Klinkt lekker!quote:Op zondag 16 november 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik nu ga pilatessen, mag ik dan zo een appeltaart bakken?
Ik heb ook een lekker recept gevonden voor cinnamon bunsHelp, ik moet stoppen met al dat ge-bak
quote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Goodbye! Vertel, hoe ziet die schotel eruit?
Ik heb al drie dagen last van mn darmen. Wat op de weegschaal nogal positief uitpakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nee joh, dit is eerder CUL. En het is ook niet zo'n dieettechnische ovenschotelquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!
dank jequote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:MoBlo!
Succes met uit je bed komen morgen
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavondquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, vanavond komt K-Pax op TV, dat is zo'n mooie film(RTL8).
Die van de AH of een andere?quote:Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Klinkt lekker!. Ik heb het recept voor white chocolate cheesecake gekregen van mijn schoonmoeder.. Zit hevig te twijfelen om dat morgen te gaan maken. Maar iets zegt me dat dat vast niet goed is voor de lijn..
.
Ik zie niks over Domino Day op NU TV Gids, dus je hebt gelukquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavond![]()
Maarrrrr, we gaan wel kapsalonnetjes bestellen zo
Das er één voor op een tegeltjequote:Op zondag 16 november 2008 18:53 schreef Laureline het volgende:
Ik kan het nooit winnen, want het maakt hem niets uit mij te verliezen.
Ik had vroeger een vriendinnetje, geadopteerd Vietnamees bootvluchtelingetje. Die sprak met een zwaar Brabants accent. Ze heette Fleur. Dat werd dus: Fleuaaahhh. Keileukh! Iedereen in Den Haag was altijd zwaar vertederd als ze kwam logeren. En ik heb ook nog steeds een zwak voor dit soort combinatiesquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Was gisteren wezen wokken in Dokkum en toen ging meneer de chinees in perfect fries tegen me te praten.
Paar week geleden was ik in Ureterp en toen ging een hele zwarte meneer fries tegen me te praten, en dan ben ik gewoon in de war en van slag.
Geen idee waarom ik dit vertel
Nooit gehoord, maar dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik ook altijd raar, negers die Fries spreken.
Lekker janken! Daar knap je van op, echtquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar King Kong kijken. Met Naomi Watts. Ik vind haar zó tof in die film! Ik ga vast janken
.
Ik voel me niet echt kut meer, hoorquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lekker janken! Daar knap je van op, echt
Geef jezelf een peptalk. In het begin lijkt het belachelijk, maar het werkt wel.quote:Op zondag 16 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt kut meer, hoor. Eerder een soort van lamlendig. Morgen voel ik me weer helemaal top
.
Die vond ik helemaal niet zo grappig, en op het einde kon ik wel kotsen van dat liedjequote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je wilt lachen, moet je vanavond naar Groundhog Day kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit gezien, maar mijn lief zegt dat dit een van de leukste films ooit isquote:Op zondag 16 november 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vond ik helemaal niet zo grappig, en op het einde kon ik wel kotsen van dat liedje
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze bank is stuk.. Er is een balk gebroken of zo, waardoor me nu zo'n beetje op de grond zitten.
. En 't stomme is nog wel, een paar weken geleden hadden we bijna een nieuwe bank gekocht en dat niet gedaan omdat deze nog goed was...
.
Ik vind Marokkanen die Vlaams spreken ook raar!quote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik ook altijd raar, negers die Fries spreken.
Oh lieve schatquote:Op zondag 16 november 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Marokkanen die Vlaams spreken ook raar!
Getsie, ik ben een beetje verdrietig. Ineens zie ik hoe dik ik ben, het valt me nu meer op dan 10 kilo geledenIk ging even tienerfoto's van mezelf kijken, zien hoe ik er toen uitzag. En nu voel ik me nog rotter. Sure, ik had echte 'fietsbenen', maar ik was echt wel slank met 65 kilo, geen bubbeltje vet te zien over mijn bikini, daar. En nu ben ik verdrietig, want ik weet nog hoe dik ik me toen al voelde. Een magere zus hebben en daarmee worden vergeleken sucks
Ja, maar ik zou dan eerder zeggen van 'Wat leuk, jullie ogen/haar/whatever zijn precies hetzelfde!' Maar niet van 'Goh, jij bent kapper terwijl je zus aan de uni studeert, vind je dat niet erg?'quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar met zussen doen mensen het nogal snel, ik heb zelf die neiging ook wel hoor. Al doe ik het niet zozeer als in kijken waar welke zus beter in is, maar naar de erfelijke overeenkomsten.
Ja, ik doe dus dat 1e, en dan bij bijna iedereen die familie is van elkaar. Overigens zeg ik het lang niet altijd en zeker niet als de vergelijking negatief uitvalt voor 1 persoon.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan eerder zeggen van 'Wat leuk, jullie ogen/haar/whatever zijn precies hetzelfde!' Maar niet van 'Goh, jij bent kapper terwijl je zus aan de uni studeert, vind je dat niet erg?'
Of zoiets.
Die laatste is wel heel flauw.quote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je eens proberen een identieke tweeling te zijn. Kun je lachen![]()
Mensen spelen áltijd 'zoek de verschillen' en maken áltijd dezelfde opmerkingen: 'ik zie dubbel'.
Dat laatste doen ze bij mij en m'n zusje ook. En we schelen drie jaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je eens proberen een identieke tweeling te zijn. Kun je lachen![]()
Mensen spelen áltijd 'zoek de verschillen' en maken áltijd dezelfde opmerkingen: 'ik zie dubbel'.
Valt het op?quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die laatste is wel heel flauw.
Ben jij er 1 van een tweeling trouwens? Lees ik hier een kleine frustratie?
Haha, I was rightquote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
Jup Aventura is mijn zus en ik was altijd 'de bolle'![]()
En ja, het is altijd zo dat er eentje wat forser is dan de ander
Maar nu, voor het eerst in 30 jaar ben ik een paar kilo lichter omdat ik een tijdje geCambridget heb
Ik vermoed dat het bij mijn zus wel veel gedaan is, iig door haar vrienden. Of het ook door familie gedaan is weet ik niet. Maar alle vrienden van mijn zus herinneren mij zich als 'dat kleine meisje wat altijd in die moeilijke boeken zat te neuzen'quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw, ColdFeetZulke dagen zijn zo stom... Maar in dit topic is veel
!
En ja, zuster-vergelijkingen (als in 'wie is beter', niet 'jullie hebben allebei bruin haar!") zijn inderdaad stom. En nutteloos. Vooral als ouders dat doen... Grrrr. Onvoorwaardelijke liefde, verdorie.
Ik heb buikpijn
quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu, voor het eerst in 30 jaar ben ik een paar kilo lichter omdat ik een tijdje ge-cambridged heb
Oh, en je zus had juist moeite met leren of iets dergelijks? Dat dat daarom vervelend voor haar was?quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij mijn zus wel veel gedaan is, iig door haar vrienden. Of het ook door familie gedaan is weet ik niet. Maar alle vrienden van mijn zus herinneren mij zich als 'dat kleine meisje wat altijd in die moeilijke boeken zat te neuzen'En ik denk ook dat mijn zus heel erg jaloers is op mij wbt opleiding/talenten/intelligentie. Al heeft ze dat nooit gezegd. En ik zou willen dat dat niet zo was.
That's the spirit!quote:Op zondag 16 november 2008 20:23 schreef SHE het volgende:
Daar heb ik geen last van; ik was de leukste thuis. En de slimste. En de grappigste.
Nu is dat wel makkelijker met 2 broers natuurlijkMaar ik geloof gewoon maar dat ik idd de leukste, slimste en grappigste ben
Juist. Mijn zus heeft mavo gedaan, toen MBO. Veel meer zit er qua intelligentie ook niet in, verder heeft ze niet heel veel bijzondere talenten. Maar ze had en heeft bijvoorbeeld wel een enorme vriendenkring, was heel populair op de middelbare school en ze is een bijzonder charmante en ook een hele mooie vrouwquote:Op zondag 16 november 2008 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh, en je zus had juist moeite met leren of iets dergelijks? Dat dat daarom vervelend voor haar was?
Cinnamongirl: ik was ook de 'bollie' vroegerEn ik ben geeneens tweeling (al dachten mensen dat altijd wel
) Op een gegeven moment gaat daar de lol ook van af! "Jaaa, ik weet het, ik ben bol
"
Ergens hoop ik dat ze dit ooit leestquote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Ewelina het volgende:
Daar staat tegenover dat ik jarenlang jaloers ben geweest op haar vriendenkring en sociale leven (ik was niet bepaald populair op de middelbare school). Maar ik merk bij haar dat ze bijvoorbeeld enorm kribbig doet over mijn opleiding, mijn hobby's, mijn muziek, en dat afkraakt, en dat ze zegt dat ik het toch niet kan.
Terwijl ik nooit echt negatief ben geweest over haar opleiding, of over haar. Ik bedoel, hell, ze is mijn mooie grote zus, ik kan altijd bij haar terecht als er iets is en dat ze wat minder hoogopgeleid is boeit me niet. Ik vind haar gewoon tof
![]()
Mijn zus en ik zijn niet echt op dezelfde manier opgevoed denk ik. Mijn ouders zijn gescheiden toen zij al het huis uit was, later is mijn moeder hertrouwd.quote:Op zondag 16 november 2008 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, wat Chicolate zegtAptitude om te leren zegt zo weinig. Maar helaas is dat vaak lastig te accepteren voor mensen die het juist níet makkelijk kunnen. Maar yay, wat tof zo'n zus he! Die van mij is ook <3!
En ja, ik kan me goed voorstellen dat je dan zo geïnteresseerd bent in het nature/nurture vraagstuk! Juist ook omdat je bijv. op gelijke manier bent opgevoed als je zus, maar zij uit een heel ander land komt en van heel andere bio-ouders.
Ik vind het nature/nurture gebeuren ook heel interessant, maar bij mij komt het meer uit het willen begrijpen van bepaalde hersenkronkels (m'n pa, al eerder kort over gehad dus zal het hier verder niet naar boven halen). Waar komt het vandaan, is er een logica in of is het random, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: spoiler graag niet quoten.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dank!!quote:Op zondag 16 november 2008 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mobloooooooooo!!!!!!!!![]()
Zwaar awesome! Je doel bereikt!
![]()
En Vamp: gefelie met je dochter!![]()
Kwak: yay voor de leuke date en goede verhuizing!
Viking: *grote aai* verder zeg ik maar niks, want alles is al gezegd en jij beslist. Je kan het! Je bent sterk, echt waar
Mijn oma danquote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werdVoor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y
) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop
Oma is lief.
Omg ik ben mushy vandaagEn niet eens ongesteld.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn oma dan![]()
"Een fijn 20008 gewenst"
Hey! Ben / was je jarig?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, ik vond net iets waar ik helemaal blij van werdVoor mijn 22e verjaardag kreeg ik van mijn oma een envelopje met geld. En ondanks dat schrijven etc. moeite kost, had ze erop geschreven "Jennÿ (ja met puntjes op de y
) 22 jaar gefeliciteerd van Oma" en dat dan met zo'n mooi weloverwogen oudere mensen handschrift en ondersteboven op de envelop
Oma is lief.
Omg ik ben mushy vandaagEn niet eens ongesteld.
herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, mijn zus en ik verschillen sowieso als dag en nachtEn ik vind mezelf leuker
Dat was 15 oktoberquote:
deels herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, voel je je weer wat beter?
MoBlo: mijn zus is, imho, extreem egocentrisch; ik heb weleens bij haar gegeten en toen heeft ze oprecht de hele avond gepraat over hoe goed ze het doet en hoe geweldig andere mensen haar vinden. Ik kreeg echt niet de mogelijkheid dan iets anders dan 'oh!' of 'jaja' te zeggen
Klinkt vooral onvolwassen... ik denk dat ze gewoon een keertje goed haar hoofd moet stoten en moet leren dat niet alles vanzelf komt aanwaaien.quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deels herkenbaar![]()
alleen is die van mij gewoon een stuk chagerijn die geen ene flikker uitvoert thuis bij mn ouders, nergens mee helpt, wel d'r handje ophoudt en alleen in de zomervakantie max 3 weken wil werkenBen benieuwd hoe ze wordt als ze wat volwassener is.. ik hoop dat ze opdroogt, net als ik
alleen was ik vroeger niet te beroerd om te werken en de tafel af te ruimen en zulks
Was ook meer de vergelijking van hoe erg mn zusje is in vergelijking met mijdan, zeg maar...
Ik had zo'n pakjes ding van Honig, en nu vraag ik me af of het wel echt goed is gegaan. De verhoudingen zouden nog wel redelijk moeten kloppen, maar op dat ding stond dat er margarine in moest en dat had ik niet...quote:Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
@Ewelina: roomboter is veel lekkerder! Goed dus dat de margarine op was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |