abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63271915
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mobloooooooooo!!!!!!!! Zwaar awesome! Je doel bereikt!

En Vamp: gefelie met je dochter!

Kwak: yay voor de leuke date en goede verhuizing!

Viking: *grote aai* verder zeg ik maar niks, want alles is al gezegd en jij beslist. Je kan het! Je bent sterk, echt waar
Dank!!
Ze vond het jammer dat alleen nr 1 doorging naar het EK....
Maar ze hebben het supergoed gedaan... Blijft altijd een risico... Zo vlak van te voren nog ff een nieuw programaatje in elkaar draaien enzo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 16 november 2008 @ 20:48:52 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63271925
Ewelina: oh joy, handig ouders die hun kiddies niet uit dat soort zaken kunnen houden Maar je bent goed terecht gekomen toch

SHE: Ineens is alles duidelijk! Is the milkman an exceedingly awesome guy with dashing good looks and a great personality to boot?

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63271932
SHE, je pappa is toch ook zo?
pi_63271962
Ja, uiteindelijk wel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63272176
En toen was het stil hier. Hallo????
  zondag 16 november 2008 @ 20:58:58 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63272190
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
SHE, je pappa is toch ook zo?
Ssssttt..die gast heeft al genoeg kapsones!!
pi_63272215
Ah, mijn zus en ik verschillen sowieso als dag en nacht En ik vind mezelf leuker
  zondag 16 november 2008 @ 21:05:32 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63272363
SHE:
CF: dat vindt men hier vast allemaal

Oh Ontopicheid!
Vandaag was rampzalig qua eten. Ik ben gestraft met buikpijn en een mentale omvang van een planeet. Morgen ga ik weer gezond eten en opletten en en en! En dan komt alles goed. Ooit word ik slank, verdorie. *vuist op tafel*
Voordeel van buikpijn: geen lekkere trek
pi_63272405
Mijn zusje en ik zijn behoorlijke tegenpolen. Vroeger hadden we áltijd ruzie, tot fysiek geweld aan toe. Tegenwoordig kunnen we goed met elkaar overweg, maar we zouden niet samen in één huis kunnen wonen.
  zondag 16 november 2008 @ 21:10:34 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63272525
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werd Voor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y ) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop Oma is lief.

Omg ik ben mushy vandaag En niet eens ongesteld.
pi_63272628
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werd Voor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y ) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop Oma is lief.

Mijn oma dan

"Een fijn 20008 gewenst"

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 16 november 2008 @ 21:15:21 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63272676
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn oma dan

"Een fijn 20008 gewenst"

! Ze is d'r tijd ver vooruit
  zondag 16 november 2008 @ 21:18:28 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63272773
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

Hey! Ben / was je jarig?
Niet meer actief op Fok!
pi_63272784
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, mijn zus en ik verschillen sowieso als dag en nacht En ik vind mezelf leuker
herkenbaar

maar kunnen jullie dan nagaan hoe erg mn zusje is?
Ja doei.
pi_63272912
Viking, voel je je weer wat beter?

MoBlo: mijn zus is, imho, extreem egocentrisch; ik heb weleens bij haar gegeten en toen heeft ze oprecht de hele avond gepraat over hoe goed ze het doet en hoe geweldig andere mensen haar vinden. Ik kreeg echt niet de mogelijkheid dan iets anders dan 'oh!' of 'jaja' te zeggen
  zondag 16 november 2008 @ 21:23:31 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63272931
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey! Ben / was je jarig?
Dat was 15 oktober Toen was ik hier volgens mij of nog niet of nog niet zo lang. Maar ik vond die envelop net weer op m'n bureau tussen wat andere papieren

edit: zinsfoutje nog niet of nog niet zo lang dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 16-11-2008 21:34:47 ]
pi_63273061
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, voel je je weer wat beter?

MoBlo: mijn zus is, imho, extreem egocentrisch; ik heb weleens bij haar gegeten en toen heeft ze oprecht de hele avond gepraat over hoe goed ze het doet en hoe geweldig andere mensen haar vinden. Ik kreeg echt niet de mogelijkheid dan iets anders dan 'oh!' of 'jaja' te zeggen
deels herkenbaar

alleen is die van mij gewoon een stuk chagerijn die geen ene flikker uitvoert thuis bij mn ouders, nergens mee helpt, wel d'r handje ophoudt en alleen in de zomervakantie max 3 weken wil werken Ben benieuwd hoe ze wordt als ze wat volwassener is.. ik hoop dat ze opdroogt, net als ik alleen was ik vroeger niet te beroerd om te werken en de tafel af te ruimen en zulks

Was ook meer de vergelijking van hoe erg mn zusje is in vergelijking met mij dan, zeg maar...
Ja doei.
pi_63273184
Ik heb enorm blij met m'n zus. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63273300
ik ben jaloers op mensen die blij zijn met hun zus

ik hoop zo dat 't nog komt bij mij/ons... maargoed... we zijn erg verschillend.

Zij wilde bijvoorbeeld al niet naast mn moeder lopen als die een tasje van de Zeeman in d'r handen had.. Stel je voor dat iemand zou denken dat dat wat ze aanhad daarvandaan kwam alles moest/moet merk zijn, en hip en nieuw enzo
Ja doei.
pi_63273448
Ik ga voor het eerst een cake bakken. En ik had geen margarine en ik heb er toen maar roomboter ingegooid. En eigenlijk te weinig eieren (3 ipv 4, wel grote eieren) maar ik heb de verhoudingen in het recept er wel op aangepast. Ik ben benieuwd En ik zit nu onder het meel
pi_63273460
Kan ik me niet voorstellen, Moblo...mijn zus en ik lijken ook innerlijk erg op elkaar, in denken en in doen en we hebben dezelfde normen en waarden.
Daarnaast heb ik nóg een zusje en broertje, en ook daarmee is de band prima!

@Ewelina: roomboter is veel lekkerder! Goed dus dat de margarine op was.
pi_63273494
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

deels herkenbaar

alleen is die van mij gewoon een stuk chagerijn die geen ene flikker uitvoert thuis bij mn ouders, nergens mee helpt, wel d'r handje ophoudt en alleen in de zomervakantie max 3 weken wil werken Ben benieuwd hoe ze wordt als ze wat volwassener is.. ik hoop dat ze opdroogt, net als ik alleen was ik vroeger niet te beroerd om te werken en de tafel af te ruimen en zulks

Was ook meer de vergelijking van hoe erg mn zusje is in vergelijking met mij dan, zeg maar...
Klinkt vooral onvolwassen... ik denk dat ze gewoon een keertje goed haar hoofd moet stoten en moet leren dat niet alles vanzelf komt aanwaaien.
pi_63273536
Nou, ze wordt 19 over twee weken, mag toch hopen dat 't ooit 's een keer aankomt bij d'r dat ze ook wel eens wat mag doen Is te hopen dat ze op kamers gaat als ze gaat studeren, dan wordt het misschien nog wat

Ik ga nu iig lekker slapen, want: moe!

welterusten allemaal!
Ja doei.
pi_63273559
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:

@Ewelina: roomboter is veel lekkerder! Goed dus dat de margarine op was.
Ik had zo'n pakjes ding van Honig, en nu vraag ik me af of het wel echt goed is gegaan. De verhoudingen zouden nog wel redelijk moeten kloppen, maar op dat ding stond dat er margarine in moest en dat had ik niet...

het was wel vrij dik beslag, dat is toch goed??? *taartbakn00b is*
pi_63273745
Les 1 taart bakken: Margarine . Roomboter

Zo . Ik bak nooit volgens het recept, komt altijd wel wat lekkers uit .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')