abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63443973
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.

@ Yvonne

Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
ARGH?!
pi_63443978
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.

Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt .
pi_63444026
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Zo is ze dus nooit geweest. Ze was nog redelijk onervaren voordat ik wat kreeg met haar. Nog nooit ons enz gehad. vraag me toch af wat er daar fout is gegaan.

Als je als je met 2 mannen naar bed gaat tijdens je vakantie terwijl je een relatie hebt ben je gewoon puur evil. Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen. Nu zit jij hier trouw te zijn terwijl zij daar met elke lekkere jongen ligt te neuken.......

Offtopic, hoe kom je aan die mail?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  Admin zondag 23 november 2008 @ 10:40:24 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63444044
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:32 schreef NEUTE het volgende:

[..]

@ Yvonne

Ja tuurlijk wil ik het liefst naar haar toe rijden, maar weet van mezelf dat ik het niet kan vergeven dat ze met 2 jongens naar bed is gegaan.
Nou, doe dat dan!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 23 november 2008 @ 10:42:15 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63444070
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Meelevend, gevoelig, oprecht, lief advies.

Ieuw, iemand heeft Yvonnes account gekaapt .
Ouderdom maakt gevoeliger
Nee, maar het is toch van de zotte als je gaat luisteren naar ene stel internethelden die wel even advies komen geven en die 2 personen nieteens kent

"Jamaar ze zeiden op FOK! dat ik het zo moest doen hoor"
Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_63444085
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
ARGH?!
pi_63444092
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:38 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Tussen die 2 jongens in had ze echt wel kunnen nadenken of de eerste keer verstandig was, zo nee had ze het geen 2e keer moeten doen, bij ja had ze je moeten bellen om je te dumpen.
Precies.
ARGH?!
  † In Memoriam † zondag 23 november 2008 @ 10:45:56 #283
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63444094
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:44 schreef NEUTE het volgende:
Yvonne, je snapt toch wel dat ik dat niet kan doen? Zij is zo fout geweest en dan kom ik met hangende pootjes terug naar haar omdat ik zo naar de klote ben en zij ook?!
Het is natuurlijk wel zo dat het in een andere areacode is gebeurd. Dan mag het
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63444105
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:

Van je afschrijven is een ding, daadwerkelijk alle adviezen hier opvolgen een ander.
Agree!

Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.

Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
  Admin zondag 23 november 2008 @ 10:48:43 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63444120
quote:
Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?

pi_63444131
quote:
Ik denk dat je effe een pauze moet inlassen. Tijd nemen om het voor jezelf op een rijtje te zetten en dan zien hoe je er tegenaan kijkt.
  Admin zondag 23 november 2008 @ 10:52:09 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63444152
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Agree!

Maar je kunt natuurlijk ook een beetje leren van wat anderen hier deels op basis van ervaring posten.

Overigens denk ik ook dat hij zijn eigen keuzes en fouten moet maken, dus vooral in de auto stappen en de zondagmiddag daar doorbrengen! (ik twijfel alleen of het niet geleid wordt door het verlangen naar de relatie zoals die er was voordat zij op vakantie ging en dat hij dus maar al te graag het hele verhaal wil vergeten en zichtzelf voorliegt dat alles weer koek en ei is).
Tuurlijk!
Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
Hé, niemand zei dat leven makkelijk was

pi_63444153
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Agree!

Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
ARGH?!
pi_63444201
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Es kijken, jullie zijn beide naar de kloten, is dan dat hangende pootjes niet totaal onbelangrijk?
Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.

Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
pi_63444203
Het was fantastisch, alles is in het begin fantastisch.... na een tijdje komt de waarheid naar boven drijven. Die heb je nu gezien, doe er je voordeel mee
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 23 november 2008 @ 10:57:07 #291
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63444212
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Een topic kan natuurlijk ook prima als een spiegel dienen. En als TS een beetje in die spiegel kijkt lijkt het me duidelijk dat dit niet goed gaat komen. Ook al heeft ie nu nog de behoefte om bij haar te zijn.

Dat heeft niets te maken met je oren laten hangen naar Fok...
pi_63444222
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk!
Maar dat zal hij toch zelf moeten ondervinden cq ervaren!
Hé, niemand zei dat leven makkelijk was
Hij heeft het al 2x ervaren, waarna ze niets heeft verteld..... Ik weet niet hoeveel ervaring iemand nodig heeft voordat hij kan concluderen dat iemand onbetrouwbaar is?
pi_63444226
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hoevaak wil je zoiets meemaken? Zoals ik al zei, ze heeft er bewust voor gekozen om ook de 2e keer weer vreemd te gaan..... Als iemand zo met gevoelens van anderen omgaat is dat echt geen relatiemateriaal. Dan kun je wel adviseren om weer even alles goed te maken maar zal ze dat zeker weer doen.

Met zulke vrouwen moet je niets te maken willen hebben.
Neuh ze zal het niet weer doen, daar ben ik wel van overtuigd. Maar het feit dat het al gebeurd is is voor mij genoeg. Tis gewoon over.
ARGH?!
pi_63444247
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:52 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Het is niet zozeer hoe de relatie was vorodat ze wegging, maar hoe hij de afgelopen maanden was. Alles was perfect, ze was zo lief, zo mooi, gewoon perfect voor mij, en andersom. we zouden samen gaan reizen, samenwonen, hele toekomst zag ze voor zich. Toch raar dat het gevoel bij haar weg was, ja of niet... we waren maar 2 maanden met elkaar en vervolgens 5 maanden zonder elkaar...
5 maanden is een hele lange tijd. Zeker als je die tijd op vakantie doorbrengt. Je zoekt dan al die dingen die normaal zijn makkelijker bij anderen. Vriendschap, gezelligheid, maar ook liefde en misschien wel sex.

Een relatie van 2 maanden is wel erg kort om meteen je hele toekomst samen te plannen. Blijkbaar ben je nu weer teruggeworpen de tijd voordat je deze relatie had en moet je alles weer opnieuw bij elkaar ontdekken, waarbij vertrouwen de moeilijkste is.

Je kunt er voor kiezen om dat wel of niet te doen. Gelukkig is er maar 1 die die keuze kan maken en dat ben jij. (en zij natuurlijk). Succes daarmee!
  Admin zondag 23 november 2008 @ 11:01:34 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63444271
Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?

pi_63444295
Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.

Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...

Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
ARGH?!
  zondag 23 november 2008 @ 11:03:30 #297
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63444300
Even een raar idee, maar kun je niet gewoon doen alsof je elkaar pas ontmoet hebt na die 5 maanden? Ik bedoel, die twee maanden ervoor tellen eigenlijk niet mee. En ik neem aan dat ze voor ze jou kende toch ok al wat gerommeld had hier en daar. Als ze zo perfect voor je is sinds die 5 maanden, waarom dan niet dat als beginpunt zien en die 2 jongens in die 5 maanden optellen bij de jongens die ze gehad heeft voordat ze jou kende?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63444316
Zij heeft ruzie met haar beste vriendin sinds ze terug is, en zij vond het nodig om mij het een en ander te vertellen over haar, dat ik toch maar is even navraag moest doen of ze echt zo trouw was geweest.
ARGH?!
  zondag 23 november 2008 @ 11:04:32 #299
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_63444320
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:02 schreef NEUTE het volgende:
Zij wil gewoon haar toekomst met mij delen, daar twijfel ik niet aan. Ik weet ook dat ze helemaal voor mij gaat, of gegaan zou zijn. Was gewoon moeilijk om na 2 maanden uit elkaar getrokken te worden voor 5 maanden. En ja haar gevoelens werden minder maar zijn vanaf het moment dat we samen waren weer helemaal terug gekomen en dat x100.

Wat ik alleen niet snap is dat ze niks van zich laat horen, als het andersom was geweest zou ik er alles aan doen haar terug te krijgen. Kreeg wel een smsje gister, ik wil wel wat van me laten horen maar schaam me zo voor wat ik heb gedaan, ik zit stuk, ben er helemaal doorheen, wat doe ik hier nog...

Tsjaaaa, wat moet ik daar dan weer mee...
Psychisch en financieel kapot maken?
  zondag 23 november 2008 @ 11:04:39 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63444322
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:01 schreef yvonne het volgende:
Maar nog even, hoe kwam je aan die mail?
Zal deze vraag nog beantwoord worden in dit topic ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')