quote:heb daarna lekker bij 1 van die jongens inbed geslapen hahhahaha en de andere details vertel ik je nog wel!
.. ben wel weer vreemd gegaan schat,.,. slecht heh! de fullmoonparty was echt geweldig en had 1 iof andere engelsman opgeduikeld.,. en nu met ***! nah je kan wel raden dat het met *** niet echt goed gaat.. ik heb geen zin om hem te spreken, heb weinig zin in onze vakantie tis gweoon echt een soort van weg mn gevoel! vind het super kut.. maar weet niet wat ik er nu ff aan moet doen! heb bedacht dat ik het toch maar gewoon ff moet zien als ik weer met hem ben en weer in NL! misschien ben ik weer super verliefd..
Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Naar aanleiding van Yvonne en PDD's opvatting dat TS zo lekker zou zijn,
Neem deze foto:
[ afbeelding ]
Plus t dramaqueen gehalte in deze topics, vraag ik me toch zeer af of TS het niet eens met een mannetje moet proberen?
Eensch!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Neem deze foto:
[ afbeelding ]
Plus t dramaqueen gehalte in deze topics, vraag ik me toch zeer af of TS het niet eens met een mannetje moet proberen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:07 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Neem deze foto:
[ afbeelding ]

Kijk weer zo'n held zonder fobo, dan ist makkelijk anderen belachelijk maken, ik zorg tenminste dat ik zelf nog een FoBo vol bespottelijke foto's hebquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat jullie idd een mooi stelletje zullen zijn.
Mij niks, maar aangezien het al eerder hier door PDD en Yvonne geopperd werd, nam ik toch maar eens kijken in zn FoBoquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:07 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe die gast eruit ziet?
Ga jij het nou omdraaien? Jij speelt het op de man, dan kan je het terug verwachten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n held zonder fobo, dan ist makkelijk anderen belachelijk maken, ik zorg tenminste dat ik zelf nog een FoBo vol bespottelijke foto's heb
Je bent gewoon een sufferd. Heeft totaal niks met topic te maken...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mij niks, maar aangezien het al eerder hier door PDD en Yvonne geopperd werd, nam ik toch maar eens kijken in zn FoBo
Plaats eerst maar eens foboquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:20 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Wist niet dat uiterlijk iets te maken had met hoe iemand zijn/haar gevoelens kan beleven....
Ik ben leijke maar betekend dat dat mijn levensperikelen minder interessant zijn?
mmmhh. I wonder.
Hahah you got me there...quote:
Je kunt dan wel lelijk zijn, je bent wel snel van begripquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:20 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Wist niet dat uiterlijk iets te maken had met hoe iemand zijn/haar gevoelens kan beleven....
Ik ben leijke maar betekend dat dat mijn levensperikelen minder interessant zijn?
dat doe je dan juist nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:55 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ...een ieder weet wanneer er een persoonlijk grens is overschreden...en ja je kan kiezen om het maar niet te willen begrijpen doorgaan met je keus of dat meenemen naar je volgende relatie...mooi hoor lekker sjouwen. Als we allemaal bij de eerste de beste keer dat onze grenzen worden overschreven de loop nemen zul nooit iemand anders begrijpen laat staan iemand jou begrijpen.
Eerlijk is eerlijk het is makkelijker om gewoon van alles te roepen. Zeggen of uitbeelden hoe groot de onrecht is die je is aangedaan zodat je weer sterk verder kan gaan. Een problematiek achter laten (wat het ook mocht zijn) is veel makkelijker nadat je hebt begreppen waarom je uiteidelijk het achter laat.. Terug kijken en zeggen "ohh het is uit want ze is vreemd gegaan is altijd makkelijker dan je te vermannen en te kunnen zeggen . Ze had andere normen en waarden...
Maar ja waar gaat het uiteindelijk over? Wie ben ik om hem te vertellen hoe of wat....laten we zeggen dat ik altijd probeer iets verder te kijken dan alleen de shit die eventueel op mijn pad komt.
Dat is een mening hoor, geen feit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:58 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Het meenemen doe je altijd. Het zelf niet erkennen is iets anders.
Als je gelijk bij je streepjes staat met de kreet "je overschrijnt mijn persoonlijk grens" en dan weg loopt neemt je iets mee. Wat dan... de nasmaak van een verbroken vertrouwensband. Als je het het eerst bespreekt ondervraagd en dan weg loopt wat neem je mee? Hetzelfde alleen dan kan je er makkelijke in je verdere verloop naar terug kijken. Het is dan geen struikelpunt voor je volgende relatie.
Dit zijn allemaal meningen ook die van jou. Heb niets voor een feit aangegeven.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is een mening hoor, geen feit.![]()
Ik kan persoonlijk prima een deur achter me dicht trekken en dan is het ook gewoon klaar.
(dat Freud en de Viva het daar niet mee eens zijn en de meeste vrouwen en een groot deel van de mannen niet zo in elkaar zitten doet daar niks aan af.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |