ikke? Nee, met de stad bedoel ik eigenlijk Leeuwarden...imo de enige stad in Friesland. M'n oma heeft m'n opa voor de oorlog ontmoet, en in de oorlog zijn ze getrouwd en is m'n oma bij m'n opa en z'n vader in Leeuwarden ingetrokken....quote:Op zondag 16 november 2008 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat leuk.. Heb je nog lang in Dokkum gewoond?
O das zelfs heel goed!!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daarom gooide ik 'm er ook nog maar even in![]()
Trotse moeder enzo....
Dochterlief heeft met dr streetdance team meegedaan aan het (HAFF) NK STREETDANCE en ze zijn dus derde geworden!! ( van de 8)![]()
Vinnik heul nie slecht als je bedenkt dat het programaatje wat ze gedraaid hebben pas 2 weken geleden helemaal af was en de muziek afgelopen zaterdag pas goed in elkaar zat en ze maar 3 uur in de week trainen!!
Zo..... Nou mag het weer over de zaken van vandaag gaan!!
Nou gelukkig nietquote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
amaiu wordt alleen verwend als zijn klup wint?
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?quote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben haske zoet geweest, maar mijn lekkers zit 200 kilometer verderop
Leeuwarden de enige stad in Friesland?quote:Op zondag 16 november 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ikke? Nee, met de stad bedoel ik eigenlijk Leeuwarden...imo de enige stad in Friesland. M'n oma heeft m'n opa voor de oorlog ontmoet, en in de oorlog zijn ze getrouwd en is m'n oma bij m'n opa en z'n vader in Leeuwarden ingetrokken....
Wat tof Vamp!
O ja!! Ik kan natuurlijk op zoek naar ander lekkers!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?
ik ook niet. Maar je kunt Leeuwarden met moeite een stad noemen, en alle andere 10 steden zijn gewoon veredelde dorpen...quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leeuwarden de enige stad in Friesland?. Nou ja zeg. Ik zou van m'n leven niet in Leeuwarden willen wonen.
.
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht), maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ik wil hier even advocaat van de duivel spelen. Ja, je moet met deze relatie ophouden en ja, ze reageert niet echt aardig, máár, heeft ze je ooit meer beloofd dan dit? Om haar dan nu alle "schuld" te geven vind ik ook weer zo wat. Zij kan er ook niet veel aan doen dat je meer voor haar voelt dan andersom.
Mijn advocaatje spelen wil niet zeggen dat ik jou niet begrijp hoor!! Want dat doe ik wel! Al is het alleen maar omdat ik ook aan jouw kant meer dan eens heb gestaan! En het is energiezuigend! En niet goed voor je ego, want je gaat toch denken: wat is er mis met mij ? Waarom? etc.quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht), maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.
En verder blijft het natuurlijk gewoon zo dat ze gewoon bar onaardig doet. Ik moet naar haar pijpen dansen en als ik dat niet wil, dan kan ik vertrekken, zoals Ewelina al zei.
En ze voelt zich idd geclaimd ja, maar goed, dat lijkt me niet zo gek als je iemand maandenlang het hoofd op hol jaagt en dan ineens niets meer van je laat horen. Dat verwart me.
Ik heb echt zitten schaterlachenquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?
Dat klinkt goddelijkquote:Op zondag 16 november 2008 15:35 schreef conleche het volgende:
Ik zit het makrokrantje door te bladeren en behalve dat ik daar sws gierende trek van krijg, zie ik daar iets staan wat mij erg fijn lijkt: chocolade truffels met Bailey's erin. Heeft iemand dat weleens geprobeerd en zo ja, was het wat??
Welke aandacht bedoel je?quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht)
Maar dat zal ze dan wel echt geweest zijn, toenquote:maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.
Precies, dus waar ben je dan precies verslaafd aan? Zelfkastijding is zo oktober 2008.quote:En verder blijft het natuurlijk gewoon zo dat ze gewoon bar onaardig doet. Ik moet naar haar pijpen dansen en als ik dat niet wil, dan kan ik vertrekken, zoals Ewelina al zei.
Ik lul niks recht, hoorquote:Op zondag 16 november 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
Lul het maar lekker recht Vik,
So true.quote:Je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |