Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt mequote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja tuurlijk. Is zijn geld wél waard geweest lijkt me
Gaat er nog een % naar Vitesse, bij verkoop van Danko?
Kunnen ze weer een zak vogelzaad kopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met die 100 euro kunnen ze ook niet veel lijkt me
Naar City bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
Ik geloof er niet echt in eerlijk gezegd. Denk ook dat hij nog niet klaar is in het buitenland.quote:De middenvelder liet woensdagochtend op Radio 538 al doorschemeren dat een terugkeer naar PSV een serieuze optie is. "Binnen nu en een maand ga ik met de club om de tafel en hoor ik wat de plannen zijn. Als ik bij Bayern wegga, is PSV zeker een serieuze optie. Bij mijn vertrek heb ik beloofd ooit terug te keren", vertelde Van Bommel aan het radiostation.
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als van Bommel slim is (en dat is hij) dient hij zijn contract bij Bayern uit, is dan transfervrij en gaat voor een salaris dat de hele PSV selectie nog niet bij elkaar heeft naar een Engelse middenmoter voor een jaar of 2.
Uiteraard met de belofte dat hij "ooit" terugkeert in EHV![]()
kwart voor negen en weet niet waarquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
ah fijn, rtl7 kom ik net achter, fijn dat ik studio sport op had staan gister en ze al niks lieten zienquote:Op woensdag 12 november 2008 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kwart voor negen en weet niet waar
Middenveld is juist wel het probleem. Daar komt geen enkel initiatief vandaan met mensen als Wuytens, Mendez, Culina, Simons etc. Niemand die daarvan aangeeft wanneer ze druk moeten zetten, hoe ze de linies bij elkaar moeten houden enzo. Van Bommel heeft die kwaliteiten wel. Ok, technisch geen wonder enzo, maar wel een die de boel wat kan sturen en wat hiërarchie in de kleedkamer brengt.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het middenveld is het probleem niet. Een goeie spits zou heel wat meer helpen.
Plus achterin gewoon de besten in het centrum zetten, waar ze horen.
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het morgen pas wasquote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef WooZ het volgende:
hoelaat begint het vanavond en waar wordt het uitgezonden?
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een goed-nieuws-show vandaag! Lazovic weg in de winter, bod op Toivonen, interesse in Van Bommel, Ooijer en een ervaren spits, dus waarschijnlijk Larsson.
Eindelijk hebben ze het door, ervaring in the magic word. Mannen die PSV op sleeptouw kunnen nemen, waar de jeugdige spelers tegenop kijken en dingen van aan willen nemen![]()
![]()
En nu moet het allemaal nog even doorgaan ook
Daar zit ie al een paar wedstrijdenquote:
Oepsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar zit ie al een paar wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |