abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63426202
Het is zo ver. Misschien voor de mensen die mijn andere topic hebben gelezen over accepteren enz kennen mijn verhaal. Maar goed er is een nieuw verhaal.

Jaar geleden leerde ik mijn vriendin kennen, we hadden 2 maanden wat en toen ging zij 5 maanden op reis. Afspraken gemaakt voor als het gevoel weg zou gaan etc etc. Alles was goed gegaan zei ze, niet vreemd gegaan niks. Na 1000000 vragen van mijn kant ( zoals in mijn andere topic ) en alles ontkend, haar gevoel was 5 maanden hetzelfde gebleven en noem het maar op. Ze heeft me op alles gezworen dat er niks gebeurt was.

Nu dus vandaag, heb een verhaal gehoord dat ze wel dingen heeft uitgespookt. Ga haar er mee confronteren zometeen maar ik weet al wat er gebeurt is, wil het alleen nog uit haar mond horen.

Ongelofelijk, ze zag onze hele toekomst samen, ze wilde over een jaar kinderen ze wilde nu samenwonen. WAAROM heeft ze me dan niet verteld dat er wel wat gebeurt is op haar reis, ook al is het gevoel nu helemaal goed en houdt ze zoveel van me. Na al onze gesprekken over vertrouwen en dat ze me verzekerde dat er niks gebeurt is, nu toch dit.

Ik ben stuk, zit aan de grond en weet het echt niet meer. Wat is vertrouwen nog tegenwoordig...
ARGH?!
pi_63426279
Zo, nu heb je weer een stukje nieuwe ervaring opgedaan. Zal je in een nieuwe relatie wat meer rationeel zijn en je minder laten leiden door emotie. Levensles nummer 9836786354653.

Gefeliciteerd, je bent menselijk.
pi_63426280
En dat verhaal komt van een betrouwbare bron? Maak je niet zo druk en praat er rustig over.. straks beschuldig je haar vals.
pi_63426299
Nee het is waar.
ARGH?!
pi_63426354
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef NEUTE het volgende:
Nee het is waar.
Tijd om de relatie te beeindigen, je een paar maand kut te voelen en dan weer achter de wijven aan te gaan. Circle of life bla bla. Nu is het erg over een half jaar boeit het je geen ene fuck meer.

Voor het geval je het vergeet; de wereld vergaat niet, mensen om je heen zullen doorleven en zij ook.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:34:12 #6
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63426355
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef NEUTE het volgende:
Nee het is waar.
Ga met haar praten en gun jezelf de tijd om een beslissing te nemen. Vreemdgaan hoeft niet automatisch het einde van een relatie te betekenen. Is ze met die ander naar bed geweest?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63426372
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Is ze met die ander naar bed geweest?
Dat zal ik zo horen... Of niet...
ARGH?!
pi_63426415
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
pi_63426426
Ja precies, misschien maar beter ook om niet te weten.
ARGH?!
pi_63426433
Welkom in de harde wereld
No Guts, No Glory
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:38:05 #11
88139 JoeyT
pi_63426434
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
pi_63426460
Even van me afschrijven

Dingen loslaten, accepteren

Wat zou je doen?

Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:39:58 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426469
En dan nog de dingen die ze niet verteld. Maar daar kom je later wel achter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63426471
Ja MLI, maar dit staat er los van. Los laten enz speelt pas sinds een 2 maanden.
ARGH?!
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:40:36 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426487
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
't is een sletje hoor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63426488
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
Even van me afschrijven

Dingen loslaten, accepteren

Wat zou je doen?

Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
Stukje voorgeschiedenis van de rest van de wereld:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ze+is+vreemdgegaan&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=girlfriend+cheated+on+me&meta=
pi_63426491
succes.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:41:49 #18
88139 JoeyT
pi_63426518
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:43:34 #19
88139 JoeyT
pi_63426553
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

't is een sletje hoor

Niks mis met sletjes
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:43:41 #20
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426555
Dus iemand vertelt het en het is waar Je bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
pi_63426575
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).
pi_63426586
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Zijn mails genoeg bewijs?
ARGH?!
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:45:13 #23
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63426588
Uhh hoe weet je zo zeker dat er iets gebeurd is dan? Is die bron ZO betrouwbaar?
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:45:21 #24
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426593
Lekker aan het stoken Xebro?
pi_63426599
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:46:14 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426608
Slikt ze ?

Anders is het de moeite niet waard

zaterdag 22 november 2008 @ 12:46:23 #27
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426609
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Zijn mails genoeg bewijs?
Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
pi_63426617
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Bob-B het volgende:
Lekker aan het stoken Xebro?
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:47:42 #29
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426638
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:48:31 #30
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426653
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
TS weet het zelf nog geeneens wat er precies is gebeurd, anders kwam hij hier niet krassen in R&P om zodoende advies van ons te krijgen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:48:41 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426656
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
Hij kwam wel bij d'r

pi_63426661
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
Zijn door haar gestuurd.

heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!

.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..

Genoeg bewijs?
ARGH?!
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:52:13 #33
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426720
lol, "weer" vreemdgegaan. wat een.... nee, ik wacht even totdat ook jij weet wat zei erop te zeggen heeft. Dan ga ik pas los en trek ik mijn eerdere veronderstellingen in
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:52:28 #34
88139 JoeyT
pi_63426725
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

In welke zin dom. Inderdaad als je van jezelf weet dat je de ander nooit meer zal vertrouwen, deuk in je ego niet zal herstellen, etc. Dan kan je het beter niet doen inderdaad.

Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 12:53:01 #35
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63426736
Oeh dat klinkt niet goed
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63426750
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!

.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..

Genoeg bewijs?
  • Gast je auto is rijp voor de sloop! Je hebt er zoveel in geinvesteerd maar de motor is opgeblazen, de banden zijn lek, de accu ontbreekt en de radio is gejat.

- Ja maar het is MIJN auto!

• Die auto betekent nu nog iets voor je maar over een paar maanden zul je zien dat het een wrak was en kun je niet begrijpen waarom je er in godsnaam bleef rijden

- Ja maar, met wat extra tijd en aandacht kan ik de auto wel repareren hoor

• Nee dat kun je niet aangezien je dat al maanden probeert, koop een nieuwe auto verdomme of breng deze in ieder geval naar de sloop. De auto is afgeschreven. En... hey, waar ben je?

- Ik zit in mijn auto, ik probeer hem weer te starten maar hij doet het niet...

• !!
  •   zaterdag 22 november 2008 @ 12:53:38 #37
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63426757
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?
    Au
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:54:25 #38
    88139 JoeyT
    pi_63426768
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?
    Duidelijk. Einde
      Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:55:10 #39
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63426780
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:52 schreef JoeyT het volgende:

Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.

'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'

'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans op herpes veel groter.'

zaterdag 22 november 2008 @ 12:55:15 #40
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63426782
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?

Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_63426804
    Mehehe, wat een player.
    Din jävla kuk!
    pi_63426817
    Gewoon een kuthoerrrrrrrrrrrr.
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:57:33 #43
    88139 JoeyT
    pi_63426826
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'

'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans
    op herpes veel groter.'

Wat wil je nou met al die zinloze oneliners?
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:59:08 #44
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63426857
    Anders heb je trouwens tig kloons
    pi_63426874
    sja als je 100.00000000 keer vraagt of ze vreemd is gegaan zou ik er voor zorgen dat dat verhaal de wereld in geholpen word
    pies on joe toe
    pi_63426882
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
    Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.

Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk (serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.

• Hoi lief, het spijt me van...

- Hey hoi, hoe gaat het met je?

• euhm nou eigenlijk wel...

- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
    ik spreek je vast wel weer eens, doei doei

• huh? ja maar * ERROR*
  •   zaterdag 22 november 2008 @ 13:01:37 #47
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_63426921
    Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?

Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
    Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...

Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:03:19 #48
    88139 JoeyT
    pi_63426962
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.

Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk (serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.

- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen

• huh? ja maar * ERROR*
  • Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
    pi_63426966
    We zijn al 4 maanden samen terug in NL. Ik ben haar gaan halen, we hebben 3 weken een heerlijke vakantie gehad in Bali.
    ARGH?!
    pi_63426970
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
    Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
    Stuur een mailtje die opgesteld lijkt te zijn door een van je ouders waarin ze uit de doeken doen dat je overleden bent bijvoorbeeld. Gefotoshopt overlijdensberichtje uit de krant er bij en klaar ben je.

Zit ze hysterisch te janken aan de aan de andere kant van de wereld .
    pi_63427005
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
    Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
    pi_63427008
    Wat een kutwijf.
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_63427013
    Tja wat wil je nog praten? Gewoon droppen die .... en nooit meer een blik waardig gunnen.
    Waarschijnlijk heet ze heel veel spijt en wil graag nog een kans enz enz enz. maar nu moet je ff een bikkel zijn en het wrak zoals hierboven mooi omschreven de schredder in mikken en een mooie nieuwe glimmende uitkiezen
    "I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:05:19 #54
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63427014
    quote:

[..]

Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.

Een mooie basis om haar nooit meer te willen zien.
    quote:

• huh? ja maar * ERROR*
  • Ach... je hebt gelijk hoor, en het zal ook goed voelen. Maar eigenlijk is het verspilde energie. Energie die TS beter kan richten op mensen die wel de moeite waard zijn..

zaterdag 22 november 2008 @ 13:06:12 #55
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_63427024
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
    Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?
    Goed punt.
    quote:
    Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
    Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...

Minder goed idee; dan is ze even ontzettend boos en is ze binnen no time over je heen. Beter is het om geen streken uit te halen en gewoon te zeggen "het is over". Dan ben jij correct gebleven en is de nasleep voor haar veel groter.
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:06:57 #56
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_63427039
    Wat een kutwijf.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:07:07 #57
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63427049
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
    Beetje lame dit. Als je het dan over "op een normale manier afsluiten" hebt, dan lijkt het mij dat we onze verwijtende blik eerder richten op de smat die vreemd ging. Toch?

pi_63427053
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef AgLarrr het volgende:
    Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.
    De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
    pi_63427073
    Ik ga er nu halen. Wordt vervolgd...
    ARGH?!
    pi_63427088
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:07 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
    Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
    ARGH?!
    pi_63427108
    Heel veel succes
    pi_63427109
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
    Lees dit even door eer je gaat dumpen:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
    pi_63427115
    Oke, even voor de duidelijkheid: jullie hadden 2 maanden wat met elkaar, zij gaat daarna 5 maanden naar het buitenland en jullie droomden al van een toekomst samen?
    Jullie kenden elkaar net 2 maanden, ze zat langer in het buitenland dan jullie wat met elkaar hadden, hoe realistisch ben je dan?

Hartstikke vervelend voor je, TS, maar gewoon uitmaken en verder gaan
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:11:28 #64
    88139 JoeyT
    pi_63427119
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
    Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:11:44 #65
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_63427134
    is het ook een zoektocht naar je eigen oorzaak gevolg discussie?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_63427153
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
    Dat is precies wat ik ga doen.
    ARGH?!
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:13:13 #67
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63427167
    Popcorn pakt
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:15:36 #68
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_63427202
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lees dit even door eer je gaat dumpen:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
    Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan

Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
    pi_63427295
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan

Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
    Daarom post ik 'm hier ook even...
    pi_63427312
    Maar hoe ben je aan die mail gekomen dan? En hoe weet je dat die niet gemanipuleerd is?
    pi_63427360
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.

Ik hoef geen tranen te zien en te horen dat ze zoooooveel spijt heeft. Koop ik niets voor. Vreemdgaan = einde relatie. Punt. Andersom werkt het ook zo, als ik vreemdga kap ik de relatie ook direct af.
    pi_63427370
    Sorry about it TS, but the she was soooooo hot @ the fullmoon party!! She was so damn wet and horny... well I guess you know all about it. Good luck!
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_63427380
    quote:

[..]

• huh? ja maar * ERROR*
  • Die is goehoed!
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_63427404
    Wat een hoer.
    Die is het dus echt niet waard om te laten zien dat het je wat doet. Dat geeft haar alleen maar een excuus om het jullie probleem te maken ipv het hare. Oh wat zijn we zielig enzo.
    pi_63427419
    Ze hadden 2 maanden verkering en ze ging 5 maanden weg.
    Dat er iets gebeurde tja...
    Maar dat ze erover liegt, dat is heel kwalijk en zelfs eng want je kan haar dan niet vertrouwen.

Als ze het uit zichzelf had aangekaart hadden ze er misschien nog uit kunnen komen.. Maar nu heeft ze hem zo hard belazerd.
    pi_63427454
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:
    Wat een hoer.
    Die is het dus echt niet waard om te laten zien dat het je wat doet. Dat geeft haar alleen maar een excuus om het jullie probleem te maken ipv het hare. Oh wat zijn we zielig enzo.
    Spijker op z'n kop.

Vrouwen zijn daar een ster in.
    "Maar als je wat liever voor MIJ zou zijn geweest dan was ik misschien helemaal niet vreemd gegaan"
    En zo voel je je als man nog schuldig ook. Vrouwen zijn wat dat betreft echt een ander ras.
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:31:08 #77
    88139 JoeyT
    pi_63427489
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:24 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.

Ik hoef geen tranen te zien en te horen dat ze zoooooveel spijt heeft. Koop ik niets voor. Vreemdgaan = einde relatie. Punt. Andersom werkt het ook zo, als ik vreemdga kap ik de relatie ook direct af.
    Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen .
    pi_63427544
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen .
    En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!
    pi_63427557
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop.

Vrouwen zijn daar een ster in.
    "Maar als je wat liever voor MIJ zou zijn geweest dan was ik misschien helemaal niet vreemd gegaan"
    En zo voel je je als man nog schuldig ook. Vrouwen zijn wat dat betreft echt een ander ras.
    Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 13:35:01 #80
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63427562
    heb je nou in d'r mailaccount zitten spitten?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:36:19 #81
    88139 JoeyT
    pi_63427591
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef fransbreda het volgende:

[..]

En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!
    Je hebt jezelf toch in de hand of niet?
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 13:36:46 #82
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63427603
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:

[..]

Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
    Nee! Want mannen poepen niet!
    Oh nee, dat was iets anders.

Maar komop, je "kent"'r 2 maandjes, ze is 5 maanden weg..
    Hoe trouw ben jíj geweest die 5 maanden?
    Binnen gebleven?
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_63427605
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdt
    (serieus, dit verzin ik écht niet ).

Wat jij beschrijft komt misschien in 2% van alle gevallen voor dat mensen het als goede vrienden afsluiten. Een relatie die kapot is gegaan door vreemdgaan valt daar hoe dan ook nooit onder. Kijk als ze nou 5 jaar bij elkaar waren en qua levensstijl niet meer bij elkaar passen dan kun je waardig de relatie beeindigen.
    Maar vreemdgaan is nooit goed te praten en zal nooit waardig afgesloten worden omdat één partij woedend en gekwetst is en de andere partij schijnbaar toch niet zo verliefd was.
    pi_63427636
    quote:

[..]

Dan is de reden meestal meer:

"Schat, zij vindt sperma niet vies..." Dat soort zaken...
    pi_63427697
    Ik gok dat de TS ons straks komt melden dat hij haar nog een kans geeft.
    pi_63427764
    beter gaat hij dan die slet op bed vastbinden bij haar thuis. Als ze eenmaal geboeid is, boven op haar een drol draaien en naar huis gaan. Altijd leuk als haar moeder dan thuiskomt
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_63427774
    quote:

[..]

maar dan is het:

Maar als je nou wat beter had kunnen pijpen dan was ik nooit vreemd gegaan

dat is bovendien wel een geldige reden

zaterdag 22 november 2008 @ 13:46:30 #88
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_63427785
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:41 schreef Xebrozius het volgende:
    Ik gok dat de TS ons straks komt melden dat hij haar nog een kans geeft.
    Kan me niet voorstellen dat hij zo'n masochist is, dat hij zoiets hier durft te plaatsen :p
    pi_63427791
    Mensen die zoiets 'waardig willen afsluiten' zitten in een roes en hopen dat er, eenmaal daar aangekomen, een toverstaf op tafel ligt die het allemaal weg tovert.

Of houden van alle melodramatiek die er bij hoort.

Of willen er nog een keer overheen om haar nog eens goed onder te kliederen, hun broek op te hijsen, het pand te verlaten en nooit meer wat van ze te laten horen.
    pi_63427804
    Wat is eigenlijk het probleem?
    Is ze niet lief genoeg? Niet lekker meer? Niet meer exclusief genoeg? Misschien heeft ze voor jou ook al wel iemand gehad.

Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?
    Als ze bij je is en ze is alles wat je hebben wil, wat zeur je dan? Als ze niet bij je is (of dat nu bij de buren of aan de andere kant van de wereld is) dan maakt het toch niet uit wat ze doet?
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:48:27 #91
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63427823
    Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.

Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
    Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
    Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.

Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
    Life is complicaded but complication is just another word...make it your own!
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:51:06 #92
    88139 JoeyT
    pi_63427876
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdt
    (serieus, dit verzin ik écht niet ).

Wat jij beschrijft komt misschien in 2% van alle gevallen voor dat mensen het als goede vrienden afsluiten. Een relatie die kapot is gegaan door vreemdgaan valt daar hoe dan ook nooit onder. Kijk als ze nou 5 jaar bij elkaar waren en qua levensstijl niet meer bij elkaar passen dan kun je waardig de relatie beeindigen.
    Maar vreemdgaan is nooit goed te praten en zal nooit waardig afgesloten worden omdat één partij woedend en gekwetst is en de andere partij schijnbaar toch niet zo verliefd was.
    Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.

Bovendien zeg ik niet dat ze het als goede vrienden moeten afsluiten, maar ikdenk dat het beter is dat je het op een normale manier afsluit. Denk dat je er dan een stuk sneller en een stuk prettiger overheen komt. Maarja waarschijnlijk zie jij dat anders

Je argument dat jij als boeman wordt neergezet is natuurlijk onzin. Dat heb je helemaal zelf in de hand.
    pi_63427905
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:45 schreef beertenderrr het volgende:
    beter gaat hij dan die slet op bed vastbinden bij haar thuis. Als ze eenmaal geboeid is, boven op haar een drol draaien en naar huis gaan. Altijd leuk als haar moeder dan thuiskomt
    Oh god, de visualisatie...
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:52:49 #94
    234312 Onsterfelijkheid
    Servus_Universitas <3
    pi_63427907
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef yvonne het volgende:
    Binnen gebleven?
    Volgens mij wel, hoor.
    pi_63427915
    Jezus, anders maak je ff van FOK! een digitaal dagboek, alleen daarom zou ze al bij je wegmoeten
    Leuk hoe je heel je relatie hier neergooit en haar nu al voordat je wederhoor toepast de zwarte piet toeschuift. Niet in dr gezicht, want das eng natuurlijk, maar eerst stoer bij je internetvriendjes
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:53:22 #97
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63427916
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:

Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?
    pi_63427926
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
    Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.

Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
    Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
    Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.

Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
    en waarom zou dat moeten?

Je kan prima op je gevoel afgaan. Haar "echte" reden om vreemd te gaan hoeft helemaal niet van belang te zijn voor zijn beslissing. Mensen hebben ook zoiets als (persoonlijke) grenzen en merken vanzelf wel wanneer die overschreden zijn en of daar nog wat aan te repareren is.
    pi_63427937
    Ik ben wel benieuwd
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_63428001
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.

Bovendien zeg ik niet dat ze het als goede vrienden moeten afsluiten, maar ikdenk dat het beter is dat je het op een normale manier afsluit. Denk dat je er dan een stuk sneller en een stuk prettiger overheen komt. Maarja waarschijnlijk zie jij dat anders

[q]Je argument dat jij als boeman wordt neergezet is natuurlijk onzin. Dat heb je helemaal zelf in de hand.
    Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...

Normaal afsluiten bestaat niet echt in die hoedanigheid, de een heeft er een goed gevoel over en de ander voelt zich verneukt en vice versa.

Heb je wel eens een echt ruzie gehad met een vrouw? Mijn god, dan wordt je brein serieus verkracht. Zo heb je het over het feit dat je je ergens specifiek aan stoort in de relatie en binnen 2 minuten gaat het over dingen als vergeten van vuilnis buiten zetten, de ruzie van drie weken geleden, de ruzie van 6 maanden geleden en waarom je zo graag kijkt naar dat ene meisje op je werk...

Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 22-11-2008 14:03:14 ]
    pi_63428011
    Maar goed, je had ook serieus verwacht dat die 2 maanden genoeg basis was om te zorgen dat ze daar niet het sletje uit zou gaan hangen? Vervolgens vraag je haar '1000 x' (eigen woorden) of ze vreemd is gegaan, dit ontkent ze steeds, natuurlijk blijkt nu dat ze liegt, maar vertrouwen is er ook niet echt hé als jij maar mail gaat hacken ofzo of dan alsnog wat op te kunnen duikelen
    pi_63428016
    quote:

Ja, laten ze in relatietherapie gaan.
    Puhlease, ze waren net 2 maanden bij elkaar, ze zijn nog jong, en als je leest hoe ze in haar mails over het gebeuren en hem praat met een minachting van heb ik jou daar, dan ga je daar toch niet nog een heel diepgravend gesprek mee aan?

Er is ook nog zoiets als zelfrespect, hoor.
    pi_63428100
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?
    Leuke opmerking van iemand die een naam heeft dieleest als Hepatitis is .

Ik leg niets op, ik geef mijn mening.

En wat is er vaag aan mijn norm (het is overigens geen norm, maar een mening).
      Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 14:03:57 #104
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63428127
    Zulke wijven moeten goed geneukt worden

Dat ze na gaan denken over hun daden

zaterdag 22 november 2008 @ 14:04:39 #105
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_63428145
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...

Normaal afsluiten bestaat niet echt in die hoedanigheid, de een heeft er een goed gevoel over en de ander voelt zich verneukt en vice versa.

Heb je wel eens een echt ruzie gehad met een vrouw? Mijn god, dan wordt je brein serieus verkracht. Zo heb je het over het feit dat je je ergens specifiek aan stoort in de relatie en binnen 2 minuten gaat het over dingen als vergeten van vuilnis buiten zetten, de ruzie van drie weken geleden, de ruzie van 6 maanden geleden en waarom je zo graag kijkt naar dat ene meisje op je werk...

Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
    En als je dan zegt: Hey, maar daar gaat het hier niet om... heb jij het ook nog gevreten... don't get me started
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:05:32 #106
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63428156
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:02 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Leuke opmerking van iemand die een naam heeft dieleest als Hepatitis is .

Ik leg niets op, ik geef mijn mening.

En wat is er vaag aan mijn norm (het is overigens geen norm, maar een mening).
    "Vreemdgaan bestaat niet" Houd toch op joh, als je samen afspreekt om niet met anderen te neuken, en een van de twee doet dat toch, dan is dat gewoon vreemdgaan.
    pi_63428158
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:03 schreef tong80 het volgende:
    Zulke wijven moeten goed geneukt worden

Dat ze na gaan denken over hun daden

Ze is goed geneukt.
    Alleen niet door hem.
    pi_63428218
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:
    Wat is eigenlijk het probleem?
    Is ze niet lief genoeg? Niet lekker meer? Niet meer exclusief genoeg? Misschien heeft ze voor jou ook al wel iemand gehad.

Als ze bij je is en ze is alles wat je hebben wil, wat zeur je dan? Als ze niet bij je is (of dat nu bij de buren of aan de andere kant van de wereld is) dan maakt het toch niet uit wat ze doet?
    Prima instelling, dan druk je het stempeltje 'open relatie' op je relatie. Gefeliciteerd, je mag iedereen neuken die je wil.
    In het geval van TS is dit echter niet het geval is de term vreemdgaan volledig van toepassing.
      Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 14:09:15 #109
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63428227
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ze is goed geneukt.
    Alleen niet door hem.
    Wat een taal voor een vrouw.

Ben weg trouwens.

Oh shit vergeten te vragen Neuken shmoopy ?

Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:10:34 #110
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428249
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Volgens mij wel, hoor.
    http://fotoboek.fok.nl/user/197623
    En op 0708-2008 dan?

pi_63428259
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

"Vreemdgaan bestaat niet" Houd toch op joh, als je samen afspreekt om niet met anderen te neuken, en een van de twee doet dat toch, dan is dat gewoon vreemdgaan.
    Je moet je alleen afvragen hoe reeel het is om een dergelijke afspraak te maken als je elkaar net 2 maanden kent en zij vertrekt 5 maanden (!) naar de andere kant van de wereld.

Bovendien geeftie zelf al aan dat hij het geen reele afspraak vindt omdat hij haar eindeloos heeft gevraagd of ze niet vreemd is gegaan, alsof hij het eigenlijk wel van haar verwachtte.

Als je elkaar overigens niet vertrouwd in een relatie, al dan niet terecht, moet je die hele relatie lekker laten zitten!
    pi_63428289
    Hm, dat is mooi klote TS.
    pi_63428318
    Tja, andere postcode he, dan mag dat!

En wat wil je, net 2 maanden wat... Had het dan uitgemaakt voor ze op reis ging en dan na de reis kijken of er nog wat kan zijn tussen jullie twee. Kom nou, 5 maanden niet batsen - kan je niet van een redelijk mens verwachten.

EDIT: En tig keer vragen of ze ECHT niet vreemd is gegaan getuigd niet van vertrouwen van jou kant. You, sir, have issues!
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:14:45 #114
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428348
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:11 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Bovendien geeftie zelf al aan dat hij het geen reele afspraak vindt omdat hij haar eindeloos heeft gevraagd of ze niet vreemd is gegaan, alsof hij het eigenlijk wel van haar verwachtte.
    Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.
    Wat wel mis is in deze "relatie" is de factor vertrouwen.

pi_63428350
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Prima instelling, dan druk je het stempeltje 'open relatie' op je relatie. Gefeliciteerd, je mag iedereen neuken die je wil.
    In het geval van TS is dit echter niet het geval is de term vreemdgaan volledig van toepassing.
    Blijkbaar heeft zij behoefte aan dergelijke relatie.
    Probeer een ander niet te veranderen, dat lukt toch niet. Hij/zij zal zich wellicht tijdelijk aan je aanpassen, maar uiteindelijk wordt 1 van de 2 ongelukkig. Kun je op wachten.

Ben reeel, zij wil / durft het niet te zeggen, maar ze wil best wel iets met hem als ze ook af en toe maar even een ander mag hebben. Kun je dat aan, prima, spreek af op welke manier je dat inricht en je kunt een prima relatie hebben. Kun je dat niet hebben: laat haar lekker gaan. Jullie passen niet bij elkaar.
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:15:09 #116
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63428358
    quote:

[..]

Hahaa! Prachtig niet? De vrouw haar belangrijkste troef in elke discussie: haar gevoel. "Maar zo voel ík dat" is de morele stok die onmiddellijk een discussie verkracht, naar de hand des vrouws zet, en van de man een eeuwige instant verliezer maakt wil hij zijn relatie relatief vreugdevol voort zetten.

pi_63428385
    quote:
    Ow, best wel lekker .
    pi_63428403
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.
    Inderdaad, of hij haar eerst wil laten bekennen om zelf niet de zwarte piet te zijn!
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:18:04 #119
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63428422
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:11 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Je moet je alleen afvragen hoe reeel het is om een dergelijke afspraak te maken als je elkaar net 2 maanden kent en zij vertrekt 5 maanden (!) naar de andere kant van de wereld.

Als je elkaar overigens niet vertrouwd in een relatie, al dan niet terecht, moet je die hele relatie lekker laten zitten!
    Tuurlijk, dat is ook zo, ikzelf zou denk ik eerder ervoor kiezen om te zeggen: we zien wel waar we staan over 5 maanden. Maar that's me en als je verliefd ben is dat ook niet zo makkelijk natuurlijk.

Maar als je dan besluit om zo'n afspraak te maken mag je ook verwachten dat ze zich eraan houdt. En in ieder geval dat ze het meteen opbiecht op het moment dat ze zich laat gaan. Dit is puur vreemdgaan en uit het mailtje blijkt ook nog eens dat het meerdere keren met meerdere jongens is gebeurd. Dat opgeteld met de leugens en de minachtende toon lijkt het me een duidelijk verhaal: het is een kuthoer.
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:19:39 #120
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428454
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Inderdaad, of hij haar eerst wil laten bekennen om zelf niet de zwarte piet te zijn!
    TS, PDD en ik zijn eruit hoor!
    Je bent zelf vreemdgegaan!
    Oh, en je bent ene lekker ding!

zaterdag 22 november 2008 @ 14:20:01 #121
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63428464
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Denk dat het eerder wijst op onzekerheid en wantrouwen. En met deze ervaring in z'n achterhoofd zal dat er de komende relatie niet beter op worden. Dat is dan wel weer sneu...
    pi_63428498
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:15 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Hahaa! Prachtig niet? De vrouw haar belangrijkste troef in elke discussie: haar gevoel. "Maar zo voel ík dat" is de morele stok die onmiddellijk een discussie verkracht, naar de hand des vrouws zet, en van de man een eeuwige instant verliezer maakt wil hij zijn relatie relatief vreugdevol voort zetten.
    Mooi gezegd en oh zo waar.
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:21:27 #123
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63428502
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, en je bent ene lekker ding!
    Prachtige illustratie van het xebro verhaal...
    pi_63428513
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Probeer een ander niet te veranderen, dat lukt toch niet. Hij/zij zal zich wellicht tijdelijk aan je aanpassen, maar uiteindelijk wordt 1 van de 2 ongelukkig. Kun je op wachten.

Ben reeel, zij wil / durft het niet te zeggen, maar ze wil best wel iets met hem als ze ook af en toe maar even een ander mag hebben. Kun je dat aan, prima, spreek af op welke manier je dat inricht en je kunt een prima relatie hebben. Kun je dat niet hebben: laat haar lekker gaan. Jullie passen niet bij elkaar.
    Je mag iemand niet kwalijk nemen dat ze iets niet wil/durft te zeggen? Je maakt een afspraak, dan ga je ervan uit dat je je er beiden aan zult houden. Wie dat niet doet, is niet lief. Heel simpel. Geen enkel medelijden voor de lefloze of liegende medemens.
    pi_63428516
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, en je bent een lekker ding!
    pi_63428533
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:21 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mooi gezegd en oh zo waar.
    Beste mannen, jullie kiezen die rare grieten zelf uit hoor.
    pi_63428575
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ik ben realistisch hoor. In tegenstelling tot wat jij hier zegt.
    Zij durft het niet te zeggen dus moet hij maar rekening houden dat ze vreemd gaat? Dat is gewoon de omgekeerde wereld.
    Als de situatie zo zou zijn zoals jij schetst moet zij aangeven dat ze buiten de relatie wil neuken. Dan kan hij de keuze maken of hij daar wel of niet mee kan leven.

"Ik durfde het niet te zeggen ....... maar nu je er toch achter bent gekomen, ja ik ben pedofiel......
    Wat?? Je maakt het uit!!! Asociaal en zo niet reeel."

zaterdag 22 november 2008 @ 14:25:40 #128
    16918 flipsen
    Argentinie-specialist!
    pi_63428581
    quote:
    Na 1000000 vragen van mijn kant ( zoals in mijn andere topic ) en alles ontkend, haar gevoel was 5 maanden hetzelfde gebleven en noem het maar op. Ze heeft me op alles gezworen dat er niks gebeurt was.
    Plus dat je haar email hebt gechecked... Zoals hierboven al beschreven: TS heeft issues. Hoe kan je uberhaubt ooit iemand vertrouwen op deze manier?

Zelf heb ik me al lang geleden neergelegd bij het feit dat mensen nou eenmaal vreemd kunnen gaan. Gebeurt dat, dan is dat ontzettend kut (en einde relatie), maar om je daar nou 24/7 druk om te gaan maken schiet ook niet op.
    Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
    pi_63428588
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Beste mannen, jullie kiezen die rare grieten zelf uit hoor.
    Ik kies altijd een vriendin die:

a.) Niet of nauwelijk emotionele bagage heeft
    b.) Mijn lompheid kan tolereren
    c.) Houdt van groffe humor
    d.) Niet op d'r mondje is gevallen
    e.) Geen psychische aandoening heeft

En zelfs zij weten het te presteren om me af en toe het gevoel te geven alsof tegen een muur van aan het praten ben .
    pi_63428591
    Je hebt 2 maanden met elkaar en je maakt afspraken om kinderen te nemen e.d.?
    Iets te gehaast enzo. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze niet vreemd had moeten gaan.

Dumpen die kankerslet en achter de wijven aan!

I feel kinda Locrian today
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:26:36 #131
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428596
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef Xebrozius het volgende:

[..]
    Zeg luister skeet, ik weet dat je niet bepaalt uit een ei komt.
    Ga terug naar de post van die zgn mail van dat meisje.
    Je kent zelf meisjes/vrouwen genoeg en ga nu nog eens lezen wat er staat.
    Als het een mail van vriendin tot vriendin is, hoeveel kans op waarheid schat jij in?
    Ervan uitgaande dat het ene mail van vriendin naar vriendin is.
    Of hecht jij waarde aan al die kantine-mannenverhalen over wie ze nu weer gescoord hebben?

Verder is ze in 1 ding eerlijk," ik zie wel weer als ik terugben of ik weer helemaal verliefd ben"

Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:28:05 #132
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428605
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Prachtige illustratie van het xebro verhaal...
    Ik ben dan ook een vrouw

pi_63428664
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:25 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik kies altijd een vriendin die:

a.) Niet of nauwelijk emotionele bagage heeft
    b.) Mijn lompheid kan tolereren
    c.) Houdt van groffe humor
    d.) Niet op d'r mondje is gevallen
    e.) Geen psychische aandoening heeft

En zelfs zij weten het te presteren om me af en toe het gevoel te geven alsof tegen een muur van aan het praten ben .
    Klinkt verdomde saai
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:36:14 #134
    88139 JoeyT
    pi_63428761
    quote:

[..]

Breng nou niet alles als een feit. Het klopt gewoon niet wat je zegt. Emoties zijn prima te rationaliseren. Als je je daar eens in wilt verdiepen raad ik je "How to see yourself as you really are" aan, geshreven door de Dalai Lama. Heel duidelijk uitgelegd dat je niet een slaaf bent van je emoties.

Ik beschouw mezelf als een zeer emotioneel persoon, maar ik kan prima het vershil tussen emotie en werkelijkheid zien.

Dat jij niet een felle discussie in de hand hebt kunnen houden is gewoon een zwakte van jezelf. Ik denk dat ik vaak sterk uit een discussie kom omdat ik gewoon mn rust bewaar en me niet laat leiden door troebele emoties.
    pi_63428769
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:31 schreef djenneke het volgende:

[..]

Klinkt verdomde saai
    Nou neem bijvoorbeeld een pi-polaire krastrut met een vadercomplex, daar zit ik echt op te wachten.
    Ik rijd ook liever in een volvo dan in een trabant die bij elkaar gehouden wordt met duc-tape.
    pi_63428811
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Breng nou niet alles als een feit. Het klopt gewoon niet wat je zegt. Emoties zijn prima te rationaliseren. Als je je daar eens in wilt verdiepen raad ik je "How to see yourself as you really are" aan, geshreven door de Dalai Lama. Heel duidelijk uitgelegd dat je niet een slaaf bent van je emoties.
    De Dalai Lama is dan ook een doorsnee mens *kuch*, die niet zijn hele leven getraind heeft om bepaalde truukjes toe te passen om 'zichzelf' te kunnen blijven. Er is maar een persoon waar ik tegenop kijk en dat ben ik zelf. .
    quote:
    Ik beschouw mezelf als een zeer emotioneel persoon, maar ik kan prima het vershil tussen emotie en werkelijkheid zien.
    Iedereen kan het verschil zien, maar of je het kunt beheersen is twijfelachtig.
    quote:
    Dat jij niet een felle discussie in de hand hebt kunnen houden is gewoon een zwakte van jezelf. Ik denk dat ik vaak sterk uit een discussie kom omdat ik gewoon mn rust bewaar en me niet laat leiden door troebele emoties.
    Sorry ik discussier graag met mensen die eigen mening hebben in plaats van zelfhulpboekjes te citeren. .
    pi_63428838
    Benieuwd hoe vriendinlief reageert, lekker dumpen die handel
      † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 14:42:07 #138
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_63428862
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of hecht jij waarde aan al die kantine-mannenverhalen over wie ze nu weer gescoord hebben?
    Ik iig wel
    Zou toch mooi zijn als iedereen zou gaan liegen in de kantine
    Room 23
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:43:40 #139
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428890
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:41 schreef Nouwk het volgende:
    Benieuwd hoe vriendinlief reageert, lekker dumpen die handel
    Ja en kan TS hier fijn weeeeeeeeeeeeeeeeken boehoe-en.

pi_63428920
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nou neem bijvoorbeeld een pi-polaire krastrut met een vadercomplex, daar zit ik echt op te wachten.
    Ik rijd ook liever in een volvo dan in een trabant die bij elkaar gehouden wordt met duc-tape.
    Niks mis met wat bagage. Zolang iemand er niet in blijft hangen. Het klinkt een beetje als het verwende-ik-krijg-alles-van-pappie-liever-verwend-dan-verwaarloosd-eigenlijk-heb-ik-geen-eigen-mening-maar-wel-een-grote-bek-hihi type.
    pi_63428937
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:39 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

De Dalai Lama is dan ook een doorsnee mens *kuch*, die niet zijn hele leven getraind heeft om bepaalde truukjes toe te passen om 'zichzelf' te kunnen blijven. Er is maar een persoon waar ik tegenop kijk en dat ben ik zelf. .
    [..]

[..]

Sorry ik discussier graag met mensen die eigen mening hebben in plaats van zelfhulpboekjes te citeren. .
    quote:
    Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
    Wat ben jij verbaal gezien sterk zeg ...
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:47:36 #142
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_63428965
    pi-polair...:o... hmmmm makes sense eigenlijk
      Admin zaterdag 22 november 2008 @ 14:49:02 #143
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63428992
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:47 schreef Re het volgende:
    pi-polair...:o... hmmmm makes sense eigenlijk
    Ik vond um briljant.

zaterdag 22 november 2008 @ 14:50:39 #144
    88139 JoeyT
    pi_63429009
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:39 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[..]
    Meestal zijn degenen die boeken schrijven mensen die er gespecialiseerd in zijn.
    quote:
    [..]
    Nogmaals, dat jij het niet kan, betekent het niet dat anderen het ook niet kunnen.
    quote:
    Nee jij discussieert liever met vrouwen die je niet aan kan omdat ze altijd met onredelijke argumenten komen.

Heb je het boek gelezen? Makkelijk praten als je zelf niet de kennis hebt...
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:53:03 #146
    88139 JoeyT
    pi_63429041
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:46 schreef Koert het volgende:

[..]

[..]

Wat ben jij verbaal gezien sterk zeg ...
    Gooi het onder de noemer zelfhulpboekje en je hoeft niet met steekhoudende argumenten te komen. Zou hij dan toch stiekem een vrouw zijn .
    pi_63429062
    quote:

HAHAHAH GRAPPIG
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:55:15 #148
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63429070
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

en waarom zou dat moeten?

Je kan prima op je gevoel afgaan. Haar "echte" reden om vreemd te gaan hoeft helemaal niet van belang te zijn voor zijn beslissing. Mensen hebben ook zoiets als (persoonlijke) grenzen en merken vanzelf wel wanneer die overschreden zijn en of daar nog wat aan te repareren is.
    Je hebt gelijk ...een ieder weet wanneer er een persoonlijk grens is overschreden...en ja je kan kiezen om het maar niet te willen begrijpen doorgaan met je keus of dat meenemen naar je volgende relatie...mooi hoor lekker sjouwen. Als we allemaal bij de eerste de beste keer dat onze grenzen worden overschreven de loop nemen zul nooit iemand anders begrijpen laat staan iemand jou begrijpen.

Eerlijk is eerlijk het is makkelijker om gewoon van alles te roepen. Zeggen of uitbeelden hoe groot de onrecht is die je is aangedaan zodat je weer sterk verder kan gaan. Een problematiek achter laten (wat het ook mocht zijn) is veel makkelijker nadat je hebt begreppen waarom je uiteidelijk het achter laat.. Terug kijken en zeggen "ohh het is uit want ze is vreemd gegaan is altijd makkelijker dan je te vermannen en te kunnen zeggen . Ze had andere normen en waarden...

Maar ja waar gaat het uiteindelijk over? Wie ben ik om hem te vertellen hoe of wat....laten we zeggen dat ik altijd probeer iets verder te kijken dan alleen de shit die eventueel op mijn pad komt.
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:56:55 #149
    151157 Wupppie
    We gaan niets nieuws doen!
    pi_63429096
    sja,

ditch the bitch
      zaterdag 22 november 2008 @ 14:57:14 #150
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63429104
    Aan de andere kant.....Waar is het boek "What to do in such cases" gebleven als het het nodig hebt.
    Iedere situatie is anders en de persoon tegenover je ook.
    pi_63429127
    quote:

Ja ze is hier echt aan het soul searchen hoor, de diepere betekenis van persoonlijke grenzen en wat is ze toch lekker gewoon gebleven he. Je kan zo ver kijken als je wil met je super sociale verrekijker , je zult altijd een slet door je lens blijven zien.
    pi_63429239
    Naar aanleiding van Yvonne en PDD's opvatting dat TS zo lekker zou zijn,

Neem deze foto:

Plus t dramaqueen gehalte in deze topics, vraag ik me toch zeer af of TS het niet eens met een mannetje moet proberen?
    pi_63429270
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:

Neem deze foto:
    [ afbeelding ]

Plus t dramaqueen gehalte in deze topics, vraag ik me toch zeer af of TS het niet eens met een mannetje moet proberen?
    Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?
    pi_63429273
    quote:

Neem deze foto:
    [ afbeelding ]

Eensch!!

pi_63429288
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:07 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Gunfactor lieve schat. Als hij lelijk als de nacht zou zijn, dan zou het mij iig geen donder interesseren wat er in zijn relatie speelt.
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:09:37 #156
    88139 JoeyT
    pi_63429302
    quote:

Neem deze foto:
    [ afbeelding ]

Ik denk dat jullie idd een mooi stelletje zullen zijn .
    pi_63429328
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat jullie idd een mooi stelletje zullen zijn .
    Kijk weer zo'n held zonder fobo, dan ist makkelijk anderen belachelijk maken, ik zorg tenminste dat ik zelf nog een FoBo vol bespottelijke foto's heb
    pi_63429353
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:07 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Mij niks, maar aangezien het al eerder hier door PDD en Yvonne geopperd werd, nam ik toch maar eens kijken in zn FoBo
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:13:23 #159
    88139 JoeyT
    pi_63429379
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kijk weer zo'n held zonder fobo, dan ist makkelijk anderen belachelijk maken, ik zorg tenminste dat ik zelf nog een FoBo vol bespottelijke foto's heb
    Ga jij het nou omdraaien? Jij speelt het op de man, dan kan je het terug verwachten.
    Wist niet dat je anderen belachelijk mocht maken als je een fobo hebt .
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:14:34 #160
    88139 JoeyT
    pi_63429398
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mij niks, maar aangezien het al eerder hier door PDD en Yvonne geopperd werd, nam ik toch maar eens kijken in zn FoBo
    Je bent gewoon een sufferd. Heeft totaal niks met topic te maken...
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:20:27 #161
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63429503
    Wist niet dat uiterlijk iets te maken had met hoe iemand zijn/haar gevoelens kan beleven....
    Ik ben leijke maar betekend dat dat mijn levensperikelen minder interessant zijn?
    mmmhh. I wonder.
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:26:14 #162
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_63429629
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:20 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
    Wist niet dat uiterlijk iets te maken had met hoe iemand zijn/haar gevoelens kan beleven....
    Ik ben leijke maar betekend dat dat mijn levensperikelen minder interessant zijn?
    mmmhh. I wonder.
    Plaats eerst maar eens fobo
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:28:38 #163
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_63429669
    zullen we fobo discussies beperkt houden?
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:32:09 #164
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63429740
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef soylent het volgende:

[..]

Plaats eerst maar eens fobo
    Hahah you got me there...

Maar echt denk je echt dat het uit zou maken of ik moeder mooiste was of the devils own. Zou je aandacht misschien oprechter zijn naar mijn perikelen?... Als ik naar je toe zou komen met een probleem en ik leg mijn levensverhaal op tafel. (vraag je niet te huwelijk aan een luisterend oor) zou het voor jou makkelijker zijn om te luisteren als ik in jouw ogen eenlekker ding zou zijn. Denk je niet dat de aandacht ineens zich dan verdeeld ver weg van het onderwep?
    pi_63429743
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:20 schreef Mrs.Snaaz het volgende:

Je kunt dan wel lelijk zijn, je bent wel snel van begrip .

Verder is het natuurlijk wachten tot TS terugkomt en verteld dat alles een misverstand was, ze heerlijke goedmaaksex hebben gehad en alles weer koek en ei is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pjederdy op 22-11-2008 16:21:38 (Typo :() ]
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:34:54 #166
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63429788
    Nothing beats that...
    ook al is het misschien met een nasmaak.
    pi_63429890
    Letterlijke nasmaak, het slijm van die andere gast druipt er waarschijnlijk nog uit.

*edit* gasten
    pi_63430064
    Oh, ik ben nog binnen voor hij terugkomt van het gesprek? Mooi. .
    pi_63430092
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 14:55 schreef Mrs.Snaaz het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ...een ieder weet wanneer er een persoonlijk grens is overschreden...en ja je kan kiezen om het maar niet te willen begrijpen doorgaan met je keus of dat meenemen naar je volgende relatie...mooi hoor lekker sjouwen. Als we allemaal bij de eerste de beste keer dat onze grenzen worden overschreven de loop nemen zul nooit iemand anders begrijpen laat staan iemand jou begrijpen.

Eerlijk is eerlijk het is makkelijker om gewoon van alles te roepen. Zeggen of uitbeelden hoe groot de onrecht is die je is aangedaan zodat je weer sterk verder kan gaan. Een problematiek achter laten (wat het ook mocht zijn) is veel makkelijker nadat je hebt begreppen waarom je uiteidelijk het achter laat.. Terug kijken en zeggen "ohh het is uit want ze is vreemd gegaan is altijd makkelijker dan je te vermannen en te kunnen zeggen . Ze had andere normen en waarden...

Maar ja waar gaat het uiteindelijk over? Wie ben ik om hem te vertellen hoe of wat....laten we zeggen dat ik altijd probeer iets verder te kijken dan alleen de shit die eventueel op mijn pad komt.
    dat doe je dan juist niet lijkt me zo.
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:58:39 #170
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63430292
    Het meenemen doe je altijd. Het zelf niet erkennen is iets anders.
    Als je gelijk bij je streepjes staat met de kreet "je overschrijnt mijn persoonlijk grens" en dan weg loopt neemt je iets mee. Wat dan... de nasmaak van een verbroken vertrouwensband. Als je het het eerst bespreekt ondervraagd en dan weg loopt wat neem je mee? Hetzelfde alleen dan kan je er makkelijke in je verdere verloop naar terug kijken. Het is dan geen struikelpunt voor je volgende relatie.
    pi_63430612
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 15:58 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
    Het meenemen doe je altijd. Het zelf niet erkennen is iets anders.
    Als je gelijk bij je streepjes staat met de kreet "je overschrijnt mijn persoonlijk grens" en dan weg loopt neemt je iets mee. Wat dan... de nasmaak van een verbroken vertrouwensband. Als je het het eerst bespreekt ondervraagd en dan weg loopt wat neem je mee? Hetzelfde alleen dan kan je er makkelijke in je verdere verloop naar terug kijken. Het is dan geen struikelpunt voor je volgende relatie.
    Dat is een mening hoor, geen feit.

Ik kan persoonlijk prima een deur achter me dicht trekken en dan is het ook gewoon klaar.

(dat Freud en de Viva het daar niet mee eens zijn en de meeste vrouwen en een groot deel van de mannen niet zo in elkaar zitten doet daar niks aan af.)

pi_63430981
    tvp
      zaterdag 22 november 2008 @ 16:36:15 #173
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
      zaterdag 22 november 2008 @ 16:37:22 #174
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63431030
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Dat is een mening hoor, geen feit.

Ik kan persoonlijk prima een deur achter me dicht trekken en dan is het ook gewoon klaar.

(dat Freud en de Viva het daar niet mee eens zijn en de meeste vrouwen en een groot deel van de mannen niet zo in elkaar zitten doet daar niks aan af.)

Dit zijn allemaal meningen ook die van jou. Heb niets voor een feit aangegeven.

Maar omdat jij het op jouw manier er een plekje aan kan geven en verder gaat betekend niet dat het niet een deel van je uitmaakt. Iets meenemen is niet aan iets vasthouden. Ik kan ook zeggen dat omdat jij zo capabel bent om snel de deur dicht te doen en door te gaan, jij eigenlijk hetzelfde innerlijke verwerkingsproces doorgaat alleen in rapp tempo. Good for U.

Meenemen betekend niet de dramaqueen uit te hangen, boehoe, boehoe wat ben ik zielig of wat is hij/zij fout geweest..Naar mijn mening (inderdaad) is het juist groeien.

En ehh Freud, Viva.....,meeste vrouwen.. wil je ergens over praten?
      zaterdag 22 november 2008 @ 16:39:52 #175
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_63431076
    Oja TS moet dit eens luisteren vanaf 3.55, heeft toch veel overeenkomsten van z'n eigen relatie...

...en hier worden ook oplossingen aangedragen

[ Bericht 22% gewijzigd door BarbaRob op 22-11-2008 16:45:46 ]
    pi_63431415
    Dat je nog met d'r gaat praten zeg. Ze verdraait de boel toch zodat het allemaal jouw fout is. Gewoon zeggen dat je weet dat ze vreemd is gegaan en dat het uit is en er verder geen worden meer aan vuilmaken. Je moet niet met vrouwen in discussie gaan dat kun je niet winnen in zulke situaties. gewoon botweg je mening geven en niet naar haar mening luisteren daar heb je wat aan.
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_63431726
    TS kan ook het gehele verhaal omdraaien, lekker opscheppen hoeveel natte sletten hij heeft gebatst in de tijd dat ze weg was
    pi_63431760
    Oeps dubbel...
    pi_63431782
    Oeps dubbel...
      Eindredactie Games zaterdag 22 november 2008 @ 17:29:58 #180
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_63432058
    en jij verwacht na 2 maanden een serieuse relatie te hebben? lekker naief...
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:31:18 #181
    213998 Samba-boy
    MarcMarie's Pruikendrager
    pi_63432088
    Ik ben nu dus echt benieuwd, want TS heeft sinds 13:00 nog wat niks meer gepost...
    Echt waar!
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:40:43 #182
    88139 JoeyT
    pi_63432299
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:31 schreef Samba-boy het volgende:
    Ik ben nu dus echt benieuwd, want TS heeft sinds 13:00 nog wat niks meer gepost...
    Hij ging toh zn vriendin ophalen, dus die zullen nog wel samen zijn...
    pi_63432526
    Excl. reistijd, boodschappen, opruimen thuis en douchen heb ik nog tot 20:30 de tijd; ik ga me er dus ook even in mengen .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_63432555
    Oh by the way, als de TS zich om laat lullen, neuk ik zijn vriendin en post de foto's ervan hier.
    Misschien dat het bord voor z'n kop dan versplintert.
    pi_63432612
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef kastanova het volgende:
    Oh by the way, als de TS zich om laat lullen, neuk ik zijn vriendin en post de foto's ervan hier.
    Bluf.
    Din jävla kuk!
    pi_63432626
    Hij is haar natuurlijk nog een paar 1000x aan het vragen of ze echt wel vreemd is gegaan
    pi_63432629
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef kastanova het volgende:
    Maar dat is niet eerlijk, jij bent gewoon lekker

Hoelang duurt een vriendin dumpen tegenwoordig... sjeeesss
    pi_63432702
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
    Maar dat is niet eerlijk, jij bent gewoon lekker
    Hoe kun je dat nu beweren zonder me ooit geproefd te hebben?
    pi_63432706
    tvp
    pi_63432724
    Scot the bitch
    Who the fuck is Fcuker?
    pi_63432736
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Hoelang duurt een vriendin dumpen tegenwoordig... sjeeesss
    Oplossing is simpel. Ze pijpt hem nu suf, gozer is alles vergeten. Zo gaan die dingen.
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:59:39 #192
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_63432789
    Ja, waar blijft de TS?
    Horrible Cunt!
    pi_63432835
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:59 schreef tong_poh het volgende:
    Ja, waar blijft de TS?
    Hij is aan het komen.
    pi_63432924
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nu beweren zonder me ooit geproefd te hebben?
    Ik droom over je.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:06:36 #195
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_63432933
    Hey koning, alles goud?

Vanavond lekker zuipen? Misschien nog wat schoon aan de haak slaan..
    Gaat helemaal goedkomen! *trekt goudgele rakker open*
    SMS FF TERUG!

Groeten,
    [insert beste vriend]
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:07:24 #196
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63432945
    ......uggghh de nasmaak...
    pi_63432982
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:44 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).
    Ik heb je gemist.
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:09:35 #198
    149454 GSbrder
    Les extrêmes se touchent
    pi_63432989
    is het te laat voor een TVP
    Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
    The closer you are to the source, the higher your property value.
    pi_63432990
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:53 schreef ehqo het volgende:

[..]

Bluf.
    Whehehe, Kasta kennende niet .
    pi_63433005
    Mijn ex is ook vreemdgegaan toen ze 4 maanden naar het buitenland ging trouwens. Niet te vertrouwen die vrouwen.
    pi_63433016
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef Jajong het volgende:
    Mijn ex is ook vreemdgegaan toen ze 4 maanden naar het buitenland ging trouwens. Niet te vertrouwen die vrouwen.
    pi_63433071
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef djenneke het volgende:

[..]

Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.
    pi_63433088
    Alsof we dat niet met zijn allen aan zagen komen
    pi_63433099
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Jajong het volgende:

[..]

Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.
    Bij jou misschien wel
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:16:37 #205
    234450 Prism
    English, Fitz or Kitty.
    pi_63433132
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?
    Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt 4/5 jaar geleden.
    Doet pijn om zo'n mail te lezen, I know. Maar je moet het sowieso beeindiggen als je zeker van je zaak bent.
    Eenmaal vreemdgaan is praktisch altijd vreemd gaan, dan heb je het in je bloed zitten ofzo.
    Ik heb het toen uitgemaakt en was daar echt maar heel kort kapot van. Puur om het feit dat zei het respect niet op kon brengen om mij trouw te zijn vond ik het niet nodig mezelf rot te voelen. Verdiende ze niet ofzo.
    Nooit spijt van gehad overigens.

Af en toe zie ik haar nog wel eens lopen, en dan denk ik toch dat ik sterker en beter uit die relatie ben gekomen.

Mijn advies: Confronteren > Verhaal aanhoren (niet de details, want die doen zeer) > Dumpen > 2/3 maand niets van je laten horen.

Kijken hoe ze reageert, ik weet dat het moeilijk is om niet te smss en niet te bellen. Maar trust me, het is beter. Ze is je niet waard.

Sterkte in ieder geval.

"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
    pi_63433145
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Bij jou misschien wel
    Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:22:22 #207
    194833 Hanoying
    vereert Zeus, zoals het hoort.
    pi_63433260
    Het vreemd gaan is al tot daar aan toe, maar de manier waarop ze over je schrijft..

Advies:
    Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
    pi_63433265
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.
    Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:27:00 #209
    16918 flipsen
    Argentinie-specialist!
    pi_63433343
    TS mag wel eens opschieten, mijn popcorn is al bijna op...
    Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
    pi_63433394
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
    Euhm, er zijn ook gewoon echte mannen hier naast al die pubers he!
    pi_63433510
    Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
    pi_63433519
    Ik ben ook echt een puber he .
    pi_63433537
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
    wat kan mij dat nou schelen?

edit: relevantie ontgaat mij volledig.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:40:44 #214
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_63433632
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
    toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_63433668
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Abbadon het volgende:

[..]

toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;
    [..]

Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:50:24 #216
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_63433833
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef djenneke het volgende:

Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.
    dát en menstruatie....

...blij dat ik een man ben
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:51:37 #217
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63433870
    Wantrouwend aangelegd....dat is misschien een snelle aanname. But nature evolves die aanname is genetische ervaring...sort of speak.
    pi_63433934
    Leuk die discussie over fobo -.-

Iig hier het verhaal:

Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.

Ben wel kapot.
    ARGH?!
    pi_63433953
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:

Iig hier het verhaal:

Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.

Ben wel kapot.
    Dus gaan jullie door of niet?
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:56:30 #220
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_63433960
    Tuurlijk nu ze terug is wil ze je, totdat ze tijdens het uitgaan weer iemand tegenkomt
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:57:00 #221
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_63433972
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
    Tuurlijk nu ze terug is wil ze je, totdat ze tijdens het uitgaan weer iemand tegenkomt
    Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:57:30 #222
    16918 flipsen
    Argentinie-specialist!
    pi_63433987
    Maar dat zijn natuurlijk allemaal geldige regels die ze daar opnoemde. Plus het huilen, en dat ze nu weet wat ze wil... Ik zou haar direct terugnemen

Hoop dat je je poot stijf kan houden, serieus...
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:58:08 #223
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_63433995
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:57 schreef soylent het volgende:

[..]

Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.
    Ja, want dat stukkie mail dat eerder stond, dat zegt toch heel wat anders dan die woorden die ze nu uitkraamt.. Sorry maar helaas..
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
    pi_63434006
    quote:

Iig hier het verhaal:

Ben wel kapot.
    En je hebt vriendelijk bedankt voor de eer?
    pi_63434019
    Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
    ARGH?!
    pi_63434043
    Knap van je!!!
    Sterkte ermee.
    Maar je komt er wel bovenop
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:00:38 #227
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_63434044
    En nu?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:00:43 #228
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_63434051
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
    Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
    Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwen
    pi_63434052
    TS?
    pi_63434065
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
    Slecht excuus voor oneerlijkheid en bedrog. Zeg dan van te voren dat je trouw niet kan garanderen. Zijn er ook geen misverstanden.
    pi_63434083
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwen
    Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
    ARGH?!
    pi_63434085
    Goed gereageerd.
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:01:55 #233
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63434087
    Ts : Wat wil jij eigenlijk? hoe zie je het verder.. Als je nu met al de informatie di je beschikt, en iedereen weg denkt ..wat zou jij doen?
      † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 19:01:58 #234
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_63434089
    Dus het is definitief over nu?
    Room 23
    pi_63434116
    Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
    ARGH?!
    pi_63434197
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
    Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
    De eerste liefde vergeet je nooit meer, maar ze is niet het enige meisje op de wereld.
    pi_63434205
    quote:

Iig hier het verhaal:

Ben wel kapot.
    Goed zo En wat ge je nu doen (het is NB zaterdagavond!)?? Je gaat een paar vrienden bellen, een
    kratje bier halen, harde agressieve muziek draaien en dronken worden, en dan de kroeg opzoeken
    met de geilste wijven die je kent. Van het één komt het ander enzo. De volgende dag bel je je ex en zeg je:
    'Die biaatch van gisteren was veel natter dan jij' LAAATOR!
    I feel kinda Locrian today
    pi_63434219
    En het meisje wat je voor eht eerst de gevoelens gaf die je nooit had.
    Namelijk hard belazerd en gekwetst te zijn.
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:09:48 #239
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_63434315
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef starla het volgende:

[..]

Goed zo En wat ge je nu doen (het is NB zaterdagavond!)?? Je gaat een paar vrienden bellen, een
    kratje bier halen, harde agressieve muziek draaien en dronken worden, en dan de kroeg opzoeken
    met de geilste wijven die je kent. Van het één komt het ander enzo. De volgende dag bel je je ex en zeg je:
    'Die biaatch van gisteren was veel natter dan jij' LAAATOR!
    ...en dan zeggen ze dat romantiek niet meer bestaat
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:10:35 #240
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63434337
    quote:
    Gelukkig heb je in je levensloop vaker de kans om de eerste gevoelens verder te onderzoeken. Ze was fout en je moet niet haar kruis dragen. Wel verstandig om je bij welke beslissing je ook neemt prettig te voelen en de tijd te nemen.
    pi_63434338
    OH MIJN GOD NEEEEEEEEE , echt serieus gast jij hebt een beste wake-up klap in je gezicht nodig. Leg die mailtjes eens naast haar woorden en probeer het rationeel te vergelijken. Hoe krijg je het in je botte kop om je zo in de luren te laten leggen.
    pi_63434378
    gebeurt was, gebeurt is (2x)
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:12:16 #243
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_63434381
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
    Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
    Have fun!
    pi_63434433
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
    En het meisje wat je voor eht eerst de gevoelens gaf die je nooit had.
    Namelijk hard belazerd en gekwetst te zijn.
    Helaas maar waar
    ARGH?!
    pi_63434456
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Je gaat haar in elkaar meppen?
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_63434487
    Haha als dat ff kan
    ARGH?!
    pi_63434517
    Veel plezier vanavond.
    pi_63434684
    Zal wel lukken. Ga wat drinken met een meid van de sportschool. Even kijken of dat helpt... Zal wel niet
    ARGH?!
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:25:14 #249
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_63434721
    Tuurlijk wel. Een deel van de pijn is een gekwetst ego. Daar helpt dat héél goed tegen.
    pi_63434751
    Na ben beniewd, giet mezelf iig even vol vanavond.
    ARGH?!
    pi_63434784
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef cesareborgia het volgende:
    OH MIJN GOD NEEEEEEEEE , echt serieus gast jij hebt een beste wake-up klap in je gezicht nodig. Leg die mailtjes eens naast haar woorden en probeer het rationeel te vergelijken. Hoe krijg je het in je botte kop om je zo in de luren te laten leggen.
    Mijn idee!
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:28:31 #252
    151157 Wupppie
    pi_63434799
    ja gelijk je lul in een ander steken, dat zal haar leren!
    pi_63434831
    Ach dat komt ze toch niet te weten
    ARGH?!
    pi_63434832
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef Wupppie het volgende:
    ja gelijk je lul in een ander steken, dat zal haar leren!
    Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:31:00 #255
    151157 Wupppie
    pi_63434855
    quote:
    Maak je niet ongerust, ik heb je fobo ook bekeken en vind je echt een lolly mongool

pi_63434920
    Gelukkig hoef jij mijn zaad niet te ontvangen!
    ARGH?!
    pi_63434950
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:06 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik droom over je.
    Placebo-effect FTW!
    pi_63435021
    quote:
    De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen.
    Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:
    1. Bewust was.
    2. Dat ze wel degelijk nadacht wie en wat ze neukte.
    3. Dat ze je totaal niet miste; eventueel kwam je later nog aan bod, maar dan als 3e/4e keus.

Oftewel: Jij grote, grote pussywhipped loser.
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:42:31 #259
    235802 Mrs.Snaaz
    What's life..'
    pi_63435133
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef NEUTE het volgende:
    Ach dat komt ze toch niet te weten
    dat dacht zij ook over jouw....daar in verweggistan..
      zaterdag 22 november 2008 @ 19:47:05 #260
    151157 Wupppie
    pi_63435230
    mail je me vanavond? hoe het was?
    pi_63437211
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef Zon het volgende:

[..]

Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!
    nog een gaatje?
    Weet jij meer dan ik?
    pi_63437416
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:
    1. Bewust was.
    2. Dat ze wel degelijk nadacht wie en wat ze neukte.
    3. Dat ze je totaal niet miste; eventueel kwam je later nog aan bod, maar dan als 3e/4e keus.

Oftewel: Jij grote, grote pussywhipped loser.
    Amen!
      † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 21:15:15 #263
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_63437475
    Heb je eigenlijk gevraagd of ze het wel veilig heeft gedaan?
    Room 23
    pi_63438454
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

nog een gaatje?
    Weet jij meer dan ik?
    Nee, niet nóg een gaatje. Nog wel een gaatje.

In je agenda bedoelde ik.
    pi_63438826
    Misschien heb je hier wat aan Zijn er cuckoldparties in Nederland?
    "I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
    pi_63439032
    Klasse jongen, lekker uitgemaakt met die koulo HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
    Who the fuck is Fcuker?
    pi_63439498
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Fcuker het volgende:
    Klasse jongen, lekker uitgemaakt met die koulo HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
    uh uh
    quote:
      zondag 23 november 2008 @ 01:29:38 #268
    213998 Samba-boy
    MarcMarie's Pruikendrager
    pi_63441560
    quote:

Iig hier het verhaal:

Ben wel kapot.
    Chapeau , en TVP.
    Echt waar!
    pi_63443653
    Nou chapeau... Heb me nog nooit van me leven zo gevoeld als nu...
    ARGH?!
    pi_63443698
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 09:41 schreef NEUTE het volgende:
    Nou chapeau... Heb me nog nooit van me leven zo gevoeld als nu...
    Kan ik me heel goed voorstellen.
    Je bent opzettelijk gekwetst en dat veroorzaakt je iets te doen wat je eigenlijk ook niet wilt.
    Het probleem is alleen, zou je ermee kunnen leven zo gekwetst te zijn en waarschijnlijk weer te worden door haar?
    In de mail fragmenten bleek geen spijt of wel... Tuurlijk als ze hier is is het misschien wel weer leuk, maar als ze gaat stappen zit jij in de stress. De vertrouwensrelatie is dusdanig verstoord omdat zij die heeft vergalt.
    Ze heeft er zelfs glashard over gelogen, misschien hadden julli eruit kunnen komen als ze het had opgebiecht maargoed misschien ook niet.

Je kan het blijven evalueren maar het heeft geen zin. Je moet je neerleggen bij het feit dat ze je heeft bedonderd en dat dat haar eigen verantwoording is geweest. Je weet zelf ook wel stiekem dat je op deze manier niet veel aan je relatie gehad zou hebben.. Want als jij haar hebt thuisgebracht wat zou ze dan doen?
    pi_63443726
    Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.

Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
    ARGH?!
    pi_63443754
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
    Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.

Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
    Ja het is snel.
    Ja het duurt best lang.
    Het enige wat je het best kan doen is het voor jezelf heel de tijd relativeren.
    Dit dit dit was zo leuk... ja maar dit niet.
    Zoek afleiding, ga wat doen met vrienden.
    I know op het moment dat je het doet voel je je nog kut.
    Over een tijdje gaat het wennen weer leuke dingen te doen

Succes
      Admin zondag 23 november 2008 @ 10:18:14 #273
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63443871
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:

Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
    Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
    Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
    Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
    Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
    Doe wat je denkt dat goed is.
    Succes.

pi_63443922
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
    Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
    Succes.
    Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
      Admin zondag 23 november 2008 @ 10:32:09 #275
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63443967
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
    Dat moet die gast toch helemaal zelf uitmaken?
    Als hij dat meisje alsnog wil is dat zijn zaak als hij zich daar beterderder bij voelt.

pi_63443973
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.

@ Yvonne

Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
    ARGH?!
    pi_63443978
    quote:

[..]

Succes.
    Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.

Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt .
    pi_63444026
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.

Als je als je met 2 mannen naar bed gaat tijdens je vakantie terwijl je een relatie hebt ben je gewoon puur evil. Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen. Nu zit jij hier trouw te zijn terwijl zij daar met elke lekkere jongen ligt te neuken.......

Offtopic, hoe kom je aan die mail?
      Admin zondag 23 november 2008 @ 10:40:24 #279
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63444044
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:

[..]

@ Yvonne

Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
    Nou, doe dat dan!

Admin zondag 23 november 2008 @ 10:42:15 #280
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63444070
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.

Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt .
    Ouderdom maakt gevoeliger
    Nee, maar het is toch van de zotte als je gaat luisteren naar ene stel internethelden die wel even advies komen geven en die 2 personen nieteens kent

"Jamaar ze zeiden op FOK! dat ik het zo moest doen hoor"
    Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.

pi_63444085
    Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
    ARGH?!
    pi_63444092
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:38 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen.
    Precies.
    ARGH?!
      † In Memoriam † zondag 23 november 2008 @ 10:45:56 #283
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_63444094
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
    Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
    Het is natuurlijk wel zo dat het in een andere areacode is gebeurd. Dan mag het
    Room 23
    pi_63444105
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:

Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.
    Agree!

Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.

Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
      Admin zondag 23 november 2008 @ 10:48:43 #285
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63444120
    quote:
    Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?

pi_63444131
    quote:
    Ik denk dat je effe een pauze moet inlassen. Tijd nemen om het voor jezelf op een rijtje te zetten en dan zien hoe je er tegenaan kijkt.
      Admin zondag 23 november 2008 @ 10:52:09 #287
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63444152
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Agree!

Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.

Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
    Tuurlijk!
    Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
    Hé, niemand zei dat leven makkelijk was

pi_63444153
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Agree!

Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
    ARGH?!
    pi_63444201
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?
    Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.

Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
    pi_63444203
    Het was fantastisch, alles is in het begin fantastisch.... na een tijdje komt de waarheid naar boven drijven. Die heb je nu gezien, doe er je voordeel mee
      zondag 23 november 2008 @ 10:57:07 #291
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63444212
    quote:

[..]

Succes.
    Een topic kan natuurlijk ook prima als een spiegel dienen. En als TS een beetje in die spiegel kijkt lijkt het me duidelijk dat dit niet goed gaat komen. Ook al heeft ie nu nog de behoefte om bij haar te zijn.

Dat heeft niets te maken met je oren laten hangen naar Fok...
    pi_63444222
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk!
    Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
    Hé, niemand zei dat leven makkelijk was
    Hij heeft het al 2x ervaren, waarna ze niets heeft verteld..... Ik weet niet hoeveel ervaring iemand nodig heeft voordat hij kan concluderen dat iemand onbetrouwbaar is?
    pi_63444226
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.

Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
    Neuh ze zal het niet weer doen, daar ben ik wel van overtuigd. Maar het feit dat het al gebeurd is is voor mij genoeg. Tis gewoon over.
    ARGH?!
    pi_63444247
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
    5 maanden is een hele lange tijd. Zeker als je die tijd op vakantie doorbrengt. Je zoekt dan al die dingen die normaal zijn makkelijker bij anderen. Vriendschap, gezelligheid, maar ook liefde en misschien wel sex.

Een relatie van 2 maanden is wel erg kort om meteen je hele toekomst samen te plannen. Blijkbaar ben je nu weer teruggeworpen de tijd voordat je deze relatie had en moet je alles weer opnieuw bij elkaar ontdekken, waarbij vertrouwen de moeilijkste is.

Je kunt er voor kiezen om dat wel of niet te doen. Gelukkig is er maar 1 die die keuze kan maken en dat ben jij. (en zij natuurlijk). Succes daarmee!
      Admin zondag 23 november 2008 @ 11:01:34 #295
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63444271
    Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?

pi_63444295
    Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.

Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...

Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
    ARGH?!
      zondag 23 november 2008 @ 11:03:30 #297
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_63444300
    Even een raar idee, maar kun je niet gewoon doen alsof je elkaar pas ontmoet hebt na die 5 maanden? Ik bedoel, die twee maanden ervoor tellen eigenlijk niet mee. En ik neem aan dat ze voor ze jou kende toch ok al wat gerommeld had hier en daar. Als ze zo perfect voor je is sinds die 5 maanden, waarom dan niet dat als beginpunt zien en die 2 jongens in die 5 maanden optellen bij de jongens die ze gehad heeft voordat ze jou kende?
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_63444316
    Zij heeft ruzie met haar beste vriendin sinds ze terug is, en zij vond het nodig om mij het een en ander te vertellen over haar, dat ik toch maar is even navraag moest doen of ze echt zo trouw was geweest.
    ARGH?!
      zondag 23 november 2008 @ 11:04:32 #299
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_63444320
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:
    Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.

Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...

Psychisch en financieel kapot maken?
      zondag 23 november 2008 @ 11:04:39 #300
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_63444322
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 11:01 schreef yvonne het volgende:
    Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?
    Zal deze vraag nog beantwoord worden in dit topic ...
      † In Memoriam † zondag 23 november 2008 @ 11:05:14 #301
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_63444329
    Kun je het dan niet zien alsof je na die 5 maanden met een nieuwe relatie begonnen bent?
    Room 23
      zondag 23 november 2008 @ 11:05:53 #302
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63444337
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Even een raar idee, maar kun je niet gewoon doen alsof je elkaar pas ontmoet hebt na die 5 maanden? Ik bedoel, die twee maanden ervoor tellen eigenlijk niet mee. En ik neem aan dat ze voor ze jou kende toch ok al wat gerommeld had hier en daar. Als ze zo perfect voor je is sinds die 5 maanden, waarom dan niet dat als beginpunt zien en die 2 jongens in die 5 maanden optellen bij de jongens die ze gehad heeft voordat ze jou kende?
    je kan ook stellen dat ze drie jongens in zeven maanden heeft gehad Kijk dat TS er nou één van is...tja
      Admin zondag 23 november 2008 @ 11:07:46 #303
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_63444362
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:

Euhm, is dit een mannen-ding ofzo?
    Wat denk je van gewoon lezen wat er staat
    "ik wil wel wat van me laten horen, maar ik schaam me kapot"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')