Mijn idee!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef cesareborgia het volgende:
OH MIJN GOD NEEEEEEEEE , echt serieus gast jij hebt een beste wake-up klap in je gezicht nodig. Leg die mailtjes eens naast haar woorden en probeer het rationeel te vergelijken. Hoe krijg je het in je botte kop om je zo in de luren te laten leggen.
Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef Wupppie het volgende:
ja gelijk je lul in een ander steken, dat zal haar leren!
Maak je niet ongerust, ik heb je fobo ook bekeken en vind je echt een lolly mongoolquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Leuk die discussie over fobo -.-
Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen.
dat dacht zij ook over jouw....daar in verweggistan..quote:
nog een gaatje?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef Zon het volgende:
[..]
Ja, Pjederdy heeft nog wel een gaatje!
Amen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tijdens het typen van dat mailtje was ze niet dronken en daaruit valt toch duidelijk op te maken dat het:
1. Bewust was.
2. Dat ze wel degelijk nadacht wie en wat ze neukte.
3. Dat ze je totaal niet miste; eventueel kwam je later nog aan bod, maar dan als 3e/4e keus.
Oftewel: Jij grote, grote pussywhipped loser.
Nee, niet nóg een gaatje. Nog wel een gaatje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
nog een gaatje?
Weet jij meer dan ik?
uh uhquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Fcuker het volgende:
Klasse jongen, lekker uitgemaakt met die koulo HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:03 schreef NEUTE het volgende:
Het liefst wil ik met haar zijn. Zij was het meisje waar ik voor het eerst de gevoelens bij had die ik nog nooit had gehad...
Chapeauquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef NEUTE het volgende:
Leuk die discussie over fobo -.-
Iig hier het verhaal:
Het is dus idd waar. Ze heeft veel gehuild. De rede was, dronken, niet nadenken en het gevoel wat te missen. Tsja, hoe reel is het ook als je 2 maanden bij elkaar bent. Ze weet iig wat ze nu wil en dat ben ik. Het gevoel is zo sterk en zo anders nu dan als toen we net bij elkaar waren etc etc etc. Heb haar net weer thuis af gezet met al haar spullen.
Ben wel kapot.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 23 november 2008 09:41 schreef NEUTE het volgende:
Nou chapeau... Heb me nog nooit van me leven zo gevoeld als nu...
Ja het is snel.quote:Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.
Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?quote:Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef NEUTE het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. We waren zelfs voor een huisje aan het kijken samen... Kan er ook wel inkomen dat het moeilijk is als je zo kort bij elkaar bent. Daarom als het 1 keer was gebeurd had ik het misschien door de vingers kunnen zien, maar dit niet.
Heb godverdomme voor het eerst in me leven liefdesverdriet, hoop niet dat dit lang duurt want trek dit heel slecht...
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.quote:Op zondag 23 november 2008 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom laat je je oren hangen naar wat een stel FOK!kers zegt dan?
Als jouw gevoel zegt dat je haar wilt bel je haar nu meteen.
Je kunt toch nog wel voor jezelf denken of niet?!
Zou wat moois zijn als ik hier thuis een of ander probleem "oplos" omdat ene stel onbekenden me dat gezegd hebben op FOK!.
Al dit soort posts zijn wel leuk en aardig, maar niemand kent jou of het meisje.
Doe wat je denkt dat goed is.
Succes.
Dat moet die gast toch helemaal zelf uitmaken?quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je die mail leest krijg je toch wel een idee wat voor persoon dat meisje is. Daar wil je dus echt geen relatie mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |