Oh dan is het goed, dan onthou ik blijkbaar alleen de lullige dingen en de rest vergeet ik meteenquote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Volgens mij schrijf ik (bijna) nooit wat lulligs over hem hoor.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hè, zou wel moeten kunnen! Als ik Greys nou op TV kon kijken kon ik het wel combineren, maar zo op de PC is wat lastigerGa maar lekker kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Was sich liebt das neckt sich, und so weiterquote:Op zondag 16 november 2008 13:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, dan onthou ik blijkbaar alleen de lullige dingen en de rest vergeet ik meteen
Jahaa, ik sta wat sterker in m'n schoenen nu, dus hij krijg straks een mooi mailtje met daarin een aantal aandachtspuntenquote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Greys het volgende:
En hoe en wanneer ga je dat lijstje overhandigen?
Gá je het uberhaupt overhandigen?
quote:Op zondag 16 november 2008 13:02 schreef Goodbye het volgende:Hij zal wel moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu houden we erover op want ik ga ontbijten en Greys kijken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
En wij zo van:quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry. Ze zijn een dagje los. Ze weten niet beter.
Ik heb dat eigenlijk ALTIJD op zondagquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Tering, ik zie er vandaag uit als een lijk
Troost je, same here.quote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik ook, ik heb een puist en een schilferige huid vandaagquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Het uitmaken met haar.quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit als een waanzinnige![]()
. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Vieren dat je geen hartzeer meer gaat hebben om 'mevrouw'!quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit als een waanzinnige![]()
. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Je moet naar Alaska gaan! Zoooooo mooi!quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
en ik hebben trouwens besloten om volgende zomer naar de USA te gaan! Gisteren heb ik de LP gekregen en die ben ik nu lekker door aan het bladeren op zoek naar de perfecte route. Lekker met de auto toeren door dat geweldige landschap. Lijkt me heerlijk!
quote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Greys het volgende:
Vik, ik snap het wel hoor, dat je zondag verziekt is. En zie dan die knop maar weer eens om te zetten.
Op momenten dat je je verdrietig voelt, lees haar mail dan nog eens door. Dan word je weer boos en boos zijn maakt het afscheid makkelijker dan verdriet.
Op momenten dat je het niet meer trekt kom je gewoon lekker hier mekkeren, al doe je het 1000 keer, beter hier dan tegen haar. Trust me
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréalquote:Op zondag 16 november 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
Je moet er 'even' doorheen. Maar al gaat ze op haar kop staan, ze is jou niet (meer) waard. Hoe DURFT ze, Vik!? Die arrogante klotehouding van haar, bah. Maak iets lekkers voor jezelf, ga een filmpje kijken inderdaad. Je zult merken dat je vanzelf ook meer rust in je lijf krijgt en in je hoofd. Ze speelde met je en behandelt je als lager dan laag. Dit is de eerste dag van de rest van je leven (cliché, maar waar). Jij gaat vanaf nu alleen nog maar voor iemand die minstens net zo hard voor jou gaat als andersom. [Andrelon]Because you're worth it![/Andrelon].
Oooh Vikquote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zit echt met tranen in m'n ogen hier. Ik ga zo maar eens een filmpje kijken, denk ik, ter afleiding...
Oh!quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet van Andrélon maar van L'Oréal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |