Goeiemorgen deze maandag

Wil het toch even van me afschrijven/typen, misschien bekend voor mensen die mijn vorige topic gelezen hebben over accpeteren enz enz.
Het zoveelste topic over verleden van vriendin, alleen speelt het bij mij al een tijdje. Heb zelfs al 3 gesprekken bij een psycholoog gehad omdat ik het maar niet los kan laten en maar vragen blijf stellen. Ookal stelt het eigenlijk niks voor wat ze heeft gedaan, met 4 jongens voor mij naar bed gegaan en met 3 wat aangekloot toen ze wat jonger was, ze is nu 23. Dat zal het probleem ook wel niet zijn, vandaar mijn gesprekken met een psycholoog, ik heb tenslotte hetzelfde gedaan. En hé, iedereen is jong en ondekt sex dus wat is het probleem nou eigenlijk... Wist ik het maar, op de een of andere manier keur ik het van mezelf wel goed, maar owee dat zij het heeft gedaan...
Waarom dit dan? Geen idee, blijf maar vragen stellen over hoe het was en wat ze wel en niet heeft gedaan... Onzekerheid? Jaloezie? Heeft er vast allemaal mee te maken, maar de echte oorzaak kom ik maar niet achter. Het blijft maar door me hoofd spoken, al die dingen die ik gevraagd heb. Ja vraag er dan niet naar heb ik al zovaak gehoord maar daar is het al te laat voor!
Heb zelfs al 2 boeken besteld, omgaan met jaloezie, het nu in de praktijk. Ben benieuwd of dat me wat gaat helpen. Heb er iig alles voor over, zelfs de gesprekken. Wil mijn meisje niet kwijt door zoiets als dit, want tsja, dit ga ik tenslotte houden in de toekomst met elke meid...
Hoop maar dat mijn psygholoog me kan helpen hiermee en dat ik eindelijk die KLOTE gedachtes aan de kant kan zetten en gewoon voor de volle 100% kan genieten van mijn vriendin en de super relatie die we gehad hebben en hopelijk weer kunnen krijgen... Donderdag gaat ze mee praten, ik ben benieuwd.
Ik moet hier gewoon vanaf want ga dit anders mijn hele leven houden moet toekomstige vriendinnen, en die hoeven er van mij niet te komen!
Zo, lucht wel een beetje op.