Klinkt lekker!quote:Op zondag 16 november 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik nu ga pilatessen, mag ik dan zo een appeltaart bakken?
Ik heb ook een lekker recept gevonden voor cinnamon bunsHelp, ik moet stoppen met al dat ge-bak
quote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Goodbye! Vertel, hoe ziet die schotel eruit?
Ik heb al drie dagen last van mn darmen. Wat op de weegschaal nogal positief uitpakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nee joh, dit is eerder CUL. En het is ook niet zo'n dieettechnische ovenschotelquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi!! Ga je on-topic dingen tussen spoilertags zetten!!
dank jequote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:MoBlo!
Succes met uit je bed komen morgen
Ik hoop dat er niet voor de derde keer een herhaling van DominoDay komt, want dan wil mijn schoonmoeder dat vast zien vanavondquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, vanavond komt K-Pax op TV, dat is zo'n mooie film(RTL8).
Die van de AH of een andere?quote:Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Klinkt lekker!. Ik heb het recept voor white chocolate cheesecake gekregen van mijn schoonmoeder.. Zit hevig te twijfelen om dat morgen te gaan maken. Maar iets zegt me dat dat vast niet goed is voor de lijn..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |