abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63129654

Eerstvolgende wedstrijd:

Woensdag 12-11 20.45 AZ - PSV KNVB Beker

- OP PSV TOPIC -
pi_63129692
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
vol
Nuttige bijdrage!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:45 #3
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63129701
We gaan gewoon hard onderuit .
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:02:47 #4
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63129943
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
vol
open volgende keer dan ook even een nieuwe..
pi_63130346
AZ op dit moment treffen is voor PSV wel heel erg lullig. Maar er is geen beter moment voor een revival.
That's all folks!
pi_63130370
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ op dit moment treffen is voor PSV wel heel erg lullig. Maar er is geen beter moment voor een revival.
Dat had AZ ook met PSV, dus wie weet
pi_63130486
quote:
'Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij'

Mark van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern München, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. De Duitse media speculeren inmiddels met vermeende interesse uit binnen- en buitenland, omdat de regerend landskampioen naar verluidt niet van plan is om zijn aflopende verbintenis te verlengen.

Afgelopen weekeinde meldde de Oranje-international al dat hij 'eind november, begin december' om de tafel gaat met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen. "We wachten op Bayern, op hun plannen", vertelt de belangenbehartiger in Kicker. "Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal."

"We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland", aldus Jansen. Het Duitse medium verwacht overigens dat Van Bommel moet verkassen, de Beierse club zou al maanden naar een nieuwe verdedigende middenvelder zoeken.

In het spoor van Van Bommel lijkt ook Lukas Podolski te moeten vertrekken. Het bestuur voldoet daarmee aan de wens van de Duits international, die lijdzaam moet toezien hoe Jürgen Klinsmann steevast in de aanval kiest voor Luca Toni en Miroslav Klose. Ook Toni Kroos wil weg. De talentvolle middenvelder is niet tevreden over zijn marginale inbreng in de hoofdmacht van der Rekordmeister.
quote:
'Sulejmani mogelijk tegen PSV'

Het herstel van Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani vordert vlot. De Serviër leek de topper tegen PSV van aankomende zondag niet te kunnen halen, maar dinsdag liet Ajax-coach Marco van Basten weten dat de dribbelaar mogelijk op de bank plaats zal nemen tegen de Eindhovenaren.

Sulejmani raakte in september geblesseerd aan zijn hamstring in de Klassieker tegen Feyenoord, en was vervolgens weken zoet met revalideren. Vorige week maakte de kleine technicus al eerder dan verwacht zijn rentree op het trainingsveld, maar Van Basten gaf toen aan dat de duels met Sparta (afgelopen weekend), FC Volendam (woensdag, beker) en PSV nog te vroeg zouden komen.

Daar kwam de oefenmeester dinsdag dus op terug. Het bekerduel met de provinciegenoten uit Volendam komt, evenals voor middenvelder Eyong Enoh, nog te vroeg, maar komend weekend zijn zij beiden mogelijk weer van de partij. Zeker is dat de Amsterdammers het dan zullen moeten stellen zonder spits Klaas-Jan Huntelaar. De Achterhoeker raakt afgelopen zondag geblesseerd aan zijn enkel, en staat zeker zes weken buitenspel.
pi_63130707
Twee keer winnen en ze doen weer helemaal mee. AZ in deze vorm is lastiger dan Ajax, maar het moet allebei kunnen...
pi_63130715
tvp
pi_63131096
We moeten woensdag winnen. Dat is onze enige goede kans op Europees voetbal!
pi_63131392
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:10:13 #12
231035 ArcturusMengsk
pi_63131915
quote:
nou ja zo dramatisch is het ook weer niet.. het seizoen is nog lang en we staan volgens mij nog op een plek die recht geeft op Europees voetbal hoor..
pi_63131952
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dit jaar hebben we toch 1 UEFA Cup plek minder door de nieuwe opzet van volgend seizoen?!

Ik zie ons niet boven Ajax, Groningen, AZ en Twente/NAC eindigen
pi_63132155
Huub Stevens: “Beker kortste weg naar Europees voetbal”

Moet toch wel de eerste PSV-trainer zijn in decennia die dit nodig vindt om te zeggen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:23:46 #15
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63132307
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

open volgende keer dan ook even een nieuwe..
Nee.
pi_63132449
Alsof een Feyenoorder een PSV-topic gaat openen
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 16:42:22 #17
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63132793
quote:
Stevens: Phillip Cocu meer betrekken bij het eerste elftal
11 november 2008 16:00
Phillip Cocu, die momenteel stage loopt bij de A1 van PSV, krijgt een prominentere rol bij de selectie van PSV. Dat liet hoofdcoach Huub Stevens dinsdagmiddag tijdens de persconferentie op De Herdgang weten. “Hij gaat een uur in de week extra tijd steken in het begeleiden van de jonge gasten.”

Phillip Cocu zal zover mogelijk meer betrokken worden bij het eerste elftal.
Druk schema
De 37-jarige coach in opleiding vertrok in de zomer van 2007 naar de Verenigde Arabische Emiraten en keerde dit seizoen terug bij PSV als stagiair van de A1, waar hij samenwerkt met Ernest Faber. “Hij was afgelopen maandag bij de bespreking aanwezig die ik met de groep had”, liet Stevens weten. Hij toonde zich verheugd met de grote rol voor de 101-voudig international. “We zullen hem wat vaker zien op de training van het eerste team, aangezien hij momenteel toch stage loopt bij PSV.” Het is echter niet zo dat Cocu vast aan de technische staf van het eerste elftal is toegevoegd. “Dat laat zijn schema simpelweg niet toe. Hij is bezig met het behalen van zijn trainersdiploma, loopt stage bij de A1 en is ook nog eens assistent bij Oranje, dus hij maakt al veel uren.” Stevens denkt dat Cocu een bijdrage kan leveren. “We zitten nu in een fase waarin het niet fantastisch loopt dus hebben we hem gevraagd ons te helpen. Hij gaat een uur in de week extra tijd steken in het begeleiden van de jonge gasten. Die spelers hebben daar volgens mij veel baat bij.”

© PSV NV
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:49:00 #18
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63132980
Gelukkig speelt PSV dit seizoen tegen goede tegenstanders beter dan tegen slechte. Dat is eigenlijk al jaren zo. Dus wat dat betreft zou het zo maar kunnen dat we 2 x gaan winnen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_63133025
Ik zie ons helaas voorlopig ook geen eer herstellen, of ze moeten er weer even een wedstrijd van het niveau Marseille thuis tegenaan gooien Dan kunnen we winnen komende week!
pi_63133369
quote:
Wel de kortste en daarmee makkelijkste weg. Woensdag is daarom belangrijker dan zondag.

Oh ja: Mendez

Kapsonerlijer, opflikkeren met die omhooggevallen middelmaat
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 17:04:22 #21
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63133413
Room 23
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:07:17 #22
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63133479
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?
pi_63133489
quote:
[ afbeelding ]
pi_63133491
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:

Moet toch wel de eerste PSV-trainer zijn in decennia die dit nodig vindt om te zeggen.
PSV streeft onder het begenadigde leiderschap van Jan Reker af op de slechtste prestatie in 25 jaar als het zo doorgaat .

Nou heb ik er altijd al veel plezier in om hem af te branden op zijn blunders maar dan ga ik pas echt los. Tja, als het sportief niet wil zijn het dit soort kleine dingetjes waar je je plezier uit moet halen he
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 november 2008 @ 17:08:49 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63133511
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:

ik word de laatste tijd steeds minder vrolijk an de uitspraken van Stevens.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 17:09:15 #26
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63133523
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:

[..]

WTF?
Schijnt een uitwedstrijd te zijn morgen en Philips kleuren natuurlijk
Room 23
pi_63133739
Tegen AZ heb ik er een hard hoofd in, maar de wedstrijd tegen Ajax kan alle kanten op.
Dat zijn altijd wedstrijden op zich.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63134719
quote:
[ afbeelding ]
ah daar ga ik vrijdag naartoe

gloweindhoven.nl
pi_63135411
quote:
PSV geeft minder weg, maar krijgt meer tegen

11/11/2008 16:30

Het draait niet bij PSV. De regerend landskampioen leed in tien duels al vier nederlagen en komt vooralsnog niet verder dan de vijfde plaats op de ranglijst. Opvallend is echter dat PSV gemiddeld veel minder kansen weggeeft dan tijdens het afgelopen seizoen.

Tijdens het kampioensjaar 2007/08 namen de tegenstanders gemiddeld 12,24 keer per wedstrijd het Eindhovense doel onder vuur. Dat resulteerde in 24 tegentreffers. In 5,77 procent van de gevallen leverde een doelpoging ook daadwerkelijk een goal op voor de tegenstander.

Dit seizoen liet de PSV-defensie de opponenten tot dusverre gemiddeld 6,6 keer per duel op doel schieten. Doelman Andreas Isaksson moest zich in 12,12 procent van de gevallen gewonnen geven; in tien wedstrijden kreeg PSV acht goals tegen.

Louter gebaseerd op de statistische gegevens kan de conclusie worden getrokken dat de keeperswissel van afgelopen zomer nadelig heeft uitgepakt voor PSV. Vorig seizoen had Gomes er een groot aandeel in dat 94,23 procent van de doelpogingen van tegenstanders geen goal opleverden.

De Braziliaan stopte een aanzienlijk deel van de 416 pogingen, waarvan ook een deel over of naast zijn doel gingen. Isaksson kreeg tot dusverre 66 inzetten te verwerken. In 87,88 procent van de gevallen kwam de Zweed als winnaar uit de strijd omdat de poging niet op doel was of omdat hij zelf de bal stopte.
pi_63135954
Beetje makkelijke conclusie dat dat dan aan de doelman ligt. Het klopt dat hij geen Gomes is die wedstrijden voor ons gewonnen heeft, maar je moet ook wel kijken naar wat voor doelpogingen er gedaan werden: opgelegde niet te missen kansen of schoten vanuit onmogelijke hoeken/grote afstand.

Heb het idee dat we door onze geweldige verdediging dit seizoen veel opgelegde kansen weg geven.
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik word de laatste tijd steeds minder vrolijk an de uitspraken van Stevens.
ben nooit vrolijk geworden van zijn uitspraken. V. Gaal werd misschien wel raar aangekeken nadat hij zei dat AZ zijn beste wedstrijd had gespeeld tegen ADO, maar dat soort positiviteit kan je ploeg wel uit een dip halen. Stevens brand alles en iedereen maar af en jaagt naar mijn idee de spelers alleen maar in een dieper gat.

[ Bericht 25% gewijzigd door Vitamine_C op 12-11-2008 10:38:43 ]
hmmmm....WAT???
pi_63136045
misschien geen Simons tegen AZ....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_63138701
Over de keeper heb ik weinig klachten hoor!

Voorin verlies je het vooral...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_63144790
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof een Feyenoorder een PSV-topic gaat openen
Maar wel vol roepen
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:12:06 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63145026
Ik denk dat Stevens de spelers (niet alleen de spelers overigens..) alleen maar van zich af jaagt met zijn uitspraken, houding en gedrag. Voor mijn gevoel heeft hij totaal geen band met de spelers. Jammer.

Ik denk dat psv het meest gebaat zou zijn bij een trainer die wél om kan gaan met mensen.

Gegroet, een Ajacied.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 07:25:49 #35
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63149496
...EERHERSTEL????.... Man we worden afgeslacht vanavond.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 12 november 2008 @ 07:27:12 #36
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63149502
quote:
Op woensdag 12 november 2008 07:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Beetje positief.... ik denk dat het slecht 3-0 voor az wordt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63149732
quote:
Op woensdag 12 november 2008 07:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja, als alle spelers nou ook zo'n kutinstelling hebben wordt het helemaal niets
Ik denk niet dat we gaan winnen, maar er zijn sowieso genoeg kansen op eerherstel!!
pi_63149747
quote:
'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'

Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.

Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.

Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.

Over Podolski zou Bayern al een beslissing hebben genomen. De Duitse international mag in de winter al vertrekken bij de club uit München. Sinds zijn komst in de zomer van 2006 is hij er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde in de basis. In totaal stond hij 23 maal aan de aftrap en kwam hij 35 keer als invaller in het veld. Hij maakte twaalf goals. Namens Duitsland heeft hij betere cijfers: 59 interlands en 31 doelpunten.

Kroos wil weg. De achttienjarige middenvelder wil meer aan spelen toekomen. De jeugdinternational vindt dat hij te weinig aan bod komt, getuige zijn zeventien optredens, waarvan twaalf als invaller. Vanaf de winterstop zou Kroos al bij een andere club aan de slag willen.
Van Bommel halen natuurlijk. Alhoewel ik niet denk dat dat gaat lukken. Maar Podolski mag van mij ook wel komen eigenlijk!
pi_63149772
quote:
'PSV mikt op terugkeer Van Bommel en Ooijer'
Uitgegeven: 12 november 2008 07:32
Laatst gewijzigd: 12 november 2008 07:52

AMSTERDAM - Mark van Bommel kan een uitnodiging voor een gesprek met de technische staf van PSV verwachten. Volgens De Telegraaf heeft de raad van commissarissen van de Eindhovense club laten weten dat er investeringsruimte is voor zijn terugkeer.

Van Bommel, sinds de komt van bondscoach Bert van Marwijk weer international van het Nederlands Elftal, kwam in het verleden zes jaar uit voor de huidige kampioen van Nederland.

In de zomer van 2009 loopt Van Bommels huidige contract af bij de Duitse recordkampioen en volgens Duitse media hoeft de Nederlander, nota bene aanvoerder van de Beijerse club, niet te rekenen op een lange verblijf.

Trainer Jürgen Klinsmann zet de middenvelder dit seizoen regelmatig op de bank. Volgens De Telegraaf heeft PSV al contact opgenomen met Van Bommels zaakwaarnemer, Rob Jansen.

Volgens de sportbijlage van het AD hoeft PSV zich geen illusies te maken over de terugkeer van Van Bommel. "De speler gaat aankomende winterstop misschien al wel weg uit Beieren, maar keert zeker niet terug naar PSV. Hij blijft voorlopig nog een tijdje in het buitenland", zegt de hoofdredacteur woensdag.

Ook André Ooijer zou zich mogen verheugen op interesse van zijn oude werkgever. De 34-jarige verdediger van Blackburn Rovers zou, in tegenstelling tot afgelopen zomer, nu wel mogen vertrekken bij zijn club.
pi_63150341
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

ah daar ga ik vrijdag naartoe

gloweindhoven.nl
Ik ben gisteren wezen kijken. Ziet er gaaf uit

Ik verwacht er trouwens ook niet veel van vanavond
We sure are cute for two ugly people.
pi_63150354
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:08 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
Van Bommel

Ooijer
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 12 november 2008 @ 09:59:32 #42
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63151425
quote:
Op woensdag 12 november 2008 07:27 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Beetje positief.... ik denk dat het slecht 3-0 voor az wordt
Als El Hamdaoui (..moest ff NOS txt raadvragen om de juiste spelling..) zijn dag heeft wellicht het dubbele.
pi_63152386
Ach hou toch op. Zie gisteravond, bekervoetbal kan raar gaan. Heb het gevoel dat we gewoon gaan winnen vandaag. Tegen goede tegenstanders speelt PSV altijd beter.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_63153939
Van Bommel zou bij radio538 aan hebben gegeven niet onwelwillend te staan tegenover een overgang naar PSV, iemand die dit kan bevestigen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_63154623
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Van Bommel

Ooijer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 11:58:32 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63154656
Volgens van Nijnatten hoeven we niet zoveel hoop te koesteren
quote:
PSV kan Van Bommel wel vergeten

PSV zou woensdagavond in een heel wat betere gemoedsstemming naar AZ afreizen als het een jongen als Mark van Bommel in de bus had zitten. Kijk directeur Jan Reker in zijn hart en je ziet dat hij het nog best zou willen ook. Maar Reker kan de middenvelder op zijn buik schrijven. De speler gaat aankomende winterstop misschien al wel weg uit Beieren, maar keert zeker niet terug naar PSV. Hij blijft voorlopig nog een tijdje in het buitenland.

Niettemin verschijnen er elke dag wel ergens berichten over Van Bommel die weg zou moeten bij Bayern München. Sinds Jürgen Klinsmann er trainer is, staat de aanwezigheid van Boeddha in de Säbener Strasse vast, maar zijn de opdrachten aan Van Bommel wat onduidelijk. De aanvoerder staat zelfs ter discussie.

Klinsmann vond aanvankelijk dat Van Bommel vooral moest verdedigen, later veranderde hij die visie en schonk de international meer vrijheden. De rest van de club vindt al vanaf de seizoenstart dat Van Bommel offensiever mag spelen. De speler weet het even niet meer.

Bayern kent vele bazen. Buiten de trainer zijn dat Franz Beckenbauer, Uli Hoeness, Karl-Heinz Rummenigge, Bild Zeitung, Kicker, ze hebben er allemaal wel wat te vertellen. Daar word je als voetballer gek van.

Die indruk maakte Van Bommel maandagavond bij het tv-programma Sport1 United overigens niet. Hij weet hoe het spel gespeeld wordt. Natuurlijk vindt hij het raar dat zijn zaakwaarnemer Rob Jansen en hij geen zekerheid hebben over contractverlenging. Zijn huidige overeenkomst loopt immers komende zomer af. Hij weet ook dat Bayern Anatoliy Tymoschuk op het oog heeft voor zijn plaats. Als die jongen van Zenit Petersburg overkomt, vertrekt Van Bommel transfervrij en kan hij gaan waarheen hij wil. PSV valt daarbij voorlopig nog achter zijn horizon.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63154683
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Van Bommel zou bij radio538 aan hebben gegeven niet onwelwillend te staan tegenover een overgang naar PSV, iemand die dit kan bevestigen?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Bommel nu op 538!

* "Over een maand gaat ie praten met Bayern"
* "Belangstelling PSV streelt 'm"
* "Hoop vrienden zitten"
* "PSV in principe enige optie in Nederland"
* "Geen contact met PSV gehad nog"
* "PSV is een serieuze optie"
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2839-32.php#post287584
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En hoe komt hij aan die wijsheid?
pi_63154799
Kom op PSV, schop AZ uit de beker!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 12:07:25 #49
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63154886
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derksen zat laatst ook al op Nijnatten te kotsen
Die heeft aandacht nodig net zoals die Jaap van de Telegraaf
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 12:09:31 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63154934
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 12:14:57 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63155099
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!

Bommel en Simons op het middenveld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63155729
Ik denk dat het echt geen pot zal worden met een 3 a 4-0.
Bekervoetbal is altijd raar, in de beker kan je met 3-0 winnen en de week erop 2-0 verliezen.

Feit is dat AZ lekker draait idd, en daarom zeker de schijn heeft om te winnen.
Maar ik gok op een 2-1 of een 1-0 ofzo..

Ooijer wil je toch niet hebben als PSV?
Dik geld betalen voor een speler die misschien 1 seizoen mee kan draaien terwijl jullie veel meer geld hebben voor een betere speler.
Ooijer is veels te vaak geblesseerd denk ik
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63155743
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!

Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 13:20:08 #54
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63156756
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Ooijer wil je toch niet hebben als PSV?
Dik geld betalen voor een speler die misschien 1 seizoen mee kan draaien terwijl jullie veel meer geld hebben voor een betere speler.
Ooijer is veels te vaak geblesseerd denk ik
Contract loopt af dus zo duur zal hij niet zijn en er is wel wat ervaring naast Marcellis nodig
Room 23
pi_63157277
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!

Dus Van Bommel

(en natuurlijk helpt een betere spits wel, maar ik denk dat met Van B. op het middenveld de spitsen beter zullen renderen)
pi_63157804
Wat denk je dat ie aan salaris krijgt in the UK?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63157924
Isaksson is er vast niet op achteruit gegaan...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 14:00:14 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63158044
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63158085
Larsson wellicht.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 14:26:43 #60
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63158916
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Waar heb je dat gelezen?
Room 23
pi_63159618
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen?
Stond in het Eindhovens dagblad vandaag..
ze hadden het over een ervaren spits..

Larsson toch?
  woensdag 12 november 2008 @ 14:52:45 #62
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63159722
quote:
'Lazovic wil weg uit Eindhoven'
Geschreven op woensdag, 12 november om 14:40

Danko Lazovic heeft zijn zaakwaarnemer de opdracht hebben uit te kijken naar een andere club, zo meldt Voetbal International. Volgens het weekblad wil de Servische aanvaller het liefst al in de komende winterstop bij PSV vertrekken.

Lazovic is niet te spreken over het geringe aantal speelminuten waar hij het dit seizoen mee moet doen en over het feit dat Danny Koevermans veelal de voorkeur krijgt in de spits. Daarnaast heeft de Serviër, die vorig seizoen een belangrijke schakel was, moeite met de werkwijze van hoofdtrainer Huub Stevens.

Een paar weken geleden hadden Lazovic en Stevens al een flinke woordenwisseling op de training. "Dat vind ik helemaal niet erg", vertelde Stevens toentertijd. "Gelukkig maar dat er iets gebeurt, zou ik zeggen. Beleving en emoties horen bij het voetbal. Ik heb Danko alleen duidelijk gemaakt dat als ik wat zeg dat het in het belang van de ploeg is. Ik vind dat hij heel goed met zijn reserverol omgaat."

Afgelopen zomer was PSV naar verluidt bereid hem te laten gaan, omdat Stevens met Koevermans al een centrumspits tot zijn beschikking heeft. De belangstelling uit Engeland en Frankrijk werd nimmer concreet. Lazovic, vorig seizoen goed voor elf treffers, kwam dit seizoen door zijn geringe speeltijd pas tot drie doelpunten.
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 14:52:47 #63
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63159731
Denk het
In de VI van vandaag staat dat Lazo weg wil...
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 14:54:26 #64
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63159780
Staat trouwens ook in dat Ibi verwacht wordt al in de winter te vertrekken
Room 23
pi_63159989
Die titel !
Kom op zeg, als psv in Amsterdam gewoon wint zoals altijd sta je maar 1 punt achter en is er niets aan de hand.
Jullie hebben nauwelijks geblesseerde spelers dus het is gewoon een kwestie van mentaliteit. Bij az zag je ook hoe makkelijk zoiets om kan slaan.
-
pi_63160139
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!

Dus Van Bommel

(en natuurlijk helpt een betere spits wel, maar ik denk dat met Van B. op het middenveld de spitsen beter zullen renderen)
Alsof van Bommel op zijn 31e eventjes terug gaat naar PSV waar een droplul als Reker de scepter zwaait

Die gaat gewoon lekker even zijn zakken vullen ergens en als we geluk hebben zien we hem op zijn 35e wel eens richting Eindhoven komen
  woensdag 12 november 2008 @ 15:09:15 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63160164
Zou wel leuk zijn, Van Bommel weer op de Nederlandse velden.

Mark van Bommel breek je beeeeen
pi_63160185
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Of Podolski.
pi_63160200
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
Alleen kapsoneslijers kunnen niet met zo´n werkwijze omgaan, precies wat Lazovic is. Hoewel ik hem liever niet in de winterstop zie gaan denk ik dat PSV inderdaad de lat hoger moet leggen.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:17:04 #70
231035 ArcturusMengsk
pi_63160358
quote:

[..]

mooi strik erom en weg ermee.. zijn we ook eindelijk van die prutser af..
pi_63160543
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:09 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Of Podolski.
Alsof die ooit zou komen.
pi_63160753
quote:

[..]

Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekost
  woensdag 12 november 2008 @ 15:34:31 #73
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63160813
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekost

Lazovic was de duurste aankoop ooit van Feyenoord.

Sta er niet eens raar van te kijken als hij in de winterstop naar Feyenoord gaat
  woensdag 12 november 2008 @ 15:41:58 #74
231035 ArcturusMengsk
pi_63161034
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Lazovic was de duurste aankoop ooit van Feyenoord.

Sta er niet eens raar van te kijken als hij in de winterstop naar Feyenoord gaat
als het dan maar voor 7 miljoen is vind ik et prima..
  woensdag 12 november 2008 @ 16:05:44 #75
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63161737
Wie is eigenlijk de duurste aankoop geweest van PSV?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_63161811
Kezman, 11 miljoen ofzo.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:09:15 #77
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63161848
Oh ja tuurlijk. Is zijn geld wél waard geweest lijkt me

Gaat er nog een % naar Vitesse, bij verkoop van Danko?
Vamos el TRI!
pi_63162149
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja tuurlijk. Is zijn geld wél waard geweest lijkt me

Gaat er nog een % naar Vitesse, bij verkoop van Danko?
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt me
Patat Friet
pi_63162317
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt me
Kunnen ze weer een zak vogelzaad kopen.
pi_63162360
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV
Wie dit leest is gek
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 16:29:23 #81
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63162410
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Naar City bijvoorbeeld
Room 23
pi_63162813
quote:
De middenvelder liet woensdagochtend op Radio 538 al doorschemeren dat een terugkeer naar PSV een serieuze optie is. "Binnen nu en een maand ga ik met de club om de tafel en hoor ik wat de plannen zijn. Als ik bij Bayern wegga, is PSV zeker een serieuze optie. Bij mijn vertrek heb ik beloofd ooit terug te keren", vertelde Van Bommel aan het radiostation.
Ik geloof er niet echt in eerlijk gezegd. Denk ook dat hij nog niet klaar is in het buitenland.
pi_63163066
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zoiets ja
pi_63163430
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 17:08:15 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63163555
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
kwart voor negen en weet niet waar
Room 23
pi_63164167
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:08 schreef Manu82 het volgende:

[..]

kwart voor negen en weet niet waar
ah fijn, rtl7 kom ik net achter, fijn dat ik studio sport op had staan gister en ze al niks lieten zien
pi_63164936
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Middenveld is juist wel het probleem. Daar komt geen enkel initiatief vandaan met mensen als Wuytens, Mendez, Culina, Simons etc. Niemand die daarvan aangeeft wanneer ze druk moeten zetten, hoe ze de linies bij elkaar moeten houden enzo. Van Bommel heeft die kwaliteiten wel. Ok, technisch geen wonder enzo, maar wel een die de boel wat kan sturen en wat hiërarchie in de kleedkamer brengt.
pi_63165025
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het morgen pas was
Patat Friet
pi_63166950
Van Bommel
  woensdag 12 november 2008 @ 19:33:10 #90
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63167667
Wat een goed-nieuws-show vandaag! Lazovic weg in de winter, bod op Toivonen, interesse in Van Bommel, Ooijer en een ervaren spits, dus waarschijnlijk Larsson.

Eindelijk hebben ze het door, ervaring in the magic word. Mannen die PSV op sleeptouw kunnen nemen, waar de jeugdige spelers tegenop kijken en dingen van aan willen nemen

En nu moet het allemaal nog even doorgaan ook
pi_63167893
Oefenduel tegen Anderlecht op 10 januari zoals al eens eerder werd gemeld hier
pi_63167910
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een goed-nieuws-show vandaag! Lazovic weg in de winter, bod op Toivonen, interesse in Van Bommel, Ooijer en een ervaren spits, dus waarschijnlijk Larsson.

Eindelijk hebben ze het door, ervaring in the magic word. Mannen die PSV op sleeptouw kunnen nemen, waar de jeugdige spelers tegenop kijken en dingen van aan willen nemen

En nu moet het allemaal nog even doorgaan ook
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...
pi_63168400
Pieters en Kromkamp in de verdediging vanavond, en dat tegen AZ
Patat Friet
pi_63168452
Isaksson, Kromkamp, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Nijland, Afellay, Dzsudzsák en Marcellis.
Wissels: Cássio Ramos, Maza, Zonneveld, Lazovic, Culina, Manco en Wuytens.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 20:09:52 #95
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63168836
Manco tenminste op de bank
Room 23
pi_63168883
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
Manco tenminste op de bank
Daar zit ie al een paar wedstrijden
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 20:11:22 #97
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63168892
Nijland is blijkbaar Lazo ook al in de pikorde voorbij...
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 20:14:27 #98
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63169011
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:

[..]

Daar zit ie al een paar wedstrijden
Oeps
Let meestal niet zo op de reserves

Hopen dat hij vandaag minuten krijgt
Room 23
  woensdag 12 november 2008 @ 20:27:28 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63169494
Wordt nu het eerste kwartier van AZ- PSV niet uitgezonden omdat de Joodjes aan het verlengen zijn tegen Volendam?
pi_63169676
Jup
  woensdag 12 november 2008 @ 20:36:32 #101
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63169888
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:

Nou dan wil ik wel dat die brandweerwagen standaard in de spits komt, spuit ie de ballen in het doel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 20:36:39 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63169895
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...
maarja over de top of niet nog altijd beter dan het gros van onze verdedigers
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 november 2008 @ 20:58:51 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63170933
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef dndiek het volgende:
Jup
Wel een leuke verlenging!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:01:06 #104
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63171008
Die EIndhovenaren willen dit seizoen blijkbaar degraderen. Ze willen het schoonzoontje van de bondscoach contracteren.

[ Bericht 48% gewijzigd door Barca op 12-11-2008 21:07:24 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 12 november 2008 @ 21:02:14 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63171072
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Hup AZ!!
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sad
  woensdag 12 november 2008 @ 21:10:34 #106
30220 Barca
pi_63171460
Lazovic wil weg. Hm ... Heerenveen?
pi_63171713
Ohnee Kromkamp geblesseerd!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:29:49 #108
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63172276
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sad
En dan editen

Nog een wonder dat het maar 0-0 staat en geen 3-0 voor AZ... wauw PSV gaan we vandaag stunten?
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 21:32:00 #109
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63172345
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohnee Kromkamp geblesseerd!
Zag er niet best uit
Room 23
pi_63172519
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Die EIndhovenaren willen dit seizoen blijkbaar degraderen. Ze willen het schoonzoontje van de bondscoach contracteren.
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:39:27 #111
30220 Barca
pi_63172600
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Wat heeft hij dan voor dat nepclubje uit Eindhoven betekent?
  woensdag 12 november 2008 @ 21:40:34 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_63172648
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:14:44 #113
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63174132
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.
Laat me raden... een IQ loze puber van rond de 14?
Trouwens verbazingwekkend dat PSV nog op 0-0 staat.

NOG STEEDS
  woensdag 12 november 2008 @ 22:19:57 #114
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63174374
Ja idd 0-0..... we zullen wel een goal in de laatste minuut tegen krijgen
pi_63175398
Verlengen! Op zich best netjes! Spelen best leuk
  woensdag 12 november 2008 @ 22:41:43 #116
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63175508
Nou.. als we nu toch nog verliezen moeten we maar zo denken... we hebben in ieder geval de tos gewonnen.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:43:42 #117
231035 ArcturusMengsk
pi_63175624
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als we nu toch nog verliezen moeten we maar zo denken... we hebben in ieder geval de tos gewonnen.
tja hopelijk kunnen ze daar wat zelfverrtrouwen uit halen..
  woensdag 12 november 2008 @ 22:50:00 #118
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63175950
En daar gaan we al..
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:04 #119
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63176048
PSV kwam verder dan ik dacht. Maar goed.. dat we zouden verliezen had ik al verwacht. (al was er toch nog een sprankje hoop)

Ik ben naar bed. Janken, janken, janken en nog eens janken.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:14 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63176294
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV kwam verder dan ik dacht. Maar goed.. dat we zouden verliezen had ik al verwacht. (al was er toch nog een sprankje hoop)

Ik ben naar bed. Janken, janken, janken en nog eens janken.
Jullie spelen nog een kwartier hoor.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:55 #121
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63176318
Jammer hoor, kut AZ
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:06:17 #122
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63176698
De omhaal van Salcido was er weer
En Manco speelt even
Room 23
pi_63176714
Manco vaker laten spelen a.u.b.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:07:14 #124
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63176745
Hoe was het wedstrijdverloop? Kom net thuis...
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:08:56 #125
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63176805
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Kopbal het volgende:
Hoe was het wedstrijdverloop? Kom net thuis...
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegen
Room 23
pi_63176930
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegen
AZ meer kansen.
pi_63177006
Verloren dus, 1-0 maar...
pi_63177014
333 minuten nu zonder goal.
  Forum Admin woensdag 12 november 2008 @ 23:14:58 #129
35723 crew  GGMM
pi_63177042
-troll-

[ Bericht 57% gewijzigd door sjimz op 13-11-2008 08:52:50 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:15:16 #130
231035 ArcturusMengsk
pi_63177053
in ieder geval goed geknokt.. vind ik toch wel positief..
pi_63177117
niet onverwachts natuurlijk maar we waren zeker niet de mindere van AZ vandaag.

Maar wat een droeftoeter is die Nijland zeg
Kan iemand mij uitleggen waarom hij 120 minuten heeft mogen spelen?
hmmmm....WAT???
  woensdag 12 november 2008 @ 23:16:43 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_63177124
Jammer, ik denk een terechte nederlaag maar ik heb vanavond wel het PSV gezien waar we mee verder kunnen.

Zondag 3 punten, is veel belangrijker....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_63177155
Lichtpuntjes:
Manco!
Omhaal van Salcido
Mendez was opzich wel goed
Hele elftal moet hier vertrouwen uit kunnen halen (maar dat dachten we ook van die wedstrijd tegen Marseille thuis)
pi_63177172
Niet dat ik de illusie had dat PSV nog een doelpunt zou maken, maar wat is dat voor belachelijke beslissing van Braamhaar om geen blessuretijd meer toe te kennen?

Leuk om Manco weer ff te zien spelen, hopelijk gaat Stevens hem vaker gebruiken.
Ik typ straat.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:18:52 #135
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63177206
Heeft iemand een gifje van de omhaal van Salcido?
Room 23
pi_63177225
Wat deed Manco bij die vrij trap?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63177243
Had dus gewoon een rode kaart moeten zijn voor moisander
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:19:55 #138
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63177250
Ohja en die ene idioot had donkerrood moeten hebben...
Room 23
  woensdag 12 november 2008 @ 23:20:14 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63177271
Ik vond het een goede wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten tegen Ajax, maar dan graag met doelpunten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_63177314
Werkelijk waar, ik snap niet dat iedereen zo positief is.

Sowieso die we-hebben-maar-met-1-0-verloren-vandaag-goed-he-mentaliteit slaat werkelijk nergens op. We hebben het over PSV he, uit vorm of niet een nederlaag is altijd slecht. Het zegt eigenlijk wel genoeg over de prestaties de laatste tijd. Achterin ging het nog wel vandaag maar voorin is er werkelijk waar praktisch niks gecreeerd. Het zegt genoeg dat de grootste kans voortkwam uit een blunder van AZ.

Damn die dalende lijn waar PSV zich in bevind wordt alleen maar steiler en steiler, en het ziet er niet naar uit dat het beleid bij PSV aangepakt gaat worden door die kut RvC
Patat Friet
pi_63177317
Manco raakt 3 ballen en is een lichtpuntje?
pi_63177365
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Frey het volgende:
Ik vond het een goede wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten tegen Ajax, maar dan graag met doelpunten.
pi_63177455
Oja en een prijs kunnen we dit jaar ook vergeten. Lekker met de fruitschaal op de foto komend seizoen
Patat Friet
  woensdag 12 november 2008 @ 23:24:13 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_63177463
Overigens onbegrijpelijk dat Stevens Koevermans eraf haalt en Nijland laat staan.
Koevermans altijd gevaarlijk bij hoge ballen.....af en toe denk ik echt dat Stevens het niet snapt.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:26:41 #145
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63177556
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef PyTh het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat Stevens Koevermans eraf haalt en Nijland laat staan.
Koevermans altijd gevaarlijk bij hoge ballen.....af en toe denk ik echt dat Stevens het niet snapt.....

Maza kwam voor de hoge ballen, bij gebrek aan Addo
Room 23
pi_63177627
Nijland was wel kut bij jullie. Voor de rest vond ik de boel redelijk gelijkwaardig, alhoewel AZ volgens mij wel wat meer kansen had, mede doordat AZ naast het goede positiespel ook de mogelijkheden had om iets op te bouwen. Dat was denk ik een probleem bij PSV. Het positiespel qua verdediging zat wel snor, alleen om daarnaast iets op te bouwen liep niet echt lekker waardoor je niet zoveel kansen krijgt.
Manco, op de minuten die hij speelde toonde hij een goede indruk, maar goed, het aantal minuten is iets te weinig om een knappe conclusie te trekken.

Bij AZ was El Ham iets te egoistisch, toch wel te vaak balverlies bij jullie verdediging, die nogmaals gewoon in orde was naar mijn inziens. Onze goal was dan ook wel een beetje lucky, geen uitgespeelde kans ofzow.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:31:18 #147
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63177741
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
pi_63177797
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Patat Friet
pi_63177824
quote:
Mwah, op voorhand dacht ik dat Ajax wel makkelijk van Volendam zou winnen en PSV toch wel 2-0 of 3-0 van AZ, maar Ajax stelde nogal teleur (duh, check die uitslag!) in de zin van onmachtig zijn. Het loopt gewoon niet als Suarez geen tovenaarskunstje heeft. Daarnaast was PSV weer sterker dan ik had gedacht (zie mijn eerdere post hier). Ik geef nu PSV nog wel een kans. Of dit gelijkspel is of winst/verlies (1 goal verschil dan) is slecht aan te geven, tis echt nu een dubbeltje die dan elke kant op kan vallen.
  Forum Admin woensdag 12 november 2008 @ 23:34:39 #150
35723 crew  GGMM
pi_63177833
Huub wil niet voor de camera reageren wat een triste huilvent is dat toch.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:37:38 #151
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63177924
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef GGMM het volgende:
Huub wil niet voor de camera reageren wat een triste huilvent is dat toch.
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel laten
Room 23
  woensdag 12 november 2008 @ 23:38:15 #152
111382 Ofyles2
pi_63177945
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Gefrustreerd, hè?

Heb je al een stoeltje kapot geschopt?
pi_63177946
Schrikbarend om te zien hoe weinig PSV weet te creëren trouwens.
Ik typ straat.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:38:44 #154
111382 Ofyles2
pi_63177954
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel laten
Echt een typische 'mooi weer'-trainer.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:41:09 #155
111382 Ofyles2
pi_63178018
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik postte om de PSV-fans te sarren.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:43:18 #156
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63178070
Goed gevoetbald, alleen het resultaat is d'r niet.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:45:17 #157
111382 Ofyles2
pi_63178118
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Grimm het volgende:
Goed gevoetbald, alleen het resultaat is d'r niet.
Meen je dit oprecht?
  woensdag 12 november 2008 @ 23:46:16 #158
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63178140
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Meen je dit oprecht?
Ja, 0-0 na 90 min. tegen een AZ in vorm is een resultaat.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:48:41 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63178193
Ik kwam hier eigenlijk psv uitlachen, maar toen realiseerde ik me dat ik als ajacied geen recht van spreken heb nu

Samen huilen?
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:51:46 #160
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63178266
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk psv uitlachen, maar toen realiseerde ik me dat ik als ajacied geen recht van spreken heb nu

Samen huilen?
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
pi_63178301
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ja, 0-0 na 90 min. tegen een AZ in vorm is een resultaat.
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.
Ik typ straat.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:55:03 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63178345
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:

[..]

Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Neemt niet weg dat het spel van psv gewoon slecht was. Hoeveel kansen heb jij geteld? Maar ik zeg niks verder.

Huilen dan.
pi_63178396
Gefeliciteerd met de 3 punten. .
-
pi_63178438
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gefeliciteerd met de 3 punten. .
Hohohohoho je zit in het verkeerde topic Maar dat had je natuurlijk niet door?
  donderdag 13 november 2008 @ 00:04:49 #165
111382 Ofyles2
pi_63178595
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.
Onder Huub Stevens heb ik nog nooit een fatsoenlijke aanval gezien.
pi_63178754
Stevens moet natuurlijk wel iets gaan verzinnen de komende dagen. Al bijna 6 uur niet gescoord en een aanval opzetten is er ook niet meer bij. Ik weet persoonlijk ook niet precies. Misschien toch maar Manco eerder een plek geven dan eigen bedoeld, want het is een van de weinigen die iets uit niets kan halen.
pi_63178804
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Stevens moet natuurlijk wel iets gaan verzinnen de komende dagen. Al bijna 6 uur niet gescoord en een aanval opzetten is er ook niet meer bij. Ik weet persoonlijk ook niet precies. Misschien toch maar Manco eerder een plek geven dan eigen bedoeld, want het is een van de weinigen die iets uit niets kan halen.
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...

verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
pi_63179246
Aanvallend blijft het toch drama zo. Hopen op een snelle comeback van zowel Amrabat als Bakkal.
pi_63179307
Welke klootviool heeft die Nijland en Pieters gescout
Echt waar, elke mongool ziet toch dat er uit die 2 helemaal NIKS dreigends komt?
die acties van Nijland waren echt lachwekkend, me moeder kan nog meer truucjes met de bal.

ze spelen altijd breed of terug en als ze naar voren spelen verliezen ze de bal.
Nothing to see here, carry on
pi_63179326
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aanvallend blijft het toch drama zo. Hopen op een snelle comeback van zowel Amrabat als Bakkal.
Hoe lang gaat dat van Amrabat nog duren? Die heeft al enkele weken niet kunnen spelen zover ik mij kon herinneren.
pi_63179328
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...

Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.
Ik typ straat.
pi_63179521
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.
Helaas waar. Maar dan zou je het middenveld moeten gaan aanpassen, door bijv. met een ruit op het middenveld te moeten gaan spelen.

Daarom snap ik de uitspraak van Stevens in het ED ook niet
quote:
De coach heeft de voorbije weken wel overwogen om een ander spelsysteem te hanteren (4-4-2, met Koevermans én Lazovic), maar gelooft niet dat het aansluit bij de kwaliteiten van zijn spelers.
Maar mij lijkt dat als je met Simons, Dzudsák, Afellay en Bakkal op het middenveld speelt met Koef en Lazo daarvoor je wel aanvallen kan opzetten. Daarnaast zou Bakkal ook makkelijk terug moeten kunnen zakken mocht het te 'zwaar' worden voor de verdediging.
  donderdag 13 november 2008 @ 07:37:03 #173
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63181168
quote:

[..]

Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.
Vamos el TRI!
  donderdag 13 november 2008 @ 07:51:54 #174
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63181278
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.
Nou dat vind ik och wel wat overdreven. Manco heeft in zijn invalbeurt tien keer meer laten zien dan Nijland. Meer dreiging, meer geslaagde acties. Als je iemand wil afzeiken, dan moet je dus Nijland hebben. En Stevens die hem 120 minuten heeft laten staan.
pi_63184080
Nijland en Manco waren beiden kut aan de kant van PSV. Ik snap niet dat er voor de spitsen Koevermans en Lazovic geselecteerd worden.
Die Nijland loopt echt als een traag wijf over het veld, Swerts had hem de hele wedstrijd in zijn zak... Om over zijn hoekschoppen (15m voorbij het doel) maar te zwijgen...

En dan haalt Steven Koevermans eruit, wat een debiel... Manco was idd te voorspelbaar...

PSV bood wel een goede partij, maar das logisch denk ik. Een club uit vorm kan juist tegen een club die een goede vorm heeft wel eens meer tegenstand bieden dan verwacht.

Ik ben benieuwd wat het zondag gaat worden, wij moeten tegen Vitesse die gisteren uit de beker is geschopt door FC Lienden (gecoached door H. Kraaij jr)
pi_63184508
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
quote:
Speltip 7: Spreid je winstkansen!
pi_63186463
Ondertussen alweer 300+ minuten niet gescoord. Ben benieuwd welke ervaren spits ze erin gaat schieten na de winterstop.... Het is niet eens zozeer dat de Koef of Lazo de kansen missen, ze krijgen ze gewoon niet.
pi_63186810
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Schrikbarend om te zien hoe weinig PSV weet te creëren trouwens.
dat dus
pi_63186818
Nee omdat Koevermans als super-sub wordt gebruikt. Die jongen moet je laten staan.

Koevermans kan dat... Lazovic moet je verpatsen, ongemotiveerde speler
pi_63187010
Ik snap niet der er iemand vond dat er gister goed gespeeld is. Weliswaar wist AZ niet veel kansen te creëren, maar PSV heeft echt 0 kansen gecreërd voor de verandering.

Leuk dat je er een verlenging uitsleept, maar wederom een gemiste kans van Isaksson om nu eens wel beslissend te zijn in een wedstrijd op dat schot. Wat een zaadpot zeg, en ik zie die creativiteit echt niet ineens terugkomen

En die doedelzak, ik weet niet waarom sommige hem ineens goed vinden spelen, die kerel kapt misschien eens zijn tegenstander uit, maar ik heb em dit seizoen nog amper een goed schot op doel zien maken, een fatsoenlijke corner zien geven of een degelijke voorzet zien schieten
pi_63188185
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee omdat Koevermans als super-sub wordt gebruikt. Die jongen moet je laten staan.

Koevermans kan dat... Lazovic moet je verpatsen, ongemotiveerde speler
De Koef staat al bijna het hele seizoen in de basis, de aanvoer is gewoon extreem matig.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 13:31:19 #182
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63188847
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Room 23
pi_63188912
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Hij is dit seizoen beter op dreef dan Gomes.
  donderdag 13 november 2008 @ 14:52:24 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63191285
quote:

[..]

Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomen
  donderdag 13 november 2008 @ 14:55:03 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63191367
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wie geeft er af op Isaksson dan? Ik vind hem ook best een goede keeper. Die goal gisteren had bijna iedere keeper door laten gaan lijkt me.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 14:56:51 #186
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63191414
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomen
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopen
Room 23
  donderdag 13 november 2008 @ 15:07:35 #187
231035 ArcturusMengsk
pi_63191710
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopen
om vervolgens knock-out te gaan?

Die jongen deed gewoon zn best en we weten nu waarom Stevens hem eigenlijk nog niet laat invallen e.d. Nu gewoon wachten tot die jongen wat gerijpt is bij Jong PSV en dan zullen we em wel beoordelen..
pi_63193950
Maak jullie geen zorgen, het wordt zondag gewoon weer een overwinning voor psv .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 13 november 2008 @ 16:26:23 #189
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63194299
Dat was een interessant dagje Kuip ik had daar vandaag een beurs.. kreeg meteen een rondleiding daar...
Geinig stadion, niet zo mooi als het Philips stadion....
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 16:27:32 #190
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63194327
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

om vervolgens knock-out te gaan?
kon ook een AZ speler zijn die er tegenaan zou lopen
Is daar wel vaker gebeurd
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2008 @ 18:34:10 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63197407
jammer dat we eruit liggen maar het was toch een beetje hoopgevend. Maar voortaan geen Nijland meer in de basis, laat hem eerst maar ff wennen aan het niveau!

en een dikke voor de omhaal van Salcido, eindelijk was hij er weer.

Wil iemand trouwens aan Manco vertellen dat een harde vrije trap daar weinig nut heeft
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2008 @ 18:38:54 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63197507
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63197755
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.

Hopelijk is Amrabat snel terug...
Patat Friet
pi_63197871
ah 8 vd laatste 17 wedstrijden verloren.

Lazovic niet in voor commentaar.

Ah reker nu aan het woord !!!
pi_63197894
vanavond meer tekst en onzin van de grote heer jan reker in het sportjournaal
pi_63197984
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'

WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2008 @ 19:04:34 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63198135
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'

als er ooit de kans was om de 5e titel te pakken is het wel dit jaar kijk eens naar het niveau van de Eredivisie. Met het team van 4 jaar terug had je nu met 20 punten verschil kampioen geworden.

En met wat betere aankopen had je nu ook gewoon netjes aan kop kunnen staan.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2008 @ 19:05:59 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63198182
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:48 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.

Hopelijk is Amrabat snel terug...
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63198279
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:

Zei Reker dat?
pi_63198838
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zei Reker dat?
ja op het sportjournaal van tien voor 7, het hele gesprek komt aan bod bij het sportjournaal van half 11, dus dan kun je het nog eens zien

En inderdaad, je kunt je haast niet (of juist wel) voorstellen hoe een team met bommel/cocu/alex etc. er nu in de eredivisie had voorgestaan, mijn god
pi_63198858
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
Patat Friet
pi_63198921
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:50:46 #203
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63199283
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.

Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor )
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63199390
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
  donderdag 13 november 2008 @ 20:10:43 #205
30220 Barca
pi_63199810
Ach ... ze spelen nog in de paddo competitie. Na 1 december niet meer!

Pieters is niet dreigend. Klopt, maar verdedigend wel degelijk. Daarom staat hij er. Nijland zou wel dreigend moeten zijn. Maar ja ... je moet de stap van Gronings talent naar Eindhovense speler wel kunnen maken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2008 @ 21:43:50 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63203211
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.

Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63203380
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.

Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
[..]

het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
Ben inderdaad Doedelzak vergeten, maar die kerel inderdaad echt voetballen alleen komt het er al heel lang niet meer uit
Patat Friet
pi_63218871
quote:
Lazovic: 'Vertrek bij PSV zit niet in mijn hoofd'

Ondanks een mindere periode stuurt de Servische aanvaller Danko Lazovic niet aan op een snel afscheid van PSV.

Lazovic reageert verongelijkt op de berichten over een naderende breuk. 'Ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook niet goed presteer, terwijl succes bij PSV altijd mijn droom is geweest', zei de aanvaller na afloop van het verloren bekerduel met AZ tegen VI.nl.

De huidige sportieve malaise is geen reden om zich heen te kijken. 'We zitten met z'n allen in een moeilijke periode, maar we hebben iedereen nodig om de club daardoorheen te helpen', aldus de Serviër. 'Ik wil dan ook absoluut niet weglopen voor mijn verantwoordelijkheden en een vertrek zit voorlopig niet in mijn hoofd.'

Een van de redenen die de tweede spits van PSV aandraagt voor een toekomst in Eindhoven is de zwangerschap van zijn vriendin. In december verwacht zij hun eerste kind. 'Zij wil graag hier blijven, daar luister ik naar. Bovendien moet ik me afvragen of er veel clubs zijn die me op dit moment willen hebben. Natuurlijk vind ik het vervelend dat ik niet elke week speel, maar ik wil vechten voor het perspectief dat ik hier nog heb.'
Ik stond niet te kijken van de uitspraken van Lazo, maar dit klinkt ook wel geloofwaardig. Je merkt wel dat de pers nu ECHT op bloed uit is bij PSV....
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 13:08:31 #209
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63219062
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 november 2008 @ 14:22:31 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63220816
morgen zal de scoop wel komen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:06 #211
163488 RubenSosa
pi_63221000
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Zat er inderdaad ook al op te wachten. Elk jaar is het weer prijs.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63221719
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef Helly het volgende:
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
Jij ook al!

Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
pi_63222105
quote:
Afellay dreigt Ajax te missen

EINDHOVEN - PSV moet het zondag in de topper tegen Ajax mogelijk doen zonder Ibrahim Afellay. De middenvelder heeft woensdag in de bekerwedstrijd tegen AZ een tik op een enkel gekregen en kon daardoor vrijdag niet trainen.

Trainer Huub Stevens ziet het meespelen van Afelley somber in. „Ik denk op dit moment dat hij niet kan meedoen. Hopelijk kan hij zaterdag weer meetrainen. Zo ja, gaan we het tegen Ajax misschien wel proberen”, aldus Stevens vrijdag.

PSV mist in de Amsterdam in elk geval rechtsback Jan Kromkamp. Hij viel tegen AZ al na een half uur geblesseerd uit met een kwetsuur aan de enkel. Jérémie Bréchet trainde vrijdag wel mee, net als Eric Addo. Ook Otman Bakkal maakte de hele groepstraining mee. De middenvelder ontbrak de laatste twee duels door een hamstringblessure. Bakkal verwacht zondag te kunnen spelen.

Telesport
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:09:06 #214
163488 RubenSosa
pi_63226438
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Jij ook al!

Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
Voor die paar euro....
pi_63227483
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.

Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor )
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 08:30:38 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63239123
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef rubbereend het volgende:
morgen zal de scoop wel komen
Iemand de Telegraaf al gelezen of zouden ze wachten tot de zondagskrant?
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 november 2008 @ 13:37:22 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63242848
van psv.netwerk.to
quote:
Spelers drongen bij PSV aan op duidelijkheid en vaste opstelling
(Gepost door RvN)

BRON: Telegraaf.nl

In De Telegraaf laten Marcellis en Simons weten dat de spelersgroep in het crisisberaad afgelopen week hebben aangedronge op duidelijkheid en een vaste opstelling.
PSV Netwerk
"We hebben aangegeven dat wij duidelijkheid in deze fase belangrijk vinden. De organisatie van het elftal was goed. Ik zie geen reden dingen te veranderen, al zal Jan Kromkamp (die een enkelblessure opliep, red.) tegen Ajax niet spelen. Natuurlijk mag je niet tevreden zijn na een verlies, maar ik heb hier toch een beter gevoel over dan aan eerdere nederlagen. Als we zo blijven voetballen, komen de punten vanzelf." Dat alle basisspelers begonnen op een positie waar ze het beste tot hun recht komen, had Marcellis ook gesignaleerd. "Het zou zo maar kunnen dat dit één van de redenen was waardoor het beter liep."
PSV Netwerk
Timmy Simons gaf in Alkmaar nog wat meer inzicht in wat er tijdens de praatsessie was besproken. "Er is specifiek ingegaan op wat spelen op een bepaalde positie van een speler vraagt", recupereerde de Belg. "Voetballers zijn af en toe net kinderen. Je moet continu blijven herhalen. Soms wel tien keer op een dag en dan de volgende dag weer."
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:16:14 #218
68638 Zwansen
pi_63244629
Zonder Afellay?

Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
pi_63245733
Vanmorgen las ik in het AD dat Affelay dacht morgen wel te kunnen spelen.

Gaat een aparte wedstrijd worden morgen denk ik
pi_63245863
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Afellay?

Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
het ed van vandaag geeft gewoon aan dat afellay wel speelt dus....
pi_63246688
Speelt Afellay nou wel of niet? Heb er weinig vertrouwen in als hij wel speelt
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:17:09 #222
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63246746
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63246771
Volgens iemand op het PN die de training bekeek, zijn dit de 11 van morgen, die wellicht zo gaan spelen?:

--------------Isaksson----------------
Marcellis---'Maza'---Salcido---Pieters
---Mendez--Simons--Wuytens--------
---------Afellay---Bakkal----------------
------------Koevermans---------------
pi_63246784
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.

Bron?
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:30:19 #225
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63247002
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Bron?
Critici.
pi_63247073
Op die opstelling afgaande hoop ik eigenlijk dat Suarez als rechtsbuiten opgesteld wordt, was erg grappig om te zien hoe Pieters toen nog spelend bij Utrecht compleet dolgedraaid werd door Suarez.
pi_63247293
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef Wooldoor het volgende:
Op die opstelling afgaande hoop ik eigenlijk dat Suarez als rechtsbuiten opgesteld wordt, was erg grappig om te zien hoe Pieters toen nog spelend bij Utrecht compleet dolgedraaid werd door Suarez.
Bedacht me net hetzelfde. Als Suarez op Pieters speelt, dan krijgt Suarez een vrije doorgang, of Pieters mag snel inrukken met 2x geel.
pi_63247298
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63247381
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:44 schreef cultheld het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_terug_naar_psv.html Hier word ik niet vrolijk van.
Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.
pi_63247435
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.
Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.
pi_63247460
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63247535
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.
pi_63247680
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ook, hij kan nog makkelijk een andere topclub vinden waar hij ook nog eens 5 tot 10 keer zoveel verdient als bij PSV. Dan zou ik met heel mijn PSV hart toch ook nog eens achter m'n oren krabben, als ik voor zo'n keuze stond.
pi_63247730
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.
Concureren met die salarissen is helaas niet mogelijk, dat heeft weinig met ambitie te maken. Ik neem de RvC en Reker héél veel kwalijk maar dat niet.
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 18:04:41 #235
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63247774
Voor Bommel zou ik alles uit de kast halen als ik PSV was
Room 23
pi_63248552
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Zeker, Ooijer hoeft van mij niet te komen. Maar Bommel is echte meerwaarde...
pi_63249195
quote:
PSV mét herstelde Afellay in Amsterdam

Tot opluchting van Huub Stevens kan Ibrahim Afellay zondag in Amsterdam spelen. Voor de PSV-coach was er meer goed nieuws uit de ziekenboeg.

Achter de naam Afellay stond na woensdag een vraagteken voor de topper met Ajax. De aanvallende middenvelder had na de bekerontmoeting met AZ de trainingen van donderdag en vrijdag moeten laten schieten. Die rust bleek goed voor het herstel van de enkelblessure. Afellay trainde zaterdag en kan waarschijnlijk zondag aan de aftrap komen.

Ook de herstelde Otman Bakkal en Jérémie Bréchet staan tot de beschikking van Stevens, die zondag de nog geblesseerden Jan Kromkamp en Nordin Amrabat moet missen.
pi_63249633
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Dat zullen ze ook vast wel doen. Alhoewel, Reker en co

Maar 'de hele kast' is in het geval van van Bommel gewoon nog niet genoeg waarschijnlijk, zo reëel moet je zijn als supporter. Bommel is 31, kan nog jaren mee op niveau in principe, heeft een pracht van een CV, die kan de clubs uitkiezen als hij weg gaat bij Bayern.

Maar goed, hoop doet leven
pi_63249712
Ach, liever Zenden als Culina. Alleen Zenden zal wel niet terugkomen om op de bank te zitten. Dan laat maar.
Ik typ straat.
pi_63249721
Grrrrr,

Je bent zo zwaar anti-Reker. Doet het je helemaal niets dat hij, samen met Schuitema, de club weer financieel gezond en onafhankelijk heeft gekregen?
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 19:52:06 #241
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63250119
Zenden als wing-back
Room 23
pi_63250208
Wat denken jullie van dit? Als Amrabat terug is.
pi_63250648
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Grrrrr,

Je bent zo zwaar anti-Reker. Doet het je helemaal niets dat hij, samen met Schuitema, de club weer financieel gezond en onafhankelijk heeft gekregen?
Oh ja, want Lemic had het voor het zeggen zeker? Schei toch uit, dat soort propaganda prik je toch wel doorheen mag ik hopen?

Financieel gezien hebben die 2 de wind ook wel héél erg mee gehad niet? Telkens de TV-gelden van de CL niet hoeven delen, parkeerterrein verkocht. En dat is maar goed ook, want Jan doet er alles aan om de transferwaarde van spelers van PSV omlaag te brengen. Zie hoe hij en Schuitema handelden in de zaak Gomes, zie hoe hij zijn eigen spitsen in de media bestempelt als niet goed genoeg, hoe hij een talent als Aisatti en een topvoetballer als Perez voor kleingeld verkwanselt.

Ik kijk liever naar wat mensen doen, dan naar wat ze zeggen, een zeldzaamheid onder mensen in het algemeen en voetbalsupporters in het bijzonder, ik weet het.
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:27:33 #244
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63251139
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Doen!

Kun je meteen die 3 punten aan ons schenken.
pi_63251297
quote:
[ afbeelding ]
Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.
Ik typ straat.
pi_63252317
quote:
[ afbeelding ]
Mooi lettertype!
pi_63254978
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.
Ik lees alleen maar kritiek op Pieters. En Amrabat in de spits... slechter dan Koef en Lazovic kan toch niet?
  Forum Admin zondag 16 november 2008 @ 03:14:07 #248
35723 crew  GGMM
pi_63255287
-troll-

[ Bericht 100% gewijzigd door sjimz op 16-11-2008 10:23:30 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 16 november 2008 @ 03:14:31 #249
35723 crew  GGMM
pi_63255290
quote:
[ afbeelding ]
Leuke tekening
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63255311
quote:
Op zondag 16 november 2008 03:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Leuke tekening
Ja hé
pi_63257454
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh ja, want Lemic had het voor het zeggen zeker? Schei toch uit, dat soort propaganda prik je toch wel doorheen mag ik hopen?
Huh? Wat heeft Lemic er nou weer mee te maken?

Van Raaij is degene die verantwoordelijk was voor het financieel beleid van de club. En tijdens zijn bewind is er ontzettend veel geld uitgegeven. Tijdens zijn bewind had PSV financieel gezien ook moeilijker.
Nu is dat anders. Ik constateer dat alleen maar. Ik pleit voor niemand. Ik vind Jan Timmer ook een eikel, maar dat was wel degene die op tijd aangaf dat PSV financieel gezonder moest.

Maar gezien jouw reactie is het tamelijk veilig om te stellen dat je in deze kwestie enkel subjectief beschouwt.
  † In Memoriam † zondag 16 november 2008 @ 10:55:51 #252
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63257574
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Harry blijft een held en Erik trouwens ook

Room 23
pi_63258281
Opstelling PSV (op volgorde van rugnummer):
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Afellay, Marcellis, Bakkal en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Lazovic, Bréchet, Culina, Nijland, Addo en Dzsudzsák.
pi_63258297
Goed dat Bakkal in de basis staat. Staat er wat mij betreft te weinig in.
pi_63258686
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:47 schreef Vidacz het volgende:
Goed dat Bakkal in de basis staat. Staat er wat mij betreft te weinig in.
Volledig mee eens. Die jongen is de volgende topper (na Ibi & Dirk) in wording.
pi_63259707
Patat Friet
pi_63259880
toch zonde
pi_63260012
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:46 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft Lemic er nou weer mee te maken?
Ik dacht dat je daar op doelde met "de club onafhankelijk maken".

Wat sowieso onzin is natuurlijk, dat zie je nu wel aan Reker die heel zijn vriendenclub naar binnen heeft gehaald.
pi_63260551
WE WORDEN KAMPIOEN!!
pi_63260603
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!!
In welk jaar is de vraag
Patat Friet
pi_63260731
Spelen we nu met twee echte spitsen
pi_63260955
Koevermans schoot hem ook bijna naast
pi_63261002
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koevermans schoot hem ook bijna naast
Erg inderdaad . Goed gedaan van Lazovic.
pi_63261020
Lazo was een beetje gefrustreerd naar de bank volgens Langs de Lijn? Wat deed hij nu weer?
pi_63261046
wat een aap die Lazovic
hmmmm....WAT???
pi_63261530
isakson wat een wereld keeper
pi_63261573
Man ik was al zo blij met een gelijkspel
Patat Friet
pi_63261701
Pieters
pi_63261758
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!!
pi_63261759
godver
pi_63261782
Ergste seizoen wat ik ooit heb mogen meemaken, nu al
Patat Friet
pi_63261874
pi_63261934
Bijna weer een kut goal
pi_63261971
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:06 schreef cultheld het volgende:
Pieters
Veel te zwak, laat hem de rest van het seizoen maar bij Jong PSV oefenen...
pi_63262054
Sadness
pi_63262079
Hoeveel punten staat Ajax hierna los van ons? 7 ofzo
pi_63262106
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Wordt meteen nog eens bevestigd...

Kneus!
pi_63262114
(zakken we al naar het rechter rijtje?)

Wordt een seizoen zoals AZ vorig jaar had
hmmmm....WAT???
pi_63262140
Zo'n stomme Ajax kneus in m'n fobo beetje stoer lopen doen En maar afvragen waarom hij niet in de Arena zit, internetheld
  zondag 16 november 2008 @ 14:20:05 #280
231035 ArcturusMengsk
pi_63262150
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:09 schreef ganzenherder het volgende:
Ergste seizoen wat ik ooit heb mogen meemaken, nu al
nou inderdaad zeg.. wat een armoe troef... ongelooflijk..
pi_63262175
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n stomme Ajax kneus in m'n fobo beetje stoer lopen doen En maar afvragen waarom hij niet in de Arena zit, internetheld
Bijna geen 1 van hun zit in het stadion hoor

Ajax - PSV #4
pi_63262228
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63262235
Pieters
pi_63262274
de nieuwe aankopen redden het bij lange na niet
pieters zag iedereen al na 1wedstrijd falen, en die keeper jezus wat een loser 1e klas

elk schot wordt gevaarlijk, hij is altijd te laat en als hij hem tegenhoud beland hij altijd in het veld, en dan meestal in het midden
  zondag 16 november 2008 @ 14:24:13 #285
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63262338
Huub eruit, trainer halen die Lazovic wél opstelt.

Hilarisch slecht elftal zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63262351
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef Rucebo het volgende:

[..]

http://www.transfermarkt.(...)/442408/anzeige.html
  zondag 16 november 2008 @ 14:24:40 #287
231035 ArcturusMengsk
pi_63262353
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef RijstNatie het volgende:
de nieuwe aankopen redden het bij lange na niet
pieters zag iedereen al na 1wedstrijd falen, en die keeper jezus wat een loser 1e klas

elk schot wordt gevaarlijk, hij is altijd te laat en als hij hem tegenhoud beland hij altijd in het veld, en dan meestal in het midden
mja ze hadden beter Velthuizen kunnen halen, maar goed dat vond ik toen ook al.. Daar zit tenminste nog talent in..
pi_63262361
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bijna geen 1 van hun zit in het stadion hoor

Ajax - PSV #4
Stadion zit vol.
pi_63262418
Dalijk wint Twente staan we 7de
pi_63262424
Wie wordt de nieuwe trainer?
lollig
pi_63262433
quote:
Hopelijk komen ze snel langs...
pi_63262444
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:25 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Stadion zit vol.
Genoeg internetheldjes over hoor
  Forum Admin zondag 16 november 2008 @ 14:28:55 #293
35723 crew  GGMM
pi_63262484
Jammer jongens, volgende keer beter.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63262560
Wat was PSV onmachtig zeg. Het veldspel is gewoon matig, maar aanvallend zit er NIETS in dit PSV. Alleen Lazovic blijft fel, gemotiveerd en gevaarlijk. Maar de Koef moet gauw naar de bank verbannen worden. Tjonge, jonge zeg.....
  zondag 16 november 2008 @ 14:36:12 #295
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_63262752
tja.. wat moet je nog zeggen...
Dit gaat nog een heel lang en heel vervelend seizoen worden.
pi_63262768
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Wat was PSV onmachtig zeg. Het veldspel is gewoon matig, maar aanvallend zit er NIETS in dit PSV. Alleen Lazovic blijft fel, gemotiveerd en gevaarlijk. Maar de Koef moet gauw naar de bank verbannen worden. Tjonge, jonge zeg.....
Ja, dan zal het wel goedkomen

Maar dit is alleen maar goed, hoe slechter het gaat hoe eerder er koppen gaan rollen in de directie.
pi_63262819
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar dit is alleen maar goed, hoe slechter het gaat hoe eerder er koppen gaan rollen in de directie.
De kans dat die gehele RvC optyft is niet echt bijster groot, en daar zit de kern van het probleem min of meer. De situatie oogt nogal uitzichtloos als je het mij vraagt
Patat Friet
  zondag 16 november 2008 @ 14:38:42 #298
68638 Zwansen
pi_63262833
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

True. Ik word nu ook liever gewoon een keer 5e ofzo dan dat we nog een kleine opleving krijgen en alsnog 3e ofzo worden. Ze kunnen toch niet serieus verwachten dat er mensen geld willen betalen om PSV zo te zien voetballen?
pi_63262896
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

True. Ik word nu ook liever gewoon een keer 5e ofzo dan dat we nog een kleine opleving krijgen en alsnog 3e ofzo worden. Ze kunnen toch niet serieus verwachten dat er mensen geld willen betalen om PSV zo te zien voetballen?
Ik vind dat je nogal hoog mikt met je 5e plek, dit PSV zie ik eerder ergens in de middenmoot eindigen.
pi_63262913
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Die jongen is de volgende topper (na Ibi & Dirk) in wording.
Als hij met lef speelt en de ruimtes zoekt. Niet zoals vandaag bang en plaatsgebonden.
That's all folks!
  zondag 16 november 2008 @ 14:42:09 #301
68638 Zwansen
pi_63262925
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind dat je nogal hoog mikt met je 5e plek, dit PSV zie ik eerder ergens in de middenmoot eindigen.
Boven Feyenoord dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')