abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63427454
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een hoer.
Die is het dus echt niet waard om te laten zien dat het je wat doet. Dat geeft haar alleen maar een excuus om het jullie probleem te maken ipv het hare. Oh wat zijn we zielig enzo.
Spijker op z'n kop.

Vrouwen zijn daar een ster in.
"Maar als je wat liever voor MIJ zou zijn geweest dan was ik misschien helemaal niet vreemd gegaan"
En zo voel je je als man nog schuldig ook. Vrouwen zijn wat dat betreft echt een ander ras.
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:31:08 #77
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63427489
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:24 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.

Ik hoef geen tranen te zien en te horen dat ze zoooooveel spijt heeft. Koop ik niets voor. Vreemdgaan = einde relatie. Punt. Andersom werkt het ook zo, als ik vreemdga kap ik de relatie ook direct af.
Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63427544
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het gaat niet om sympathie, het gaat om een waardige afsluiting voor jezelf. Je zegt dat direct laten vallen de beste afsluiting is, maar op de lange termijn zal het mijn inziens toch beter zijn om het op een 'normale' manier af te sluiten. Je zal haar niet voor eeuwig haten en misschien kom je elkaar nog eens tegen .
En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!
pi_63427557
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop.

Vrouwen zijn daar een ster in.
"Maar als je wat liever voor MIJ zou zijn geweest dan was ik misschien helemaal niet vreemd gegaan"
En zo voel je je als man nog schuldig ook. Vrouwen zijn wat dat betreft echt een ander ras.
Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Admin zaterdag 22 november 2008 @ 13:35:01 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63427562
heb je nou in d'r mailaccount zitten spitten?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:36:19 #81
88139 JoeyT
pi_63427591
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef fransbreda het volgende:

[..]

En haar de kans geven het nog eens over te doen, right!
Je hebt jezelf toch in de hand of niet?
  Admin zaterdag 22 november 2008 @ 13:36:46 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63427603
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef djenneke het volgende:

[..]

Alsof mannen nooit vreemdgaan. En alsof ze daar dan nooit de vrouw de schuld van zullen geven
Nee! Want mannen poepen niet!
Oh nee, dat was iets anders.

Maar komop, je "kent"'r 2 maandjes, ze is 5 maanden weg..
Hoe trouw ben jíj geweest die 5 maanden?
Binnen gebleven?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_63427605
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdt
(serieus, dit verzin ik écht niet ).

Wat jij beschrijft komt misschien in 2% van alle gevallen voor dat mensen het als goede vrienden afsluiten. Een relatie die kapot is gegaan door vreemdgaan valt daar hoe dan ook nooit onder. Kijk als ze nou 5 jaar bij elkaar waren en qua levensstijl niet meer bij elkaar passen dan kun je waardig de relatie beeindigen.
Maar vreemdgaan is nooit goed te praten en zal nooit waardig afgesloten worden omdat één partij woedend en gekwetst is en de andere partij schijnbaar toch niet zo verliefd was.
pi_63427636
quote:

[..]

Dan is de reden meestal meer:

"Schat, zij vindt sperma niet vies..." Dat soort zaken...
pi_63427697
Ik gok dat de TS ons straks komt melden dat hij haar nog een kans geeft.
pi_63427764
beter gaat hij dan die slet op bed vastbinden bij haar thuis. Als ze eenmaal geboeid is, boven op haar een drol draaien en naar huis gaan. Altijd leuk als haar moeder dan thuiskomt
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_63427774
quote:

[..]

maar dan is het:

Maar als je nou wat beter had kunnen pijpen dan was ik nooit vreemd gegaan

dat is bovendien wel een geldige reden

zaterdag 22 november 2008 @ 13:46:30 #88
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63427785
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat de TS ons straks komt melden dat hij haar nog een kans geeft.
Kan me niet voorstellen dat hij zo'n masochist is, dat hij zoiets hier durft te plaatsen :p
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63427791
Mensen die zoiets 'waardig willen afsluiten' zitten in een roes en hopen dat er, eenmaal daar aangekomen, een toverstaf op tafel ligt die het allemaal weg tovert.

Of houden van alle melodramatiek die er bij hoort.

Of willen er nog een keer overheen om haar nog eens goed onder te kliederen, hun broek op te hijsen, het pand te verlaten en nooit meer wat van ze te laten horen.
pi_63427804
Wat is eigenlijk het probleem?
Is ze niet lief genoeg? Niet lekker meer? Niet meer exclusief genoeg? Misschien heeft ze voor jou ook al wel iemand gehad.

Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?
Als ze bij je is en ze is alles wat je hebben wil, wat zeur je dan? Als ze niet bij je is (of dat nu bij de buren of aan de andere kant van de wereld is) dan maakt het toch niet uit wat ze doet?
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:48:27 #91
235802 Mrs.Snaaz
What's life..'
pi_63427823
Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.

Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.

Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
Life is complicaded but complication is just another word...make it your own!
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:51:06 #92
88139 JoeyT
pi_63427876
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat is er waardig aan om te moeten accepteren dat ze willens en wetens met iemand anders heeft geneukt? Dan is het gewoon een vuile grafhoer die een rotte kut verdient. En die woede kun je toch niet kwijt in een gesprek met haar aangezien jij dan de boeman bent en je geen rekening met haar gevoelens houdt
(serieus, dit verzin ik écht niet ).

Wat jij beschrijft komt misschien in 2% van alle gevallen voor dat mensen het als goede vrienden afsluiten. Een relatie die kapot is gegaan door vreemdgaan valt daar hoe dan ook nooit onder. Kijk als ze nou 5 jaar bij elkaar waren en qua levensstijl niet meer bij elkaar passen dan kun je waardig de relatie beeindigen.
Maar vreemdgaan is nooit goed te praten en zal nooit waardig afgesloten worden omdat één partij woedend en gekwetst is en de andere partij schijnbaar toch niet zo verliefd was.
Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.

Bovendien zeg ik niet dat ze het als goede vrienden moeten afsluiten, maar ikdenk dat het beter is dat je het op een normale manier afsluit. Denk dat je er dan een stuk sneller en een stuk prettiger overheen komt. Maarja waarschijnlijk zie jij dat anders

Je argument dat jij als boeman wordt neergezet is natuurlijk onzin. Dat heb je helemaal zelf in de hand.
pi_63427905
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:45 schreef beertenderrr het volgende:
beter gaat hij dan die slet op bed vastbinden bij haar thuis. Als ze eenmaal geboeid is, boven op haar een drol draaien en naar huis gaan. Altijd leuk als haar moeder dan thuiskomt
Oh god, de visualisatie...
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:52:49 #94
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63427907
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef yvonne het volgende:
Binnen gebleven?
Volgens mij wel, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63427915
Jezus, anders maak je ff van FOK! een digitaal dagboek, alleen daarom zou ze al bij je wegmoeten
Leuk hoe je heel je relatie hier neergooit en haar nu al voordat je wederhoor toepast de zwarte piet toeschuift. Niet in dr gezicht, want das eng natuurlijk, maar eerst stoer bij je internetvriendjes
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:53:22 #97
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63427916
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:

Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?

Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?
pi_63427926
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.

Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.

Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
en waarom zou dat moeten?

Je kan prima op je gevoel afgaan. Haar "echte" reden om vreemd te gaan hoeft helemaal niet van belang te zijn voor zijn beslissing. Mensen hebben ook zoiets als (persoonlijke) grenzen en merken vanzelf wel wanneer die overschreden zijn en of daar nog wat aan te repareren is.
pi_63427937
Ik ben wel benieuwd
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_63428001
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Apart dat je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Woede is prima te ventileren, je moet het gewoon rationaliseren. Als mijn vriendin een ander heeft geneukt is dat niet het einde van de wereld hoor. Vreemdgaan is misschien niet goed te praten, maar er kan wel over gepraat worden.

Bovendien zeg ik niet dat ze het als goede vrienden moeten afsluiten, maar ikdenk dat het beter is dat je het op een normale manier afsluit. Denk dat je er dan een stuk sneller en een stuk prettiger overheen komt. Maarja waarschijnlijk zie jij dat anders

[q]Je argument dat jij als boeman wordt neergezet is natuurlijk onzin. Dat heb je helemaal zelf in de hand.
Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...

Normaal afsluiten bestaat niet echt in die hoedanigheid, de een heeft er een goed gevoel over en de ander voelt zich verneukt en vice versa.

Heb je wel eens een echt ruzie gehad met een vrouw? Mijn god, dan wordt je brein serieus verkracht. Zo heb je het over het feit dat je je ergens specifiek aan stoort in de relatie en binnen 2 minuten gaat het over dingen als vergeten van vuilnis buiten zetten, de ruzie van drie weken geleden, de ruzie van 6 maanden geleden en waarom je zo graag kijkt naar dat ene meisje op je werk...

Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 22-11-2008 14:03:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')