thanks allemaal!quote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef Merel het volgende:
Oh wat leuk Nynke! Hoe kwamen ze nou bij jou voor dat interviewtje? Leuke foto inderdaad ook
Ja, maar gisteren haattte ik hem al weerquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Viev, wat ben je op dreef!! Met je snikkelhaas! Jij moet vaker seksen!!
me first.quote:Op zondag 16 november 2008 12:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel inhuren als tolk, misschien dat ik dan ook een keer vrienden krijg!
quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren haattte ik hem al weer. Omdat ie nooit een boek leest en niet eens weet wie Ischa Meijer is
. En omdat ik zelf een vent neer moest stompen die mij en onze larf onder de voet liep bij de Klaasintocht en hij er als een Jan Doedel naast stond, zo --> "
". Die man is altijd zo ááááárdig .
Wees es een vent zeg.
Zie je ons als lopen met Greys in ons midden die het spoor van vernieling een beetje probeert te lijmen onderwegquote:
Dat ligt ook maar net aan de persoon hoorquote:Op zondag 16 november 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook altijd veel te aardig. Toen wij een huisgenoot hadden die nooit schoonmaakte enzo, liep ik meteen te mopperen van: "Sancties, sancties! Sluit zijn internet af!" en Mark zei: "Je bereikt veel meer als je er gewoon even over práát." En ik dan: "O ja
". Maar ik ben niet zo van het praten eigenlijk
. Even goed boos worden en je bereikt veel sneller wat je wilt.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben een lijstje met regels voor McSex aan het opstellenZo van "Als jij hiermee door wilt gaan, dan zul je de volgende dingen moeten doen om me tevreden te houden, want anders kap ik ermee". En ik méén het ook nog
Ik wilde net season 1 van Greys af gaan kijken, maar nou voel ik me schuldig dat ik je dan in de steek laatquote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Joehoee, ik ben aan het SOGen, help me daar eens bij dan!!![]()
Ja hoe durf jequote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde net season 1 van Greys af gaan kijken, maar nou voel ik me schuldig dat ik je dan in de steek laat
Dat valt wel mee toch? Volgens mij schrijf ik (bijna) nooit wat lulligs over hem hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Merel het volgende:
Eh Vivi, ik wil natuurlijk niet nieuwsgierig zijn, maar als je hier iets over je vent vertelt dan is het eigenlijk nooit positief, wil dat wat zeggen..? Of heeft ie ook nog wel goeie punten?
1-0quote:Op zondag 16 november 2008 12:54 schreef Goodbye het volgende:
Ja seks, ik wil verdulleme seks! Wilde ik vannacht eigenlijk al, maar toen mijn hoofd het kussen raakte lag ik meteen te slapen or so i heard from m'n vriendje die hevig teleurgesteld was. Nu maar hopen dat Ajax wint
anders kan ik het vandaag ook vergeten i guess
quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben een lijstje met regels voor McSex aan het opstellenZo van "Als jij hiermee door wilt gaan, dan zul je de volgende dingen moeten doen om me tevreden te houden, want anders kap ik ermee". En ik méén het ook nog
Sorry. Ze zijn een dagje los. Ze weten niet beter.quote:Op zondag 16 november 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
continu haar excuses aanbiedend aan argeloze voorbijgangers
Ik ben een vrouw hè, zou wel moeten kunnen! Als ik Greys nou op TV kon kijken kon ik het wel combineren, maar zo op de PC is wat lastigerquote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoe durf jeKan je niet multitasken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja, ik ook!!quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
1-0![]()
*hoorde vriendlief net beneden juichen*
En hoe en wanneer ga je dat lijstje overhandigen?quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |