Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Slecht excuus voor oneerlijkheid en bedrog. Zeg dan van te voren dat je trouw niet kan garanderen. Zijn er ook geen misverstanden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwen
De eerste liefde vergeet je nooit meer, maar ze is niet het enige meisje op de wereld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Goed zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Leuk die discussie over fobo -.-
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
...en dan zeggen ze dat romantiek niet meer bestaatquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef starla het volgende:
[..]
Goed zoEn wat ge je nu doen (het is NB zaterdagavond!)?? Je gaat een paar vrienden bellen, een
kratje bier halen, harde agressieve muziek draaien en dronken worden, en dan de kroeg opzoeken
met de geilste wijven die je kent. Van het één komt het ander enzo. De volgende dag bel je je ex en zeg je:
'Die biaatch van gisteren was veel natter dan jij'LAAATOR!
![]()
Gelukkig heb je in je levensloop vaker de kans om de eerste gevoelens verder te onderzoeken. Ze was fout en je moet niet haar kruis dragen. Wel verstandig om je bij welke beslissing je ook neemt prettig te voelen en de tijd te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Have fun!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
Helaas maar waarquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
En het meisje wat je voor eht eerst de gevoelens gaf die je nooit had.
Namelijk hard belazerd en gekwetst te zijn.
Je gaat haar in elkaar meppen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |