Je chick dusdanig gerust stellen dat ze niet zulke retorische vragen meer stelt is geen optie?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:46 schreef NEUTE het volgende:
Trots?! Wake up!
Totdat je het verkeerde antwoord bij de verkeerde vraag geeft en vervolgens het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:47 schreef Re het volgende:
gewoon random antwoorden; ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja
Been there, done that... Blijft maar doorgaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je chick dusdanig gerust stellen dat ze niet zulke retorische vragen meer stelt is geen optie?
Die telefoon kan ook uitgezet worden, wist je dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef NEUTE het volgende:
Als je op vakantie bent of bent geweest en je vriend/vriendin constant/elke dag aan je vraagt:
- Hou je nog van me?
- Ben je niet vreemdgegaan?
- Zit alles nog wel goed tussen ons?
- Doe je echt niks?
- Mis je me wel?
- Ben je echt niet vreemdgegaan??
Dank u
Saai hier, mis je, wil bij je zijn, er was een blote vrouw, ik keek niet, voel me alleen. Hvjquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef NEUTE het volgende:
Als je op vakantie bent of bent geweest en je vriend/vriendin constant/elke dag aan je vraagt:
- Hou je nog van me?
- Zit alles nog wel goed tussen ons?
- Doe je echt niks?
- Mis je me wel?
- Ben je echt niet vreemdgegaan??
Dank u
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:04 schreef D-Y het volgende:
[..]
Saai hier, mis je, wil bij je zijn, er was een blote vrouw, ik keek niet, voel me alleen. Hvj
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |