lastig hoor Mefke, ik kan me je frustraties goed voorstellen, je hebt t er allemaal zo voor over als er maar een zwangerschap met als resultaat een kindje tegenover stond... Laat je niet te gek maken door het begrip "vocht in de baarmoeder", op een echo wordt alles wat vocht is zwart afgebeeld, dus vruchtwater, een volle blaas, maar ook vocht of bloed in de baarmoeder. Dat verschil is echoscopisch gewoon niet te maken... het kan ook gewoon heel goed te maken hebben met de endometriumopbouw binnen je baarmoeder, gewoon de vorming van het nestje, zonder dat er ook maar iets meer dan dat aan de hand is! Google is in zulk soort gevallen vooral je grootste vijand, de engste dingen vind je het eerst... Je zei zelf dat het een prettig en serieus consult was, probeer er dan vertrouwen in te hebben dat je gynaecoloog je bij "enge" dingen echt direct verder doorgelicht zou hebben... de waterecho werd je aangeboden als geruststeling! Probeer je vast te houden aan je onderschrift... "komt goed, komt goed!" Zet m op!
Saffier, wat jammer dat t ook deze ronde niet gelukt is voor jullie... vervelend dat je man net buikgriep bleek te krijgen na t inleveren van de zaadjes, ik hoop dat t niet al te veel van invloed zal zijn, maar blijkbaar willen ze het dus toch nog eerst onderzoeken...ze gaan niet gelijk uit van een slecht resultaat! Heel veel succes voor de volgende ronde...en een NOD op 2e kerstdag moet gewoon zorgen voor mooie streepjes onder de kerstboom!! Ik ga duimen voor het allermooiste kerstkadootje voor jullie dit jaar!
Poppejans, succes morgen bij de HA, goed dat je aan de bel getrokken hebt hoor, helemaal "knap" als die stap blijkbaar best groot is omdat je bang bent niet serieus genomen te zullen worden... ik hoop dat je er morgen met een heel ander gevoel dan dat de deur uit gaat en op de een of andere manier wat meer duidelijkheid kunt krijgen... Lijkt me ontzettend frustrerend! Oef...we willen allemaal zo graag, maar kunnen niet anders dan de natuur zn gang te laten gaan, als die knop eenmaal om is kun je nog keurig tegen jezelf blijven zeggen dat het vast echt niet gelijk raak zal zijn en de boel eerst weer rustig op gang moet komen, maar alles in je schreeuwt *nu*!!! Dan is het gewoon moeilijk om altijd alleen maar geduldig af te blijven wachten! (hmmm...nu lijkt t ne of ik vind dat je ongeduldig bent nu je in een half jaar tijd maar 1x ongesteld geweest bent..dan bedoel ik natuurlijk absoluut niet!!)
Judes, spannend dat je ook op t lijstje staat nu!
Pfffff... Ik heb gewoon echt even geen idee wanneer ik mn ei kan verwachten...op de 8e dag van mn cyclus dacht ik al iets te voelen wat op een eisprong zou kunnen wijzen, maar dat zou echt wel héél vroeg zijn, dan is mn cyclus maar een dag of 22...kan natuurlijk, maar dan is t in ieder geval geen succes geworden deze ronde

... misschien duurt t ook wel juist weer een week langer dan volgende keer

Kon je toch maar op je navel drukken om een bonnetje met alle gewenste informatie uit je lijf te krijgen! als als als....
we klussen gewoon vrolijk verder...dat is sowieso geen straf