Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Als je als je met 2 mannen naar bed gaat tijdens je vakantie terwijl je een relatie hebt ben je gewoon puur evil. Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen. Nu zit jij hier trouw te zijn terwijl zij daar met elke lekkere jongen ligt te neuken.......quote:Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.
Nou, doe dat dan!quote:Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.
@ Yvonne
Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
Ouderdom maakt gevoeligerquote:Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.
Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt.
Precies.quote:Op zondag 23 november 2008 10:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen.
Het is natuurlijk wel zo dat het in een andere areacode is gebeurd. Dan mag hetquote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Agree!quote:Op zondag 23 november 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?quote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Ik denk dat je effe een pauze moet inlassen. Tijd nemen om het voor jezelf op een rijtje te zetten en dan zien hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.
Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...quote:Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.
Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.quote:Op zondag 23 november 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?
Een topic kan natuurlijk ook prima als een spiegel dienen. En als TS een beetje in die spiegel kijkt lijkt het me duidelijk dat dit niet goed gaat komen. Ook al heeft ie nu nog de behoefte om bij haar te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Hij heeft het al 2x ervaren, waarna ze niets heeft verteld..... Ik weet niet hoeveel ervaring iemand nodig heeft voordat hij kan concluderen dat iemand onbetrouwbaar is?quote:Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
Hé, niemand zei dat leven makkelijk was
Neuh ze zal het niet weer doen, daar ben ik wel van overtuigd. Maar het feit dat het al gebeurd is is voor mij genoeg. Tis gewoon over.quote:Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.
Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
5 maanden is een hele lange tijd. Zeker als je die tijd op vakantie doorbrengt. Je zoekt dan al die dingen die normaal zijn makkelijker bij anderen. Vriendschap, gezelligheid, maar ook liefde en misschien wel sex.quote:Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
Psychisch en financieel kapot maken?quote:Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:
Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.
Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...
Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
Zal deze vraag nog beantwoord worden in dit topic ...quote:Op zondag 23 november 2008 11:01 schreef yvonne het volgende:
Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |