Tijd om de relatie te beeindigen, je een paar maand kut te voelen en dan weer achter de wijven aan te gaan. Circle of life bla bla. Nu is het erg over een half jaar boeit het je geen ene fuck meer.quote:
Ga met haar praten en gun jezelf de tijd om een beslissing te nemen. Vreemdgaan hoeft niet automatisch het einde van een relatie te betekenen. Is ze met die ander naar bed geweest?quote:
Dat zal ik zo horen... Of niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is ze met die ander naar bed geweest?
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...quote:
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?quote:
't is een sletje hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
Stukje voorgeschiedenis van de rest van de wereld:quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
Even van me afschrijven
Dingen loslaten, accepteren
Wat zou je doen?
Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
Niks mis met sletjesquote:
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
Zijn mails genoeg bewijs?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.quote:
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
TS weet het zelf nog geeneens wat er precies is gebeurd, anders kwam hij hier niet krassen in R&P om zodoende advies van ons te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
Hij kwam wel bij d'rquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
Zijn door haar gestuurd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
In welke zin dom. Inderdaad als je van jezelf weet dat je de ander nooit meer zal vertrouwen, deuk in je ego niet zal herstellen, etc. Dan kan je het beter niet doen inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Auquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Duidelijk. Eindequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:52 schreef JoeyT het volgende:
Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
Wat wil je nou met al die zinloze oneliners?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'
'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans
op herpes veel groter.'
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
![]()
Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk(serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.
Hoi lief, het spijt me van...
- Hey hoi, hoe gaat het met je?euhm nou eigenlijk wel...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
ik spreek je vast wel weer eens, doei doeihuh? ja maar * ERROR*
Stuur een mailtje die opgesteld lijkt te zijn door een van je ouders waarin ze uit de doeken doen dat je overleden bent bijvoorbeeld. Gefotoshopt overlijdensberichtje uit de krant er bij en klaar ben je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |