quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef Jajong het volgende:
Mijn ex is ook vreemdgegaan toen ze 4 maanden naar het buitenland ging trouwens. Niet te vertrouwen die vrouwen.
Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.quote:
Bij jou misschien welquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vaker wel, dan niet vreemd hoor.
Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt 4/5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.quote:
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen, statistisch gezien. Maar jij bent een vrouw dus feiten zijn niet aan jou besteed.
Euhm, er zijn ook gewoon echte mannen hier naast al die pubers he!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
wat kan mij dat nou schelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
Feiten zijn prima aan mij besteed. Vreemd genoeg noem ik beweringen van mannetjes op een forum geen feiten. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus wantrouwend aangelegd.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef cesareborgia het volgende:
Laten we wel wezen djenneke, je bent nou niet meteen het mooiste vrouwTJE.
Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
toch fijn om daar meteen in bevestigd te worden;
[..]
dát en menstruatie....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef djenneke het volgende:
Tja, wij vrouwtjes zijn niet verstoken van enige zelfspot. Ondanks het feit dat vrouwen natuurlijk totaal geen humor hebben.
Dus gaan jullie door of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Leuk die discussie over fobo -.-
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Tuurlijk nu ze terug is wil ze je, totdat ze tijdens het uitgaan weer iemand tegenkomt
Ja, want dat stukkie mail dat eerder stond, dat zegt toch heel wat anders dan die woorden die ze nu uitkraamt.. Sorry maar helaas..quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:57 schreef soylent het volgende:
[..]
Helaas is dat de meest waarschijnlijke uitkomst.
En je hebt vriendelijk bedankt voor de eer?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Slecht excuus voor oneerlijkheid en bedrog. Zeg dan van te voren dat je trouw niet kan garanderen. Zijn er ook geen misverstanden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef NEUTE het volgende:
Tjsa dat was op het einde van haar reis, dat de gevoelens minder werden. Maar ja wat wil je na elkaar 2 maanden kennen en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar...
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je door gaat met de relatie, het vertrouwen moeilijk terug te winnen is. Wil ze niet vaker op vakantie zonder jou dan? Want het lijkt mij dat je haar niet meer echt kan vertrouwen
De eerste liefde vergeet je nooit meer, maar ze is niet het enige meisje op de wereld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Goed zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Ben wel kapot.
...en dan zeggen ze dat romantiek niet meer bestaatquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef starla het volgende:
[..]
Goed zoEn wat ge je nu doen (het is NB zaterdagavond!)?? Je gaat een paar vrienden bellen, een
kratje bier halen, harde agressieve muziek draaien en dronken worden, en dan de kroeg opzoeken
met de geilste wijven die je kent. Van het één komt het ander enzo. De volgende dag bel je je ex en zeg je:
'Die biaatch van gisteren was veel natter dan jij'LAAATOR!
![]()
Gelukkig heb je in je levensloop vaker de kans om de eerste gevoelens verder te onderzoeken. Ze was fout en je moet niet haar kruis dragen. Wel verstandig om je bij welke beslissing je ook neemt prettig te voelen en de tijd te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Have fun!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
Helaas maar waarquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
En het meisje wat je voor eht eerst de gevoelens gaf die je nooit had.
Namelijk hard belazerd en gekwetst te zijn.
Je gaat haar in elkaar meppen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:01 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook niet. Dus het is mooi zo, ga vanavond iig even goed los.
Mijn idee!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef cesareborgia het volgende:
OH MIJN GOD NEEEEEEEEE , echt serieus gast jij hebt een beste wake-up klap in je gezicht nodig. Leg die mailtjes eens naast haar woorden en probeer het rationeel te vergelijken. Hoe krijg je het in je botte kop om je zo in de luren te laten leggen.
Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef Wupppie het volgende:
ja gelijk je lul in een ander steken, dat zal haar leren!
Maak je niet ongerust, ik heb je fobo ook bekeken en vind je echt een lolly mongoolquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen.
dat dacht zij ook over jouw....daar in verweggistan..quote:
nog een gaatje?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef Zon het volgende:
[..]
Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!
Amen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:
1. Bewust was.
2. Dat ze wel degelijk nadacht wie en wat ze neukte.
3. Dat ze je totaal niet miste; eventueel kwam je later nog aan bod, maar dan als 3e/4e keus.
Oftewel: Jij grote, grote pussywhipped loser.
Nee, niet nóg een gaatje. Nog wel een gaatje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
nog een gaatje?
Weet jij meer dan ik?
uh uhquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Fcuker het volgende:
Klasse jongen, lekker uitgemaakt met die koulo HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Chapeauquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Iig hier het verhaal:
Ben wel kapot.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 23 november 2008 09:41 schreef NEUTE het volgende:
Nou chapeau... Heb me nog nooit van me leven zo gevoeld als nu...
Ja het is snel.quote:Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.
Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?quote:Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.
Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Dat moet die gast toch helemaal zelf uitmaken?quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Succes.
Als je als je met 2 mannen naar bed gaat tijdens je vakantie terwijl je een relatie hebt ben je gewoon puur evil. Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen. Nu zit jij hier trouw te zijn terwijl zij daar met elke lekkere jongen ligt te neuken.......quote:Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.
Nou, doe dat dan!quote:Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.
@ Yvonne
Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
Ouderdom maakt gevoeligerquote:Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.
Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt.
Precies.quote:Op zondag 23 november 2008 10:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen.
Het is natuurlijk wel zo dat het in een andere areacode is gebeurd. Dan mag hetquote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Agree!quote:Op zondag 23 november 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?quote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Ik denk dat je effe een pauze moet inlassen. Tijd nemen om het voor jezelf op een rijtje te zetten en dan zien hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.
Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...quote:Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.
Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.quote:Op zondag 23 november 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?
Een topic kan natuurlijk ook prima als een spiegel dienen. En als TS een beetje in die spiegel kijkt lijkt het me duidelijk dat dit niet goed gaat komen. Ook al heeft ie nu nog de behoefte om bij haar te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Succes.
Hij heeft het al 2x ervaren, waarna ze niets heeft verteld..... Ik weet niet hoeveel ervaring iemand nodig heeft voordat hij kan concluderen dat iemand onbetrouwbaar is?quote:Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
Hé, niemand zei dat leven makkelijk was
Neuh ze zal het niet weer doen, daar ben ik wel van overtuigd. Maar het feit dat het al gebeurd is is voor mij genoeg. Tis gewoon over.quote:Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.
Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
5 maanden is een hele lange tijd. Zeker als je die tijd op vakantie doorbrengt. Je zoekt dan al die dingen die normaal zijn makkelijker bij anderen. Vriendschap, gezelligheid, maar ook liefde en misschien wel sex.quote:Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
Psychisch en financieel kapot maken?quote:Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:
Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.
Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...
Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
Zal deze vraag nog beantwoord worden in dit topic ...quote:Op zondag 23 november 2008 11:01 schreef yvonne het volgende:
Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |