Dank!!quote:Op zondag 16 november 2008 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mobloooooooooo!!!!!!!!![]()
Zwaar awesome! Je doel bereikt!
![]()
En Vamp: gefelie met je dochter!![]()
Kwak: yay voor de leuke date en goede verhuizing!
Viking: *grote aai* verder zeg ik maar niks, want alles is al gezegd en jij beslist. Je kan het! Je bent sterk, echt waar
Mijn oma danquote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werdVoor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y
) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop
Oma is lief.
Omg ik ben mushy vandaagEn niet eens ongesteld.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn oma dan![]()
"Een fijn 20008 gewenst"
Hey! Ben / was je jarig?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werdVoor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y
) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop
Oma is lief.
Omg ik ben mushy vandaagEn niet eens ongesteld.
herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, mijn zus en ik verschillen sowieso als dag en nachtEn ik vind mezelf leuker
Dat was 15 oktoberquote:
deels herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, voel je je weer wat beter?
MoBlo: mijn zus is, imho, extreem egocentrisch; ik heb weleens bij haar gegeten en toen heeft ze oprecht de hele avond gepraat over hoe goed ze het doet en hoe geweldig andere mensen haar vinden. Ik kreeg echt niet de mogelijkheid dan iets anders dan 'oh!' of 'jaja' te zeggen
Klinkt vooral onvolwassen... ik denk dat ze gewoon een keertje goed haar hoofd moet stoten en moet leren dat niet alles vanzelf komt aanwaaien.quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deels herkenbaar![]()
alleen is die van mij gewoon een stuk chagerijn die geen ene flikker uitvoert thuis bij mn ouders, nergens mee helpt, wel d'r handje ophoudt en alleen in de zomervakantie max 3 weken wil werkenBen benieuwd hoe ze wordt als ze wat volwassener is.. ik hoop dat ze opdroogt, net als ik
alleen was ik vroeger niet te beroerd om te werken en de tafel af te ruimen en zulks
Was ook meer de vergelijking van hoe erg mn zusje is in vergelijking met mijdan, zeg maar...
Ik had zo'n pakjes ding van Honig, en nu vraag ik me af of het wel echt goed is gegaan. De verhoudingen zouden nog wel redelijk moeten kloppen, maar op dat ding stond dat er margarine in moest en dat had ik niet...quote:Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
@Ewelina: roomboter is veel lekkerder! Goed dus dat de margarine op was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |