Tijd om de relatie te beeindigen, je een paar maand kut te voelen en dan weer achter de wijven aan te gaan. Circle of life bla bla. Nu is het erg over een half jaar boeit het je geen ene fuck meer.quote:
Ga met haar praten en gun jezelf de tijd om een beslissing te nemen. Vreemdgaan hoeft niet automatisch het einde van een relatie te betekenen. Is ze met die ander naar bed geweest?quote:
Dat zal ik zo horen... Of niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is ze met die ander naar bed geweest?
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...quote:
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?quote:
't is een sletje hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
Stukje voorgeschiedenis van de rest van de wereld:quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
Even van me afschrijven
Dingen loslaten, accepteren
Wat zou je doen?
Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
Niks mis met sletjesquote:
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
Zijn mails genoeg bewijs?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.quote:
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
TS weet het zelf nog geeneens wat er precies is gebeurd, anders kwam hij hier niet krassen in R&P om zodoende advies van ons te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
Hij kwam wel bij d'rquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
Zijn door haar gestuurd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
In welke zin dom. Inderdaad als je van jezelf weet dat je de ander nooit meer zal vertrouwen, deuk in je ego niet zal herstellen, etc. Dan kan je het beter niet doen inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Auquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Duidelijk. Eindequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:52 schreef JoeyT het volgende:
Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
Wat wil je nou met al die zinloze oneliners?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'
'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans
op herpes veel groter.'
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
![]()
Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk(serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.
Hoi lief, het spijt me van...
- Hey hoi, hoe gaat het met je?euhm nou eigenlijk wel...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
ik spreek je vast wel weer eens, doei doeihuh? ja maar * ERROR*
Stuur een mailtje die opgesteld lijkt te zijn door een van je ouders waarin ze uit de doeken doen dat je overleden bent bijvoorbeeld. Gefotoshopt overlijdensberichtje uit de krant er bij en klaar ben je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Ach... je hebt gelijk hoor, en het zal ook goed voelen. Maar eigenlijk is het verspilde energie. Energie die TS beter kan richten op mensen die wel de moeite waard zijn..quote:Hoi lief, het spijt me van...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
Goed punt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?
Minder goed idee; dan is ze even ontzettend boos en is ze binnen no time over je heen. Beter is het om geen streken uit te halen en gewoon te zeggen "het is over". Dan ben jij correct gebleven en is de nasleep voor haar veel groter.quote:Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...
Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
Beetje lame dit. Als je het dan over "op een normale manier afsluiten" hebt, dan lijkt het mij dat we onze verwijtende blik eerder richten op de smat die vreemd ging. Toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef AgLarrr het volgende:
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.
Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
Lees dit even door eer je gaat dumpen:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
Dat is precies wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lees dit even door eer je gaat dumpen:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
Daarom post ik 'm hier ook even...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan
Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
Die is goehoed!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk(serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.
Hoi lief, het spijt me van...
Spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een hoer.
Die is het dus echt niet waard om te laten zien dat het je wat doet. Dat geeft haar alleen maar een excuus om het jullie probleem te maken ipv het hare. Oh wat zijn we zielig enzo.
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.
Ik hoef geen tranen te zien en te horen dat ze zoooooveel spijt heeft. Koop ik niets voor. Vreemdgaan = einde relatie. Punt. Andersom werkt het ook zo, als ik vreemdga kap ik de relatie ook direct af.
En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen.
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen gevenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop.
Vrouwen zijn daar een ster in.
"Maar als je wat liever voor MIJ zou zijn geweest dan was ik misschien helemaal niet vreemd gegaan"
En zo voel je je als man nog schuldig ook. Vrouwen zijn wat dat betreft echt een ander ras.
Je hebt jezelf toch in de hand of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef fransbreda het volgende:
[..]
En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!
Nee! Want mannen poepen niet!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdtquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen.
Dan is de reden meestal meer:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
maar dan is het:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij zo'n masochist is, dat hij zoiets hier durft te plaatsen :pquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat de TS ons straks komt melden dat hij haar nog een kans geeft.
Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdt
(serieus, dit verzin ik écht niet).
Wat jij beschrijft komt misschien in 2% van alle gevallen voor dat mensen het als goede vrienden afsluiten. Een relatie die kapot is gegaan door vreemdgaan valt daar hoe dan ook nooit onder. Kijk als ze nou 5 jaar bij elkaar waren en qua levensstijl niet meer bij elkaar passen dan kun je waardig de relatie beeindigen.
Maar vreemdgaan is nooit goed te praten en zal nooit waardig afgesloten worden omdat één partij woedend en gekwetst is en de andere partij schijnbaar toch niet zo verliefd was.
Oh god, de visualisatie...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:45 schreef beertenderrr het volgende:
beter gaat hij dan die slet op bed vastbinden bij haar thuis. Als ze eenmaal geboeid is, boven op haar een drol draaien en naar huis gaan. Altijd leuk als haar moeder dan thuiskomt
Volgens mij wel, hoor.quote:
Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:
Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?
en waarom zou dat moeten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.
Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.
Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.
Bovendien zeg ik niet dat ze het als goede vrienden moeten afsluiten, maar ikdenk dat het beter is dat je het op een normale manier afsluit. Denk dat je er dan een stuk sneller en een stuk prettiger overheen komt. Maarja waarschijnlijk zie jij dat anders
[q]Je argument dat jij als boeman wordt neergezet is natuurlijk onzin. Dat heb je helemaal zelf in de hand.
Ja, laten ze in relatietherapie gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.
Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.
Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
Leuke opmerking van iemand die een naam heeft dieleest als Hepatitis isquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?![]()
En als je dan zegt: Hey, maar daar gaat het hier niet om... heb jij het ook nog gevreten... don't get me startedquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...
Normaal afsluiten bestaat niet echt in die hoedanigheid, de een heeft er een goed gevoel over en de ander voelt zich verneukt en vice versa.
Heb je wel eens een echt ruzie gehad met een vrouw? Mijn god, dan wordt je brein serieus verkracht. Zo heb je het over het feit dat je je ergens specifiek aan stoort in de relatie en binnen 2 minuten gaat het over dingen als vergeten van vuilnis buiten zetten, de ruzie van drie weken geleden, de ruzie van 6 maanden geleden en waarom je zo graag kijkt naar dat ene meisje op je werk...
Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
"Vreemdgaan bestaat niet" Houd toch op joh, als je samen afspreekt om niet met anderen te neuken, en een van de twee doet dat toch, dan is dat gewoon vreemdgaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Leuke opmerking van iemand die een naam heeft dieleest als Hepatitis is.
Ik leg niets op, ik geef mijn mening.
En wat is er vaag aan mijn norm (het is overigens geen norm, maar een mening).
Ze is goed geneukt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:03 schreef tong80 het volgende:
Zulke wijven moeten goed geneukt worden
Dat ze na gaan denken over hun daden
Prima instelling, dan druk je het stempeltje 'open relatie' op je relatie. Gefeliciteerd, je mag iedereen neuken die je wil.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem?
Is ze niet lief genoeg? Niet lekker meer? Niet meer exclusief genoeg? Misschien heeft ze voor jou ook al wel iemand gehad.
Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?
Als ze bij je is en ze is alles wat je hebben wil, wat zeur je dan? Als ze niet bij je is (of dat nu bij de buren of aan de andere kant van de wereld is) dan maakt het toch niet uit wat ze doet?
Wat een taal voor een vrouw.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze is goed geneukt.
Alleen niet door hem.
Je moet je alleen afvragen hoe reeel het is om een dergelijke afspraak te maken als je elkaar net 2 maanden kent en zij vertrekt 5 maanden (!) naar de andere kant van de wereld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
"Vreemdgaan bestaat niet" Houd toch op joh, als je samen afspreekt om niet met anderen te neuken, en een van de twee doet dat toch, dan is dat gewoon vreemdgaan.
Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Bovendien geeftie zelf al aan dat hij het geen reele afspraak vindt omdat hij haar eindeloos heeft gevraagd of ze niet vreemd is gegaan, alsof hij het eigenlijk wel van haar verwachtte.
Blijkbaar heeft zij behoefte aan dergelijke relatie.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Prima instelling, dan druk je het stempeltje 'open relatie' op je relatie. Gefeliciteerd, je mag iedereen neuken die je wil.
In het geval van TS is dit echter niet het geval is de term vreemdgaan volledig van toepassing.
Hahaa! Prachtig niet? De vrouw haar belangrijkste troef in elke discussie: haar gevoel. "Maar zo voel ík dat" is de morele stok die onmiddellijk een discussie verkracht, naar de hand des vrouws zet, en van de man een eeuwige instant verliezer maakt wil hij zijn relatie relatief vreugdevol voort zetten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
Ow, best wel lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/197623
Inderdaad, of hij haar eerst wil laten bekennen om zelf niet de zwarte piet te zijn!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.
Wat wel mis is in deze "relatie" is de factor vertrouwen.
Tuurlijk, dat is ook zo, ikzelf zou denk ik eerder ervoor kiezen om te zeggen: we zien wel waar we staan over 5 maanden. Maar that's me en als je verliefd ben is dat ook niet zo makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je moet je alleen afvragen hoe reeel het is om een dergelijke afspraak te maken als je elkaar net 2 maanden kent en zij vertrekt 5 maanden (!) naar de andere kant van de wereld.
Bovendien geeftie zelf al aan dat hij het geen reele afspraak vindt omdat hij haar eindeloos heeft gevraagd of ze niet vreemd is gegaan, alsof hij het eigenlijk wel van haar verwachtte.
Als je elkaar overigens niet vertrouwd in een relatie, al dan niet terecht, moet je die hele relatie lekker laten zitten!
TS, PDD en ik zijn eruit hoor!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Inderdaad, of hij haar eerst wil laten bekennen om zelf niet de zwarte piet te zijn!
Denk dat het eerder wijst op onzekerheid en wantrouwen. En met deze ervaring in z'n achterhoofd zal dat er de komende relatie niet beter op worden. Dat is dan wel weer sneu...quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.
Wat wel mis is in deze "relatie" is de factor vertrouwen.
Mooi gezegd en oh zo waar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaa! Prachtig niet? De vrouw haar belangrijkste troef in elke discussie: haar gevoel. "Maar zo voel ík dat" is de morele stok die onmiddellijk een discussie verkracht, naar de hand des vrouws zet, en van de man een eeuwige instant verliezer maakt wil hij zijn relatie relatief vreugdevol voort zetten.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
TS, PDD en ik zijn eruit hoor!
Je bent zelf vreemdgegaan!
Oh, en je bent ene lekker ding!
Je mag iemand niet kwalijk nemen dat ze iets niet wil/durft te zeggen? Je maakt een afspraak, dan ga je ervan uit dat je je er beiden aan zult houden. Wie dat niet doet, is niet lief. Heel simpel. Geen enkel medelijden voor de lefloze of liegende medemens.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zij behoefte aan dergelijke relatie.
Probeer een ander niet te veranderen, dat lukt toch niet. Hij/zij zal zich wellicht tijdelijk aan je aanpassen, maar uiteindelijk wordt 1 van de 2 ongelukkig. Kun je op wachten.
Ben reeel, zij wil / durft het niet te zeggen, maar ze wil best wel iets met hem als ze ook af en toe maar even een ander mag hebben. Kun je dat aan, prima, spreek af op welke manier je dat inricht en je kunt een prima relatie hebben. Kun je dat niet hebben: laat haar lekker gaan. Jullie passen niet bij elkaar.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
TS, PDD en ik zijn eruit hoor!
Je bent zelf vreemdgegaan!
Oh, en je bent een lekker ding!
Beste mannen, jullie kiezen die rare grieten zelf uit hoor.quote:
Ik ben realistisch hoor. In tegenstelling tot wat jij hier zegt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zij behoefte aan dergelijke relatie.
Probeer een ander niet te veranderen, dat lukt toch niet. Hij/zij zal zich wellicht tijdelijk aan je aanpassen, maar uiteindelijk wordt 1 van de 2 ongelukkig. Kun je op wachten.
Ben reeel, zij wil / durft het niet te zeggen, maar ze wil best wel iets met hem als ze ook af en toe maar even een ander mag hebben. Kun je dat aan, prima, spreek af op welke manier je dat inricht en je kunt een prima relatie hebben. Kun je dat niet hebben: laat haar lekker gaan. Jullie passen niet bij elkaar.
Plus dat je haar email hebt gechecked... Zoals hierboven al beschreven: TS heeft issues. Hoe kan je uberhaubt ooit iemand vertrouwen op deze manier?quote:Na 1000000 vragen van mijn kant ( zoals in mijn andere topic ) en alles ontkend, haar gevoel was 5 maanden hetzelfde gebleven en noem het maar op. Ze heeft me op alles gezworen dat er niks gebeurt was.
Ik kies altijd een vriendin die:quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beste mannen, jullie kiezen die rare grieten zelf uit hoor.
Zeg luister skeet, ik weet dat je niet bepaalt uit een ei komt.quote:
Ik ben dan ook een vrouwquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Prachtige illustratie van het xebro verhaal...
Klinkt verdomde saaiquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kies altijd een vriendin die:
a.) Niet of nauwelijk emotionele bagage heeft
b.) Mijn lompheid kan tolereren
c.) Houdt van groffe humor
d.) Niet op d'r mondje is gevallen
e.) Geen psychische aandoening heeft
En zelfs zij weten het te presteren om me af en toe het gevoel te geven alsof tegen een muur van aan het praten ben.
Breng nou niet alles als een feit. Het klopt gewoon niet wat je zegt. Emoties zijn prima te rationaliseren. Als je je daar eens in wilt verdiepen raad ik je "How to see yourself as you really are" aan, geshreven door de Dalai Lama. Heel duidelijk uitgelegd dat je niet een slaaf bent van je emoties.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...
Normaal afsluiten bestaat niet echt in die hoedanigheid, de een heeft er een goed gevoel over en de ander voelt zich verneukt en vice versa.
Heb je wel eens een echt ruzie gehad met een vrouw? Mijn god, dan wordt je brein serieus verkracht. Zo heb je het over het feit dat je je ergens specifiek aan stoort in de relatie en binnen 2 minuten gaat het over dingen als vergeten van vuilnis buiten zetten, de ruzie van drie weken geleden, de ruzie van 6 maanden geleden en waarom je zo graag kijkt naar dat ene meisje op je werk...
Nou neem bijvoorbeeld een pi-polaire krastrut met een vadercomplex, daar zit ik echt op te wachten.quote:
De Dalai Lama is dan ook een doorsnee mens *kuch*, die niet zijn hele leven getraind heeft om bepaalde truukjes toe te passen om 'zichzelf' te kunnen blijven. Er is maar een persoon waar ik tegenop kijk en dat ben ik zelf.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Breng nou niet alles als een feit. Het klopt gewoon niet wat je zegt. Emoties zijn prima te rationaliseren. Als je je daar eens in wilt verdiepen raad ik je "How to see yourself as you really are" aan, geshreven door de Dalai Lama. Heel duidelijk uitgelegd dat je niet een slaaf bent van je emoties.
Iedereen kan het verschil zien, maar of je het kunt beheersen is twijfelachtig.quote:Ik beschouw mezelf als een zeer emotioneel persoon, maar ik kan prima het vershil tussen emotie en werkelijkheid zien.
Sorry ik discussier graag met mensen die eigen mening hebben in plaats van zelfhulpboekjes te citeren.quote:Dat jij niet een felle discussie in de hand hebt kunnen houden is gewoon een zwakte van jezelf. Ik denk dat ik vaak sterk uit een discussie kom omdat ik gewoon mn rust bewaar en me niet laat leiden door troebele emoties.
Ik iig welquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of hecht jij waarde aan al die kantine-mannenverhalen over wie ze nu weer gescoord hebben?
Ja en kan TS hier fijn weeeeeeeeeeeeeeeeken boehoe-en.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:41 schreef Nouwk het volgende:
Benieuwd hoe vriendinlief reageert, lekker dumpen die handel
Niks mis met wat bagage. Zolang iemand er niet in blijft hangen. Het klinkt een beetje als het verwende-ik-krijg-alles-van-pappie-liever-verwend-dan-verwaarloosd-eigenlijk-heb-ik-geen-eigen-mening-maar-wel-een-grote-bek-hihi type.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou neem bijvoorbeeld een pi-polaire krastrut met een vadercomplex, daar zit ik echt op te wachten.![]()
Ik rijd ook liever in een volvo dan in een trabant die bij elkaar gehouden wordt met duc-tape.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De Dalai Lama is dan ook een doorsnee mens *kuch*, die niet zijn hele leven getraind heeft om bepaalde truukjes toe te passen om 'zichzelf' te kunnen blijven. Er is maar een persoon waar ik tegenop kijk en dat ben ik zelf..
[..]
Iedereen kan het verschil zien, maar of je het kunt beheersen is twijfelachtig.
[..]
Sorry ik discussier graag met mensen die eigen mening hebben in plaats van zelfhulpboekjes te citeren..
Wat ben jij verbaal gezien sterk zegquote:Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
Ik vond um briljant.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:47 schreef Re het volgende:
pi-polair...:o... hmmmm makes sense eigenlijk
Meestal zijn degenen die boeken schrijven mensen die er gespecialiseerd in zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De Dalai Lama is dan ook een doorsnee mens *kuch*, die niet zijn hele leven getraind heeft om bepaalde truukjes toe te passen om 'zichzelf' te kunnen blijven. Er is maar een persoon waar ik tegenop kijk en dat ben ik zelf..
[..]
Nogmaals, dat jij het niet kan, betekent het niet dat anderen het ook niet kunnen.quote:Iedereen kan het verschil zien, maar of je het kunt beheersen is twijfelachtig.
[..]
Nee jij discussieert liever met vrouwen die je niet aan kan omdat ze altijd met onredelijke argumenten komen.quote:Sorry ik discussier graag met mensen die eigen mening hebben in plaats van zelfhulpboekjes te citeren..
Gooi het onder de noemer zelfhulpboekje en je hoeft niet met steekhoudende argumenten te komen. Zou hij dan toch stiekem een vrouw zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:46 schreef Koert het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij verbaal gezien sterk zeg...
HAHAHAH GRAPPIGquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Je hebt gelijk ...een ieder weet wanneer er een persoonlijk grens is overschreden...en ja je kan kiezen om het maar niet te willen begrijpen doorgaan met je keus of dat meenemen naar je volgende relatie...mooi hoor lekker sjouwen. Als we allemaal bij de eerste de beste keer dat onze grenzen worden overschreven de loop nemen zul nooit iemand anders begrijpen laat staan iemand jou begrijpen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
en waarom zou dat moeten?
Je kan prima op je gevoel afgaan. Haar "echte" reden om vreemd te gaan hoeft helemaal niet van belang te zijn voor zijn beslissing. Mensen hebben ook zoiets als (persoonlijke) grenzen en merken vanzelf wel wanneer die overschreden zijn en of daar nog wat aan te repareren is.
quote:heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Naar aanleiding van Yvonne en PDD's opvatting dat TS zo lekker zou zijn,
Neem deze foto:
[ afbeelding ]
Plus t dramaqueen gehalte in deze topics, vraag ik me toch zeer af of TS het niet eens met een mannetje moet proberen?
Eensch!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Neem deze foto:
[ afbeelding ]
Plus t dramaqueen gehalte in deze topics, vraag ik me toch zeer af of TS het niet eens met een mannetje moet proberen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:07 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Neem deze foto:
[ afbeelding ]
Kijk weer zo'n held zonder fobo, dan ist makkelijk anderen belachelijk maken, ik zorg tenminste dat ik zelf nog een FoBo vol bespottelijke foto's hebquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat jullie idd een mooi stelletje zullen zijn.
Mij niks, maar aangezien het al eerder hier door PDD en Yvonne geopperd werd, nam ik toch maar eens kijken in zn FoBoquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:07 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?
Ga jij het nou omdraaien? Jij speelt het op de man, dan kan je het terug verwachten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n held zonder fobo, dan ist makkelijk anderen belachelijk maken, ik zorg tenminste dat ik zelf nog een FoBo vol bespottelijke foto's heb
Je bent gewoon een sufferd. Heeft totaal niks met topic te maken...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mij niks, maar aangezien het al eerder hier door PDD en Yvonne geopperd werd, nam ik toch maar eens kijken in zn FoBo
Plaats eerst maar eens foboquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:20 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Wist niet dat uiterlijk iets te maken had met hoe iemand zijn/haar gevoelens kan beleven....
Ik ben leijke maar betekend dat dat mijn levensperikelen minder interessant zijn?
mmmhh. I wonder.
Hahah you got me there...quote:
Je kunt dan wel lelijk zijn, je bent wel snel van begripquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:20 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Wist niet dat uiterlijk iets te maken had met hoe iemand zijn/haar gevoelens kan beleven....
Ik ben leijke maar betekend dat dat mijn levensperikelen minder interessant zijn?
dat doe je dan juist nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:55 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ...een ieder weet wanneer er een persoonlijk grens is overschreden...en ja je kan kiezen om het maar niet te willen begrijpen doorgaan met je keus of dat meenemen naar je volgende relatie...mooi hoor lekker sjouwen. Als we allemaal bij de eerste de beste keer dat onze grenzen worden overschreven de loop nemen zul nooit iemand anders begrijpen laat staan iemand jou begrijpen.
Eerlijk is eerlijk het is makkelijker om gewoon van alles te roepen. Zeggen of uitbeelden hoe groot de onrecht is die je is aangedaan zodat je weer sterk verder kan gaan. Een problematiek achter laten (wat het ook mocht zijn) is veel makkelijker nadat je hebt begreppen waarom je uiteidelijk het achter laat.. Terug kijken en zeggen "ohh het is uit want ze is vreemd gegaan is altijd makkelijker dan je te vermannen en te kunnen zeggen . Ze had andere normen en waarden...
Maar ja waar gaat het uiteindelijk over? Wie ben ik om hem te vertellen hoe of wat....laten we zeggen dat ik altijd probeer iets verder te kijken dan alleen de shit die eventueel op mijn pad komt.
Dat is een mening hoor, geen feit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:58 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Het meenemen doe je altijd. Het zelf niet erkennen is iets anders.
Als je gelijk bij je streepjes staat met de kreet "je overschrijnt mijn persoonlijk grens" en dan weg loopt neemt je iets mee. Wat dan... de nasmaak van een verbroken vertrouwensband. Als je het het eerst bespreekt ondervraagd en dan weg loopt wat neem je mee? Hetzelfde alleen dan kan je er makkelijke in je verdere verloop naar terug kijken. Het is dan geen struikelpunt voor je volgende relatie.
Dit zijn allemaal meningen ook die van jou. Heb niets voor een feit aangegeven.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is een mening hoor, geen feit.![]()
Ik kan persoonlijk prima een deur achter me dicht trekken en dan is het ook gewoon klaar.
(dat Freud en de Viva het daar niet mee eens zijn en de meeste vrouwen en een groot deel van de mannen niet zo in elkaar zitten doet daar niks aan af.)
Hij ging toh zn vriendin ophalen, dus die zullen nog wel samen zijn...quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:31 schreef Samba-boy het volgende:
Ik ben nu dus echt benieuwd, want TS heeft sinds 13:00 nog wat niks meer gepost...
Bluf.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef kastanova het volgende:
Oh by the way, als de TS zich om laat lullen, neuk ik zijn vriendin en post de foto's ervan hier.
Misschien dat het bord voor z'n kop dan versplintert.
Maar dat is niet eerlijk, jij bent gewoon lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef kastanova het volgende:
Oh by the way, als de TS zich om laat lullen, neuk ik zijn vriendin en post de foto's ervan hier.
Misschien dat het bord voor z'n kop dan versplintert.
Hoe kun je dat nu beweren zonder me ooit geproefd te hebben?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar dat is niet eerlijk, jij bent gewoon lekker
Oplossing is simpel. Ze pijpt hem nu suf, gozer is alles vergeten. Zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoelang duurt een vriendin dumpen tegenwoordig... sjeeesss
Ik droom over je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu beweren zonder me ooit geproefd te hebben?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef Jajong het volgende:
Mijn ex is ook vreemdgegaan toen ze 4 maanden naar het buitenland ging trouwens. Niet te vertrouwen die vrouwen.
Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.quote:
Bij jou misschien welquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.
Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt 4/5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.quote:
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.
Euhm, er zijn ook gewoon echte mannen hier naast al die pubers he!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
wat kan mij dat nou schelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;
[..]
dát en menstruatie....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef djenneke het volgende:
Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.
Dus gaan jullie door of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Leuk die discussie over fobo -.-
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Tuurlijk nu ze terug is wil ze je, totdat ze tijdens het uitgaan weer iemand tegenkomt
Ja, want dat stukkie mail dat eerder stond, dat zegt toch heel wat anders dan die woorden die ze nu uitkraamt.. Sorry maar helaas..quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:57 schreef soylent het volgende:
[..]
Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.
En je hebt vriendelijk bedankt voor de eer?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Slecht excuus voor oneerlijkheid en bedrog. Zeg dan van te voren dat je trouw niet kan garanderen. Zijn er ook geen misverstanden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwen
De eerste liefde vergeet je nooit meer, maar ze is niet het enige meisje op de wereld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Goed zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Ben wel kapot.
...en dan zeggen ze dat romantiek niet meer bestaatquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef starla het volgende:
[..]
Goed zoEn wat ge je nu doen (het is NB zaterdagavond!)?? Je gaat een paar vrienden bellen, een
kratje bier halen, harde agressieve muziek draaien en dronken worden, en dan de kroeg opzoeken
met de geilste wijven die je kent. Van het één komt het ander enzo. De volgende dag bel je je ex en zeg je:
'Die biaatch van gisteren was veel natter dan jij'LAAATOR!
![]()
Gelukkig heb je in je levensloop vaker de kans om de eerste gevoelens verder te onderzoeken. Ze was fout en je moet niet haar kruis dragen. Wel verstandig om je bij welke beslissing je ook neemt prettig te voelen en de tijd te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Have fun!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
Helaas maar waarquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
En het meisje wat je voor eht eerst de gevoelens gaf die je nooit had.
Namelijk hard belazerd en gekwetst te zijn.
Je gaat haar in elkaar meppen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
Mijn idee!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef cesareborgia het volgende:
OH MIJN GOD NEEEEEEEEE , echt serieus gast jij hebt een beste wake-up klap in je gezicht nodig. Leg die mailtjes eens naast haar woorden en probeer het rationeel te vergelijken. Hoe krijg je het in je botte kop om je zo in de luren te laten leggen.
Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef Wupppie het volgende:
ja gelijk je lul in een ander steken, dat zal haar leren!
Maak je niet ongerust, ik heb je fobo ook bekeken en vind je echt een lolly mongoolquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen.
dat dacht zij ook over jouw....daar in verweggistan..quote:
nog een gaatje?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef Zon het volgende:
[..]
Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!
Amen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:
1. Bewust was.
2. Dat ze wel degelijk nadacht wie en wat ze neukte.
3. Dat ze je totaal niet miste; eventueel kwam je later nog aan bod, maar dan als 3e/4e keus.
Oftewel: Jij grote, grote pussywhipped loser.
Nee, niet nóg een gaatje. Nog wel een gaatje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
nog een gaatje?
Weet jij meer dan ik?
uh uhquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Fcuker het volgende:
Klasse jongen, lekker uitgemaakt met die koulo HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Chapeauquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Ben wel kapot.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 23 november 2008 09:41 schreef NEUTE het volgende:
Nou chapeau... Heb me nog nooit van me leven zo gevoeld als nu...
Ja het is snel.quote:Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.
Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?quote:Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.
Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Dat moet die gast toch helemaal zelf uitmaken?quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Succes.
Als je als je met 2 mannen naar bed gaat tijdens je vakantie terwijl je een relatie hebt ben je gewoon puur evil. Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen. Nu zit jij hier trouw te zijn terwijl zij daar met elke lekkere jongen ligt te neuken.......quote:Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.
Nou, doe dat dan!quote:Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.
@ Yvonne
Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
Ouderdom maakt gevoeligerquote:Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.
Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt.
Precies.quote:Op zondag 23 november 2008 10:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen.
Het is natuurlijk wel zo dat het in een andere areacode is gebeurd. Dan mag hetquote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Agree!quote:Op zondag 23 november 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?quote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Ik denk dat je effe een pauze moet inlassen. Tijd nemen om het voor jezelf op een rijtje te zetten en dan zien hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.
Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...quote:Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.
Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.quote:Op zondag 23 november 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?
Een topic kan natuurlijk ook prima als een spiegel dienen. En als TS een beetje in die spiegel kijkt lijkt het me duidelijk dat dit niet goed gaat komen. Ook al heeft ie nu nog de behoefte om bij haar te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Succes.
Hij heeft het al 2x ervaren, waarna ze niets heeft verteld..... Ik weet niet hoeveel ervaring iemand nodig heeft voordat hij kan concluderen dat iemand onbetrouwbaar is?quote:Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
Hé, niemand zei dat leven makkelijk was
Neuh ze zal het niet weer doen, daar ben ik wel van overtuigd. Maar het feit dat het al gebeurd is is voor mij genoeg. Tis gewoon over.quote:Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.
Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
5 maanden is een hele lange tijd. Zeker als je die tijd op vakantie doorbrengt. Je zoekt dan al die dingen die normaal zijn makkelijker bij anderen. Vriendschap, gezelligheid, maar ook liefde en misschien wel sex.quote:Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
Psychisch en financieel kapot maken?quote:Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:
Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.
Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...
Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
Zal deze vraag nog beantwoord worden in dit topic ...quote:Op zondag 23 november 2008 11:01 schreef yvonne het volgende:
Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?
quote:Op zondag 23 november 2008 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even een raar idee, maar kun je niet gewoon doen alsof je elkaar pas ontmoet hebt na die 5 maanden? Ik bedoel, die twee maanden ervoor tellen eigenlijk niet mee. En ik neem aan dat ze voor ze jou kende toch ok al wat gerommeld had hier en daar. Als ze zo perfect voor je is sinds die 5 maanden, waarom dan niet dat als beginpunt zien en die 2 jongens in die 5 maanden optellen bij de jongens die ze gehad heeft voordat ze jou kende?
Euhm, is dit een mannen-ding ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...
Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |