Ik zou idd gewoon even gaan Poppejans, het is echt heel irritant die onzekerheid. Ik spreek helaas uit ervaring. Maar wie weet is het wel een teken van heel iets anders...?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Poppejans het volgende:
Verdorie, nog steeds niet ongesteld, wel waterige afscheiding en de zeurende buikpijn. Het lijkt alsof het bloed niet wil doorzetten ofzo![]()
Vrijdag dan toch maar een afspraak maken met de huisarts, bah ik zie daar zo tegenop he, maarja duidelijkheid is wel wat ik wil. Misschien krijg ik wel een kuurtje aan de pil waardoor het wat op gang geholpen wordt, dit schiet echt niet op.
Volgende maand 6 maanden zonder Implanon en nog maar 1 keer echt ongesteld geweest
PCOS is idd heel stom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef Poppejans het volgende:
Ja, straks is er echt wat mis ofzo, of heb ik dat stomme PCO ofzoiets![]()
Het was vorige maand ook zo, dat er wel een ongesteldheid leek aan te komen, maar er komt dan geen bloed..
Kun je niet veranderen van arts? Lijkt me namelijk niet fijn als je al met zo'n gevoel moet gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel v de lieve woorden, ik ga morgenvroeg meteen bellen zodat ik hopelijk afspraak v donderdagmiddag kan maken. Ik weet iig dat ik me niet laat afschepen, wil niet de deur uit met ''niks'', ik vind de arts nogal een ongevoelige trolbeetje zo'n lompe kenau
Ik heb de suikertest ook ff gedaan. Zakt als een baksteen naar beneden meteenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:37 schreef Troel het volgende:
GK, heb je al met suiker getest?
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb de suikertest ook ff gedaan. Zakt als een baksteen naar beneden meteen![]()
Om daarna met mijn domme kop het bekertje ind e moeders voor moeders kan te gooienWeg kan vol pies
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
p.s. De test van vanochtend was weer positief, net iets beter zichtbaar dan die van gisteren.
Ik ben trouwens ook elke dag even aan het testen of mijn ovulatietesten ook donkerder worden. Tot nu toe weinig resultaat, het resultaat blijft een beetje hetzelfde elke dag maar normaal zijn de stripjes rond deze tijd van de maand spierwit behalve de teststreep.
Ze weten het dus niet in het zh, want ik wist het zelf nog niet eens op moment van inlevering.... Ik vertel het de gyn maandag, dan hoor ik meer, komt goedquote:Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Poppedein het volgende:
Saffier, wat jammer dat t ook deze ronde niet gelukt is voor jullie... vervelend dat je man net buikgriep bleek te krijgen na t inleveren van de zaadjes, ik hoop dat t niet al te veel van invloed zal zijn, maar blijkbaar willen ze het dus toch nog eerst onderzoeken...ze gaan niet gelijk uit van een slecht resultaat! Heel veel succes voor de volgende ronde...en een NOD op 2e kerstdag moet gewoon zorgen voor mooie streepjes onder de kerstboom!! Ik ga duimen voor het allermooiste kerstkadootje voor jullie dit jaar!
om even terug te komen op de waterecho (heb ik in september gehad)...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Een waterecho is volgens de folder van het ziekenhuis precies wat je denkt dat het is: een inwendige echo waarbij ze water in je baarmoeder spuiten. Dan komt er dus vocht in je baarmoeder, die wordt daardoor zwart op de echo en dan kunnen ze dus goed zien of er iets van afwijkingen in de baarmoeder zijn. Mochten er dan verklevingen zijn, dan zijn ze goed te zien. Maar de arts verwachtte dat nu niet, daar klopte het verhaal niet echt voor. Ik ben in ieder geval al een stuk meer gerustgesteld dan eerst en dat is ook heel wat waard.
Ikke ook! Eieren tellenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef miss_sly het volgende:
In je bloed kunnen ze gedurende de cyclus van allerlei hormonen de waarden bepalen. Daarmee kunnen ze adhv jouw informatie bekijken of de waarden overeenkomen met het moment in de cyclus dat je zit.
Het is overigens best mogelijk dat ze wel een inwendige echo gaan maken, hoor. Maar dat is echt niet zo vreselijk. Het is even wennen als het de eerste keer is, maar ik vind het altijd wel meevallen. Ook nooit last van kou ofzo gehad, eigenlijk. Ben altijd te ingespannen aan het meekijken op het scherm wat ze nu weer zien
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef miss_sly het volgende:
In je bloed kunnen ze gedurende de cyclus van allerlei hormonen de waarden bepalen. Daarmee kunnen ze adhv jouw informatie bekijken of de waarden overeenkomen met het moment in de cyclus dat je zit.
Het is overigens best mogelijk dat ze wel een inwendige echo gaan maken, hoor. Maar dat is echt niet zo vreselijk. Het is even wennen als het de eerste keer is, maar ik vind het altijd wel meevallen. Ook nooit last van kou ofzo gehad, eigenlijk. Ben altijd te ingespannen aan het meekijken op het scherm wat ze nu weer zien
bij een tweede streepje hoef ik geen echo....quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef miss_sly het volgende:
mefke, waarom vind je dat die echo dan gewoon niet nodig is ?
Ik snap nog altijd niet wat al die vlekken zijn. De gyn moet nog altijd alles aanduidenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ikke ook! Eieren tellenEn ik vond mn baarmoederslijmvlies altijd heel interessant!
![]()
Als het een geruststelling kan zijn, een inwendige echo houdt eigenlijk niets in. Het voelt wat onwennig aan, maar pijnlijk is het niet. Gewoon relaxen. Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uitquote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok, bedankt!
OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer als je dan bezig bent, hou ik dan maar in mn achterhoofd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
. Gewoon relaxen. Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
*giebel*quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
Nou dat is het voornamelijk jaquote:Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dag GK! Veel plezier in Z&G!![]()
Jammer Vlindur, wel een mooie cyclus joh. 29 dagen is echt niet gek.![]()
Poppejans, ik zag ook op tegen die inwendige echo, maar ook mij viel het errug mee. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
Echt alleen de 1e keer is raar en eng en spannend. Maar het is voor een goed doel en je bent er zo overheen hoor. echtquote:Op donderdag 27 november 2008 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou dat is het voornamelijk jaMaarja eens moet de eerste keer zijn, tenslotte bij een bevalling zal het allemaal veeeel erger zijn,daar lig je al helemaal niet op je charmantst
Manlief was ook mee dinsdag en ik vroeg em achteraf: vond je het niet vreemd zo, om te zien. Zegt ie: Ja maar ik kijk ook niet naar jou, ik kijk naar dat schermpie...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef Vlindur het volgende:
oh ja!
De laatste keer was ik al laat en moest ik nodig. Bij de echo ging ze duwen op mn blaas, dus ik zei; niet zo hard, ik moet plassen!.
Zei: " dat zie ik"
Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Nouhouuu jullie maken me bang hoor
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Niet relevant! Off topic! (maw: ik wil er niet over nadenken!
)
lalalalalallalalala ik hoor niks ik hoor niks lalalalalaquote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?
Het scheelt dat je alleen maar lezen hoeft!!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
lalalalalallalalala ik hoor niks ik hoor niks lalalalala
[ afbeelding ]
Als ik mn sigaret op heb ga ik douchen, dan koken en dan naar onze kapster. Mn pony is zolang dat ik haast niks meer ziequote:Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
* prinseszondererwt gaat gauw koken, wegwezen hierzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |