abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2008 @ 11:18:23 #26
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63257862
Ga je de Zevenheuvelenloop doen, motorbloempje? Zoja, succes!!
pi_63257902
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga je de Zevenheuvelenloop doen, motorbloempje? Zoja, succes!!
ja

dank je
Ja doei.
pi_63257908
Ook succes MoBlo!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 16 november 2008 @ 11:27:57 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63257982
Waar is iedereen????

Succes Mo!
pi_63257985
Vik, je kan echt beter kappen met deze relatie. Zij ziet de relatie, zoals jij hem zou moeten zien: als een tussendoortje, no strings attached. Als jullie daar allebei vrede mee zouden hebben was er helemaal niets aan de hand. Maar jij wilt duidelijk meer, dus is het maar beter om helemaal op te houden, of het te zien zoals zij. Maar ik denk dat dat moeilijk wordt, want je voelt natuurlijk wat je voelt.....
pi_63257996
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja

dank je
wow wat stoer van je!

Succes!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63257998
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Waar is iedereen????

Succes Mo!
Ja ik was op de fiets remember en zit nu in de galerie, beetje duf te wezen.
pi_63258008
MoBlo: kick some ass!!!
pi_63258037
ga me zo omkleden, zal wel even een piccie posten
Ja doei.
  zondag 16 november 2008 @ 11:37:17 #35
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63258142
Ik ben hier, succes moblo. Ik heb een kater. Het is een goede zaak.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 16 november 2008 @ 11:38:56 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63258172
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
Vik, je kan echt beter kappen met deze relatie. Zij ziet de relatie, zoals jij hem zou moeten zien: als een tussendoortje, no strings attached. Als jullie daar allebei vrede mee zouden hebben was er helemaal niets aan de hand. Maar jij wilt duidelijk meer, dus is het maar beter om helemaal op te houden, of het te zien zoals zij. Maar ik denk dat dat moeilijk wordt, want je voelt natuurlijk wat je voelt.....
Ja, maar dan nog is ze behoorlijk inconsequent geweest. De eerste maanden was ze vrijwel constant met mij bezig. Steeds mailen, sms'en, msn'en dat ze zin had me weer te zien, me miste etc. En nu gewoon helemaal niet meer. Toegegeven: in het begin zei ze idd dat ze op zoek was naar een onregelmatig contact, maar zij moet toch ook snappen dat ze mij niet maandenlang (en dan hebben we het toch zeker over een half jaar) het hoofd op hol kan jagen om dan vervolgens te zeggen: "Ho! We zouden onregelmatig contact hebben! Even een tandje terug hoor" Doe dat dan vanaf het begin. Ik vind het dus volkomen logisch dat ik de conclusie trek dat ze de belangstelling verloren heeft. En ik had ook niet verwacht dat ik nog zoveel van haar gezin zou merken. Ik dacht: "Als we bij elkaar zijn, merk ik er niks van en dat is goed", maar ze kan natuurlijk veel minder gemakkelijk afspreken dan ik en ook MSN-gesprekken worden regelmatig onderbroken, omdat ze een kindje dat niet slapen kan opnieuw moet instoppen. Nou ja, wat voor mij wel duidelijk is: Nooit meer een (getrouwde) vrouw met kinderen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63258209
Meh.

En Vik, kappen daarmee. Zelfs een avond bij de Kleine Groote kan dit niet meer redden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63258270

Ik ben echt goud waard met die advertentie ik loop zó langzaam dat iedereen het rustig kan lezen en noteren
Ja doei.
  zondag 16 november 2008 @ 11:47:55 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63258302
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben echt goud waard met die advertentie ik loop zó langzaam dat iedereen het rustig kan lezen en noteren
Sieht ja gut aus. Nog wel even met je slaapkoppie onder de koude kraan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63258323
ben zo duf als 'n k'nijn
Ja doei.
pi_63258329
Kan iemand even een link plaatsen naar het 'Ria-topic'? Ik wil even weten waar SHE zo pissig om was.
  zondag 16 november 2008 @ 11:50:54 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63258380
Ik was eigenlijk van plan om een uur of negen op te staan maar ik werd pas om elf uur wakker. Ik moet nog van alles doen.
pi_63258404
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog is ze behoorlijk inconsequent geweest. De eerste maanden was ze vrijwel constant met mij bezig. Steeds mailen, sms'en, msn'en dat ze zin had me weer te zien, me miste etc. En nu gewoon helemaal niet meer. Toegegeven: in het begin zei ze idd dat ze op zoek was naar een onregelmatig contact, maar zij moet toch ook snappen dat ze mij niet maandenlang (en dan hebben we het toch zeker over een half jaar) het hoofd op hol kan jagen om dan vervolgens te zeggen: "Ho! We zouden onregelmatig contact hebben! Even een tandje terug hoor" Doe dat dan vanaf het begin. Ik vind het dus volkomen logisch dat ik de conclusie trek dat ze de belangstelling verloren heeft. En ik had ook niet verwacht dat ik nog zoveel van haar gezin zou merken. Ik dacht: "Als we bij elkaar zijn, merk ik er niks van en dat is goed", maar ze kan natuurlijk veel minder gemakkelijk afspreken dan ik en ook MSN-gesprekken worden regelmatig onderbroken, omdat ze een kindje dat niet slapen kan opnieuw moet instoppen. Nou ja, wat voor mij wel duidelijk is: Nooit meer een (getrouwde) vrouw met kinderen .
Waarschijnlijk is dat ook ten dele waar. Ze denkt een beetje als een vent zo te zien. In het begin was alles superspannend natuurlijk en dat is er nu een beetje af en zal ze misschien nog af en toe willen afspreken als het haar kriebelt tussen de benen.
pi_63258424
Vampje is net eens op de weegschaal gaan staan en dat ding bleef gewoon een stukkie onder de 70 steken!!
68 om pcies te zijn!!
Jippie en de Jee!!
Morgen wil ik weer beginnen met gewichtjes enzo en goed eten enzo!!
Oh ik ben écht superblij.... Had gedacht dat mn pootje er juist voor zou gaan zorgen dat ik straks weer als dik volgevreten varken van de bank af zou komen!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63258425
En nu teruglezen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63258476
quote:
Gaat helemaal nergens over.

Maar ik ben het met SHE eens dat MarMar irritant is.
  zondag 16 november 2008 @ 12:07:05 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63258582
mogguh!!!

heeeeerlijk geslapen in mn nieuwe slaapkamer. t is nog een beetje kamperen in de badkamer en keuen vooral, maar de woonkamer is haast uitgepakt/ingericht...

ben vast te laat maar: moblo, heel veel succes!!

en een voor vik
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 16 november 2008 @ 12:07:13 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63258584
Sorry Co, ik had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid!

@ Vik, het spijt me maar ik kan het echt niet aardiger inkleden; natuurlijk zocht ze in het begin nog meer contact, toen was ze verliefd of ze had een crush of whatever. Het nieuwtje is er nu duidelijk af en ze houdt je gewoon nog aan omdat ze te lui en self-absorbed is om je op een fatsoenlijke wijze de wacht aan te zeggen...tot mijn schaamte ken ik die tactiek, namelijk je zodanig te misdragen en spijkers op laag water te gaan zoeken ( "dingetjes") dat de ander niet anders meer kán dan er zelf een punt achter zetten zodat je daar ook lekker de verantwoordelijkheid voor kan afschuiven .

Helaas zijn er altijd onverhoeds types zoals jij die niet genoeg eigenwaarde hebben om dat ook daadwerkelijk te doen en zich vast blijven klampen aan een grasspriet en van ellende de schuld maar bij zichzelf gaan zoeken, twijfeltwijfel, terwijl het voor een lintworm nog SO f*KING OBVIOUS is dat die ander gewoon geen zin meer heeft. En ik klink nog behoorlijk kuttig, sorry dan, maar I've got the shirt, van beide kanten zal ik maar zeggen. Echt, niks meer terugmailen. Zelfs niet als ze jou mailt, gewoon kappen. Oeh, wat zou ik die snuit van dat mens graag zien als ze eens een lesje humbleness gaat krijgen zeg.

Vraag gewoon een nieuwe aan Snikkelaas.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 16 november 2008 @ 12:08:44 #50
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63258612
@Viking een dikke knuf en wat een klotereacties.....

@MoBlo succes in je smashing hardloopoutfit stoeeeerrrrr

@Kwak, ik heb nog niet teruggelezen, maar ik las net hier dat je date geslaagd was! erg tof!

zal zo eens ff een topic terug lezen..

Gister zware dag met dat symposium, in totaal 6 uur in de auto gezeten en verder veel gezeten en geluisterd...

(en o ja lekkere dingen gegeten.... )
en nu heb ik flink geslapen en heb ik straks weer een late dienst....

en o ja 2, ik kon dus gister niet volleyballen... en mijn team heeft verloren (met 2 blessures....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')