open volgende keer dan ook even een nieuwe..quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
vol
Dat had AZ ook met PSV, dus wie weetquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ op dit moment treffen is voor PSV wel heel erg lullig. Maar er is geen beter moment voor een revival.
quote:'Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij'
Mark van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern München, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. De Duitse media speculeren inmiddels met vermeende interesse uit binnen- en buitenland, omdat de regerend landskampioen naar verluidt niet van plan is om zijn aflopende verbintenis te verlengen.
Afgelopen weekeinde meldde de Oranje-international al dat hij 'eind november, begin december' om de tafel gaat met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen. "We wachten op Bayern, op hun plannen", vertelt de belangenbehartiger in Kicker. "Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal."
"We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland", aldus Jansen. Het Duitse medium verwacht overigens dat Van Bommel moet verkassen, de Beierse club zou al maanden naar een nieuwe verdedigende middenvelder zoeken.
In het spoor van Van Bommel lijkt ook Lukas Podolski te moeten vertrekken. Het bestuur voldoet daarmee aan de wens van de Duits international, die lijdzaam moet toezien hoe Jürgen Klinsmann steevast in de aanval kiest voor Luca Toni en Miroslav Klose. Ook Toni Kroos wil weg. De talentvolle middenvelder is niet tevreden over zijn marginale inbreng in de hoofdmacht van der Rekordmeister.
quote:'Sulejmani mogelijk tegen PSV'
Het herstel van Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani vordert vlot. De Serviër leek de topper tegen PSV van aankomende zondag niet te kunnen halen, maar dinsdag liet Ajax-coach Marco van Basten weten dat de dribbelaar mogelijk op de bank plaats zal nemen tegen de Eindhovenaren.
Sulejmani raakte in september geblesseerd aan zijn hamstring in de Klassieker tegen Feyenoord, en was vervolgens weken zoet met revalideren. Vorige week maakte de kleine technicus al eerder dan verwacht zijn rentree op het trainingsveld, maar Van Basten gaf toen aan dat de duels met Sparta (afgelopen weekend), FC Volendam (woensdag, beker) en PSV nog te vroeg zouden komen.
Daar kwam de oefenmeester dinsdag dus op terug. Het bekerduel met de provinciegenoten uit Volendam komt, evenals voor middenvelder Eyong Enoh, nog te vroeg, maar komend weekend zijn zij beiden mogelijk weer van de partij. Zeker is dat de Amsterdammers het dan zullen moeten stellen zonder spits Klaas-Jan Huntelaar. De Achterhoeker raakt afgelopen zondag geblesseerd aan zijn enkel, en staat zeker zes weken buitenspel.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
We moeten woensdag winnen. Dat is onze enige goede kans op Europees voetbal!
nou ja zo dramatisch is het ook weer niet.. het seizoen is nog lang en we staan volgens mij nog op een plek die recht geeft op Europees voetbal hoor..quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit jaar hebben we toch 1 UEFA Cup plek minder door de nieuwe opzet van volgend seizoen?!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
open volgende keer dan ook even een nieuwe..
quote:Stevens: Phillip Cocu meer betrekken bij het eerste elftal
11 november 2008 16:00
Phillip Cocu, die momenteel stage loopt bij de A1 van PSV, krijgt een prominentere rol bij de selectie van PSV. Dat liet hoofdcoach Huub Stevens dinsdagmiddag tijdens de persconferentie op De Herdgang weten. “Hij gaat een uur in de week extra tijd steken in het begeleiden van de jonge gasten.”
Phillip Cocu zal zover mogelijk meer betrokken worden bij het eerste elftal.
Druk schema
De 37-jarige coach in opleiding vertrok in de zomer van 2007 naar de Verenigde Arabische Emiraten en keerde dit seizoen terug bij PSV als stagiair van de A1, waar hij samenwerkt met Ernest Faber. “Hij was afgelopen maandag bij de bespreking aanwezig die ik met de groep had”, liet Stevens weten. Hij toonde zich verheugd met de grote rol voor de 101-voudig international. “We zullen hem wat vaker zien op de training van het eerste team, aangezien hij momenteel toch stage loopt bij PSV.” Het is echter niet zo dat Cocu vast aan de technische staf van het eerste elftal is toegevoegd. “Dat laat zijn schema simpelweg niet toe. Hij is bezig met het behalen van zijn trainersdiploma, loopt stage bij de A1 en is ook nog eens assistent bij Oranje, dus hij maakt al veel uren.” Stevens denkt dat Cocu een bijdrage kan leveren. “We zitten nu in een fase waarin het niet fantastisch loopt dus hebben we hem gevraagd ons te helpen. Hij gaat een uur in de week extra tijd steken in het begeleiden van de jonge gasten. Die spelers hebben daar volgens mij veel baat bij.”
© PSV NV
Wel de kortste en daarmee makkelijkste weg. Woensdag is daarom belangrijker dan zondag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV streeft onder het begenadigde leiderschap van Jan Reker af op de slechtste prestatie in 25 jaar als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:
Huub Stevens: “Beker kortste weg naar Europees voetbal”
Moet toch wel de eerste PSV-trainer zijn in decennia die dit nodig vindt om te zeggen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:
Huub Stevens: “Beker kortste weg naar Europees voetbal”
Moet toch wel de eerste PSV-trainer zijn in decennia die dit nodig vindt om te zeggen.
Schijnt een uitwedstrijd te zijn morgen en Philips kleuren natuurlijkquote:
quote:PSV geeft minder weg, maar krijgt meer tegen
11/11/2008 16:30
Het draait niet bij PSV. De regerend landskampioen leed in tien duels al vier nederlagen en komt vooralsnog niet verder dan de vijfde plaats op de ranglijst. Opvallend is echter dat PSV gemiddeld veel minder kansen weggeeft dan tijdens het afgelopen seizoen.
Tijdens het kampioensjaar 2007/08 namen de tegenstanders gemiddeld 12,24 keer per wedstrijd het Eindhovense doel onder vuur. Dat resulteerde in 24 tegentreffers. In 5,77 procent van de gevallen leverde een doelpoging ook daadwerkelijk een goal op voor de tegenstander.
Dit seizoen liet de PSV-defensie de opponenten tot dusverre gemiddeld 6,6 keer per duel op doel schieten. Doelman Andreas Isaksson moest zich in 12,12 procent van de gevallen gewonnen geven; in tien wedstrijden kreeg PSV acht goals tegen.
Louter gebaseerd op de statistische gegevens kan de conclusie worden getrokken dat de keeperswissel van afgelopen zomer nadelig heeft uitgepakt voor PSV. Vorig seizoen had Gomes er een groot aandeel in dat 94,23 procent van de doelpogingen van tegenstanders geen goal opleverden.
De Braziliaan stopte een aanzienlijk deel van de 416 pogingen, waarvan ook een deel over of naast zijn doel gingen. Isaksson kreeg tot dusverre 66 inzetten te verwerken. In 87,88 procent van de gevallen kwam de Zweed als winnaar uit de strijd omdat de poging niet op doel was of omdat hij zelf de bal stopte.
ben nooit vrolijk geworden van zijn uitspraken. V. Gaal werd misschien wel raar aangekeken nadat hij zei dat AZ zijn beste wedstrijd had gespeeld tegen ADO, maar dat soort positiviteit kan je ploeg wel uit een dip halen. Stevens brand alles en iedereen maar af en jaagt naar mijn idee de spelers alleen maar in een dieper gat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik word de laatste tijd steeds minder vrolijk an de uitspraken van Stevens.
Maar wel vol roepenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof een Feyenoorder een PSV-topic gaat openen
Beetje positief.... ik denk dat het slecht 3-0 voor az wordtquote:Op woensdag 12 november 2008 07:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
...EERHERSTEL????.... Man we worden afgeslacht vanavond.
Ja, als alle spelers nou ook zo'n kutinstelling hebben wordt het helemaal nietsquote:Op woensdag 12 november 2008 07:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
...EERHERSTEL????.... Man we worden afgeslacht vanavond.
Van Bommel halen natuurlijk. Alhoewel ik niet denk dat dat gaat lukken. Maar Podolski mag van mij ook wel komen eigenlijk!quote:'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'
Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.
Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.
Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.
Over Podolski zou Bayern al een beslissing hebben genomen. De Duitse international mag in de winter al vertrekken bij de club uit München. Sinds zijn komst in de zomer van 2006 is hij er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde in de basis. In totaal stond hij 23 maal aan de aftrap en kwam hij 35 keer als invaller in het veld. Hij maakte twaalf goals. Namens Duitsland heeft hij betere cijfers: 59 interlands en 31 doelpunten.
Kroos wil weg. De achttienjarige middenvelder wil meer aan spelen toekomen. De jeugdinternational vindt dat hij te weinig aan bod komt, getuige zijn zeventien optredens, waarvan twaalf als invaller. Vanaf de winterstop zou Kroos al bij een andere club aan de slag willen.
quote:'PSV mikt op terugkeer Van Bommel en Ooijer'
Uitgegeven: 12 november 2008 07:32
Laatst gewijzigd: 12 november 2008 07:52
AMSTERDAM - Mark van Bommel kan een uitnodiging voor een gesprek met de technische staf van PSV verwachten. Volgens De Telegraaf heeft de raad van commissarissen van de Eindhovense club laten weten dat er investeringsruimte is voor zijn terugkeer.
Van Bommel, sinds de komt van bondscoach Bert van Marwijk weer international van het Nederlands Elftal, kwam in het verleden zes jaar uit voor de huidige kampioen van Nederland.
In de zomer van 2009 loopt Van Bommels huidige contract af bij de Duitse recordkampioen en volgens Duitse media hoeft de Nederlander, nota bene aanvoerder van de Beijerse club, niet te rekenen op een lange verblijf.
Trainer Jürgen Klinsmann zet de middenvelder dit seizoen regelmatig op de bank. Volgens De Telegraaf heeft PSV al contact opgenomen met Van Bommels zaakwaarnemer, Rob Jansen.
Volgens de sportbijlage van het AD hoeft PSV zich geen illusies te maken over de terugkeer van Van Bommel. "De speler gaat aankomende winterstop misschien al wel weg uit Beieren, maar keert zeker niet terug naar PSV. Hij blijft voorlopig nog een tijdje in het buitenland", zegt de hoofdredacteur woensdag.
Ook André Ooijer zou zich mogen verheugen op interesse van zijn oude werkgever. De 34-jarige verdediger van Blackburn Rovers zou, in tegenstelling tot afgelopen zomer, nu wel mogen vertrekken bij zijn club.
Ik ben gisteren wezen kijken. Ziet er gaaf uitquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
ah daar ga ik vrijdag naartoe
gloweindhoven.nl
Als El Hamdaoui (..moest ff NOS txt raadvragen om de juiste spelling..) zijn dag heeft wellicht het dubbele.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Beetje positief.... ik denk dat het slecht 3-0 voor az wordt
quote:PSV kan Van Bommel wel vergeten
PSV zou woensdagavond in een heel wat betere gemoedsstemming naar AZ afreizen als het een jongen als Mark van Bommel in de bus had zitten. Kijk directeur Jan Reker in zijn hart en je ziet dat hij het nog best zou willen ook. Maar Reker kan de middenvelder op zijn buik schrijven. De speler gaat aankomende winterstop misschien al wel weg uit Beieren, maar keert zeker niet terug naar PSV. Hij blijft voorlopig nog een tijdje in het buitenland.
Niettemin verschijnen er elke dag wel ergens berichten over Van Bommel die weg zou moeten bij Bayern München. Sinds Jürgen Klinsmann er trainer is, staat de aanwezigheid van Boeddha in de Säbener Strasse vast, maar zijn de opdrachten aan Van Bommel wat onduidelijk. De aanvoerder staat zelfs ter discussie.
Klinsmann vond aanvankelijk dat Van Bommel vooral moest verdedigen, later veranderde hij die visie en schonk de international meer vrijheden. De rest van de club vindt al vanaf de seizoenstart dat Van Bommel offensiever mag spelen. De speler weet het even niet meer.
Bayern kent vele bazen. Buiten de trainer zijn dat Franz Beckenbauer, Uli Hoeness, Karl-Heinz Rummenigge, Bild Zeitung, Kicker, ze hebben er allemaal wel wat te vertellen. Daar word je als voetballer gek van.
Die indruk maakte Van Bommel maandagavond bij het tv-programma Sport1 United overigens niet. Hij weet hoe het spel gespeeld wordt. Natuurlijk vindt hij het raar dat zijn zaakwaarnemer Rob Jansen en hij geen zekerheid hebben over contractverlenging. Zijn huidige overeenkomst loopt immers komende zomer af. Hij weet ook dat Bayern Anatoliy Tymoschuk op het oog heeft voor zijn plaats. Als die jongen van Zenit Petersburg overkomt, vertrekt Van Bommel transfervrij en kan hij gaan waarheen hij wil. PSV valt daarbij voorlopig nog achter zijn horizon.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Van Bommel zou bij radio538 aan hebben gegeven niet onwelwillend te staan tegenover een overgang naar PSV, iemand die dit kan bevestigen?
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2839-32.php#post287584quote:--------------------------------------------------------------------------------
Bommel nu op 538!
* "Over een maand gaat ie praten met Bayern"
* "Belangstelling PSV streelt 'm"
* "Hoop vrienden zitten"
* "PSV in principe enige optie in Nederland"
* "Geen contact met PSV gehad nog"
* "PSV is een serieuze optie"
En hoe komt hij aan die wijsheid?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef rubbereend het volgende:
Volgens van Nijnatten hoeven we niet zoveel hoop te koesteren
[..]
Derksen zat laatst ook al op Nijnatten te kotsenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef rubbereend het volgende:
Volgens van Nijnatten hoeven we niet zoveel hoop te koesteren
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!
Bommel en Simons op het middenveld
Contract loopt af dus zo duur zal hij niet zijn en er is wel wat ervaring naast Marcellis nodigquote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Ooijer wil je toch niet hebben als PSV?
Dik geld betalen voor een speler die misschien 1 seizoen mee kan draaien terwijl jullie veel meer geld hebben voor een betere speler.
Ooijer is veels te vaak geblesseerd denk ik
Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.quote:'Lazovic wil weg uit Eindhoven'
Geschreven op woensdag, 12 november om 14:40
Danko Lazovic heeft zijn zaakwaarnemer de opdracht hebben uit te kijken naar een andere club, zo meldt Voetbal International. Volgens het weekblad wil de Servische aanvaller het liefst al in de komende winterstop bij PSV vertrekken.
Lazovic is niet te spreken over het geringe aantal speelminuten waar hij het dit seizoen mee moet doen en over het feit dat Danny Koevermans veelal de voorkeur krijgt in de spits. Daarnaast heeft de Serviër, die vorig seizoen een belangrijke schakel was, moeite met de werkwijze van hoofdtrainer Huub Stevens.
Een paar weken geleden hadden Lazovic en Stevens al een flinke woordenwisseling op de training. "Dat vind ik helemaal niet erg", vertelde Stevens toentertijd. "Gelukkig maar dat er iets gebeurt, zou ik zeggen. Beleving en emoties horen bij het voetbal. Ik heb Danko alleen duidelijk gemaakt dat als ik wat zeg dat het in het belang van de ploeg is. Ik vind dat hij heel goed met zijn reserverol omgaat."
Afgelopen zomer was PSV naar verluidt bereid hem te laten gaan, omdat Stevens met Koevermans al een centrumspits tot zijn beschikking heeft. De belangstelling uit Engeland en Frankrijk werd nimmer concreet. Lazovic, vorig seizoen goed voor elf treffers, kwam dit seizoen door zijn geringe speeltijd pas tot drie doelpunten.
Alsof van Bommel op zijn 31e eventjes terug gaat naar PSV waar een droplul als Reker de scepter zwaaitquote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!
Dus Van Bommel![]()
(en natuurlijk helpt een betere spits wel, maar ik denk dat met Van B. op het middenveld de spitsen beter zullen renderen)
Of Podolski.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
Alleen kapsoneslijers kunnen niet met zo´n werkwijze omgaan, precies wat Lazovic is. Hoewel ik hem liever niet in de winterstop zie gaan denk ik dat PSV inderdaad de lat hoger moet leggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
mooi strik erom en weg ermee.. zijn we ook eindelijk van die prutser af..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekostquote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekost
als het dan maar voor 7 miljoen is vind ik et prima..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lazovic was de duurste aankoop ooit van Feyenoord.![]()
Sta er niet eens raar van te kijken als hij in de winterstop naar Feyenoord gaat
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt mequote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja tuurlijk. Is zijn geld wél waard geweest lijkt me
Gaat er nog een % naar Vitesse, bij verkoop van Danko?
Kunnen ze weer een zak vogelzaad kopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt me
Naar City bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
Ik geloof er niet echt in eerlijk gezegd. Denk ook dat hij nog niet klaar is in het buitenland.quote:De middenvelder liet woensdagochtend op Radio 538 al doorschemeren dat een terugkeer naar PSV een serieuze optie is. "Binnen nu en een maand ga ik met de club om de tafel en hoor ik wat de plannen zijn. Als ik bij Bayern wegga, is PSV zeker een serieuze optie. Bij mijn vertrek heb ik beloofd ooit terug te keren", vertelde Van Bommel aan het radiostation.
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
kwart voor negen en weet niet waarquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
ah fijn, rtl7 kom ik net achter, fijn dat ik studio sport op had staan gister en ze al niks lieten zienquote:Op woensdag 12 november 2008 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kwart voor negen en weet niet waar
Middenveld is juist wel het probleem. Daar komt geen enkel initiatief vandaan met mensen als Wuytens, Mendez, Culina, Simons etc. Niemand die daarvan aangeeft wanneer ze druk moeten zetten, hoe ze de linies bij elkaar moeten houden enzo. Van Bommel heeft die kwaliteiten wel. Ok, technisch geen wonder enzo, maar wel een die de boel wat kan sturen en wat hiërarchie in de kleedkamer brengt.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het morgen pas wasquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een goed-nieuws-show vandaag! Lazovic weg in de winter, bod op Toivonen, interesse in Van Bommel, Ooijer en een ervaren spits, dus waarschijnlijk Larsson.
Eindelijk hebben ze het door, ervaring in the magic word. Mannen die PSV op sleeptouw kunnen nemen, waar de jeugdige spelers tegenop kijken en dingen van aan willen nemen![]()
![]()
En nu moet het allemaal nog even doorgaan ook
Daar zit ie al een paar wedstrijdenquote:
Oepsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar zit ie al een paar wedstrijden
Nou dan wil ik wel dat die brandweerwagen standaard in de spits komt, spuit ie de ballen in het doel.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!
Bommel en Simons op het middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |