yup, thats me!quote:Op zondag 16 november 2008 11:06 schreef Ewelina het volgende:
EN AKnynke: sta jij nu in de Glamour van deze maand?
Dank je voor je reactiequote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef Vivi het volgende:
@ Vik, het spijt me maar ik kan het echt niet aardiger inkleden; natuurlijk zocht ze in het begin nog meer contact, toen was ze verliefd of ze had een crush of whatever. Het nieuwtje is er nu duidelijk af en ze houdt je gewoon nog aan omdat ze te lui en self-absorbed is om je op een fatsoenlijke wijze de wacht aan te zeggen...tot mijn schaamte ken ik die tactiek, namelijk je zodanig te misdragen en spijkers op laag water te gaan zoeken ( "dingetjes") dat de ander niet anders meer kán dan er zelf een punt achter zetten zodat je daar ook lekker de verantwoordelijkheid voor kan afschuiven.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik haat het, wat ze met me doetquote:Helaas zijn er altijd onverhoeds types zoals jij die niet genieg eigenwaarde hebben om dat ook daadwerkelijk te doen en zich vast blijven klampen aan een grasspriet en van ellende de schuld maar bij zichzelf gaan zoeken, twijfeltwijfel, terwijl het voor een lintworm nog SO f*KING OBVIOUS is dat die ander gewoon geen zin meer heeft. En ik klink nog behoorlijk kuttig, sorry dan, maar I've got the shirt, van beide kanten zal ik maar zeggen. Echt, niks meer terugmailen. Zelfs niet als ze jou mailt, gewoon kappen. Oeh, wat zou ik die snuit van datmens
graag zien als ze eens een lesje humbleness gaat krijgen zeg.
quote:Vraag gewoon een nieuwe aan Snikkelaas.
Wat dan?? Doe eens inscannen!quote:
dat wijf is ook zoooooooooo vies smerig zoet hequote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef Vivi het volgende:
Greys strooit wat bloemetjes over mijn mening et voila, het ziet er een stuk aardiger uit
quote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef Vivi het volgende:
Greys strooit wat bloemetjes over mijn mening et voila, het ziet er een stuk aardiger uit
Kutwijven.quote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
[..]
dat wijf is ook zoooooooooo vies smerig zoet he![]()
Greysie is een soort fondatje. Een rolfondantje
ik heb geen scanner! In een stukje over winterdepressies...quote:
feli met je gewichtquote:Op zondag 16 november 2008 12:14 schreef Merel het volgende:
BJ heb jij eigenlijk wel eens 2 minuten rust of ren je altijd zo van hot naar her?
Offtopic: De weegschaal zei 67 kilo!!Ik moet me vaker zo misdragen als dit weekend, blijkbaar word ik er dun van
Vik, dat dus. Al verwoordt iedereen het tactischer dan ikquote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef vamperotica het volgende:
Leuke foto Nynke...
Vik... Geef haar maar gewoon álle rust die ze nodig heeft!!Knapt ze vast van op en ga jij eens gewoon lekker feestvieren, genieten van het leven en alle lekkere wijven om je heen! Zit er écht wel eentje bij die gwoon hetzelfde wil als jij!!
Hier in huis is ook iemand die haar graag een dreun wil verkopenquote:Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vik, dat dus. Al verwoordt iedereen het tactischer dan ikHet is dat ik het emailadres van Mevrouw niet had, maar anders..
![]()
Dat was ook mijn 1e reactie, eerlijk gezegd. En laat haar je zondag niet verpesten. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor ons (of Mark). Dat is ze niet waard.quote:Op zondag 16 november 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier in huis is ook iemand die haar graag een dreun wil verkopen(Mark
).
Maar thx, jullie zijn lief. Maar mijn zondag is naar de knoppen
. Godver.
Ik wil d'r wel inhuren als tolk, misschien dat ik dan ook een keer vrienden krijg!quote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
[..]
dat wijf is ook zoooooooooo vies smerig zoet he![]()
Greysie is een soort fondatje. Een rolfondantje
thanks allemaal!quote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef Merel het volgende:
Oh wat leuk Nynke! Hoe kwamen ze nou bij jou voor dat interviewtje? Leuke foto inderdaad ook
Ja, maar gisteren haattte ik hem al weerquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Viev, wat ben je op dreef!! Met je snikkelhaas! Jij moet vaker seksen!!
me first.quote:Op zondag 16 november 2008 12:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel inhuren als tolk, misschien dat ik dan ook een keer vrienden krijg!
quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren haattte ik hem al weer. Omdat ie nooit een boek leest en niet eens weet wie Ischa Meijer is
. En omdat ik zelf een vent neer moest stompen die mij en onze larf onder de voet liep bij de Klaasintocht en hij er als een Jan Doedel naast stond, zo --> "
". Die man is altijd zo ááááárdig .
Wees es een vent zeg.
Zie je ons als lopen met Greys in ons midden die het spoor van vernieling een beetje probeert te lijmen onderwegquote:
Dat ligt ook maar net aan de persoon hoorquote:Op zondag 16 november 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook altijd veel te aardig. Toen wij een huisgenoot hadden die nooit schoonmaakte enzo, liep ik meteen te mopperen van: "Sancties, sancties! Sluit zijn internet af!" en Mark zei: "Je bereikt veel meer als je er gewoon even over práát." En ik dan: "O ja
". Maar ik ben niet zo van het praten eigenlijk
. Even goed boos worden en je bereikt veel sneller wat je wilt.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben een lijstje met regels voor McSex aan het opstellenZo van "Als jij hiermee door wilt gaan, dan zul je de volgende dingen moeten doen om me tevreden te houden, want anders kap ik ermee". En ik méén het ook nog
Ik wilde net season 1 van Greys af gaan kijken, maar nou voel ik me schuldig dat ik je dan in de steek laatquote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Joehoee, ik ben aan het SOGen, help me daar eens bij dan!!![]()
Ja hoe durf jequote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde net season 1 van Greys af gaan kijken, maar nou voel ik me schuldig dat ik je dan in de steek laat
Dat valt wel mee toch? Volgens mij schrijf ik (bijna) nooit wat lulligs over hem hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Merel het volgende:
Eh Vivi, ik wil natuurlijk niet nieuwsgierig zijn, maar als je hier iets over je vent vertelt dan is het eigenlijk nooit positief, wil dat wat zeggen..? Of heeft ie ook nog wel goeie punten?
1-0quote:Op zondag 16 november 2008 12:54 schreef Goodbye het volgende:
Ja seks, ik wil verdulleme seks! Wilde ik vannacht eigenlijk al, maar toen mijn hoofd het kussen raakte lag ik meteen te slapen or so i heard from m'n vriendje die hevig teleurgesteld was. Nu maar hopen dat Ajax wint
anders kan ik het vandaag ook vergeten i guess
quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben een lijstje met regels voor McSex aan het opstellenZo van "Als jij hiermee door wilt gaan, dan zul je de volgende dingen moeten doen om me tevreden te houden, want anders kap ik ermee". En ik méén het ook nog
Sorry. Ze zijn een dagje los. Ze weten niet beter.quote:Op zondag 16 november 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
continu haar excuses aanbiedend aan argeloze voorbijgangers
Ik ben een vrouw hè, zou wel moeten kunnen! Als ik Greys nou op TV kon kijken kon ik het wel combineren, maar zo op de PC is wat lastigerquote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoe durf jeKan je niet multitasken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja, ik ook!!quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
1-0![]()
*hoorde vriendlief net beneden juichen*
En hoe en wanneer ga je dat lijstje overhandigen?quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |