Lang leve de techniekquote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef vamperotica het volgende:
Grrrr..Ik wacht op een (mobiel) telefoontje uit Steenwijk.... Krijg ik steeds netwerk geweigerd als ik ze daar probeer te bellen!!
Ben gewoon jaloers op je energie op zondag!quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Zo, het huis is weer schoongemaakt en opgeruimd.Nu nog even douchen en dan boodschappen doen.
Daar gáát het helemaal niet om.quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréal.
Jawel, want ik moest om haar lachenquote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om..
SHEquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
Vik, moet ik die kuthoer abboneren op de Tina?
Of 100 pizza's sturen?
Zeg het maar hoor!
Google geeft helaas geen resultaten.quote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Er was ooit zo'n site waarvandaan je iemand een doos koeienstront kon sturen.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Merel het volgende:
Oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me, de mevrouw heeft de toorn van de slankclub over zich afgeroepen en nu moet ze boeten
quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Merel het volgende:
Oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me, de mevrouw heeft de toorn van de slankclub over zich afgeroepen en nu moet ze boeten
Ik was net helemaal trots op mezelf dat ik me fatsoenlijk had aangekleed om de (houdbare) boodschappen die we per ongeluk in de auto hadden laten liggen op te gaan halenquote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang leve de techniekIrritant is dat he?
[..]
Ben gewoon jaloers op je energie op zondag!
Ik kan mezelf er niet eens toe zetten om twee rekeningen te betalen
Ze woont toch in Hilversum? Ik woon daar aardig in de buurt, dus ik wel best even langs gaan heurrrquote:Op zondag 16 november 2008 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Prachtig idd. Maar ik weet d'r adres niet eens
(en als ik het wel wist, zou ik het niet geven natuurlijk).
Haha, de harem maakt het goed hoorquote:
Azie is goed om af te vallenquote:Op zondag 16 november 2008 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Zijn jullie al goddelijk slank intussen ofwa?als ik hier de weegschalen moet geloven, (ik ben nog in Asia en vlieg morgen weer terug) ben ik 5 kilo lichter in ruim 2 weken; van 75.5 kg naar 70.5 kg
ik moet nog wel ff op mijn eigen weegschaal kieken natuurlijk.
Duh, maar we willen je wel het gevoel geven dat we achter je staan natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn heul lief, maar dit is natuurlijk iets waar ik zelf uit moet zien te komen
.
Daar ben ik inmiddels ook achter en dat helptquote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duh, maar we willen je wel het gevoel geven dat we achter je staan natuurlijkSoms, als je het met niemand ergens over kan hebben ga je nog bijna denken dat diegene gelijk heeft. En dat is natuurlijk totaal niet waar in dit geval.
Maar ook een lekkere avond in 't vooruitzichtquote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij is je boosheid een eerste stap Viking!
M'n vriendje is geland zegt de website van het vliegveld. Dat betekend dat ik hem over niet al te lange tijd weer kan zien, maar ook de laptop weer kwijt ben...
I hope so! Ben iig zoet geweest...quote:Op zondag 16 november 2008 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar ook een lekkere avond in 't vooruitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |