Waarom pieker je erover?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:33 schreef NEUTE het volgende:
Hellew,
Heb even een probleempje waar ik onderhand gek van wordt.
ik blijf op de een of andere manier veel te veel bezig met dingen die vroeger zijn gebeurt. Niet zozeer bij mezelf maar bij mensen waar ik om geef. Voorbeeld, ik maak me druk dat mijn vriendin vriendjes voor mij heeft gehad![]()
Klinkt heel kinderachtig, i know maar op de een of andere manier kan ik het niet loslaten en blijf ik er over piekeren, soms zelfs zo erg dat ik me er kut door ga voelen... Zijn er mensen die dit herkennen of tips hebben hoe ik dit in godsnaam kan loslaten?!
Drives me crazy!!
Dank.
hmm als je zelf wel ervaring hebt dan zou het minder moeten uitmaken. misschien is er bepaalde onzekerheid tov haar ex'en? misschien denk je dat ze het leuker met hun had dan met jou? je vraagt je misschien hoe hun relatie verlopen is en waarom ze nu met jou is? hoe zit het eigenlijk met haar ervaring?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:39 schreef NEUTE het volgende:
Nee vergelijk me er niet mee. Zelf niet echt veel ervaring, eigenlijk is zij me 2e serieuze relatie. Daarvoor wel wat vriendinnetjes gehad maar niet echt serieus. En heb het er al vaker met haar over gehad maar ze wordt er onderhand beetje gek van elke keer maar dingen te herhalen. Kan het gewoon niet uitstaan dat ze sex heeft gehad met andere, terwijl het de normaalste zaak van de wereld is en ik het zelf ook gedaan heb...
Ook niet bijzonder, naar bed geweest met 4 jongens en met 2 beetje aangekloot.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:50 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met haar ervaring?
moet zij zich zorgen maken over jouw sexuele escapades in het verleden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:52 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Ook niet bijzonder, naar bed geweest met 4 jongens en met 2 beetje aangekloot.
Waar het vandaan komt? Het komt tussen je oren vandaan .. een soort eigenschap van jezelf die er puur ingeglipt is. Wil je er vanaf? Dan zul je er op moeten hameren het tegenovergestelde te doen. Wat je ook kunt doen is geestelijke remmers gebruiken, dan ben je in 1keer van deze shit af.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef NEUTE het volgende:
Nee doet ze ook totaal niet. Daarom, snap ook ECHT niet van mezelf waar het vandaan komt...
Als je altijd zit te piekeren, niet meer piekeren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef NEUTE het volgende:
Hoe bedoel je precies, erop hameren het tegenover gestelde te doen... harder voor mezelf zijn?
jezelf erop wijzen dat die gedachtens niet goed zijn.En jezelf zo alleen maar gek maakt...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef NEUTE het volgende:
Dus andere bezigheden ofzo?! Tsja ook ik lig 's avonds in me bed dus dan kan het ook gebeuren
Maar dat is idd ook al door me gedachte gegaan, een bezoekje aan de huisarts misschien. Wil het eigenlijk gewoon zelf oplossen want vind dat het totaal nergens over gaat maar toch maak ik me er druk om.
Exact wat jij zegt werd het probleem bij mij, ik kon tijdens de normale dag op het werk/ school het wel van me afzetten, alleen als ik ging pitten niet ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef NEUTE het volgende:
Dus andere bezigheden ofzo?! Tsja ook ik lig 's avonds in me bed dus dan kan het ook gebeuren
Maar dat is idd ook al door me gedachte gegaan, een bezoekje aan de huisarts misschien. Wil het eigenlijk gewoon zelf oplossen want vind dat het totaal nergens over gaat maar toch maak ik me er druk om.
Ja precies. Maar weet je wat het gekke is, het is maar soms. Soms heb ik er weken geen last van en voel me top, dan denk ik eraan maar stop het 2 minuten later weer weg. Maar soms zit ik er dagen mee in me hoofd, komt het zomaar opeens op en kan ik wel janken haha.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je altijd zit te piekeren, niet meer piekeren.
Al denk je de hele tijd; ik mag niet piekeren ik mag neit piekeren.. dan denk je niet aan dat ene. Als je het maar vaak genoeg wegstopt/andere dingen gaat doen. Verdwijnt het vanzelf. En natuurlijk relativeren!
Oxazepam gok ik zo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
De pillen werkte, ben nog eens terug geweest of ik die pillen nog een keer mocht krijgen, maar dat mocht niet ivm verslavende werking, maar dit is gelukkig ook al weer ong. 3 jaar geleden.
Precies. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, tussen ons zit het wel goed. Alleen dat ik me soms druk maak om het verleden, wat zij heeft gedaan met andere jongens...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar goed, ik zou het ook vervelend vinden als mijn vriend erover door bleef zeuren. Richt mij ook liever niet op het verleden, maar het heden en de toekomst (onze toekomst).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |