Ja, laten ze in relatietherapie gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
Boem ! voor het eerst op hier en gelijk door hebben dat er genoeg mensen zijn (net als ik ) die soms vergeten dat wij allemaal menselijk zijn. Dat emotie niet gelijk kunnen of worden verwoord. Dat misschien een eerdere gesprek over vertrouwen, wantrouwen, eerlijk zijn, ik zal dit of dat Nooit doen etc, etc. niet per definitief alles bloot legt over iemands innerlijke gedachtengang.
Wat zij gedaan heeft is misschien HEEL fout...wat zeg ik misschien., is HEEL fout maar... dat moet aan iets anders liggen.... Haar verwijten dat ze eerst zei het nooit te doen etc is te summier. Een mens heeft tijd nodig om te beseffen hoe ze zelf in elkaar steken.
Advies, als je van haar houd (nog), praat met haar over de daadwerkelijk reden van het feit. Geen genoegen nemen met antwoorden als; ik mistte je zo, het was een moment opname, ik voelde me alleen. Neen!
Zoeken (samen ) naar de echte reden. Alleen zo kan je je beslissing onderbouwen.
Een fout kan mensen uitelkaar halen maar ook juist dichterbij elkaar laten komen. It's up to you......
Leuke opmerking van iemand die een naam heeft dieleest als Hepatitis isquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wie ben jij om je vage open-relatie normen aan anderen op te leggen?![]()
En als je dan zegt: Hey, maar daar gaat het hier niet om... heb jij het ook nog gevreten... don't get me startedquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Emoties zijn niet te rationaliseren. Een emotie verdringt elke vorm van rationaliteit. Ik beschouw mijzelf als een zeer rationeel persoon. Maar als ik bijvoorbeeld boos ben is daar weinig meer van over...
Normaal afsluiten bestaat niet echt in die hoedanigheid, de een heeft er een goed gevoel over en de ander voelt zich verneukt en vice versa.
Heb je wel eens een echt ruzie gehad met een vrouw? Mijn god, dan wordt je brein serieus verkracht. Zo heb je het over het feit dat je je ergens specifiek aan stoort in de relatie en binnen 2 minuten gaat het over dingen als vergeten van vuilnis buiten zetten, de ruzie van drie weken geleden, de ruzie van 6 maanden geleden en waarom je zo graag kijkt naar dat ene meisje op je werk...
Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
"Vreemdgaan bestaat niet" Houd toch op joh, als je samen afspreekt om niet met anderen te neuken, en een van de twee doet dat toch, dan is dat gewoon vreemdgaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Leuke opmerking van iemand die een naam heeft dieleest als Hepatitis is.
Ik leg niets op, ik geef mijn mening.
En wat is er vaag aan mijn norm (het is overigens geen norm, maar een mening).
Ze is goed geneukt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:03 schreef tong80 het volgende:
Zulke wijven moeten goed geneukt worden
Dat ze na gaan denken over hun daden
Prima instelling, dan druk je het stempeltje 'open relatie' op je relatie. Gefeliciteerd, je mag iedereen neuken die je wil.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef Pjederdy het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem?
Is ze niet lief genoeg? Niet lekker meer? Niet meer exclusief genoeg? Misschien heeft ze voor jou ook al wel iemand gehad.
Vreemdgaan bestaat niet. Wie ben jij om haar te claimen?
Als ze bij je is en ze is alles wat je hebben wil, wat zeur je dan? Als ze niet bij je is (of dat nu bij de buren of aan de andere kant van de wereld is) dan maakt het toch niet uit wat ze doet?
Wat een taal voor een vrouw.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze is goed geneukt.
Alleen niet door hem.
Je moet je alleen afvragen hoe reeel het is om een dergelijke afspraak te maken als je elkaar net 2 maanden kent en zij vertrekt 5 maanden (!) naar de andere kant van de wereld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
"Vreemdgaan bestaat niet" Houd toch op joh, als je samen afspreekt om niet met anderen te neuken, en een van de twee doet dat toch, dan is dat gewoon vreemdgaan.
Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Bovendien geeftie zelf al aan dat hij het geen reele afspraak vindt omdat hij haar eindeloos heeft gevraagd of ze niet vreemd is gegaan, alsof hij het eigenlijk wel van haar verwachtte.
Blijkbaar heeft zij behoefte aan dergelijke relatie.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Prima instelling, dan druk je het stempeltje 'open relatie' op je relatie. Gefeliciteerd, je mag iedereen neuken die je wil.
In het geval van TS is dit echter niet het geval is de term vreemdgaan volledig van toepassing.
Hahaa! Prachtig niet? De vrouw haar belangrijkste troef in elke discussie: haar gevoel. "Maar zo voel ík dat" is de morele stok die onmiddellijk een discussie verkracht, naar de hand des vrouws zet, en van de man een eeuwige instant verliezer maakt wil hij zijn relatie relatief vreugdevol voort zetten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb nog nooit een gesprek in de hand kunnen houden tijdens een felle discussie. Verbaal gezien ben ik erg sterk maar ik delf verdomme altijd het onderspit omdat vrouwen zo ontzettend willekeurig argumenten aandragen.
Ow, best wel lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/197623
Inderdaad, of hij haar eerst wil laten bekennen om zelf niet de zwarte piet te zijn!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.
Wat wel mis is in deze "relatie" is de factor vertrouwen.
Tuurlijk, dat is ook zo, ikzelf zou denk ik eerder ervoor kiezen om te zeggen: we zien wel waar we staan over 5 maanden. Maar that's me en als je verliefd ben is dat ook niet zo makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je moet je alleen afvragen hoe reeel het is om een dergelijke afspraak te maken als je elkaar net 2 maanden kent en zij vertrekt 5 maanden (!) naar de andere kant van de wereld.
Bovendien geeftie zelf al aan dat hij het geen reele afspraak vindt omdat hij haar eindeloos heeft gevraagd of ze niet vreemd is gegaan, alsof hij het eigenlijk wel van haar verwachtte.
Als je elkaar overigens niet vertrouwd in een relatie, al dan niet terecht, moet je die hele relatie lekker laten zitten!
TS, PDD en ik zijn eruit hoor!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Inderdaad, of hij haar eerst wil laten bekennen om zelf niet de zwarte piet te zijn!
Denk dat het eerder wijst op onzekerheid en wantrouwen. En met deze ervaring in z'n achterhoofd zal dat er de komende relatie niet beter op worden. Dat is dan wel weer sneu...quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat eindelooos doormekkeren/drammen of ze vreemd is gegaan kan net zo goed wijzen op zijn eigen schuldige gedrag, voor hem telt net zo goed 2 maanden kennen 5 maanden vrij man.
Wat wel mis is in deze "relatie" is de factor vertrouwen.
Mooi gezegd en oh zo waar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaa! Prachtig niet? De vrouw haar belangrijkste troef in elke discussie: haar gevoel. "Maar zo voel ík dat" is de morele stok die onmiddellijk een discussie verkracht, naar de hand des vrouws zet, en van de man een eeuwige instant verliezer maakt wil hij zijn relatie relatief vreugdevol voort zetten.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
TS, PDD en ik zijn eruit hoor!
Je bent zelf vreemdgegaan!
Oh, en je bent ene lekker ding!
Je mag iemand niet kwalijk nemen dat ze iets niet wil/durft te zeggen? Je maakt een afspraak, dan ga je ervan uit dat je je er beiden aan zult houden. Wie dat niet doet, is niet lief. Heel simpel. Geen enkel medelijden voor de lefloze of liegende medemens.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zij behoefte aan dergelijke relatie.
Probeer een ander niet te veranderen, dat lukt toch niet. Hij/zij zal zich wellicht tijdelijk aan je aanpassen, maar uiteindelijk wordt 1 van de 2 ongelukkig. Kun je op wachten.
Ben reeel, zij wil / durft het niet te zeggen, maar ze wil best wel iets met hem als ze ook af en toe maar even een ander mag hebben. Kun je dat aan, prima, spreek af op welke manier je dat inricht en je kunt een prima relatie hebben. Kun je dat niet hebben: laat haar lekker gaan. Jullie passen niet bij elkaar.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
TS, PDD en ik zijn eruit hoor!
Je bent zelf vreemdgegaan!
Oh, en je bent een lekker ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |