abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63426202
Het is zo ver. Misschien voor de mensen die mijn andere topic hebben gelezen over accepteren enz kennen mijn verhaal. Maar goed er is een nieuw verhaal.

Jaar geleden leerde ik mijn vriendin kennen, we hadden 2 maanden wat en toen ging zij 5 maanden op reis. Afspraken gemaakt voor als het gevoel weg zou gaan etc etc. Alles was goed gegaan zei ze, niet vreemd gegaan niks. Na 1000000 vragen van mijn kant ( zoals in mijn andere topic ) en alles ontkend, haar gevoel was 5 maanden hetzelfde gebleven en noem het maar op. Ze heeft me op alles gezworen dat er niks gebeurt was.

Nu dus vandaag, heb een verhaal gehoord dat ze wel dingen heeft uitgespookt. Ga haar er mee confronteren zometeen maar ik weet al wat er gebeurt is, wil het alleen nog uit haar mond horen.

Ongelofelijk, ze zag onze hele toekomst samen, ze wilde over een jaar kinderen ze wilde nu samenwonen. WAAROM heeft ze me dan niet verteld dat er wel wat gebeurt is op haar reis, ook al is het gevoel nu helemaal goed en houdt ze zoveel van me. Na al onze gesprekken over vertrouwen en dat ze me verzekerde dat er niks gebeurt is, nu toch dit.

Ik ben stuk, zit aan de grond en weet het echt niet meer. Wat is vertrouwen nog tegenwoordig...
ARGH?!
pi_63426279
Zo, nu heb je weer een stukje nieuwe ervaring opgedaan. Zal je in een nieuwe relatie wat meer rationeel zijn en je minder laten leiden door emotie. Levensles nummer 9836786354653.

Gefeliciteerd, je bent menselijk.
pi_63426280
En dat verhaal komt van een betrouwbare bron? Maak je niet zo druk en praat er rustig over.. straks beschuldig je haar vals.
pi_63426299
Nee het is waar.
ARGH?!
pi_63426354
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef NEUTE het volgende:
Nee het is waar.
Tijd om de relatie te beeindigen, je een paar maand kut te voelen en dan weer achter de wijven aan te gaan. Circle of life bla bla. Nu is het erg over een half jaar boeit het je geen ene fuck meer.

Voor het geval je het vergeet; de wereld vergaat niet, mensen om je heen zullen doorleven en zij ook.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:34:12 #6
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63426355
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef NEUTE het volgende:
Nee het is waar.
Ga met haar praten en gun jezelf de tijd om een beslissing te nemen. Vreemdgaan hoeft niet automatisch het einde van een relatie te betekenen. Is ze met die ander naar bed geweest?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63426372
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Is ze met die ander naar bed geweest?
Dat zal ik zo horen... Of niet...
ARGH?!
pi_63426415
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
pi_63426426
Ja precies, misschien maar beter ook om niet te weten.
ARGH?!
pi_63426433
Welkom in de harde wereld
No Guts, No Glory
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:38:05 #11
88139 JoeyT
pi_63426434
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
pi_63426460
Even van me afschrijven

Dingen loslaten, accepteren

Wat zou je doen?

Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:39:58 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426469
En dan nog de dingen die ze niet verteld. Maar daar kom je later wel achter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63426471
Ja MLI, maar dit staat er los van. Los laten enz speelt pas sinds een 2 maanden.
ARGH?!
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:40:36 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426487
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
't is een sletje hoor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63426488
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
Even van me afschrijven

Dingen loslaten, accepteren

Wat zou je doen?

Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
Stukje voorgeschiedenis van de rest van de wereld:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ze+is+vreemdgegaan&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=girlfriend+cheated+on+me&meta=
pi_63426491
succes.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:41:49 #18
88139 JoeyT
pi_63426518
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:43:34 #19
88139 JoeyT
pi_63426553
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

't is een sletje hoor

Niks mis met sletjes
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:43:41 #20
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426555
Dus iemand vertelt het en het is waar Je bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
pi_63426575
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).
pi_63426586
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Zijn mails genoeg bewijs?
ARGH?!
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:45:13 #23
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63426588
Uhh hoe weet je zo zeker dat er iets gebeurd is dan? Is die bron ZO betrouwbaar?
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:45:21 #24
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426593
Lekker aan het stoken Xebro?
pi_63426599
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:46:14 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426608
Slikt ze ?

Anders is het de moeite niet waard

zaterdag 22 november 2008 @ 12:46:23 #27
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426609
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Zijn mails genoeg bewijs?
Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
pi_63426617
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Bob-B het volgende:
Lekker aan het stoken Xebro?
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:47:42 #29
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426638
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:48:31 #30
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426653
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
TS weet het zelf nog geeneens wat er precies is gebeurd, anders kwam hij hier niet krassen in R&P om zodoende advies van ons te krijgen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:48:41 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_63426656
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
Hij kwam wel bij d'r

pi_63426661
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
Zijn door haar gestuurd.

heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!

.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..

Genoeg bewijs?
ARGH?!
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:52:13 #33
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63426720
lol, "weer" vreemdgegaan. wat een.... nee, ik wacht even totdat ook jij weet wat zei erop te zeggen heeft. Dan ga ik pas los en trek ik mijn eerdere veronderstellingen in
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:52:28 #34
88139 JoeyT
pi_63426725
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

In welke zin dom. Inderdaad als je van jezelf weet dat je de ander nooit meer zal vertrouwen, deuk in je ego niet zal herstellen, etc. Dan kan je het beter niet doen inderdaad.

Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 12:53:01 #35
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63426736
Oeh dat klinkt niet goed
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63426750
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!

.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..

Genoeg bewijs?
  • Gast je auto is rijp voor de sloop! Je hebt er zoveel in geinvesteerd maar de motor is opgeblazen, de banden zijn lek, de accu ontbreekt en de radio is gejat.

- Ja maar het is MIJN auto!

• Die auto betekent nu nog iets voor je maar over een paar maanden zul je zien dat het een wrak was en kun je niet begrijpen waarom je er in godsnaam bleef rijden

- Ja maar, met wat extra tijd en aandacht kan ik de auto wel repareren hoor

• Nee dat kun je niet aangezien je dat al maanden probeert, koop een nieuwe auto verdomme of breng deze in ieder geval naar de sloop. De auto is afgeschreven. En... hey, waar ben je?

- Ik zit in mijn auto, ik probeer hem weer te starten maar hij doet het niet...

• !!
  •   zaterdag 22 november 2008 @ 12:53:38 #37
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63426757
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?
    Au
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:54:25 #38
    88139 JoeyT
    pi_63426768
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?
    Duidelijk. Einde
      Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2008 @ 12:55:10 #39
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63426780
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:52 schreef JoeyT het volgende:

Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.

'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'

'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans op herpes veel groter.'

zaterdag 22 november 2008 @ 12:55:15 #40
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63426782
    quote:

[..]

Zijn door haar gestuurd.

Genoeg bewijs?

Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_63426804
    Mehehe, wat een player.
    Din jävla kuk!
    pi_63426817
    Gewoon een kuthoerrrrrrrrrrrr.
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:57:33 #43
    88139 JoeyT
    pi_63426826
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'

'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans
    op herpes veel groter.'

Wat wil je nou met al die zinloze oneliners?
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:59:08 #44
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63426857
    Anders heb je trouwens tig kloons
    pi_63426874
    sja als je 100.00000000 keer vraagt of ze vreemd is gegaan zou ik er voor zorgen dat dat verhaal de wereld in geholpen word
    pies on joe toe
    pi_63426882
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
    Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.

Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk (serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.

• Hoi lief, het spijt me van...

- Hey hoi, hoe gaat het met je?

• euhm nou eigenlijk wel...

- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
    ik spreek je vast wel weer eens, doei doei

• huh? ja maar * ERROR*
  •   zaterdag 22 november 2008 @ 13:01:37 #47
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_63426921
    Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?

Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
    Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...

Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:03:19 #48
    88139 JoeyT
    pi_63426962
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.

Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk (serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.

• Hoi lief, het spijt me van...

- Hey hoi, hoe gaat het met je?

• euhm nou eigenlijk wel...

- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
    ik spreek je vast wel weer eens, doei doei

• huh? ja maar * ERROR*
  • Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
    pi_63426966
    We zijn al 4 maanden samen terug in NL. Ik ben haar gaan halen, we hebben 3 weken een heerlijke vakantie gehad in Bali.
    ARGH?!
    pi_63426970
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
    Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
    Stuur een mailtje die opgesteld lijkt te zijn door een van je ouders waarin ze uit de doeken doen dat je overleden bent bijvoorbeeld. Gefotoshopt overlijdensberichtje uit de krant er bij en klaar ben je.

Zit ze hysterisch te janken aan de aan de andere kant van de wereld .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')