open volgende keer dan ook even een nieuwe..quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
vol
Dat had AZ ook met PSV, dus wie weetquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ op dit moment treffen is voor PSV wel heel erg lullig. Maar er is geen beter moment voor een revival.
quote:'Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij'
Mark van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern München, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. De Duitse media speculeren inmiddels met vermeende interesse uit binnen- en buitenland, omdat de regerend landskampioen naar verluidt niet van plan is om zijn aflopende verbintenis te verlengen.
Afgelopen weekeinde meldde de Oranje-international al dat hij 'eind november, begin december' om de tafel gaat met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen. "We wachten op Bayern, op hun plannen", vertelt de belangenbehartiger in Kicker. "Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal."
"We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland", aldus Jansen. Het Duitse medium verwacht overigens dat Van Bommel moet verkassen, de Beierse club zou al maanden naar een nieuwe verdedigende middenvelder zoeken.
In het spoor van Van Bommel lijkt ook Lukas Podolski te moeten vertrekken. Het bestuur voldoet daarmee aan de wens van de Duits international, die lijdzaam moet toezien hoe Jürgen Klinsmann steevast in de aanval kiest voor Luca Toni en Miroslav Klose. Ook Toni Kroos wil weg. De talentvolle middenvelder is niet tevreden over zijn marginale inbreng in de hoofdmacht van der Rekordmeister.
quote:'Sulejmani mogelijk tegen PSV'
Het herstel van Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani vordert vlot. De Serviër leek de topper tegen PSV van aankomende zondag niet te kunnen halen, maar dinsdag liet Ajax-coach Marco van Basten weten dat de dribbelaar mogelijk op de bank plaats zal nemen tegen de Eindhovenaren.
Sulejmani raakte in september geblesseerd aan zijn hamstring in de Klassieker tegen Feyenoord, en was vervolgens weken zoet met revalideren. Vorige week maakte de kleine technicus al eerder dan verwacht zijn rentree op het trainingsveld, maar Van Basten gaf toen aan dat de duels met Sparta (afgelopen weekend), FC Volendam (woensdag, beker) en PSV nog te vroeg zouden komen.
Daar kwam de oefenmeester dinsdag dus op terug. Het bekerduel met de provinciegenoten uit Volendam komt, evenals voor middenvelder Eyong Enoh, nog te vroeg, maar komend weekend zijn zij beiden mogelijk weer van de partij. Zeker is dat de Amsterdammers het dan zullen moeten stellen zonder spits Klaas-Jan Huntelaar. De Achterhoeker raakt afgelopen zondag geblesseerd aan zijn enkel, en staat zeker zes weken buitenspel.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
We moeten woensdag winnen. Dat is onze enige goede kans op Europees voetbal!
nou ja zo dramatisch is het ook weer niet.. het seizoen is nog lang en we staan volgens mij nog op een plek die recht geeft op Europees voetbal hoor..quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit jaar hebben we toch 1 UEFA Cup plek minder door de nieuwe opzet van volgend seizoen?!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
open volgende keer dan ook even een nieuwe..
quote:Stevens: Phillip Cocu meer betrekken bij het eerste elftal
11 november 2008 16:00
Phillip Cocu, die momenteel stage loopt bij de A1 van PSV, krijgt een prominentere rol bij de selectie van PSV. Dat liet hoofdcoach Huub Stevens dinsdagmiddag tijdens de persconferentie op De Herdgang weten. “Hij gaat een uur in de week extra tijd steken in het begeleiden van de jonge gasten.”
Phillip Cocu zal zover mogelijk meer betrokken worden bij het eerste elftal.
Druk schema
De 37-jarige coach in opleiding vertrok in de zomer van 2007 naar de Verenigde Arabische Emiraten en keerde dit seizoen terug bij PSV als stagiair van de A1, waar hij samenwerkt met Ernest Faber. “Hij was afgelopen maandag bij de bespreking aanwezig die ik met de groep had”, liet Stevens weten. Hij toonde zich verheugd met de grote rol voor de 101-voudig international. “We zullen hem wat vaker zien op de training van het eerste team, aangezien hij momenteel toch stage loopt bij PSV.” Het is echter niet zo dat Cocu vast aan de technische staf van het eerste elftal is toegevoegd. “Dat laat zijn schema simpelweg niet toe. Hij is bezig met het behalen van zijn trainersdiploma, loopt stage bij de A1 en is ook nog eens assistent bij Oranje, dus hij maakt al veel uren.” Stevens denkt dat Cocu een bijdrage kan leveren. “We zitten nu in een fase waarin het niet fantastisch loopt dus hebben we hem gevraagd ons te helpen. Hij gaat een uur in de week extra tijd steken in het begeleiden van de jonge gasten. Die spelers hebben daar volgens mij veel baat bij.”
© PSV NV
Wel de kortste en daarmee makkelijkste weg. Woensdag is daarom belangrijker dan zondag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV streeft onder het begenadigde leiderschap van Jan Reker af op de slechtste prestatie in 25 jaar als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:
Huub Stevens: “Beker kortste weg naar Europees voetbal”
Moet toch wel de eerste PSV-trainer zijn in decennia die dit nodig vindt om te zeggen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:
Huub Stevens: “Beker kortste weg naar Europees voetbal”
Moet toch wel de eerste PSV-trainer zijn in decennia die dit nodig vindt om te zeggen.
Schijnt een uitwedstrijd te zijn morgen en Philips kleuren natuurlijkquote:
quote:PSV geeft minder weg, maar krijgt meer tegen
11/11/2008 16:30
Het draait niet bij PSV. De regerend landskampioen leed in tien duels al vier nederlagen en komt vooralsnog niet verder dan de vijfde plaats op de ranglijst. Opvallend is echter dat PSV gemiddeld veel minder kansen weggeeft dan tijdens het afgelopen seizoen.
Tijdens het kampioensjaar 2007/08 namen de tegenstanders gemiddeld 12,24 keer per wedstrijd het Eindhovense doel onder vuur. Dat resulteerde in 24 tegentreffers. In 5,77 procent van de gevallen leverde een doelpoging ook daadwerkelijk een goal op voor de tegenstander.
Dit seizoen liet de PSV-defensie de opponenten tot dusverre gemiddeld 6,6 keer per duel op doel schieten. Doelman Andreas Isaksson moest zich in 12,12 procent van de gevallen gewonnen geven; in tien wedstrijden kreeg PSV acht goals tegen.
Louter gebaseerd op de statistische gegevens kan de conclusie worden getrokken dat de keeperswissel van afgelopen zomer nadelig heeft uitgepakt voor PSV. Vorig seizoen had Gomes er een groot aandeel in dat 94,23 procent van de doelpogingen van tegenstanders geen goal opleverden.
De Braziliaan stopte een aanzienlijk deel van de 416 pogingen, waarvan ook een deel over of naast zijn doel gingen. Isaksson kreeg tot dusverre 66 inzetten te verwerken. In 87,88 procent van de gevallen kwam de Zweed als winnaar uit de strijd omdat de poging niet op doel was of omdat hij zelf de bal stopte.
ben nooit vrolijk geworden van zijn uitspraken. V. Gaal werd misschien wel raar aangekeken nadat hij zei dat AZ zijn beste wedstrijd had gespeeld tegen ADO, maar dat soort positiviteit kan je ploeg wel uit een dip halen. Stevens brand alles en iedereen maar af en jaagt naar mijn idee de spelers alleen maar in een dieper gat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik word de laatste tijd steeds minder vrolijk an de uitspraken van Stevens.
Maar wel vol roepenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof een Feyenoorder een PSV-topic gaat openen
Beetje positief.... ik denk dat het slecht 3-0 voor az wordtquote:Op woensdag 12 november 2008 07:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
...EERHERSTEL????.... Man we worden afgeslacht vanavond.
Ja, als alle spelers nou ook zo'n kutinstelling hebben wordt het helemaal nietsquote:Op woensdag 12 november 2008 07:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
...EERHERSTEL????.... Man we worden afgeslacht vanavond.
Van Bommel halen natuurlijk. Alhoewel ik niet denk dat dat gaat lukken. Maar Podolski mag van mij ook wel komen eigenlijk!quote:'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'
Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.
Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.
Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.
Over Podolski zou Bayern al een beslissing hebben genomen. De Duitse international mag in de winter al vertrekken bij de club uit München. Sinds zijn komst in de zomer van 2006 is hij er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde in de basis. In totaal stond hij 23 maal aan de aftrap en kwam hij 35 keer als invaller in het veld. Hij maakte twaalf goals. Namens Duitsland heeft hij betere cijfers: 59 interlands en 31 doelpunten.
Kroos wil weg. De achttienjarige middenvelder wil meer aan spelen toekomen. De jeugdinternational vindt dat hij te weinig aan bod komt, getuige zijn zeventien optredens, waarvan twaalf als invaller. Vanaf de winterstop zou Kroos al bij een andere club aan de slag willen.
quote:'PSV mikt op terugkeer Van Bommel en Ooijer'
Uitgegeven: 12 november 2008 07:32
Laatst gewijzigd: 12 november 2008 07:52
AMSTERDAM - Mark van Bommel kan een uitnodiging voor een gesprek met de technische staf van PSV verwachten. Volgens De Telegraaf heeft de raad van commissarissen van de Eindhovense club laten weten dat er investeringsruimte is voor zijn terugkeer.
Van Bommel, sinds de komt van bondscoach Bert van Marwijk weer international van het Nederlands Elftal, kwam in het verleden zes jaar uit voor de huidige kampioen van Nederland.
In de zomer van 2009 loopt Van Bommels huidige contract af bij de Duitse recordkampioen en volgens Duitse media hoeft de Nederlander, nota bene aanvoerder van de Beijerse club, niet te rekenen op een lange verblijf.
Trainer Jürgen Klinsmann zet de middenvelder dit seizoen regelmatig op de bank. Volgens De Telegraaf heeft PSV al contact opgenomen met Van Bommels zaakwaarnemer, Rob Jansen.
Volgens de sportbijlage van het AD hoeft PSV zich geen illusies te maken over de terugkeer van Van Bommel. "De speler gaat aankomende winterstop misschien al wel weg uit Beieren, maar keert zeker niet terug naar PSV. Hij blijft voorlopig nog een tijdje in het buitenland", zegt de hoofdredacteur woensdag.
Ook André Ooijer zou zich mogen verheugen op interesse van zijn oude werkgever. De 34-jarige verdediger van Blackburn Rovers zou, in tegenstelling tot afgelopen zomer, nu wel mogen vertrekken bij zijn club.
Ik ben gisteren wezen kijken. Ziet er gaaf uitquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
ah daar ga ik vrijdag naartoe
gloweindhoven.nl
Als El Hamdaoui (..moest ff NOS txt raadvragen om de juiste spelling..) zijn dag heeft wellicht het dubbele.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Beetje positief.... ik denk dat het slecht 3-0 voor az wordt
quote:PSV kan Van Bommel wel vergeten
PSV zou woensdagavond in een heel wat betere gemoedsstemming naar AZ afreizen als het een jongen als Mark van Bommel in de bus had zitten. Kijk directeur Jan Reker in zijn hart en je ziet dat hij het nog best zou willen ook. Maar Reker kan de middenvelder op zijn buik schrijven. De speler gaat aankomende winterstop misschien al wel weg uit Beieren, maar keert zeker niet terug naar PSV. Hij blijft voorlopig nog een tijdje in het buitenland.
Niettemin verschijnen er elke dag wel ergens berichten over Van Bommel die weg zou moeten bij Bayern München. Sinds Jürgen Klinsmann er trainer is, staat de aanwezigheid van Boeddha in de Säbener Strasse vast, maar zijn de opdrachten aan Van Bommel wat onduidelijk. De aanvoerder staat zelfs ter discussie.
Klinsmann vond aanvankelijk dat Van Bommel vooral moest verdedigen, later veranderde hij die visie en schonk de international meer vrijheden. De rest van de club vindt al vanaf de seizoenstart dat Van Bommel offensiever mag spelen. De speler weet het even niet meer.
Bayern kent vele bazen. Buiten de trainer zijn dat Franz Beckenbauer, Uli Hoeness, Karl-Heinz Rummenigge, Bild Zeitung, Kicker, ze hebben er allemaal wel wat te vertellen. Daar word je als voetballer gek van.
Die indruk maakte Van Bommel maandagavond bij het tv-programma Sport1 United overigens niet. Hij weet hoe het spel gespeeld wordt. Natuurlijk vindt hij het raar dat zijn zaakwaarnemer Rob Jansen en hij geen zekerheid hebben over contractverlenging. Zijn huidige overeenkomst loopt immers komende zomer af. Hij weet ook dat Bayern Anatoliy Tymoschuk op het oog heeft voor zijn plaats. Als die jongen van Zenit Petersburg overkomt, vertrekt Van Bommel transfervrij en kan hij gaan waarheen hij wil. PSV valt daarbij voorlopig nog achter zijn horizon.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Van Bommel zou bij radio538 aan hebben gegeven niet onwelwillend te staan tegenover een overgang naar PSV, iemand die dit kan bevestigen?
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2839-32.php#post287584quote:--------------------------------------------------------------------------------
Bommel nu op 538!
* "Over een maand gaat ie praten met Bayern"
* "Belangstelling PSV streelt 'm"
* "Hoop vrienden zitten"
* "PSV in principe enige optie in Nederland"
* "Geen contact met PSV gehad nog"
* "PSV is een serieuze optie"
En hoe komt hij aan die wijsheid?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef rubbereend het volgende:
Volgens van Nijnatten hoeven we niet zoveel hoop te koesteren
[..]
Derksen zat laatst ook al op Nijnatten te kotsenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef rubbereend het volgende:
Volgens van Nijnatten hoeven we niet zoveel hoop te koesteren
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!
Bommel en Simons op het middenveld
Contract loopt af dus zo duur zal hij niet zijn en er is wel wat ervaring naast Marcellis nodigquote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Ooijer wil je toch niet hebben als PSV?
Dik geld betalen voor een speler die misschien 1 seizoen mee kan draaien terwijl jullie veel meer geld hebben voor een betere speler.
Ooijer is veels te vaak geblesseerd denk ik
Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.quote:'Lazovic wil weg uit Eindhoven'
Geschreven op woensdag, 12 november om 14:40
Danko Lazovic heeft zijn zaakwaarnemer de opdracht hebben uit te kijken naar een andere club, zo meldt Voetbal International. Volgens het weekblad wil de Servische aanvaller het liefst al in de komende winterstop bij PSV vertrekken.
Lazovic is niet te spreken over het geringe aantal speelminuten waar hij het dit seizoen mee moet doen en over het feit dat Danny Koevermans veelal de voorkeur krijgt in de spits. Daarnaast heeft de Serviër, die vorig seizoen een belangrijke schakel was, moeite met de werkwijze van hoofdtrainer Huub Stevens.
Een paar weken geleden hadden Lazovic en Stevens al een flinke woordenwisseling op de training. "Dat vind ik helemaal niet erg", vertelde Stevens toentertijd. "Gelukkig maar dat er iets gebeurt, zou ik zeggen. Beleving en emoties horen bij het voetbal. Ik heb Danko alleen duidelijk gemaakt dat als ik wat zeg dat het in het belang van de ploeg is. Ik vind dat hij heel goed met zijn reserverol omgaat."
Afgelopen zomer was PSV naar verluidt bereid hem te laten gaan, omdat Stevens met Koevermans al een centrumspits tot zijn beschikking heeft. De belangstelling uit Engeland en Frankrijk werd nimmer concreet. Lazovic, vorig seizoen goed voor elf treffers, kwam dit seizoen door zijn geringe speeltijd pas tot drie doelpunten.
Alsof van Bommel op zijn 31e eventjes terug gaat naar PSV waar een droplul als Reker de scepter zwaaitquote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!
Dus Van Bommel![]()
(en natuurlijk helpt een betere spits wel, maar ik denk dat met Van B. op het middenveld de spitsen beter zullen renderen)
Of Podolski.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
Alleen kapsoneslijers kunnen niet met zo´n werkwijze omgaan, precies wat Lazovic is. Hoewel ik hem liever niet in de winterstop zie gaan denk ik dat PSV inderdaad de lat hoger moet leggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
mooi strik erom en weg ermee.. zijn we ook eindelijk van die prutser af..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekostquote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekost
als het dan maar voor 7 miljoen is vind ik et prima..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lazovic was de duurste aankoop ooit van Feyenoord.![]()
Sta er niet eens raar van te kijken als hij in de winterstop naar Feyenoord gaat
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt mequote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja tuurlijk. Is zijn geld wél waard geweest lijkt me
Gaat er nog een % naar Vitesse, bij verkoop van Danko?
Kunnen ze weer een zak vogelzaad kopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt me
Naar City bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
Ik geloof er niet echt in eerlijk gezegd. Denk ook dat hij nog niet klaar is in het buitenland.quote:De middenvelder liet woensdagochtend op Radio 538 al doorschemeren dat een terugkeer naar PSV een serieuze optie is. "Binnen nu en een maand ga ik met de club om de tafel en hoor ik wat de plannen zijn. Als ik bij Bayern wegga, is PSV zeker een serieuze optie. Bij mijn vertrek heb ik beloofd ooit terug te keren", vertelde Van Bommel aan het radiostation.
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
kwart voor negen en weet niet waarquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
ah fijn, rtl7 kom ik net achter, fijn dat ik studio sport op had staan gister en ze al niks lieten zienquote:Op woensdag 12 november 2008 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kwart voor negen en weet niet waar
Middenveld is juist wel het probleem. Daar komt geen enkel initiatief vandaan met mensen als Wuytens, Mendez, Culina, Simons etc. Niemand die daarvan aangeeft wanneer ze druk moeten zetten, hoe ze de linies bij elkaar moeten houden enzo. Van Bommel heeft die kwaliteiten wel. Ok, technisch geen wonder enzo, maar wel een die de boel wat kan sturen en wat hiërarchie in de kleedkamer brengt.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het morgen pas wasquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een goed-nieuws-show vandaag! Lazovic weg in de winter, bod op Toivonen, interesse in Van Bommel, Ooijer en een ervaren spits, dus waarschijnlijk Larsson.
Eindelijk hebben ze het door, ervaring in the magic word. Mannen die PSV op sleeptouw kunnen nemen, waar de jeugdige spelers tegenop kijken en dingen van aan willen nemen![]()
![]()
En nu moet het allemaal nog even doorgaan ook
Daar zit ie al een paar wedstrijdenquote:
Oepsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar zit ie al een paar wedstrijden
Nou dan wil ik wel dat die brandweerwagen standaard in de spits komt, spuit ie de ballen in het doel.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!
Bommel en Simons op het middenveld
maarja over de top of niet nog altijd beter dan het gros van onze verdedigersquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sadquote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Hup AZ!!
En dan editenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sad
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Die EIndhovenaren willen dit seizoen blijkbaar degraderen. Ze willen het schoonzoontje van de bondscoach contracteren.
Wat heeft hij dan voor dat nepclubje uit Eindhoven betekent?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Laat me raden... een IQ loze puber van rond de 14?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.
tja hopelijk kunnen ze daar wat zelfverrtrouwen uit halen..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als we nu toch nog verliezen moeten we maar zo denken... we hebben in ieder geval de tos gewonnen.
Jullie spelen nog een kwartier hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV kwam verder dan ik dacht. Maar goed.. dat we zouden verliezen had ik al verwacht. (al was er toch nog een sprankje hoop)
Ik ben naar bed. Janken, janken, janken en nog eens janken.
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Kopbal het volgende:
Hoe was het wedstrijdverloop? Kom net thuis...
AZ meer kansen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegen
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Frey het volgende:
Ik vond het een goede wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten tegen Ajax, maar dan graag met doelpunten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef PyTh het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat Stevens Koevermans eraf haalt en Nijland laat staan.
Koevermans altijd gevaarlijk bij hoge ballen.....af en toe denk ik echt dat Stevens het niet snapt.....
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoalquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
Mwah, op voorhand dacht ik dat Ajax wel makkelijk van Volendam zou winnen en PSV toch wel 2-0 of 3-0 van AZ, maar Ajax stelde nogal teleur (duh, check die uitslag!) in de zin van onmachtig zijn. Het loopt gewoon niet als Suarez geen tovenaarskunstje heeft. Daarnaast was PSV weer sterker dan ik had gedacht (zie mijn eerdere post hier). Ik geef nu PSV nog wel een kans. Of dit gelijkspel is of winst/verlies (1 goal verschil dan) is slecht aan te geven, tis echt nu een dubbeltje die dan elke kant op kan vallen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel latenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef GGMM het volgende:
Huub wil niet voor de camera reagerenwat een triste huilvent is dat toch.
Gefrustreerd, hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Echt een typische 'mooi weer'-trainer.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel laten
Ik postte om de PSV-fans te sarren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Meen je dit oprecht?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Grimm het volgende:
Goed gevoetbald, alleen het resultaat is d'r niet.
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk psv uitlachen, maar toen realiseerde ik me dat ik als ajacied geen recht van spreken heb nu
Samen huilen?
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja, 0-0 na 90 min. tegen een AZ in vorm is een resultaat.
Neemt niet weg dat het spel van psv gewoon slecht was. Hoeveel kansen heb jij geteld? Maar ik zeg niks verder.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Onder Huub Stevens heb ik nog nooit een fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Stevens moet natuurlijk wel iets gaan verzinnen de komende dagen. Al bijna 6 uur niet gescoord en een aanval opzetten is er ook niet meer bij. Ik weet persoonlijk ook niet precies. Misschien toch maar Manco eerder een plek geven dan eigen bedoeld, want het is een van de weinigen die iets uit niets kan halen.
Hoe lang gaat dat van Amrabat nog duren? Die heeft al enkele weken niet kunnen spelen zover ik mij kon herinneren.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aanvallend blijft het toch drama zo. Hopen op een snelle comeback van zowel Amrabat als Bakkal.
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
Helaas waar. Maar dan zou je het middenveld moeten gaan aanpassen, door bijv. met een ruit op het middenveld te moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.
Maar mij lijkt dat als je met Simons, Dzudsák, Afellay en Bakkal op het middenveld speelt met Koef en Lazo daarvoor je wel aanvallen kan opzetten. Daarnaast zou Bakkal ook makkelijk terug moeten kunnen zakken mocht het te 'zwaar' worden voor de verdediging.quote:De coach heeft de voorbije weken wel overwogen om een ander spelsysteem te hanteren (4-4-2, met Koevermans én Lazovic), maar gelooft niet dat het aansluit bij de kwaliteiten van zijn spelers.
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
Nou dat vind ik och wel wat overdreven. Manco heeft in zijn invalbeurt tien keer meer laten zien dan Nijland. Meer dreiging, meer geslaagde acties. Als je iemand wil afzeiken, dan moet je dus Nijland hebben. En Stevens die hem 120 minuten heeft laten staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Speltip 7: Spreid je winstkansen!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Schrikbarend om te zien hoe weinig PSV weet te creëren trouwens.
De Koef staat al bijna het hele seizoen in de basis, de aanvoer is gewoon extreem matig.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee omdat Koevermans als super-sub wordt gebruikt. Die jongen moet je laten staan.
Koevermans kan dat... Lazovic moet je verpatsen, ongemotiveerde speler
Hij is dit seizoen beter op dreef dan Gomes.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Wie geeft er af op Isaksson dan? Ik vind hem ook best een goede keeper. Die goal gisteren had bijna iedere keeper door laten gaan lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomen
om vervolgens knock-out te gaan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopen
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
om vervolgens knock-out te gaan?
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.
Hopelijk is Amrabat snel terug...
Zei Reker dat?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
ja op het sportjournaal van tien voor 7, het hele gesprek komt aan bod bij het sportjournaal van half 11, dus dan kun je het nog eens zienquote:
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen isquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
Ben inderdaad Doedelzak vergeten, maar die kerel inderdaad echt voetballen alleen komt het er al heel lang niet meer uitquote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.
Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
[..]
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
Ik stond niet te kijken van de uitspraken van Lazo, maar dit klinkt ook wel geloofwaardig. Je merkt wel dat de pers nu ECHT op bloed uit is bij PSV....quote:Lazovic: 'Vertrek bij PSV zit niet in mijn hoofd'
Ondanks een mindere periode stuurt de Servische aanvaller Danko Lazovic niet aan op een snel afscheid van PSV.
Lazovic reageert verongelijkt op de berichten over een naderende breuk. 'Ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook niet goed presteer, terwijl succes bij PSV altijd mijn droom is geweest', zei de aanvaller na afloop van het verloren bekerduel met AZ tegen VI.nl.
De huidige sportieve malaise is geen reden om zich heen te kijken. 'We zitten met z'n allen in een moeilijke periode, maar we hebben iedereen nodig om de club daardoorheen te helpen', aldus de Serviër. 'Ik wil dan ook absoluut niet weglopen voor mijn verantwoordelijkheden en een vertrek zit voorlopig niet in mijn hoofd.'
Een van de redenen die de tweede spits van PSV aandraagt voor een toekomst in Eindhoven is de zwangerschap van zijn vriendin. In december verwacht zij hun eerste kind. 'Zij wil graag hier blijven, daar luister ik naar. Bovendien moet ik me afvragen of er veel clubs zijn die me op dit moment willen hebben. Natuurlijk vind ik het vervelend dat ik niet elke week speel, maar ik wil vechten voor het perspectief dat ik hier nog heb.'
Zat er inderdaad ook al op te wachten. Elk jaar is het weer prijs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Jij ook al!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef Helly het volgende:
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
quote:Afellay dreigt Ajax te missen
EINDHOVEN - PSV moet het zondag in de topper tegen Ajax mogelijk doen zonder Ibrahim Afellay. De middenvelder heeft woensdag in de bekerwedstrijd tegen AZ een tik op een enkel gekregen en kon daardoor vrijdag niet trainen.
Trainer Huub Stevens ziet het meespelen van Afelley somber in. „Ik denk op dit moment dat hij niet kan meedoen. Hopelijk kan hij zaterdag weer meetrainen. Zo ja, gaan we het tegen Ajax misschien wel proberen”, aldus Stevens vrijdag.
PSV mist in de Amsterdam in elk geval rechtsback Jan Kromkamp. Hij viel tegen AZ al na een half uur geblesseerd uit met een kwetsuur aan de enkel. Jérémie Bréchet trainde vrijdag wel mee, net als Eric Addo. Ook Otman Bakkal maakte de hele groepstraining mee. De middenvelder ontbrak de laatste twee duels door een hamstringblessure. Bakkal verwacht zondag te kunnen spelen.
Telesport
Voor die paar euro....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jij ook al!
Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.
Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor)
Iemand de Telegraaf al gelezen of zouden ze wachten tot de zondagskrant?quote:
quote:Spelers drongen bij PSV aan op duidelijkheid en vaste opstelling
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
In De Telegraaf laten Marcellis en Simons weten dat de spelersgroep in het crisisberaad afgelopen week hebben aangedronge op duidelijkheid en een vaste opstelling.
PSV Netwerk
"We hebben aangegeven dat wij duidelijkheid in deze fase belangrijk vinden. De organisatie van het elftal was goed. Ik zie geen reden dingen te veranderen, al zal Jan Kromkamp (die een enkelblessure opliep, red.) tegen Ajax niet spelen. Natuurlijk mag je niet tevreden zijn na een verlies, maar ik heb hier toch een beter gevoel over dan aan eerdere nederlagen. Als we zo blijven voetballen, komen de punten vanzelf." Dat alle basisspelers begonnen op een positie waar ze het beste tot hun recht komen, had Marcellis ook gesignaleerd. "Het zou zo maar kunnen dat dit één van de redenen was waardoor het beter liep."
PSV Netwerk
Timmy Simons gaf in Alkmaar nog wat meer inzicht in wat er tijdens de praatsessie was besproken. "Er is specifiek ingegaan op wat spelen op een bepaalde positie van een speler vraagt", recupereerde de Belg. "Voetballers zijn af en toe net kinderen. Je moet continu blijven herhalen. Soms wel tien keer op een dag en dan de volgende dag weer."
het ed van vandaag geeft gewoon aan dat afellay wel speelt dus....quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Afellay?
Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
Bron?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.
Critici.quote:
Bedacht me net hetzelfde. Als Suarez op Pieters speelt, dan krijgt Suarez een vrije doorgang, of Pieters mag snel inrukken met 2x geel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef Wooldoor het volgende:
Op die opstelling afgaande hoop ik eigenlijk dat Suarez als rechtsbuiten opgesteld wordt, was erg grappig om te zien hoe Pieters toen nog spelend bij Utrecht compleet dolgedraaid werd door Suarez.
Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:44 schreef cultheld het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_terug_naar_psv.html Hier word ik niet vrolijk van.
Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.
Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
Ik ook, hij kan nog makkelijk een andere topclub vinden waar hij ook nog eens 5 tot 10 keer zoveel verdient als bij PSV. Dan zou ik met heel mijn PSV hart toch ook nog eens achter m'n oren krabben, als ik voor zo'n keuze stond.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
Concureren met die salarissen is helaas niet mogelijk, dat heeft weinig met ambitie te maken. Ik neem de RvC en Reker héél veel kwalijk maar dat niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.
Zeker, Ooijer hoeft van mij niet te komen. Maar Bommel is echte meerwaarde...quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Voor Bommel zou ik alles uit de kast halen als ik PSV was
quote:PSV mét herstelde Afellay in Amsterdam
Tot opluchting van Huub Stevens kan Ibrahim Afellay zondag in Amsterdam spelen. Voor de PSV-coach was er meer goed nieuws uit de ziekenboeg.
Achter de naam Afellay stond na woensdag een vraagteken voor de topper met Ajax. De aanvallende middenvelder had na de bekerontmoeting met AZ de trainingen van donderdag en vrijdag moeten laten schieten. Die rust bleek goed voor het herstel van de enkelblessure. Afellay trainde zaterdag en kan waarschijnlijk zondag aan de aftrap komen.
Ook de herstelde Otman Bakkal en Jérémie Bréchet staan tot de beschikking van Stevens, die zondag de nog geblesseerden Jan Kromkamp en Nordin Amrabat moet missen.
Dat zullen ze ook vast wel doen. Alhoewel, Reker en coquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Voor Bommel zou ik alles uit de kast halen als ik PSV was
Oh ja, want Lemic had het voor het zeggen zeker? Schei toch uit, dat soort propaganda prik je toch wel doorheen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Grrrrr,
Je bent zo zwaar anti-Reker. Doet het je helemaal niets dat hij, samen met Schuitema, de club weer financieel gezond en onafhankelijk heeft gekregen?
Doen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat denken jullie van dit? Als Amrabat terug is.
[ afbeelding ]
Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi lettertype!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees alleen maar kritiek op Pieters. En Amrabat in de spits... slechter dan Koef en Lazovic kan toch niet?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.
Leuke tekeningquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Huh? Wat heeft Lemic er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, want Lemic had het voor het zeggen zeker? Schei toch uit, dat soort propaganda prik je toch wel doorheen mag ik hopen?
Volledig mee eens. Die jongen is de volgende topper (na Ibi & Dirk) in wording.quote:Op zondag 16 november 2008 11:47 schreef Vidacz het volgende:
Goed dat Bakkal in de basis staat. Staat er wat mij betreft te weinig in.
Ik dacht dat je daar op doelde met "de club onafhankelijk maken".quote:Op zondag 16 november 2008 10:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft Lemic er nou weer mee te maken?![]()
In welk jaar is de vraagquote:Op zondag 16 november 2008 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!!
Erg inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koevermans schoot hem ook bijna naast
Wordt meteen nog eens bevestigd...quote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Veel te zwak, laat hem de rest van het seizoen maar bij Jong PSV oefenen...
nou inderdaad zeg.. wat een armoe troef... ongelooflijk..quote:Op zondag 16 november 2008 14:09 schreef ganzenherder het volgende:
Ergste seizoen wat ik ooit heb mogen meemaken, nu al
Bijna geen 1 van hun zit in het stadion hoorquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n stomme Ajax kneus in m'n fobo beetje stoer lopen doenEn maar afvragen waarom hij niet in de Arena zit, internetheld
http://www.transfermarkt.(...)/442408/anzeige.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Veel te zwak, laat hem de rest van het seizoen maar bij Jong PSV oefenen...
mja ze hadden beter Velthuizen kunnen halen, maar goed dat vond ik toen ook al.. Daar zit tenminste nog talent in..quote:Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef RijstNatie het volgende:
de nieuwe aankopen redden het bij lange na niet
pieters zag iedereen al na 1wedstrijd falen, en die keeper jezus wat een loser 1e klas
elk schot wordt gevaarlijk, hij is altijd te laat en als hij hem tegenhoud beland hij altijd in het veld, en dan meestal in het midden
Stadion zit vol.quote:Op zondag 16 november 2008 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijna geen 1 van hun zit in het stadion hoor
Ajax - PSV #4
Hopelijk komen ze snel langs...quote:Op zondag 16 november 2008 14:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)/442408/anzeige.html![]()
![]()
Ja, dan zal het wel goedkomenquote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Wat was PSV onmachtig zeg. Het veldspel is gewoon matig, maar aanvallend zit er NIETS in dit PSV. Alleen Lazovic blijft fel, gemotiveerd en gevaarlijk. Maar de Koef moet gauw naar de bank verbannen worden. Tjonge, jonge zeg.....
De kans dat die gehele RvC optyft is niet echt bijster groot, en daar zit de kern van het probleem min of meer. De situatie oogt nogal uitzichtloos als je het mij vraagtquote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel goedkomen![]()
Maar dit is alleen maar goed, hoe slechter het gaat hoe eerder er koppen gaan rollen in de directie.
True. Ik word nu ook liever gewoon een keer 5e ofzo dan dat we nog een kleine opleving krijgen en alsnog 3e ofzo worden. Ze kunnen toch niet serieus verwachten dat er mensen geld willen betalen om PSV zo te zien voetballen?quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel goedkomen![]()
Maar dit is alleen maar goed, hoe slechter het gaat hoe eerder er koppen gaan rollen in de directie.
Ik vind dat je nogal hoog mikt met je 5e plek, dit PSV zie ik eerder ergens in de middenmoot eindigen.quote:Op zondag 16 november 2008 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
True. Ik word nu ook liever gewoon een keer 5e ofzo dan dat we nog een kleine opleving krijgen en alsnog 3e ofzo worden. Ze kunnen toch niet serieus verwachten dat er mensen geld willen betalen om PSV zo te zien voetballen?
Als hij met lef speelt en de ruimtes zoekt. Niet zoals vandaag bang en plaatsgebonden.quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Die jongen is de volgende topper (na Ibi & Dirk) in wording.
Boven Feyenoord dan.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal hoog mikt met je 5e plek, dit PSV zie ik eerder ergens in de middenmoot eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |