quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef Jajong het volgende:
Mijn ex is ook vreemdgegaan toen ze 4 maanden naar het buitenland ging trouwens. Niet te vertrouwen die vrouwen.
Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.quote:
Bij jou misschien welquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.
Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt 4/5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.quote:
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.
Euhm, er zijn ook gewoon echte mannen hier naast al die pubers he!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
wat kan mij dat nou schelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;
[..]
dát en menstruatie....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef djenneke het volgende:
Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.
Dus gaan jullie door of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Leuk die discussie over fobo -.-
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Tuurlijk nu ze terug is wil ze je, totdat ze tijdens het uitgaan weer iemand tegenkomt
Ja, want dat stukkie mail dat eerder stond, dat zegt toch heel wat anders dan die woorden die ze nu uitkraamt.. Sorry maar helaas..quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:57 schreef soylent het volgende:
[..]
Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.
En je hebt vriendelijk bedankt voor de eer?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Slecht excuus voor oneerlijkheid en bedrog. Zeg dan van te voren dat je trouw niet kan garanderen. Zijn er ook geen misverstanden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwen
De eerste liefde vergeet je nooit meer, maar ze is niet het enige meisje op de wereld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Goed zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Ben wel kapot.
...en dan zeggen ze dat romantiek niet meer bestaatquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef starla het volgende:
[..]
Goed zoEn wat ge je nu doen (het is NB zaterdagavond!)?? Je gaat een paar vrienden bellen, een
kratje bier halen, harde agressieve muziek draaien en dronken worden, en dan de kroeg opzoeken
met de geilste wijven die je kent. Van het één komt het ander enzo. De volgende dag bel je je ex en zeg je:
'Die biaatch van gisteren was veel natter dan jij'LAAATOR!
![]()
Gelukkig heb je in je levensloop vaker de kans om de eerste gevoelens verder te onderzoeken. Ze was fout en je moet niet haar kruis dragen. Wel verstandig om je bij welke beslissing je ook neemt prettig te voelen en de tijd te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Have fun!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
Helaas maar waarquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
En het meisje wat je voor eht eerst de gevoelens gaf die je nooit had.
Namelijk hard belazerd en gekwetst te zijn.
Je gaat haar in elkaar meppen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |