jaja, ben al wakker. Beddegoed zit in de was, zodat m'n vader die morgen komtquote:
Ik ben woest. Op iemand die jij ws maar al te graag in elkaar wilt slaan. Ga gerust je gang. En verder wil ik er niks over zeggen.quote:Op zondag 16 november 2008 10:39 schreef SHE het volgende:
[..]
wats met jou? moet ik iemand in elkaar slaan?
Erwtensoep krijg je niet van me (quote:Op zondag 16 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
Ik wil erwtensoep en een aai over mijn bolletje.
Je bitch?quote:Op zondag 16 november 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben woest. Op iemand die jij ws maar al te graag in elkaar wilt slaan. Ga gerust je gang. En verder wil ik er niks over zeggen.
Mja, even tussen spoilers dan, want het leidt toch nergens toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mailt ze terug:Echt on-ge-loof-lijk hoe ze het presteert om elke mail over háár behoeften te laten gaan. Háár ideale contact is 'soms vier keer in de week, dan weer maanden niet', maar wat mijn behoeften zijn kan haar geen sodemieter schelen. En check eens hoe ze gaat lopen zeiken over één klein detail (dat ik haar bezigheden 'dingetjes' noem; daar bedoelde ik helemaal niks meequote:'soms vier keer in de week, dan weer maanden niet', moeten bij benadering mijn woorden ten opzichte van mijn ideale contact geweest zijn. Ik merk dat ik het heel rustig vind om even geen contact te hebben. Dat moet je dus niet opvatten als het afdwingen van initiatief van jouw kant, maar als gewoon dat: rust.
Verder vind ik het vervelend dat je impliceert dat waar ik kennelijk druk mee ben 'dingetjes' zijn. Ik ben verdomme niet aan mijn haakwerkjes en theekransjes bezig; je hebt geen idee.
Als je niet anders kunt dan het persoonlijk opvatten, voeg dan de daad bij het afwezige woord en break it up, of anders: doe lekker wat je doen wilt en laat je verrassen door mijn ongetwijfeld vanzelf weer komende mail.).
Toen ik eind augustus één dag niet online was, hing ze 's avonds meteen in m'n mailbox van: "He, ik mis je mails, je hebt toch nog wel zin in vrijdag?" (we hadden toen die vrijdag een afspraak). Je snapt toch wel dat het argwaan wekt als je maandenlang vrijwel dagelijks contact met iemand hebt en dan ineens bijna niet meer?
Krijg toch de klere, kutwijf.
Zo, dat lucht op. Maar mijn zondag is nu wel verpest. Ik zit te twijfelen of ik zal terugmailen en wát ik dan zal terugmailen.
quote:Op zondag 16 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, even tussen spoilers dan, want het leidt toch nergens toe.
Edit: sorry, de lay-out is een beetje fucked-up.
LOZEN, LOZENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je zegt het zelf al
Madam zegt het zelf al, óf je danst naar haar pijpen óf je gaat weg. Lijkt me een makkelijke keus in dit geval.
quote:Op zondag 16 november 2008 02:01 schreef Vivi het volgende:
de roodgemijterde pedo-priester![]()
Die ga ik erin houden!
Verder een ordinaire tvp en mag ik me vandaag gaan verheugen op het boek Eeuwen des Onderscheids (leerwerk tentamen Middeleeuwen a.s. donderdag) en dan nog schoonmakenO joy
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
jaquote:Op zondag 16 november 2008 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga je de Zevenheuvelenloop doen, motorbloempje? Zoja, succes!!
Ja, maar dan nog is ze behoorlijk inconsequent geweest. De eerste maanden was ze vrijwel constant met mij bezig. Steeds mailen, sms'en, msn'en dat ze zin had me weer te zien, me miste etc. En nu gewoon helemaal niet meer. Toegegeven: in het begin zei ze idd dat ze op zoek was naar een onregelmatig contact, maar zij moet toch ook snappen dat ze mij niet maandenlang (en dan hebben we het toch zeker over een half jaar) het hoofd op hol kan jagen om dan vervolgens te zeggen: "Ho! We zouden onregelmatig contact hebben! Even een tandje terug hoor" Doe dat dan vanaf het begin. Ik vind het dus volkomen logisch dat ik de conclusie trek dat ze de belangstelling verloren heeft. En ik had ook niet verwacht dat ik nog zoveel van haar gezin zou merken. Ik dacht: "Als we bij elkaar zijn, merk ik er niks van en dat is goed", maar ze kan natuurlijk veel minder gemakkelijk afspreken dan ik en ook MSN-gesprekken worden regelmatig onderbroken, omdat ze een kindje dat niet slapen kan opnieuw moet instoppen. Nou ja, wat voor mij wel duidelijk is: Nooit meer een (getrouwde) vrouw met kinderenquote:Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
Vik, je kan echt beter kappen met deze relatie. Zij ziet de relatie, zoals jij hem zou moeten zien: als een tussendoortje, no strings attached. Als jullie daar allebei vrede mee zouden hebben was er helemaal niets aan de hand. Maar jij wilt duidelijk meer, dus is het maar beter om helemaal op te houden, of het te zien zoals zij. Maar ik denk dat dat moeilijk wordt, want je voelt natuurlijk wat je voelt.....
Sieht ja gut aus. Nog wel even met je slaapkoppie onder de koude kraanquote:Op zondag 16 november 2008 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt goud waard met die advertentieik loop zó langzaam dat iedereen het rustig kan lezen en noteren
Waarschijnlijk is dat ook ten dele waar. Ze denkt een beetje als een vent zo te zien. In het begin was alles superspannend natuurlijk en dat is er nu een beetje af en zal ze misschien nog af en toe willen afspreken als het haar kriebelt tussen de benen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is ze behoorlijk inconsequent geweest. De eerste maanden was ze vrijwel constant met mij bezig. Steeds mailen, sms'en, msn'en dat ze zin had me weer te zien, me miste etc. En nu gewoon helemaal niet meer. Toegegeven: in het begin zei ze idd dat ze op zoek was naar een onregelmatig contact, maar zij moet toch ook snappen dat ze mij niet maandenlang (en dan hebben we het toch zeker over een half jaar) het hoofd op hol kan jagen om dan vervolgens te zeggen: "Ho! We zouden onregelmatig contact hebben! Even een tandje terug hoor" Doe dat dan vanaf het begin. Ik vind het dus volkomen logisch dat ik de conclusie trek dat ze de belangstelling verloren heeft. En ik had ook niet verwacht dat ik nog zoveel van haar gezin zou merken. Ik dacht: "Als we bij elkaar zijn, merk ik er niks van en dat is goed", maar ze kan natuurlijk veel minder gemakkelijk afspreken dan ik en ook MSN-gesprekken worden regelmatig onderbroken, omdat ze een kindje dat niet slapen kan opnieuw moet instoppen. Nou ja, wat voor mij wel duidelijk is: Nooit meer een (getrouwde) vrouw met kinderen.
quote:Op zondag 16 november 2008 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Dolly Dot Ria Brieffies ongeneeslijk ziek?
yup, thats me!quote:Op zondag 16 november 2008 11:06 schreef Ewelina het volgende:
EN AKnynke: sta jij nu in de Glamour van deze maand?
Dank je voor je reactiequote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef Vivi het volgende:
@ Vik, het spijt me maar ik kan het echt niet aardiger inkleden; natuurlijk zocht ze in het begin nog meer contact, toen was ze verliefd of ze had een crush of whatever. Het nieuwtje is er nu duidelijk af en ze houdt je gewoon nog aan omdat ze te lui en self-absorbed is om je op een fatsoenlijke wijze de wacht aan te zeggen...tot mijn schaamte ken ik die tactiek, namelijk je zodanig te misdragen en spijkers op laag water te gaan zoeken ( "dingetjes") dat de ander niet anders meer kán dan er zelf een punt achter zetten zodat je daar ook lekker de verantwoordelijkheid voor kan afschuiven.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik haat het, wat ze met me doetquote:Helaas zijn er altijd onverhoeds types zoals jij die niet genieg eigenwaarde hebben om dat ook daadwerkelijk te doen en zich vast blijven klampen aan een grasspriet en van ellende de schuld maar bij zichzelf gaan zoeken, twijfeltwijfel, terwijl het voor een lintworm nog SO f*KING OBVIOUS is dat die ander gewoon geen zin meer heeft. En ik klink nog behoorlijk kuttig, sorry dan, maar I've got the shirt, van beide kanten zal ik maar zeggen. Echt, niks meer terugmailen. Zelfs niet als ze jou mailt, gewoon kappen. Oeh, wat zou ik die snuit van datmens
graag zien als ze eens een lesje humbleness gaat krijgen zeg.
quote:Vraag gewoon een nieuwe aan Snikkelaas.
Wat dan?? Doe eens inscannen!quote:
dat wijf is ook zoooooooooo vies smerig zoet hequote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef Vivi het volgende:
Greys strooit wat bloemetjes over mijn mening et voila, het ziet er een stuk aardiger uit
quote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef Vivi het volgende:
Greys strooit wat bloemetjes over mijn mening et voila, het ziet er een stuk aardiger uit
Kutwijven.quote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
[..]
dat wijf is ook zoooooooooo vies smerig zoet he![]()
Greysie is een soort fondatje. Een rolfondantje
ik heb geen scanner! In een stukje over winterdepressies...quote:
feli met je gewichtquote:Op zondag 16 november 2008 12:14 schreef Merel het volgende:
BJ heb jij eigenlijk wel eens 2 minuten rust of ren je altijd zo van hot naar her?
Offtopic: De weegschaal zei 67 kilo!!Ik moet me vaker zo misdragen als dit weekend, blijkbaar word ik er dun van
Vik, dat dus. Al verwoordt iedereen het tactischer dan ikquote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef vamperotica het volgende:
Leuke foto Nynke...
Vik... Geef haar maar gewoon álle rust die ze nodig heeft!!Knapt ze vast van op en ga jij eens gewoon lekker feestvieren, genieten van het leven en alle lekkere wijven om je heen! Zit er écht wel eentje bij die gwoon hetzelfde wil als jij!!
Hier in huis is ook iemand die haar graag een dreun wil verkopenquote:Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vik, dat dus. Al verwoordt iedereen het tactischer dan ikHet is dat ik het emailadres van Mevrouw niet had, maar anders..
![]()
Dat was ook mijn 1e reactie, eerlijk gezegd. En laat haar je zondag niet verpesten. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor ons (of Mark). Dat is ze niet waard.quote:Op zondag 16 november 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier in huis is ook iemand die haar graag een dreun wil verkopen(Mark
).
Maar thx, jullie zijn lief. Maar mijn zondag is naar de knoppen
. Godver.
Ik wil d'r wel inhuren als tolk, misschien dat ik dan ook een keer vrienden krijg!quote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
[..]
dat wijf is ook zoooooooooo vies smerig zoet he![]()
Greysie is een soort fondatje. Een rolfondantje
thanks allemaal!quote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef Merel het volgende:
Oh wat leuk Nynke! Hoe kwamen ze nou bij jou voor dat interviewtje? Leuke foto inderdaad ook
Ja, maar gisteren haattte ik hem al weerquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Viev, wat ben je op dreef!! Met je snikkelhaas! Jij moet vaker seksen!!
me first.quote:Op zondag 16 november 2008 12:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel inhuren als tolk, misschien dat ik dan ook een keer vrienden krijg!
quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren haattte ik hem al weer. Omdat ie nooit een boek leest en niet eens weet wie Ischa Meijer is
. En omdat ik zelf een vent neer moest stompen die mij en onze larf onder de voet liep bij de Klaasintocht en hij er als een Jan Doedel naast stond, zo --> "
". Die man is altijd zo ááááárdig .
Wees es een vent zeg.
Zie je ons als lopen met Greys in ons midden die het spoor van vernieling een beetje probeert te lijmen onderwegquote:
Dat ligt ook maar net aan de persoon hoorquote:Op zondag 16 november 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook altijd veel te aardig. Toen wij een huisgenoot hadden die nooit schoonmaakte enzo, liep ik meteen te mopperen van: "Sancties, sancties! Sluit zijn internet af!" en Mark zei: "Je bereikt veel meer als je er gewoon even over práát." En ik dan: "O ja
". Maar ik ben niet zo van het praten eigenlijk
. Even goed boos worden en je bereikt veel sneller wat je wilt.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben een lijstje met regels voor McSex aan het opstellenZo van "Als jij hiermee door wilt gaan, dan zul je de volgende dingen moeten doen om me tevreden te houden, want anders kap ik ermee". En ik méén het ook nog
Ik wilde net season 1 van Greys af gaan kijken, maar nou voel ik me schuldig dat ik je dan in de steek laatquote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Joehoee, ik ben aan het SOGen, help me daar eens bij dan!!![]()
Ja hoe durf jequote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde net season 1 van Greys af gaan kijken, maar nou voel ik me schuldig dat ik je dan in de steek laat
Dat valt wel mee toch? Volgens mij schrijf ik (bijna) nooit wat lulligs over hem hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Merel het volgende:
Eh Vivi, ik wil natuurlijk niet nieuwsgierig zijn, maar als je hier iets over je vent vertelt dan is het eigenlijk nooit positief, wil dat wat zeggen..? Of heeft ie ook nog wel goeie punten?
1-0quote:Op zondag 16 november 2008 12:54 schreef Goodbye het volgende:
Ja seks, ik wil verdulleme seks! Wilde ik vannacht eigenlijk al, maar toen mijn hoofd het kussen raakte lag ik meteen te slapen or so i heard from m'n vriendje die hevig teleurgesteld was. Nu maar hopen dat Ajax wint
anders kan ik het vandaag ook vergeten i guess
quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben een lijstje met regels voor McSex aan het opstellenZo van "Als jij hiermee door wilt gaan, dan zul je de volgende dingen moeten doen om me tevreden te houden, want anders kap ik ermee". En ik méén het ook nog
Sorry. Ze zijn een dagje los. Ze weten niet beter.quote:Op zondag 16 november 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
continu haar excuses aanbiedend aan argeloze voorbijgangers
Ik ben een vrouw hè, zou wel moeten kunnen! Als ik Greys nou op TV kon kijken kon ik het wel combineren, maar zo op de PC is wat lastigerquote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoe durf jeKan je niet multitasken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja, ik ook!!quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
1-0![]()
*hoorde vriendlief net beneden juichen*
En hoe en wanneer ga je dat lijstje overhandigen?quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Oh dan is het goed, dan onthou ik blijkbaar alleen de lullige dingen en de rest vergeet ik meteenquote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Volgens mij schrijf ik (bijna) nooit wat lulligs over hem hoor.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hè, zou wel moeten kunnen! Als ik Greys nou op TV kon kijken kon ik het wel combineren, maar zo op de PC is wat lastigerGa maar lekker kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Was sich liebt das neckt sich, und so weiterquote:Op zondag 16 november 2008 13:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, dan onthou ik blijkbaar alleen de lullige dingen en de rest vergeet ik meteen
Jahaa, ik sta wat sterker in m'n schoenen nu, dus hij krijg straks een mooi mailtje met daarin een aantal aandachtspuntenquote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Greys het volgende:
En hoe en wanneer ga je dat lijstje overhandigen?
Gá je het uberhaupt overhandigen?
quote:Op zondag 16 november 2008 13:02 schreef Goodbye het volgende:Hij zal wel moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu houden we erover op want ik ga ontbijten en Greys kijken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
En wij zo van:quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry. Ze zijn een dagje los. Ze weten niet beter.
Ik heb dat eigenlijk ALTIJD op zondagquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Tering, ik zie er vandaag uit als een lijk
Troost je, same here.quote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik ook, ik heb een puist en een schilferige huid vandaagquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Het uitmaken met haar.quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit als een waanzinnige![]()
. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Vieren dat je geen hartzeer meer gaat hebben om 'mevrouw'!quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit als een waanzinnige![]()
. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Je moet naar Alaska gaan! Zoooooo mooi!quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
en ik hebben trouwens besloten om volgende zomer naar de USA te gaan! Gisteren heb ik de LP gekregen en die ben ik nu lekker door aan het bladeren op zoek naar de perfecte route. Lekker met de auto toeren door dat geweldige landschap. Lijkt me heerlijk!
quote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Greys het volgende:
Vik, ik snap het wel hoor, dat je zondag verziekt is. En zie dan die knop maar weer eens om te zetten.
Op momenten dat je je verdrietig voelt, lees haar mail dan nog eens door. Dan word je weer boos en boos zijn maakt het afscheid makkelijker dan verdriet.
Op momenten dat je het niet meer trekt kom je gewoon lekker hier mekkeren, al doe je het 1000 keer, beter hier dan tegen haar. Trust me
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréalquote:Op zondag 16 november 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
Je moet er 'even' doorheen. Maar al gaat ze op haar kop staan, ze is jou niet (meer) waard. Hoe DURFT ze, Vik!? Die arrogante klotehouding van haar, bah. Maak iets lekkers voor jezelf, ga een filmpje kijken inderdaad. Je zult merken dat je vanzelf ook meer rust in je lijf krijgt en in je hoofd. Ze speelde met je en behandelt je als lager dan laag. Dit is de eerste dag van de rest van je leven (cliché, maar waar). Jij gaat vanaf nu alleen nog maar voor iemand die minstens net zo hard voor jou gaat als andersom. [Andrelon]Because you're worth it![/Andrelon].
Oooh Vikquote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zit echt met tranen in m'n ogen hier. Ik ga zo maar eens een filmpje kijken, denk ik, ter afleiding...
Oh!quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréal.
Lang leve de techniekquote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef vamperotica het volgende:
Grrrr..Ik wacht op een (mobiel) telefoontje uit Steenwijk.... Krijg ik steeds netwerk geweigerd als ik ze daar probeer te bellen!!
Ben gewoon jaloers op je energie op zondag!quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Zo, het huis is weer schoongemaakt en opgeruimd.Nu nog even douchen en dan boodschappen doen.
Daar gáát het helemaal niet om.quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréal.
Jawel, want ik moest om haar lachenquote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om..
SHEquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
Vik, moet ik die kuthoer abboneren op de Tina?
Of 100 pizza's sturen?
Zeg het maar hoor!
Google geeft helaas geen resultaten.quote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Er was ooit zo'n site waarvandaan je iemand een doos koeienstront kon sturen.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Merel het volgende:
Oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me, de mevrouw heeft de toorn van de slankclub over zich afgeroepen en nu moet ze boeten
quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Merel het volgende:
Oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me, de mevrouw heeft de toorn van de slankclub over zich afgeroepen en nu moet ze boeten
Ik was net helemaal trots op mezelf dat ik me fatsoenlijk had aangekleed om de (houdbare) boodschappen die we per ongeluk in de auto hadden laten liggen op te gaan halenquote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang leve de techniekIrritant is dat he?
[..]
Ben gewoon jaloers op je energie op zondag!
Ik kan mezelf er niet eens toe zetten om twee rekeningen te betalen
Ze woont toch in Hilversum? Ik woon daar aardig in de buurt, dus ik wel best even langs gaan heurrrquote:Op zondag 16 november 2008 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Prachtig idd. Maar ik weet d'r adres niet eens
(en als ik het wel wist, zou ik het niet geven natuurlijk).
Haha, de harem maakt het goed hoorquote:
Azie is goed om af te vallenquote:Op zondag 16 november 2008 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Zijn jullie al goddelijk slank intussen ofwa?als ik hier de weegschalen moet geloven, (ik ben nog in Asia en vlieg morgen weer terug) ben ik 5 kilo lichter in ruim 2 weken; van 75.5 kg naar 70.5 kg
ik moet nog wel ff op mijn eigen weegschaal kieken natuurlijk.
Duh, maar we willen je wel het gevoel geven dat we achter je staan natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn heul lief, maar dit is natuurlijk iets waar ik zelf uit moet zien te komen
.
Daar ben ik inmiddels ook achter en dat helptquote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duh, maar we willen je wel het gevoel geven dat we achter je staan natuurlijkSoms, als je het met niemand ergens over kan hebben ga je nog bijna denken dat diegene gelijk heeft. En dat is natuurlijk totaal niet waar in dit geval.
Maar ook een lekkere avond in 't vooruitzichtquote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij is je boosheid een eerste stap Viking!
M'n vriendje is geland zegt de website van het vliegveld. Dat betekend dat ik hem over niet al te lange tijd weer kan zien, maar ook de laptop weer kwijt ben...
I hope so! Ben iig zoet geweest...quote:Op zondag 16 november 2008 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar ook een lekkere avond in 't vooruitzicht
Nou en dáár gaat het om!quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels ook achter en dat helpt. Voorheen was ik geneigd mezelf overal de schuld van te geven (o, wat is dat slecht voor je zelfvertrouwen!), maar ja, iedereen om me heen roept voortdurend heel hard dat zij gewoon een egocentrische bitch is, dus nu is er wel een lichtje opgegaan
.
Naja je hebt gewoon gevoelens voor haar ondanks dat het mss een trut uit de hel is, en dat schakel je ni zomaar ff uitquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn heul lief, maar dit is natuurlijk iets waar ik zelf uit moet zien te komen
.
hmmm met de roe kan ook lekker zijn hoorquote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
I hope so! Ben iig zoet geweest...
zie TT..quote:Op zondag 16 november 2008 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm met de roe kan ook lekker zijn hoor
Maar dat kan ze dan wel een stuk aardiger formuleren dan ze nu doet!quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ik wil hier even advocaat van de duivel spelen. Ja, je moet met deze relatie ophouden en ja, ze reageert niet echt aardig, máár, heeft ze je ooit meer beloofd dan dit? Om haar dan nu alle "schuld" te geven vind ik ook weer zo wat. Zij kan er ook niet veel aan doen dat je meer voor haar voelt dan andersom.
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan.quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey lieve Vik, dikke knuffel meid
Zeven heuvelenloop om half 5 geloof ik bij NOS op 1..
Slagerij van Kampen was gisteren echt super!! wow wat een denderend optreden.
We hadden een ontzettend leuk hotel, we zijn heerlijk wezen wokken (veel groentes, biefstuk en kipfilet en geen saus) en heerlijke seks gehad ook nog eens![]()
Ik ben zo happy
quote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
I hope so! Ben iig zoet geweest...
quote:Op zondag 16 november 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat kan ze dan wel een stuk aardiger formuleren dan ze nu doet!
En die "" ging dus over dat roe-gebeuren hè, niet over wat Co zei
Leuk, leuk!! En druk, want een oude stinkerd kwam gisteren met een paar negers met een boot aanquote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan..
En dan horen jullie natuurlijk te vragen waar dit over gaat.....quote:Op zondag 16 november 2008 14:23 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!!!
Keb contact gehad...Ze zijn 3e geworden!!
Haha ja natuurlijk, dan loopt heel Dokkum uit. Ik vind 't altijd weer fijn om in Dokkum te zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk, leuk!! En druk, want een oude stinkerd kwam gisteren met een paar negers met een boot aan
Ik heb die hele post gemist, sorryquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan horen jullie natuurlijk te vragen waar dit over gaat.....
Loopt MoBlo nog mee ofwa?quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey lieve Vik, dikke knuffel meid
Zeven heuvelenloop om half 5 geloof ik bij NOS op 1..
Slagerij van Kampen was gisteren echt super!! wow wat een denderend optreden.
We hadden een ontzettend leuk hotel, we zijn heerlijk wezen wokken (veel groentes, biefstuk en kipfilet en geen saus) en heerlijke seks gehad ook nog eens![]()
Ik ben zo happy
M'n beppe komt ook uit Dokkum! Later naar de stad verhuisd. Daar is m'n moeder geboren, en ik ook. M'n vader komt uit Balk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan..
amaiquote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg ook lekkers, want Ajax heeft gewonnen![]()
Daarom gooide ik 'm er ook nog maar even inquote:Op zondag 16 november 2008 15:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die hele post gemist, sorryMaar waar gaat het over?
Wat leuk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
M'n beppe komt ook uit Dokkum! Later naar de stad verhuisd. Daar is m'n moeder geboren, en ik ook. M'n vader komt uit Balk.
Ik ben niet zoet geweest, maar 't was wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben haske zoet geweest, maar mijn lekkers zit 200 kilometer verderop
ikke? Nee, met de stad bedoel ik eigenlijk Leeuwarden...imo de enige stad in Friesland. M'n oma heeft m'n opa voor de oorlog ontmoet, en in de oorlog zijn ze getrouwd en is m'n oma bij m'n opa en z'n vader in Leeuwarden ingetrokken....quote:Op zondag 16 november 2008 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat leuk.. Heb je nog lang in Dokkum gewoond?
O das zelfs heel goed!!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daarom gooide ik 'm er ook nog maar even in![]()
Trotse moeder enzo....
Dochterlief heeft met dr streetdance team meegedaan aan het (HAFF) NK STREETDANCE en ze zijn dus derde geworden!! ( van de 8)![]()
Vinnik heul nie slecht als je bedenkt dat het programaatje wat ze gedraaid hebben pas 2 weken geleden helemaal af was en de muziek afgelopen zaterdag pas goed in elkaar zat en ze maar 3 uur in de week trainen!!
Zo..... Nou mag het weer over de zaken van vandaag gaan!!
Nou gelukkig nietquote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
amaiu wordt alleen verwend als zijn klup wint?
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?quote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben haske zoet geweest, maar mijn lekkers zit 200 kilometer verderop
Leeuwarden de enige stad in Friesland?quote:Op zondag 16 november 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ikke? Nee, met de stad bedoel ik eigenlijk Leeuwarden...imo de enige stad in Friesland. M'n oma heeft m'n opa voor de oorlog ontmoet, en in de oorlog zijn ze getrouwd en is m'n oma bij m'n opa en z'n vader in Leeuwarden ingetrokken....
Wat tof Vamp!
O ja!! Ik kan natuurlijk op zoek naar ander lekkers!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?
ik ook niet. Maar je kunt Leeuwarden met moeite een stad noemen, en alle andere 10 steden zijn gewoon veredelde dorpen...quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leeuwarden de enige stad in Friesland?. Nou ja zeg. Ik zou van m'n leven niet in Leeuwarden willen wonen.
.
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht), maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ik wil hier even advocaat van de duivel spelen. Ja, je moet met deze relatie ophouden en ja, ze reageert niet echt aardig, máár, heeft ze je ooit meer beloofd dan dit? Om haar dan nu alle "schuld" te geven vind ik ook weer zo wat. Zij kan er ook niet veel aan doen dat je meer voor haar voelt dan andersom.
Mijn advocaatje spelen wil niet zeggen dat ik jou niet begrijp hoor!! Want dat doe ik wel! Al is het alleen maar omdat ik ook aan jouw kant meer dan eens heb gestaan! En het is energiezuigend! En niet goed voor je ego, want je gaat toch denken: wat is er mis met mij ? Waarom? etc.quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht), maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.
En verder blijft het natuurlijk gewoon zo dat ze gewoon bar onaardig doet. Ik moet naar haar pijpen dansen en als ik dat niet wil, dan kan ik vertrekken, zoals Ewelina al zei.
En ze voelt zich idd geclaimd ja, maar goed, dat lijkt me niet zo gek als je iemand maandenlang het hoofd op hol jaagt en dan ineens niets meer van je laat horen. Dat verwart me.
Ik heb echt zitten schaterlachenquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?
Dat klinkt goddelijkquote:Op zondag 16 november 2008 15:35 schreef conleche het volgende:
Ik zit het makrokrantje door te bladeren en behalve dat ik daar sws gierende trek van krijg, zie ik daar iets staan wat mij erg fijn lijkt: chocolade truffels met Bailey's erin. Heeft iemand dat weleens geprobeerd en zo ja, was het wat??
Welke aandacht bedoel je?quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht)
Maar dat zal ze dan wel echt geweest zijn, toenquote:maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.
Precies, dus waar ben je dan precies verslaafd aan? Zelfkastijding is zo oktober 2008.quote:En verder blijft het natuurlijk gewoon zo dat ze gewoon bar onaardig doet. Ik moet naar haar pijpen dansen en als ik dat niet wil, dan kan ik vertrekken, zoals Ewelina al zei.
Ik lul niks recht, hoorquote:Op zondag 16 november 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
Lul het maar lekker recht Vik,
So true.quote:Je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.
Klinkt lekker!quote:Op zondag 16 november 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik nu ga pilatessen, mag ik dan zo een appeltaart bakken?
Ik heb ook een lekker recept gevonden voor cinnamon bunsHelp, ik moet stoppen met al dat ge-bak
quote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Goodbye! Vertel, hoe ziet die schotel eruit?
Ik heb al drie dagen last van mn darmen. Wat op de weegschaal nogal positief uitpakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nee joh, dit is eerder CUL. En het is ook niet zo'n dieettechnische ovenschotelquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!
dank jequote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:MoBlo!
Succes met uit je bed komen morgen
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavondquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, vanavond komt K-Pax op TV, dat is zo'n mooie film(RTL8).
Die van de AH of een andere?quote:Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Klinkt lekker!. Ik heb het recept voor white chocolate cheesecake gekregen van mijn schoonmoeder.. Zit hevig te twijfelen om dat morgen te gaan maken. Maar iets zegt me dat dat vast niet goed is voor de lijn..
.
Ik zie niks over Domino Day op NU TV Gids, dus je hebt gelukquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavond![]()
Maarrrrr, we gaan wel kapsalonnetjes bestellen zo
Das er één voor op een tegeltjequote:Op zondag 16 november 2008 18:53 schreef Laureline het volgende:
Ik kan het nooit winnen, want het maakt hem niets uit mij te verliezen.
Ik had vroeger een vriendinnetje, geadopteerd Vietnamees bootvluchtelingetje. Die sprak met een zwaar Brabants accent. Ze heette Fleur. Dat werd dus: Fleuaaahhh. Keileukh! Iedereen in Den Haag was altijd zwaar vertederd als ze kwam logeren. En ik heb ook nog steeds een zwak voor dit soort combinatiesquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Was gisteren wezen wokken in Dokkum en toen ging meneer de chinees in perfect fries tegen me te praten.
Paar week geleden was ik in Ureterp en toen ging een hele zwarte meneer fries tegen me te praten, en dan ben ik gewoon in de war en van slag.
Geen idee waarom ik dit vertel
Nooit gehoord, maar dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik ook altijd raar, negers die Fries spreken.
Lekker janken! Daar knap je van op, echtquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar King Kong kijken. Met Naomi Watts. Ik vind haar zó tof in die film! Ik ga vast janken
.
Ik voel me niet echt kut meer, hoorquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lekker janken! Daar knap je van op, echt
Geef jezelf een peptalk. In het begin lijkt het belachelijk, maar het werkt wel.quote:Op zondag 16 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt kut meer, hoor. Eerder een soort van lamlendig. Morgen voel ik me weer helemaal top
.
Die vond ik helemaal niet zo grappig, en op het einde kon ik wel kotsen van dat liedjequote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je wilt lachen, moet je vanavond naar Groundhog Day kijken!
Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit gezien, maar mijn lief zegt dat dit een van de leukste films ooit isquote:Op zondag 16 november 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vond ik helemaal niet zo grappig, en op het einde kon ik wel kotsen van dat liedje
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze bank is stuk.. Er is een balk gebroken of zo, waardoor me nu zo'n beetje op de grond zitten.
. En 't stomme is nog wel, een paar weken geleden hadden we bijna een nieuwe bank gekocht en dat niet gedaan omdat deze nog goed was...
.
Ik vind Marokkanen die Vlaams spreken ook raar!quote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik ook altijd raar, negers die Fries spreken.
Oh lieve schatquote:Op zondag 16 november 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Marokkanen die Vlaams spreken ook raar!
Getsie, ik ben een beetje verdrietig. Ineens zie ik hoe dik ik ben, het valt me nu meer op dan 10 kilo geledenIk ging even tienerfoto's van mezelf kijken, zien hoe ik er toen uitzag. En nu voel ik me nog rotter. Sure, ik had echte 'fietsbenen', maar ik was echt wel slank met 65 kilo, geen bubbeltje vet te zien over mijn bikini, daar. En nu ben ik verdrietig, want ik weet nog hoe dik ik me toen al voelde. Een magere zus hebben en daarmee worden vergeleken sucks
Ja, maar ik zou dan eerder zeggen van 'Wat leuk, jullie ogen/haar/whatever zijn precies hetzelfde!' Maar niet van 'Goh, jij bent kapper terwijl je zus aan de uni studeert, vind je dat niet erg?'quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar met zussen doen mensen het nogal snel, ik heb zelf die neiging ook wel hoor. Al doe ik het niet zozeer als in kijken waar welke zus beter in is, maar naar de erfelijke overeenkomsten.
Ja, ik doe dus dat 1e, en dan bij bijna iedereen die familie is van elkaar. Overigens zeg ik het lang niet altijd en zeker niet als de vergelijking negatief uitvalt voor 1 persoon.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan eerder zeggen van 'Wat leuk, jullie ogen/haar/whatever zijn precies hetzelfde!' Maar niet van 'Goh, jij bent kapper terwijl je zus aan de uni studeert, vind je dat niet erg?'
Of zoiets.
Die laatste is wel heel flauw.quote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je eens proberen een identieke tweeling te zijn. Kun je lachen![]()
Mensen spelen áltijd 'zoek de verschillen' en maken áltijd dezelfde opmerkingen: 'ik zie dubbel'.
Dat laatste doen ze bij mij en m'n zusje ook. En we schelen drie jaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je eens proberen een identieke tweeling te zijn. Kun je lachen![]()
Mensen spelen áltijd 'zoek de verschillen' en maken áltijd dezelfde opmerkingen: 'ik zie dubbel'.
Valt het op?quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die laatste is wel heel flauw.
Ben jij er 1 van een tweeling trouwens? Lees ik hier een kleine frustratie?
Haha, I was rightquote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
Jup Aventura is mijn zus en ik was altijd 'de bolle'![]()
En ja, het is altijd zo dat er eentje wat forser is dan de ander
Maar nu, voor het eerst in 30 jaar ben ik een paar kilo lichter omdat ik een tijdje geCambridget heb
Ik vermoed dat het bij mijn zus wel veel gedaan is, iig door haar vrienden. Of het ook door familie gedaan is weet ik niet. Maar alle vrienden van mijn zus herinneren mij zich als 'dat kleine meisje wat altijd in die moeilijke boeken zat te neuzen'quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw, ColdFeetZulke dagen zijn zo stom... Maar in dit topic is veel
!
En ja, zuster-vergelijkingen (als in 'wie is beter', niet 'jullie hebben allebei bruin haar!") zijn inderdaad stom. En nutteloos. Vooral als ouders dat doen... Grrrr. Onvoorwaardelijke liefde, verdorie.
Ik heb buikpijn
quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu, voor het eerst in 30 jaar ben ik een paar kilo lichter omdat ik een tijdje ge-cambridged heb
Oh, en je zus had juist moeite met leren of iets dergelijks? Dat dat daarom vervelend voor haar was?quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij mijn zus wel veel gedaan is, iig door haar vrienden. Of het ook door familie gedaan is weet ik niet. Maar alle vrienden van mijn zus herinneren mij zich als 'dat kleine meisje wat altijd in die moeilijke boeken zat te neuzen'En ik denk ook dat mijn zus heel erg jaloers is op mij wbt opleiding/talenten/intelligentie. Al heeft ze dat nooit gezegd. En ik zou willen dat dat niet zo was.
That's the spirit!quote:Op zondag 16 november 2008 20:23 schreef SHE het volgende:
Daar heb ik geen last van; ik was de leukste thuis. En de slimste. En de grappigste.
Nu is dat wel makkelijker met 2 broers natuurlijkMaar ik geloof gewoon maar dat ik idd de leukste, slimste en grappigste ben
Juist. Mijn zus heeft mavo gedaan, toen MBO. Veel meer zit er qua intelligentie ook niet in, verder heeft ze niet heel veel bijzondere talenten. Maar ze had en heeft bijvoorbeeld wel een enorme vriendenkring, was heel populair op de middelbare school en ze is een bijzonder charmante en ook een hele mooie vrouwquote:Op zondag 16 november 2008 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh, en je zus had juist moeite met leren of iets dergelijks? Dat dat daarom vervelend voor haar was?
Cinnamongirl: ik was ook de 'bollie' vroegerEn ik ben geeneens tweeling (al dachten mensen dat altijd wel
) Op een gegeven moment gaat daar de lol ook van af! "Jaaa, ik weet het, ik ben bol
"
Ergens hoop ik dat ze dit ooit leestquote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Ewelina het volgende:
Daar staat tegenover dat ik jarenlang jaloers ben geweest op haar vriendenkring en sociale leven (ik was niet bepaald populair op de middelbare school). Maar ik merk bij haar dat ze bijvoorbeeld enorm kribbig doet over mijn opleiding, mijn hobby's, mijn muziek, en dat afkraakt, en dat ze zegt dat ik het toch niet kan.
Terwijl ik nooit echt negatief ben geweest over haar opleiding, of over haar. Ik bedoel, hell, ze is mijn mooie grote zus, ik kan altijd bij haar terecht als er iets is en dat ze wat minder hoogopgeleid is boeit me niet. Ik vind haar gewoon tof
![]()
Mijn zus en ik zijn niet echt op dezelfde manier opgevoed denk ik. Mijn ouders zijn gescheiden toen zij al het huis uit was, later is mijn moeder hertrouwd.quote:Op zondag 16 november 2008 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, wat Chicolate zegtAptitude om te leren zegt zo weinig. Maar helaas is dat vaak lastig te accepteren voor mensen die het juist níet makkelijk kunnen. Maar yay, wat tof zo'n zus he! Die van mij is ook <3!
En ja, ik kan me goed voorstellen dat je dan zo geïnteresseerd bent in het nature/nurture vraagstuk! Juist ook omdat je bijv. op gelijke manier bent opgevoed als je zus, maar zij uit een heel ander land komt en van heel andere bio-ouders.
Ik vind het nature/nurture gebeuren ook heel interessant, maar bij mij komt het meer uit het willen begrijpen van bepaalde hersenkronkels (m'n pa, al eerder kort over gehad dus zal het hier verder niet naar boven halen). Waar komt het vandaan, is er een logica in of is het random, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: spoiler graag niet quoten.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dank!!quote:Op zondag 16 november 2008 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mobloooooooooo!!!!!!!!![]()
Zwaar awesome! Je doel bereikt!
![]()
En Vamp: gefelie met je dochter!![]()
Kwak: yay voor de leuke date en goede verhuizing!
Viking: *grote aai* verder zeg ik maar niks, want alles is al gezegd en jij beslist. Je kan het! Je bent sterk, echt waar
Mijn oma danquote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werdVoor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y
) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop
Oma is lief.
Omg ik ben mushy vandaagEn niet eens ongesteld.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn oma dan![]()
"Een fijn 20008 gewenst"
Hey! Ben / was je jarig?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werdVoor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y
) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop
Oma is lief.
Omg ik ben mushy vandaagEn niet eens ongesteld.
herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, mijn zus en ik verschillen sowieso als dag en nachtEn ik vind mezelf leuker
Dat was 15 oktoberquote:
deels herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, voel je je weer wat beter?
MoBlo: mijn zus is, imho, extreem egocentrisch; ik heb weleens bij haar gegeten en toen heeft ze oprecht de hele avond gepraat over hoe goed ze het doet en hoe geweldig andere mensen haar vinden. Ik kreeg echt niet de mogelijkheid dan iets anders dan 'oh!' of 'jaja' te zeggen
Klinkt vooral onvolwassen... ik denk dat ze gewoon een keertje goed haar hoofd moet stoten en moet leren dat niet alles vanzelf komt aanwaaien.quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deels herkenbaar![]()
alleen is die van mij gewoon een stuk chagerijn die geen ene flikker uitvoert thuis bij mn ouders, nergens mee helpt, wel d'r handje ophoudt en alleen in de zomervakantie max 3 weken wil werkenBen benieuwd hoe ze wordt als ze wat volwassener is.. ik hoop dat ze opdroogt, net als ik
alleen was ik vroeger niet te beroerd om te werken en de tafel af te ruimen en zulks
Was ook meer de vergelijking van hoe erg mn zusje is in vergelijking met mijdan, zeg maar...
Ik had zo'n pakjes ding van Honig, en nu vraag ik me af of het wel echt goed is gegaan. De verhoudingen zouden nog wel redelijk moeten kloppen, maar op dat ding stond dat er margarine in moest en dat had ik niet...quote:Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
@Ewelina: roomboter is veel lekkerder! Goed dus dat de margarine op was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |