Tijd om de relatie te beeindigen, je een paar maand kut te voelen en dan weer achter de wijven aan te gaan. Circle of life bla bla. Nu is het erg over een half jaar boeit het je geen ene fuck meer.quote:
Ga met haar praten en gun jezelf de tijd om een beslissing te nemen. Vreemdgaan hoeft niet automatisch het einde van een relatie te betekenen. Is ze met die ander naar bed geweest?quote:
Dat zal ik zo horen... Of niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is ze met die ander naar bed geweest?
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...quote:
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?quote:
't is een sletje hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klote voor je. Succes. Heb je er zelf al over nagedacht of je haar eventueel nog een kans wilt geven?
Stukje voorgeschiedenis van de rest van de wereld:quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
Even van me afschrijven
Dingen loslaten, accepteren
Wat zou je doen?
Stukje voorgeschiedenis voor je liefhebbers. TS, kut voor je.
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam vragen? Je gaat toch ook niet vragen wanneer ze ongesteld is en hoeveel ze heeft gebloed? Waarom jezelf pijnigen met zulke details...
Niks mis met sletjesquote:
Schat je hebt mijn vertrouwen beschaamd, mijn zelfredzaamheid ondermijnd en mijn ego beschadigd. Wat zeg je d'r van om de relatie voort te zetten? Ik zal je blijven wantrouwen en continu in onzekerheid zitten met als gevolg dat we het onvermijdelijke met enkele maanden uitstellen... Wat zeg je d'r van? Zullen we het nog maar eens proberen omdat ik van stapelgek op je ben ("jij vieze vuile teringhoer die je er bent", Maar dat denk je dan en spreek je niet uit).quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo pijnigen? Lijkt me als je de relatie misschien gaat doorzetten, je toch wilt weten wat er gebeurd is.
Zijn mails genoeg bewijs?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:43 schreef Bob-B het volgende:
Dus iemand vertelt het en het is waarJe bent goed van vertrouwen en naief
Of had diegene beeldmateriaal, geschreven verklaringen, was diegene er zelf bij of wist diegene precies het moedervlekje op haar punani te beschrijven (dat laatste zegt nog niks trouwens).
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.quote:
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als een goede vriend het me zou vertellen zou ik geen moment twijfelen aan de waarheid...
TS weet het zelf nog geeneens wat er precies is gebeurd, anders kwam hij hier niet krassen in R&P om zodoende advies van ons te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
Hij kwam wel bij d'rquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 5 maanden weg zou zijn geweest en mijn goede vriend weet van alles te vertellen vraag ik me af wat die gast in godsnaam bij haar heeft gedaan daar, terwijl ik er niet kon komen.
Zijn door haar gestuurd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ligt eraan door wie ze gestuurd zijn en wat erin staat. Interpretatie is een mooi iets.
In welke zin dom. Inderdaad als je van jezelf weet dat je de ander nooit meer zal vertrouwen, deuk in je ego niet zal herstellen, etc. Dan kan je het beter niet doen inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar een relatie voortzetten met iemand die is vreemdgegaan is ontzettend dom. Als je dat stoken noemt prima, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar harde realiteit.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Auquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Genoeg bewijs?
Duidelijk. Eindequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:52 schreef JoeyT het volgende:
Maar je kan ook gewoon met haar praten en naar haar kant luisteren. I zou het iig niet per se uitmaken.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Zijn door haar gestuurd.
Genoeg bewijs?
Wat wil je nou met al die zinloze oneliners?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mijn kut kriebelde na 5 maanden. Kon kiezen tussen een inboorling en deze jongen.'
'Vind dat ik het nog goed heb gedaan, bij die inboorling was de kans
op herpes veel groter.'
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
![]()
Even netjes verhaal aanhoren, haar de oneindige tyfus wensen en helemaal opnieuw beginnen.
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk(serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.
Hoi lief, het spijt me van...
- Hey hoi, hoe gaat het met je?euhm nou eigenlijk wel...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
ik spreek je vast wel weer eens, doei doeihuh? ja maar * ERROR*
Stuur een mailtje die opgesteld lijkt te zijn door een van je ouders waarin ze uit de doeken doen dat je overleden bent bijvoorbeeld. Gefotoshopt overlijdensberichtje uit de krant er bij en klaar ben je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Ach... je hebt gelijk hoor, en het zal ook goed voelen. Maar eigenlijk is het verspilde energie. Energie die TS beter kan richten op mensen die wel de moeite waard zijn..quote:Hoi lief, het spijt me van...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
Goed punt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?
Minder goed idee; dan is ze even ontzettend boos en is ze binnen no time over je heen. Beter is het om geen streken uit te halen en gewoon te zeggen "het is over". Dan ben jij correct gebleven en is de nasleep voor haar veel groter.quote:Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...
Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
Beetje lame dit. Als je het dan over "op een normale manier afsluiten" hebt, dan lijkt het mij dat we onze verwijtende blik eerder richten op de smat die vreemd ging. Toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef AgLarrr het volgende:
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.
Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
Lees dit even door eer je gaat dumpen:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
Dat is precies wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lees dit even door eer je gaat dumpen:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
Daarom post ik 'm hier ook even...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan
Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
Die is goehoed!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk(serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.
Hoi lief, het spijt me van...
Spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een hoer.
Die is het dus echt niet waard om te laten zien dat het je wat doet. Dat geeft haar alleen maar een excuus om het jullie probleem te maken ipv het hare. Oh wat zijn we zielig enzo.
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.
Ik hoef geen tranen te zien en te horen dat ze zoooooveel spijt heeft. Koop ik niets voor. Vreemdgaan = einde relatie. Punt. Andersom werkt het ook zo, als ik vreemdga kap ik de relatie ook direct af.
En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen.
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen gevenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop.
Vrouwen zijn daar een ster in.
"Maar als je wat liever voor MIJ zou zijn geweest dan was ik misschien helemaal niet vreemd gegaan"
En zo voel je je als man nog schuldig ook. Vrouwen zijn wat dat betreft echt een ander ras.
Je hebt jezelf toch in de hand of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef fransbreda het volgende:
[..]
En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!
Nee! Want mannen poepen niet!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdtquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen.
Dan is de reden meestal meer:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
maar dan is het:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij zo'n masochist is, dat hij zoiets hier durft te plaatsen :pquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat de TS ons straks komt melden dat hij haar nog een kans geeft.
Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdt
(serieus, dit verzin ik écht niet).
Wat jij beschrijft komt misschien in 2% van alle gevallen voor dat mensen het als goede vrienden afsluiten. Een relatie die kapot is gegaan door vreemdgaan valt daar hoe dan ook nooit onder. Kijk als ze nou 5 jaar bij elkaar waren en qua levensstijl niet meer bij elkaar passen dan kun je waardig de relatie beeindigen.
Maar vreemdgaan is nooit goed te praten en zal nooit waardig afgesloten worden omdat één partij woedend en gekwetst is en de andere partij schijnbaar toch niet zo verliefd was.
Oh god, de visualisatie...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:45 schreef beertenderrr het volgende:
beter gaat hij dan die slet op bed vastbinden bij haar thuis. Als ze eenmaal geboeid is, boven op haar een drol draaien en naar huis gaan. Altijd leuk als haar moeder dan thuiskomt
Volgens mij wel, hoor.quote:
Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:
Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?
en waarom zou dat moeten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.
Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.
Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |