Klinkt lekker!quote:Op zondag 16 november 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik nu ga pilatessen, mag ik dan zo een appeltaart bakken?
Ik heb ook een lekker recept gevonden voor cinnamon bunsHelp, ik moet stoppen met al dat ge-bak
quote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Goodbye! Vertel, hoe ziet die schotel eruit?
Ik heb al drie dagen last van mn darmen. Wat op de weegschaal nogal positief uitpakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nee joh, dit is eerder CUL. En het is ook niet zo'n dieettechnische ovenschotelquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!
dank jequote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:MoBlo!
Succes met uit je bed komen morgen
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavondquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, vanavond komt K-Pax op TV, dat is zo'n mooie film(RTL8).
Die van de AH of een andere?quote:Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Klinkt lekker!. Ik heb het recept voor white chocolate cheesecake gekregen van mijn schoonmoeder.. Zit hevig te twijfelen om dat morgen te gaan maken. Maar iets zegt me dat dat vast niet goed is voor de lijn..
.
Ik zie niks over Domino Day op NU TV Gids, dus je hebt gelukquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavond![]()
Maarrrrr, we gaan wel kapsalonnetjes bestellen zo
Das er één voor op een tegeltjequote:Op zondag 16 november 2008 18:53 schreef Laureline het volgende:
Ik kan het nooit winnen, want het maakt hem niets uit mij te verliezen.
Ik had vroeger een vriendinnetje, geadopteerd Vietnamees bootvluchtelingetje. Die sprak met een zwaar Brabants accent. Ze heette Fleur. Dat werd dus: Fleuaaahhh. Keileukh! Iedereen in Den Haag was altijd zwaar vertederd als ze kwam logeren. En ik heb ook nog steeds een zwak voor dit soort combinatiesquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Was gisteren wezen wokken in Dokkum en toen ging meneer de chinees in perfect fries tegen me te praten.
Paar week geleden was ik in Ureterp en toen ging een hele zwarte meneer fries tegen me te praten, en dan ben ik gewoon in de war en van slag.
Geen idee waarom ik dit vertel
Nooit gehoord, maar dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik ook altijd raar, negers die Fries spreken.
Lekker janken! Daar knap je van op, echtquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar King Kong kijken. Met Naomi Watts. Ik vind haar zó tof in die film! Ik ga vast janken
.
Ik voel me niet echt kut meer, hoorquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lekker janken! Daar knap je van op, echt
Geef jezelf een peptalk. In het begin lijkt het belachelijk, maar het werkt wel.quote:Op zondag 16 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt kut meer, hoor. Eerder een soort van lamlendig. Morgen voel ik me weer helemaal top
.
Die vond ik helemaal niet zo grappig, en op het einde kon ik wel kotsen van dat liedjequote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je wilt lachen, moet je vanavond naar Groundhog Day kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit gezien, maar mijn lief zegt dat dit een van de leukste films ooit isquote:Op zondag 16 november 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vond ik helemaal niet zo grappig, en op het einde kon ik wel kotsen van dat liedje
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze bank is stuk.. Er is een balk gebroken of zo, waardoor me nu zo'n beetje op de grond zitten.
. En 't stomme is nog wel, een paar weken geleden hadden we bijna een nieuwe bank gekocht en dat niet gedaan omdat deze nog goed was...
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |