Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat Reker maar als de brandweer aan van Bommel laat weten dat we hem graag hebben!
Bommel en Simons op het middenveld
Contract loopt af dus zo duur zal hij niet zijn en er is wel wat ervaring naast Marcellis nodigquote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Ooijer wil je toch niet hebben als PSV?
Dik geld betalen voor een speler die misschien 1 seizoen mee kan draaien terwijl jullie veel meer geld hebben voor een betere speler.
Ooijer is veels te vaak geblesseerd denk ik
Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.quote:'Lazovic wil weg uit Eindhoven'
Geschreven op woensdag, 12 november om 14:40
Danko Lazovic heeft zijn zaakwaarnemer de opdracht hebben uit te kijken naar een andere club, zo meldt Voetbal International. Volgens het weekblad wil de Servische aanvaller het liefst al in de komende winterstop bij PSV vertrekken.
Lazovic is niet te spreken over het geringe aantal speelminuten waar hij het dit seizoen mee moet doen en over het feit dat Danny Koevermans veelal de voorkeur krijgt in de spits. Daarnaast heeft de Serviër, die vorig seizoen een belangrijke schakel was, moeite met de werkwijze van hoofdtrainer Huub Stevens.
Een paar weken geleden hadden Lazovic en Stevens al een flinke woordenwisseling op de training. "Dat vind ik helemaal niet erg", vertelde Stevens toentertijd. "Gelukkig maar dat er iets gebeurt, zou ik zeggen. Beleving en emoties horen bij het voetbal. Ik heb Danko alleen duidelijk gemaakt dat als ik wat zeg dat het in het belang van de ploeg is. Ik vind dat hij heel goed met zijn reserverol omgaat."
Afgelopen zomer was PSV naar verluidt bereid hem te laten gaan, omdat Stevens met Koevermans al een centrumspits tot zijn beschikking heeft. De belangstelling uit Engeland en Frankrijk werd nimmer concreet. Lazovic, vorig seizoen goed voor elf treffers, kwam dit seizoen door zijn geringe speeltijd pas tot drie doelpunten.
Alsof van Bommel op zijn 31e eventjes terug gaat naar PSV waar een droplul als Reker de scepter zwaaitquote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar met een aanjager als Van Bommel zal je sowieso een beter sterker, gemotiveerder middenveld hebben. Hierdoor verbetert denk ik de aanvoer naar voren. En Van Bommel kan op zich goede corners etc. nemen, die ook belangrijk kunnen zijn, en hij wil zelf ook nog wel eens een balletje erin schieten!
Dus Van Bommel![]()
(en natuurlijk helpt een betere spits wel, maar ik denk dat met Van B. op het middenveld de spitsen beter zullen renderen)
Of Podolski.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil naast Toivonen nog een ervaren spits halen..... iemand enig idee wie?
Alleen kapsoneslijers kunnen niet met zo´n werkwijze omgaan, precies wat Lazovic is. Hoewel ik hem liever niet in de winterstop zie gaan denk ik dat PSV inderdaad de lat hoger moet leggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
mooi strik erom en weg ermee.. zijn we ook eindelijk van die prutser af..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En weer een speler die niet goed kan omgaan met de werkwijze van Stevens. Al mis je er niet veel aan mocht hij in de winterstop vertrekken lijkt me.
Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekostquote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo heeft Lazovic Feyenoord en PSV toch veel geld gekost
als het dan maar voor 7 miljoen is vind ik et prima..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lazovic was de duurste aankoop ooit van Feyenoord.![]()
Sta er niet eens raar van te kijken als hij in de winterstop naar Feyenoord gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |