Oh dan is het goed, dan onthou ik blijkbaar alleen de lullige dingen en de rest vergeet ik meteenquote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Volgens mij schrijf ik (bijna) nooit wat lulligs over hem hoor.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hè, zou wel moeten kunnen! Als ik Greys nou op TV kon kijken kon ik het wel combineren, maar zo op de PC is wat lastigerGa maar lekker kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Was sich liebt das neckt sich, und so weiterquote:Op zondag 16 november 2008 13:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, dan onthou ik blijkbaar alleen de lullige dingen en de rest vergeet ik meteen
Jahaa, ik sta wat sterker in m'n schoenen nu, dus hij krijg straks een mooi mailtje met daarin een aantal aandachtspuntenquote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Greys het volgende:
En hoe en wanneer ga je dat lijstje overhandigen?
Gá je het uberhaupt overhandigen?
quote:Op zondag 16 november 2008 13:02 schreef Goodbye het volgende:Hij zal wel moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu houden we erover op want ik ga ontbijten en Greys kijken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
En wij zo van:quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry. Ze zijn een dagje los. Ze weten niet beter.
Ik heb dat eigenlijk ALTIJD op zondagquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Tering, ik zie er vandaag uit als een lijk
Troost je, same here.quote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik ook, ik heb een puist en een schilferige huid vandaagquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Het uitmaken met haar.quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit als een waanzinnige![]()
. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Vieren dat je geen hartzeer meer gaat hebben om 'mevrouw'!quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit als een waanzinnige![]()
. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Je moet naar Alaska gaan! Zoooooo mooi!quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
en ik hebben trouwens besloten om volgende zomer naar de USA te gaan! Gisteren heb ik de LP gekregen en die ben ik nu lekker door aan het bladeren op zoek naar de perfecte route. Lekker met de auto toeren door dat geweldige landschap. Lijkt me heerlijk!
quote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Greys het volgende:
Vik, ik snap het wel hoor, dat je zondag verziekt is. En zie dan die knop maar weer eens om te zetten.
Op momenten dat je je verdrietig voelt, lees haar mail dan nog eens door. Dan word je weer boos en boos zijn maakt het afscheid makkelijker dan verdriet.
Op momenten dat je het niet meer trekt kom je gewoon lekker hier mekkeren, al doe je het 1000 keer, beter hier dan tegen haar. Trust me
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréalquote:Op zondag 16 november 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
Je moet er 'even' doorheen. Maar al gaat ze op haar kop staan, ze is jou niet (meer) waard. Hoe DURFT ze, Vik!? Die arrogante klotehouding van haar, bah. Maak iets lekkers voor jezelf, ga een filmpje kijken inderdaad. Je zult merken dat je vanzelf ook meer rust in je lijf krijgt en in je hoofd. Ze speelde met je en behandelt je als lager dan laag. Dit is de eerste dag van de rest van je leven (cliché, maar waar). Jij gaat vanaf nu alleen nog maar voor iemand die minstens net zo hard voor jou gaat als andersom. [Andrelon]Because you're worth it![/Andrelon].
Oooh Vikquote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zit echt met tranen in m'n ogen hier. Ik ga zo maar eens een filmpje kijken, denk ik, ter afleiding...
Oh!quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréal.
Lang leve de techniekquote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef vamperotica het volgende:
Grrrr..Ik wacht op een (mobiel) telefoontje uit Steenwijk.... Krijg ik steeds netwerk geweigerd als ik ze daar probeer te bellen!!
Ben gewoon jaloers op je energie op zondag!quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Zo, het huis is weer schoongemaakt en opgeruimd.Nu nog even douchen en dan boodschappen doen.
Daar gáát het helemaal niet om.quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréal.
Jawel, want ik moest om haar lachenquote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om..
SHEquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
Vik, moet ik die kuthoer abboneren op de Tina?
Of 100 pizza's sturen?
Zeg het maar hoor!
Google geeft helaas geen resultaten.quote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Er was ooit zo'n site waarvandaan je iemand een doos koeienstront kon sturen.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Merel het volgende:
Oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me, de mevrouw heeft de toorn van de slankclub over zich afgeroepen en nu moet ze boeten
quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Merel het volgende:
Oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me, de mevrouw heeft de toorn van de slankclub over zich afgeroepen en nu moet ze boeten
Ik was net helemaal trots op mezelf dat ik me fatsoenlijk had aangekleed om de (houdbare) boodschappen die we per ongeluk in de auto hadden laten liggen op te gaan halenquote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang leve de techniekIrritant is dat he?
[..]
Ben gewoon jaloers op je energie op zondag!
Ik kan mezelf er niet eens toe zetten om twee rekeningen te betalen
Ze woont toch in Hilversum? Ik woon daar aardig in de buurt, dus ik wel best even langs gaan heurrrquote:Op zondag 16 november 2008 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Prachtig idd. Maar ik weet d'r adres niet eens
(en als ik het wel wist, zou ik het niet geven natuurlijk).
Haha, de harem maakt het goed hoorquote:
Azie is goed om af te vallenquote:Op zondag 16 november 2008 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Zijn jullie al goddelijk slank intussen ofwa?als ik hier de weegschalen moet geloven, (ik ben nog in Asia en vlieg morgen weer terug) ben ik 5 kilo lichter in ruim 2 weken; van 75.5 kg naar 70.5 kg
ik moet nog wel ff op mijn eigen weegschaal kieken natuurlijk.
Duh, maar we willen je wel het gevoel geven dat we achter je staan natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn heul lief, maar dit is natuurlijk iets waar ik zelf uit moet zien te komen
.
Daar ben ik inmiddels ook achter en dat helptquote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duh, maar we willen je wel het gevoel geven dat we achter je staan natuurlijkSoms, als je het met niemand ergens over kan hebben ga je nog bijna denken dat diegene gelijk heeft. En dat is natuurlijk totaal niet waar in dit geval.
Maar ook een lekkere avond in 't vooruitzichtquote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij is je boosheid een eerste stap Viking!
M'n vriendje is geland zegt de website van het vliegveld. Dat betekend dat ik hem over niet al te lange tijd weer kan zien, maar ook de laptop weer kwijt ben...
I hope so! Ben iig zoet geweest...quote:Op zondag 16 november 2008 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar ook een lekkere avond in 't vooruitzicht
Nou en dáár gaat het om!quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels ook achter en dat helpt. Voorheen was ik geneigd mezelf overal de schuld van te geven (o, wat is dat slecht voor je zelfvertrouwen!), maar ja, iedereen om me heen roept voortdurend heel hard dat zij gewoon een egocentrische bitch is, dus nu is er wel een lichtje opgegaan
.
Naja je hebt gewoon gevoelens voor haar ondanks dat het mss een trut uit de hel is, en dat schakel je ni zomaar ff uitquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn heul lief, maar dit is natuurlijk iets waar ik zelf uit moet zien te komen
.
hmmm met de roe kan ook lekker zijn hoorquote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
I hope so! Ben iig zoet geweest...
zie TT..quote:Op zondag 16 november 2008 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm met de roe kan ook lekker zijn hoor
Maar dat kan ze dan wel een stuk aardiger formuleren dan ze nu doet!quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ik wil hier even advocaat van de duivel spelen. Ja, je moet met deze relatie ophouden en ja, ze reageert niet echt aardig, máár, heeft ze je ooit meer beloofd dan dit? Om haar dan nu alle "schuld" te geven vind ik ook weer zo wat. Zij kan er ook niet veel aan doen dat je meer voor haar voelt dan andersom.
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan.quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey lieve Vik, dikke knuffel meid
Zeven heuvelenloop om half 5 geloof ik bij NOS op 1..
Slagerij van Kampen was gisteren echt super!! wow wat een denderend optreden.
We hadden een ontzettend leuk hotel, we zijn heerlijk wezen wokken (veel groentes, biefstuk en kipfilet en geen saus) en heerlijke seks gehad ook nog eens![]()
Ik ben zo happy
quote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
I hope so! Ben iig zoet geweest...
quote:Op zondag 16 november 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat kan ze dan wel een stuk aardiger formuleren dan ze nu doet!
En die "" ging dus over dat roe-gebeuren hè, niet over wat Co zei
Leuk, leuk!! En druk, want een oude stinkerd kwam gisteren met een paar negers met een boot aanquote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan..
En dan horen jullie natuurlijk te vragen waar dit over gaat.....quote:Op zondag 16 november 2008 14:23 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!!!
Keb contact gehad...Ze zijn 3e geworden!!
Haha ja natuurlijk, dan loopt heel Dokkum uit. Ik vind 't altijd weer fijn om in Dokkum te zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk, leuk!! En druk, want een oude stinkerd kwam gisteren met een paar negers met een boot aan
Ik heb die hele post gemist, sorryquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan horen jullie natuurlijk te vragen waar dit over gaat.....
Loopt MoBlo nog mee ofwa?quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey lieve Vik, dikke knuffel meid
Zeven heuvelenloop om half 5 geloof ik bij NOS op 1..
Slagerij van Kampen was gisteren echt super!! wow wat een denderend optreden.
We hadden een ontzettend leuk hotel, we zijn heerlijk wezen wokken (veel groentes, biefstuk en kipfilet en geen saus) en heerlijke seks gehad ook nog eens![]()
Ik ben zo happy
M'n beppe komt ook uit Dokkum! Later naar de stad verhuisd. Daar is m'n moeder geboren, en ik ook. M'n vader komt uit Balk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En hoe vond je Dokkum? Daar kom ik vandaan..
amaiquote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg ook lekkers, want Ajax heeft gewonnen![]()
Daarom gooide ik 'm er ook nog maar even inquote:Op zondag 16 november 2008 15:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die hele post gemist, sorryMaar waar gaat het over?
Wat leuk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
M'n beppe komt ook uit Dokkum! Later naar de stad verhuisd. Daar is m'n moeder geboren, en ik ook. M'n vader komt uit Balk.
Ik ben niet zoet geweest, maar 't was wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben haske zoet geweest, maar mijn lekkers zit 200 kilometer verderop
ikke? Nee, met de stad bedoel ik eigenlijk Leeuwarden...imo de enige stad in Friesland. M'n oma heeft m'n opa voor de oorlog ontmoet, en in de oorlog zijn ze getrouwd en is m'n oma bij m'n opa en z'n vader in Leeuwarden ingetrokken....quote:Op zondag 16 november 2008 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat leuk.. Heb je nog lang in Dokkum gewoond?
O das zelfs heel goed!!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daarom gooide ik 'm er ook nog maar even in![]()
Trotse moeder enzo....
Dochterlief heeft met dr streetdance team meegedaan aan het (HAFF) NK STREETDANCE en ze zijn dus derde geworden!! ( van de 8)![]()
Vinnik heul nie slecht als je bedenkt dat het programaatje wat ze gedraaid hebben pas 2 weken geleden helemaal af was en de muziek afgelopen zaterdag pas goed in elkaar zat en ze maar 3 uur in de week trainen!!
Zo..... Nou mag het weer over de zaken van vandaag gaan!!
Nou gelukkig nietquote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
amaiu wordt alleen verwend als zijn klup wint?
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?quote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben haske zoet geweest, maar mijn lekkers zit 200 kilometer verderop
Leeuwarden de enige stad in Friesland?quote:Op zondag 16 november 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ikke? Nee, met de stad bedoel ik eigenlijk Leeuwarden...imo de enige stad in Friesland. M'n oma heeft m'n opa voor de oorlog ontmoet, en in de oorlog zijn ze getrouwd en is m'n oma bij m'n opa en z'n vader in Leeuwarden ingetrokken....
Wat tof Vamp!
O ja!! Ik kan natuurlijk op zoek naar ander lekkers!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?
ik ook niet. Maar je kunt Leeuwarden met moeite een stad noemen, en alle andere 10 steden zijn gewoon veredelde dorpen...quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leeuwarden de enige stad in Friesland?. Nou ja zeg. Ik zou van m'n leven niet in Leeuwarden willen wonen.
.
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht), maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ik wil hier even advocaat van de duivel spelen. Ja, je moet met deze relatie ophouden en ja, ze reageert niet echt aardig, máár, heeft ze je ooit meer beloofd dan dit? Om haar dan nu alle "schuld" te geven vind ik ook weer zo wat. Zij kan er ook niet veel aan doen dat je meer voor haar voelt dan andersom.
Mijn advocaatje spelen wil niet zeggen dat ik jou niet begrijp hoor!! Want dat doe ik wel! Al is het alleen maar omdat ik ook aan jouw kant meer dan eens heb gestaan! En het is energiezuigend! En niet goed voor je ego, want je gaat toch denken: wat is er mis met mij ? Waarom? etc.quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht), maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.
En verder blijft het natuurlijk gewoon zo dat ze gewoon bar onaardig doet. Ik moet naar haar pijpen dansen en als ik dat niet wil, dan kan ik vertrekken, zoals Ewelina al zei.
En ze voelt zich idd geclaimd ja, maar goed, dat lijkt me niet zo gek als je iemand maandenlang het hoofd op hol jaagt en dan ineens niets meer van je laat horen. Dat verwart me.
Ik heb echt zitten schaterlachenquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Albert Heyn is toch gewoon open op zondag daar?
Dat klinkt goddelijkquote:Op zondag 16 november 2008 15:35 schreef conleche het volgende:
Ik zit het makrokrantje door te bladeren en behalve dat ik daar sws gierende trek van krijg, zie ik daar iets staan wat mij erg fijn lijkt: chocolade truffels met Bailey's erin. Heeft iemand dat weleens geprobeerd en zo ja, was het wat??
Welke aandacht bedoel je?quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet beloofd. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd dat ze op onregelmatige basis contact wilde. Maar vervolgens gebeurde er dit: élke dag contact, elke dag mail, MSN, sms en als ik even niets van me liet horen, miste ze me meteen. We waren helemaal hoteldebotel van elkaar. Toen vroeg ik me ook wel even af waar haar aanvankelijke intenties gebleven waren. En nu, na een lange periode van intensief contact, is ze helemaal de andere kant opgedraaid. Het klopt dat ik anders in de relatie sta dan zij en dat zij daar niks aan kan doen (al ben ik echt niet verliefd op haar, eerder verslaafd aan haar aandacht)
Maar dat zal ze dan wel echt geweest zijn, toenquote:maar je geeft wel een verkeerd signaal af als je zelf ook hoteldebotel gaat lopen doen.
Precies, dus waar ben je dan precies verslaafd aan? Zelfkastijding is zo oktober 2008.quote:En verder blijft het natuurlijk gewoon zo dat ze gewoon bar onaardig doet. Ik moet naar haar pijpen dansen en als ik dat niet wil, dan kan ik vertrekken, zoals Ewelina al zei.
Ik lul niks recht, hoorquote:Op zondag 16 november 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
Lul het maar lekker recht Vik,
So true.quote:Je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |