Nou en dáár gaat het om!quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels ook achter en dat helpt. Voorheen was ik geneigd mezelf overal de schuld van te geven (o, wat is dat slecht voor je zelfvertrouwen!), maar ja, iedereen om me heen roept voortdurend heel hard dat zij gewoon een egocentrische bitch is, dus nu is er wel een lichtje opgegaan
.
Naja je hebt gewoon gevoelens voor haar ondanks dat het mss een trut uit de hel is, en dat schakel je ni zomaar ff uitquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn heul lief, maar dit is natuurlijk iets waar ik zelf uit moet zien te komen
.
hmmm met de roe kan ook lekker zijn hoorquote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
I hope so! Ben iig zoet geweest...
zie TT..quote:Op zondag 16 november 2008 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm met de roe kan ook lekker zijn hoor
Maar dat kan ze dan wel een stuk aardiger formuleren dan ze nu doet!quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ik wil hier even advocaat van de duivel spelen. Ja, je moet met deze relatie ophouden en ja, ze reageert niet echt aardig, máár, heeft ze je ooit meer beloofd dan dit? Om haar dan nu alle "schuld" te geven vind ik ook weer zo wat. Zij kan er ook niet veel aan doen dat je meer voor haar voelt dan andersom.
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan.quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey lieve Vik, dikke knuffel meid
Zeven heuvelenloop om half 5 geloof ik bij NOS op 1..
Slagerij van Kampen was gisteren echt super!! wow wat een denderend optreden.
We hadden een ontzettend leuk hotel, we zijn heerlijk wezen wokken (veel groentes, biefstuk en kipfilet en geen saus) en heerlijke seks gehad ook nog eens![]()
Ik ben zo happy
quote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
I hope so! Ben iig zoet geweest...
quote:Op zondag 16 november 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat kan ze dan wel een stuk aardiger formuleren dan ze nu doet!
En die "" ging dus over dat roe-gebeuren hè, niet over wat Co zei
Leuk, leuk!! En druk, want een oude stinkerd kwam gisteren met een paar negers met een boot aanquote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan..
En dan horen jullie natuurlijk te vragen waar dit over gaat.....quote:Op zondag 16 november 2008 14:23 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!!!
Keb contact gehad...Ze zijn 3e geworden!!
Haha ja natuurlijk, dan loopt heel Dokkum uit. Ik vind 't altijd weer fijn om in Dokkum te zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk, leuk!! En druk, want een oude stinkerd kwam gisteren met een paar negers met een boot aan
Ik heb die hele post gemist, sorryquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan horen jullie natuurlijk te vragen waar dit over gaat.....
Loopt MoBlo nog mee ofwa?quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey lieve Vik, dikke knuffel meid
Zeven heuvelenloop om half 5 geloof ik bij NOS op 1..
Slagerij van Kampen was gisteren echt super!! wow wat een denderend optreden.
We hadden een ontzettend leuk hotel, we zijn heerlijk wezen wokken (veel groentes, biefstuk en kipfilet en geen saus) en heerlijke seks gehad ook nog eens![]()
Ik ben zo happy
M'n beppe komt ook uit Dokkum! Later naar de stad verhuisd. Daar is m'n moeder geboren, en ik ook. M'n vader komt uit Balk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan..
amaiquote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg ook lekkers, want Ajax heeft gewonnen![]()
Daarom gooide ik 'm er ook nog maar even inquote:Op zondag 16 november 2008 15:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die hele post gemist, sorryMaar waar gaat het over?
Wat leuk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
M'n beppe komt ook uit Dokkum! Later naar de stad verhuisd. Daar is m'n moeder geboren, en ik ook. M'n vader komt uit Balk.
Ik ben niet zoet geweest, maar 't was wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben haske zoet geweest, maar mijn lekkers zit 200 kilometer verderop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |