quote:Bonnie St. Claire opgenomen in ziekenhuis
Het is niet bekend of de zangeres inmiddels alweer thuis is. Bonnie's manager Henk Roelofs heeft laten weten dat het om een controle zou gaan. "Bonnie's partner Arne-Jan heeft me dit weekend laten weten dat Bonnie in het ziekenhuis was", vertelt hij.
"Hij zei dat het niets ernstigs was, maar ik weet niet of ze ook in het ziekenhuis moet blijven. Haar optredens voor komende week zouden gewoon door gaan. Vandaag hoop ik meer te horen."
quote:Situatie Bonnie St. Claire toch ernstig
10 november 2008, Maandag
In tegenstelling tot wat haar manager maandag tegen ShowbiZnewZ.nl verklaarde, lijkt de gezondheidsituatie van Bonnie St. Claire maandagavond toch ernstiger dan gedacht. De zangeres is afgelopen vrijdag opgenomen in het Hoornse Westfriesgasthuis ziekenhuis. Ogenschijnlijk ging het om een routinecontrole, nu blijkt dat de levensliedzangeres is opgenomen op de afdeling oncologie. Volgens RTL Boulevard zijn er problemen met de lever van St. Claire.
De blonde zangeres heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zij een aantal jaar geleden verslaafd was aan de alcohol. Naar eigen zeggen ging het de laatste twee jaar beter met haar. Naar nu blijkt heeft de alcohol toch de nodige schade aangericht en zal de komende weken moeten blijken welke behandeling de zangeres zal moeten ondergaan.
Een leverbeschadiging dus. Ik ben benieuwd of ze nu haar leven gaat beterenquote:Bonnie St. Claire heeft leverbeschadiging
Anne-Jan laat weten dat zijn Bonnie op de verpleegafdeling ligt: „Haar lever blijkt ernstig beschadigd te zijn. Er is zeker wel kans op herstel, maar dan moet ze echt nú stoppen met drinken. Ze zal echter wel voor de rest van haar leven medicijnen moeten blijven slikken. Op dit moment wordt ze volledig doorgelicht en we wachten nog op een aantal uitslagen. We weten nog niet wanneer ze weer naar huis mag.”
Bonnie’s medische problemen kwamen aan het licht nadat ze last bleef houden van een blaasontsteking. De zangeres was geadviseerd om naar het ziekenhuis te komen voor onderzoek, maar toen ze last kreeg van vochtophopingen in haar benen besloot ze om zich zaterdag op te laten nemen.
Inderdaad!quote:Op maandag 10 november 2008 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Een leverbeschadiging dus. Ik ben benieuwd of ze nu haar lever gaat beteren
quote:Bonnie St. Claire heeft leverbeschadiging.
Bonnie St. Claire is opgenomen in het ziekenhuis. Haar man Anne-Jan legt uit wat de zangeres precies scheelt.
Anne-Jan laat weten dat zijn Bonnie op de verpleegafdeling ligt: „Haar lever blijkt ernstig beschadigd te zijn. Er is zeker wel kans op herstel, maar dan moet ze echt nú stoppen met drinken. Ze zal echter wel voor de rest van haar leven medicijnen moeten blijven slikken. Op dit moment wordt ze volledig doorgelicht en we wachten nog op een aantal uitslagen. We weten nog niet wanneer ze weer naar huis mag.”
Bonnie’s medische problemen kwamen aan het licht nadat ze last bleef houden van een blaasontsteking. De zangeres was geadviseerd om naar het ziekenhuis te komen voor onderzoek, maar toen ze last kreeg van vochtophopingen in haar benen besloot ze om zich zaterdag op te laten nemen.
George Best kreeg een nieuwe lever en bleef doordrinken.quote:Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Hopelijk komt het goed en beschouwt ze het als een fikse waarschuwing.
Wat een geweldige en onvoorziene bijdrage.quote:
Terwijl Bonnie meer bier dronkquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:22 schreef static het volgende:
[..]
Wat een geweldige en onvoorziene bijdrage.
Verwijderdquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:25 schreef Remake het volgende:
Iemand heeft mijn dolle pret post 2 verwijdert
Leverkanker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:44 schreef Nies het volgende:
Ben ik de engie die het vreemd vindt dat je met een kapotte lever op de afdeling oncologie terecht komt?
Lijkt mij dat als het alleen om die kapotgezopen lever ging ze wel op een andere afdeling was geplaatst.
Sterkte voor Bonnie overigens, ondanks d'r drankgebruik vind ik het een leuk mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |