd heel erg mee, je voelt er bijna niks van! Hij wilde een printje maken maar het printerpapier liep vast, stond hij daar met 1 hand die probe op z'n plek te houden terwijl hij met de andere hand probeerde het papier los te trekken, die precies zo stond dat hij er net niet goed bij kon... Op een gegeven moment gaf hij het toch maar op en legde hij die probe even aan de kant. Kon er wel om lachen, eigenlijk.

Even wat anders - ik heb sinds een paar dagen een raar smaakje in mijn mond. Vandaag is het het ergst, een soort metaalachtig smaakje. Heeft iemand anders dat ook al eens gehad? Kan dat misschien aan het foliumzuur liggen ofzo?
pi_63575938

metaalachtig smaakje?
Of het aan foliumzuur kan liggen weet ik niet, wel aan een zwangerschap
Wanneer is je NOD?

Hier gaat alles zn gangetje, zitten in de vruchtbare periode nu en maken er dus netjes een feestje van hihi. Daarna maar weer afwachten. Gelukkig heb ik binnenkort tentamens en dus genoeg afleiding
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')