quote:Donderdag 13 november 2008
Lieve allemaal,
Vandaag is bekend geworden dat Ria ongeneeslijk ziek is. Zij is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. We zijn er allemaal kapot van. Al onze gedachtes gaan uit naar onze Ria, haar man Hans en haar kinderen Maikel en Melissa.
Chela, Patty, Angela, Anita en Esther.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Eerst Esther die een flinke knauw krijgt, nu Ria.
Je linkt naar een dicht topic?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:19 schreef fransbreda het volgende:
Dolly Dot Ria Brieffies ongeneeselijk ziek.
Is echt 2 sec dicht.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je linkt naar een dicht topic?
wat ont-zet-tend onboeiend om te wetenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef MikeyMo het volgende:
en dan de notoire hamvraag; een verstokte rookster of gewoon noodlottig?
mjah dan "vraag" je er gewoon om. Als je barebackend door het leven gaat moet je niet raar opkijken als je HIV krijgt, als je rookt moet je niet raar op kijken dat je COPD of longkanker krijgt...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:37 schreef dropvetervreter het volgende:
verstokte roker.
Heavy,
ik was vroeger enorm fan van de Dolly Dots.
Tjeemig zeg, je hangt al genoeg de anti- roker uitquote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef MikeyMo het volgende:
en dan de notoire hamvraag; een verstokte rookster of gewoon noodlottig?
dit is een waarheid die rokers liever niet willen horen, want roken is stoerquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Tjeemig zeg, je hangt al genoeg de anti- roker uit![]()
Post anders ook ff in het topic over Bonnie. Bonnie St. Claire ernstig ziek?
dat dus!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef DarkElf het volgende:
man rot gewoon eens op zeg...
tis niet alsof je niet vaak genoeg je mening kwijt kan maar je hoeft hier toch geen "hehe moet je maar niet roken" topic van te maken
misselijk misselijk mannetje ben je toch
Blijf gewoon lekker in de al lopende rooktopics in NWS posten.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dit is een waarheid die rokers liever niet willen horen, want roken is stoer
Ik ben van mening dat wanneer men bewust het risico neemt men van mij ook geen compassie hoeft te verwachten. Dat zou anders zijn als ze niet zou roken. Het klinkt hard maar in zekere zin is dit gewoon self-inflicted. Er staat niet voor niets op die pakjes dat je er o.a. longkanker van kunt krijgen.
Ik heb dan ook meer medelijden met de mensen die ze achter laat. Kinderen die hun moeder moeten missen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:57 schreef Taurus het volgende:
Bovendien is dit natuurlijk een veel te zware straf voor een slechte gewoonte, blijft triest. Desalniettemin vind ik het wel altijd interessant om te weten of iemand een enorme roker was, omdat dat nog iets verklaard. Ik vind het enger als die nare ziekte zomaar om zich heen maait.
Ja, ze zag er al langer beroerd uit, oud ook. Maarja, vergeleken met de rest is ze altijd al wat minder knap geweest.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Samson het volgende:
Ontzettend lullig voor haar. En niet om naar te doen, sinds die tijdelijke come back van de Dolly Dots vond ik haar dr altijd al nogal beroerd uitzien. Misschien dat ze al langer dit onder de leden had?
yupquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:57 schreef Taurus het volgende:
Bovendien is dit natuurlijk een veel te zware straf voor een slechte gewoonte, blijft triest. Desalniettemin vind ik het wel altijd interessant om te weten of iemand een enorme roker was, omdat dat nog iets verklaard. Ik vind het enger als die nare ziekte zomaar om zich heen maait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |