jaja, ben al wakker. Beddegoed zit in de was, zodat m'n vader die morgen komtquote:
Ik ben woest. Op iemand die jij ws maar al te graag in elkaar wilt slaan. Ga gerust je gang. En verder wil ik er niks over zeggen.quote:Op zondag 16 november 2008 10:39 schreef SHE het volgende:
[..]
wats met jou? moet ik iemand in elkaar slaan?
Erwtensoep krijg je niet van me (quote:Op zondag 16 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
Ik wil erwtensoep en een aai over mijn bolletje.
Je bitch?quote:Op zondag 16 november 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben woest. Op iemand die jij ws maar al te graag in elkaar wilt slaan. Ga gerust je gang. En verder wil ik er niks over zeggen.
Mja, even tussen spoilers dan, want het leidt toch nergens toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mailt ze terug:Echt on-ge-loof-lijk hoe ze het presteert om elke mail over háár behoeften te laten gaan. Háár ideale contact is 'soms vier keer in de week, dan weer maanden niet', maar wat mijn behoeften zijn kan haar geen sodemieter schelen. En check eens hoe ze gaat lopen zeiken over één klein detail (dat ik haar bezigheden 'dingetjes' noem; daar bedoelde ik helemaal niks meequote:'soms vier keer in de week, dan weer maanden niet', moeten bij benadering mijn woorden ten opzichte van mijn ideale contact geweest zijn. Ik merk dat ik het heel rustig vind om even geen contact te hebben. Dat moet je dus niet opvatten als het afdwingen van initiatief van jouw kant, maar als gewoon dat: rust.
Verder vind ik het vervelend dat je impliceert dat waar ik kennelijk druk mee ben 'dingetjes' zijn. Ik ben verdomme niet aan mijn haakwerkjes en theekransjes bezig; je hebt geen idee.
Als je niet anders kunt dan het persoonlijk opvatten, voeg dan de daad bij het afwezige woord en break it up, of anders: doe lekker wat je doen wilt en laat je verrassen door mijn ongetwijfeld vanzelf weer komende mail.).
Toen ik eind augustus één dag niet online was, hing ze 's avonds meteen in m'n mailbox van: "He, ik mis je mails, je hebt toch nog wel zin in vrijdag?" (we hadden toen die vrijdag een afspraak). Je snapt toch wel dat het argwaan wekt als je maandenlang vrijwel dagelijks contact met iemand hebt en dan ineens bijna niet meer?
Krijg toch de klere, kutwijf.
Zo, dat lucht op. Maar mijn zondag is nu wel verpest. Ik zit te twijfelen of ik zal terugmailen en wát ik dan zal terugmailen.
quote:Op zondag 16 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, even tussen spoilers dan, want het leidt toch nergens toe.
Edit: sorry, de lay-out is een beetje fucked-up.
LOZEN, LOZENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je zegt het zelf al
Madam zegt het zelf al, óf je danst naar haar pijpen óf je gaat weg. Lijkt me een makkelijke keus in dit geval.
quote:Op zondag 16 november 2008 02:01 schreef Vivi het volgende:
de roodgemijterde pedo-priester![]()
Die ga ik erin houden!
Verder een ordinaire tvp en mag ik me vandaag gaan verheugen op het boek Eeuwen des Onderscheids (leerwerk tentamen Middeleeuwen a.s. donderdag) en dan nog schoonmakenO joy
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
jaquote:Op zondag 16 november 2008 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga je de Zevenheuvelenloop doen, motorbloempje? Zoja, succes!!
Ja, maar dan nog is ze behoorlijk inconsequent geweest. De eerste maanden was ze vrijwel constant met mij bezig. Steeds mailen, sms'en, msn'en dat ze zin had me weer te zien, me miste etc. En nu gewoon helemaal niet meer. Toegegeven: in het begin zei ze idd dat ze op zoek was naar een onregelmatig contact, maar zij moet toch ook snappen dat ze mij niet maandenlang (en dan hebben we het toch zeker over een half jaar) het hoofd op hol kan jagen om dan vervolgens te zeggen: "Ho! We zouden onregelmatig contact hebben! Even een tandje terug hoor" Doe dat dan vanaf het begin. Ik vind het dus volkomen logisch dat ik de conclusie trek dat ze de belangstelling verloren heeft. En ik had ook niet verwacht dat ik nog zoveel van haar gezin zou merken. Ik dacht: "Als we bij elkaar zijn, merk ik er niks van en dat is goed", maar ze kan natuurlijk veel minder gemakkelijk afspreken dan ik en ook MSN-gesprekken worden regelmatig onderbroken, omdat ze een kindje dat niet slapen kan opnieuw moet instoppen. Nou ja, wat voor mij wel duidelijk is: Nooit meer een (getrouwde) vrouw met kinderenquote:Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
Vik, je kan echt beter kappen met deze relatie. Zij ziet de relatie, zoals jij hem zou moeten zien: als een tussendoortje, no strings attached. Als jullie daar allebei vrede mee zouden hebben was er helemaal niets aan de hand. Maar jij wilt duidelijk meer, dus is het maar beter om helemaal op te houden, of het te zien zoals zij. Maar ik denk dat dat moeilijk wordt, want je voelt natuurlijk wat je voelt.....
Sieht ja gut aus. Nog wel even met je slaapkoppie onder de koude kraanquote:Op zondag 16 november 2008 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt goud waard met die advertentieik loop zó langzaam dat iedereen het rustig kan lezen en noteren
Waarschijnlijk is dat ook ten dele waar. Ze denkt een beetje als een vent zo te zien. In het begin was alles superspannend natuurlijk en dat is er nu een beetje af en zal ze misschien nog af en toe willen afspreken als het haar kriebelt tussen de benen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is ze behoorlijk inconsequent geweest. De eerste maanden was ze vrijwel constant met mij bezig. Steeds mailen, sms'en, msn'en dat ze zin had me weer te zien, me miste etc. En nu gewoon helemaal niet meer. Toegegeven: in het begin zei ze idd dat ze op zoek was naar een onregelmatig contact, maar zij moet toch ook snappen dat ze mij niet maandenlang (en dan hebben we het toch zeker over een half jaar) het hoofd op hol kan jagen om dan vervolgens te zeggen: "Ho! We zouden onregelmatig contact hebben! Even een tandje terug hoor" Doe dat dan vanaf het begin. Ik vind het dus volkomen logisch dat ik de conclusie trek dat ze de belangstelling verloren heeft. En ik had ook niet verwacht dat ik nog zoveel van haar gezin zou merken. Ik dacht: "Als we bij elkaar zijn, merk ik er niks van en dat is goed", maar ze kan natuurlijk veel minder gemakkelijk afspreken dan ik en ook MSN-gesprekken worden regelmatig onderbroken, omdat ze een kindje dat niet slapen kan opnieuw moet instoppen. Nou ja, wat voor mij wel duidelijk is: Nooit meer een (getrouwde) vrouw met kinderen.
quote:Op zondag 16 november 2008 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Dolly Dot Ria Brieffies ongeneeslijk ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |