Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt mequote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja tuurlijk. Is zijn geld wél waard geweest lijkt me
Gaat er nog een % naar Vitesse, bij verkoop van Danko?
Kunnen ze weer een zak vogelzaad kopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt me
Naar City bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
Ik geloof er niet echt in eerlijk gezegd. Denk ook dat hij nog niet klaar is in het buitenland.quote:De middenvelder liet woensdagochtend op Radio 538 al doorschemeren dat een terugkeer naar PSV een serieuze optie is. "Binnen nu en een maand ga ik met de club om de tafel en hoor ik wat de plannen zijn. Als ik bij Bayern wegga, is PSV zeker een serieuze optie. Bij mijn vertrek heb ik beloofd ooit terug te keren", vertelde Van Bommel aan het radiostation.
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
kwart voor negen en weet niet waarquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
ah fijn, rtl7 kom ik net achter, fijn dat ik studio sport op had staan gister en ze al niks lieten zienquote:Op woensdag 12 november 2008 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kwart voor negen en weet niet waar
Middenveld is juist wel het probleem. Daar komt geen enkel initiatief vandaan met mensen als Wuytens, Mendez, Culina, Simons etc. Niemand die daarvan aangeeft wanneer ze druk moeten zetten, hoe ze de linies bij elkaar moeten houden enzo. Van Bommel heeft die kwaliteiten wel. Ok, technisch geen wonder enzo, maar wel een die de boel wat kan sturen en wat hiërarchie in de kleedkamer brengt.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het morgen pas wasquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een goed-nieuws-show vandaag! Lazovic weg in de winter, bod op Toivonen, interesse in Van Bommel, Ooijer en een ervaren spits, dus waarschijnlijk Larsson.
Eindelijk hebben ze het door, ervaring in the magic word. Mannen die PSV op sleeptouw kunnen nemen, waar de jeugdige spelers tegenop kijken en dingen van aan willen nemen![]()
![]()
En nu moet het allemaal nog even doorgaan ook
Daar zit ie al een paar wedstrijdenquote:
Oepsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar zit ie al een paar wedstrijden
Nou dan wil ik wel dat die brandweerwagen standaard in de spits komt, spuit ie de ballen in het doel.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!
Bommel en Simons op het middenveld
maarja over de top of niet nog altijd beter dan het gros van onze verdedigersquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sadquote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Hup AZ!!
En dan editenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sad
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Die EIndhovenaren willen dit seizoen blijkbaar degraderen. Ze willen het schoonzoontje van de bondscoach contracteren.
Wat heeft hij dan voor dat nepclubje uit Eindhoven betekent?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Laat me raden... een IQ loze puber van rond de 14?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.
tja hopelijk kunnen ze daar wat zelfverrtrouwen uit halen..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als we nu toch nog verliezen moeten we maar zo denken... we hebben in ieder geval de tos gewonnen.
Jullie spelen nog een kwartier hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV kwam verder dan ik dacht. Maar goed.. dat we zouden verliezen had ik al verwacht. (al was er toch nog een sprankje hoop)
Ik ben naar bed. Janken, janken, janken en nog eens janken.
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Kopbal het volgende:
Hoe was het wedstrijdverloop? Kom net thuis...
AZ meer kansen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegen
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Frey het volgende:
Ik vond het een goede wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten tegen Ajax, maar dan graag met doelpunten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef PyTh het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat Stevens Koevermans eraf haalt en Nijland laat staan.
Koevermans altijd gevaarlijk bij hoge ballen.....af en toe denk ik echt dat Stevens het niet snapt.....
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoalquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
Mwah, op voorhand dacht ik dat Ajax wel makkelijk van Volendam zou winnen en PSV toch wel 2-0 of 3-0 van AZ, maar Ajax stelde nogal teleur (duh, check die uitslag!) in de zin van onmachtig zijn. Het loopt gewoon niet als Suarez geen tovenaarskunstje heeft. Daarnaast was PSV weer sterker dan ik had gedacht (zie mijn eerdere post hier). Ik geef nu PSV nog wel een kans. Of dit gelijkspel is of winst/verlies (1 goal verschil dan) is slecht aan te geven, tis echt nu een dubbeltje die dan elke kant op kan vallen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |