Tijd om de relatie te beeindigen, je een paar maand kut te voelen en dan weer achter de wijven aan te gaan. Circle of life bla bla. Nu is het erg over een half jaar boeit het je geen ene fuck meer.quote:
Ga met haar praten en gun jezelf de tijd om een beslissing te nemen. Vreemdgaan hoeft niet automatisch het einde van een relatie te betekenen. Is ze met die ander naar bed geweest?quote:
Dat zal ik zo horen... Of niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is ze met die ander naar bed geweest?
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...quote:
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?quote:
't is een sletje hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
Stukje voorgeschiedenis van de rest van de wereld:quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
Even van me afschrijven
Dingen loslaten, accepteren
Wat zou je doen?
Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
Niks mis met sletjesquote:
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
Zijn mails genoeg bewijs?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |